Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Honda XL 700 Transalp & Kawasaki KLE 650 ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Benim arkadaşımda 2006 dl var kullanma fırsatım oldu.Dl ağırlık merkezi çok yukarıda bir motor.Ağırlını çok hissetiriyor özellikle düşük süratlerde.Ön süspansiyon biraz sesli çalışıyor.Ben 1.86 boyunda 86kg biriyim ve dl kullanırken şehir içinde baya zorlandım.Bence dl öyle Heykel altıparmak çekirge gezilecek motor değil.Fomara da trafik sıkışınca o ağırlık merkezi yüzünden aralardan geçmek çok zor olur.Artı şu an piyasada şu an temiz dl yok varsa da bile çok yüksek meblalar istiyorlar.21 lira 2009 model 40.000km de dl almaktansa 2011 model 10.000km de versys almak çok daha mantıklı derim her iki motoru kullanmış biri olarak.Dl tr de çok tutuldu evet doğru ama şahin de çok tutuldu maalesef.Türk milleti heybetli büyük motorları seviyor.Dl nin motor ve yürüyen aksamının aşırı sağlam olması dışında bence fazla bir artısı yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim arkadaşımda 2006 dl var kullanma fırsatım oldu.Dl ağırlık merkezi çok yukarıda bir motor.Ağırlını çok hissetiriyor özellikle düşük süratlerde.Ön süspansiyon biraz sesli çalışıyor.Ben 1.86 boyunda 86kg biriyim ve dl kullanırken şehir içinde baya zorlandım.Bence dl öyle Heykel altıparmak çekirge gezilecek motor değil.Fomara da trafik sıkışınca o ağırlık merkezi yüzünden aralardan geçmek çok zor olur.Artı şu an piyasada şu an temiz dl yok varsa da bile çok yüksek meblalar istiyorlar.21 lira 2009 model 40.000km de dl almaktansa 2011 model 10.000km de versys almak çok daha mantıklı derim her iki motoru kullanmış biri olarak.Dl tr de çok tutuldu evet doğru ama şahin de çok tutuldu maalesef.Türk milleti heybetli büyük motorları seviyor.Dl nin motor ve yürüyen aksamının aşırı sağlam olması dışında bence fazla bir artısı yok.
    ağırlık bazen sıkıntı olabilir ben cbf 150 kullanıyorum gece çalışıyorum akşam üstü biraz kestirdikten sonra cbf bile ilk bahçeden çıkışta sıkınt yaratıyor
    kısmetse bende dl 650 alacağım transalp varadero nc 700 x kullandım test ettim yani içlerinde en dengelisi bence varadero 1000cc olmasına rağmen dengeli oturaklı en güzel viraj alan motor du bence ağırlık problem değil 1.65 55 kg adam kullanıyorsa dl 650 yi yi bende kullanırım 1.82 82 kg yim kim ne derse desin kısmetse 2 aya kadar alırım abs li model düşünüyorum bazıları fren sıkıntılı desede sanki biz bilmiyoruz 2007 öncesinde yani abs olmayanda bu sıkıntılar olduğunu
    şöyle de bi durum var abs yi herkez sevmez ben güvenlik için abs istiyorum frene asıldığımda sağa sola savurmasın arka ön fren i de çok kullanırım ama 70hp motorda abs ararım
    ama benzini düşünmesem şimdiye kadar transalp almıştım sağlam makina

  3. #23
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet


    DL yi kotulemek icin degil ama ikisi arasindaki fren farkini anlamaniz icin su videoya bakmak yeterli olur herhalde. Suzukinin genel olarak frenler konusunda cok basarili olmadigi bilinir. her modelinde olmasa da cogu modelinde emsallerine gore daha zayif frenler vardir, bu bir gercek.

    Versys in frenleri de cok super degil, ama dl den iyi oldugu su goturmez bence. Bugune kadar kullandiklarim arasinda ktm 1190 adv nin frenleri beni yere yapistirmistir, bmw nin frenlerinin her zaman icin diger emsal modellerden daha iyi oldugunu duyariz, test etme sansim olmadi ama adamlarin boyle bir sohreti var. Versys ile motor dahil bircok ortak parcasi olan er6 yi kullanan biri olarak, simdi kullandigim Hornetin frenleri onun agzina bir carpar bes sayar oyle soyleyeyim.

    sadece frenlerinin iyi olmamasi bu motoru almamaniz icin gecerli bir neden olmayabilir ama frenleri iyi de demeyelim bence.
    hamiwi ve E-TEKİN bunu beğendiler.

  4. #24
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı fz6_fazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha XTZ 750 Super Tenere bu modele bak diyecem ama satanda yok,700 cc den sonra 650 cc düşmek insanı kesmeyecektir,1000-1200 cc klasmanlarına bakmanızı tavsiye ederim,bellli zaman geçtikten sonra,büyütmek istiyorum diye tekrardan arayışa geçebilirisiniz.
    SÜPER TENERE 1200, tdm 900 maddi olarak ekonomik bütçeniz yeterse
    NC nin 700 cc olmasi sizi yaniltmasin. Motor yapisini biraz araştırın ne demek istedigimi anlarsiniz. Tamamen arabadan(HONDA JAZZ) bozma bor motordur. Versys 65p yanindan uzar geçer ama konumuz sürat degil. Güç ve performans bakimindan kawa bir adım önde
    hamiwi ve E-TEKİN bunu beğendiler.
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  5. #25

    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Motosikleti
    Honda NC700 S
    V-Strom senelerdir beraber yolculuk yaptığımız bir arkadaşımda var, kendim çok kullanmadım fakat denildiği gibi şehir içinde yaşattığı sıkıntıyı gözlerimle gördüm. Ortalama bir İstanbul trafiğinde gerçekten kullanıcısını biraz zorluyor. 650 TA'lara yanaşmamamın tek sebebi ise ABS, kaza yapmadım çok şükür ama daha geçen hafta ABS'nin gerçekten motorsiklette ne kadar önemli olduğunu önümde aniden duran bir araç sonucunda tecrübe ederek öğrendim 4 silindir ve 1000+ cc motor öneren arkadaşlara da teşekkür ederim. Hayırlısı inşallah bir gün olur

    Yaklaşık 2-3 aydır BMW F650, Honda NC ve TA, Suzuki V- strom, Kawasaki Versys ve Yamaha Tenere arasında gerçekten çok araştırma yaptım. BMW kullandım ve açıkçası aradaki fiyat farkını hak edecek artı bir özelliğini göremedim, NC'ye 7 aydır biniyorum ve devir kesme olayı artık tak ettirdi. Yamaha ise benim gibi genel olarak asfalt ve şehir içi kullanıcısına pek hitap etmiyor bence, Suzuki ise denildiği gibi gerçekten şehir içinde uzunuluğundan mı yoksa ağırlığından mı bilmem ama biraz dengesiz. Sonuçta ihtimaller benim için 2'ye düştü. Versys ve Transalp arasında seçim yapıcam ve ne yalan söyliyim Versys her alanda şu an bana daha yakın. Eğer istediğim fiyatta temizlikte ABS'li bir Versys bulamazsam. NC'yle yola devam edicem gibi gözüküyor

  6. #26
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    DL yi kotulemek icin degil ama ikisi arasindaki fren farkini anlamaniz icin su videoya bakmak yeterli olur herhalde. Suzukinin genel olarak frenler konusunda cok basarili olmadigi bilinir. her modelinde olmasa da cogu modelinde emsallerine gore daha zayif frenler vardir, bu bir gercek.

    Versys in frenleri de cok super degil, ama dl den iyi oldugu su goturmez bence. Bugune kadar kullandiklarim arasinda ktm 1190 adv nin frenleri beni yere yapistirmistir, bmw nin frenlerinin her zaman icin diger emsal modellerden daha iyi oldugunu duyariz, test etme sansim olmadi ama adamlarin boyle bir sohreti var. Versys ile motor dahil bircok ortak parcasi olan er6 yi kullanan biri olarak, simdi kullandigim Hornetin frenleri onun agzina bir carpar bes sayar oyle soyleyeyim.

    sadece frenlerinin iyi olmamasi bu motoru almamaniz icin gecerli bir neden olmayabilir ama frenleri iyi de demeyelim bence.
    Beni yanlış anladınız.

    Frenleri iyi demedim kesinlikle fakat

    ""Bu motor frensiz , böyle motor mu olur niye tavsiye ediyorsunuz ?"" Denecek kadar abartacak birşey olmadığını düşünüyorum. Birçok dl kullanıcısı ile konuştum. Ayrıca artçı olarakta bindim. Çok yskın tanıdığım biri dl sahibidir.
    Kendide çok iyi olduğunu savunmadı bana fakat herkesin abarttığı kadar olmadığını yeri geldiğinde gayet iyi durabildiğini söyledi çoğu kez.
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  7. #27

    Üyelik
    06 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 FAZER8 ABS
    Benzin konusuna iyi bakın bence. Fark %30-%40 bile olabilir. Sonra üzmesin sizi.

    Yerinizde olsam 700x bakarım.
    hamiwi bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Motosikleti
    Honda NC700 S
    Alıntı nietzsche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin konusuna iyi bakın bence. Fark %30-%40 bile olabilir. Sonra üzmesin sizi.

    Yerinizde olsam 700x bakarım.
    NC700 S ile 70 liraya depo doldurup 300 küsür km Yol yapıyorum. Geçen hafta Çanakkaleye Vapurlar, Benzin, Yoldaki yemek falan dahil 100 TL'ye gittim. Transalp konusunda haklısın öyle diyorlar. Ama Kawasaki'nin deposu 19lt yani 90 liraya dolsa şehirler arası rahat 400 km yapar diye düşünüyorum. Yanlış anlamayın ama ben motoru zorunlu ulaşım aracından çok keyif, hobi için ve pek ince maliyet hesapları yapmadan kullanıyorum. Yani sonuçta 4 silindire geçmiyorum ve yine çift silindir bir motorda depo başına oluşan 5-10lira farkı çok problem etmiyeceğim.

    Keşke baştan S yerine X modelini alsaymışım NC'nin ama şu an, aynı motoru satıp yine aynısına binmek pek ilgimi çekmiyor Senelerdir kim ne derse desin dillere pelesenk bir kawasaki efsanesi var ve bende payımı almak istiyorum artık
    nietzsche bunu beğendi.

  9. #29
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Nc700s ten x e geçmek aşısı anlamsız olur.Geçenlerde nc750x i olan bir arkadaş burada 0-100km hızlanma video su paylaşmıştı gerçektende hiç öyle 750cc gibi hızlanmıyoru,6 sn o tarz bir motor için çok fazla.Versys 3.8sn de hızlanıyor dl 4 sn.Yani o kadar çok fark var.

    Eğer asvalt dışına çıkmayacaksanız transalp i eleyin derim.Sırf lastikler yüzünden bile elenebilir 2014 yılında şamrelli lastik bana pek cazip gelmiyor.Patladığı zaman direk balon gibi söner ve çok tehlikeli sonuçlar doğurabilir allah muhafaza.Tenere 660 ta keza öyle.

    Versys kullandım,mükemmel bir motor.Gidon yükseklik ve derinlik o kadar güzel ayarlanmış ki hayran kaldım resmen,sele çok rahat artçı dahil.Süspansiyon ön 150mm arka 145mm esniyor yani tatlı sert,Viraj kabiliyeti ni anlatmaya gerek yok zaten sınıfında en iyi viraj versys de var.Malzeme kalitesi yüksek,en küçük civatasına kadar japonya da üretiliyor.Şehir içinde ve düşük süratlerde o kadar dengeli ki anlatamam sanki 250cc bir motor gibi rahat ve kıvrak.Versys sürekli gazlamaya yanlamaya teşvik ediyor.Bence bi kullanın derim kesinlikle beğeneceksiniz.

    Bana göre versys in eksileri şöyle.Sanki vitesler biraz sert ve 1.vitese sesli geçiyor ve sürücü pegleri biraz geride.Başkada olumsuz bir durum görmedim.
    hamiwi bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)