Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

125 Duke tan 390 Duke a

    REKLAM ALANI
  1. #1
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Arkadaslar xv950 alcaktm fakat hem biraz korktum hem yakıtı fazla içer gibime geldi.
    Zaten sadece şehir ici kullanıyorum motoru.
    Bundan dolayı max. 600 luk bir tek silindir motor almayi planlıyorum.
    125 Duke u satip neye gecmeliyim?
    200 duke degilde direkt olarak 390 a geçsem abarti olmaz değilmi?
    15 Beygir den 44 beygire geçmek fazla mi olur.
    250 lik sayılmaz çünkü 390 duke.
    Sizin önerebilceginiz bir motor varmı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Geç kardeşim hayırlı olsun 390ın gücünü dizginlersin gibime geliyor ben de cbr 125 Duke 200 son olarak da Ninja 300 e geçtim. Yapılmayacak bir şey yok.

  3. #3
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    125 ten 390 à eğer km nız yeterlıyse geçilir. Basamakları birer birer çıkmak bence zorunlu degil. Ama insan kendini de bilmeli. Eline koluna hakim olmalı.
    Avrupalılar 250 ile başlıyorlar. 45 bg ye kadar olan motorları başlangıç motoru olarak görüyorlar. Ehliyet sistemi d buna göre.

  4. #4
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    10.000km yaptim biskilet gibi geliyor motor.
    Az görünebilir 10binkm ama daha fazla eskitmeden satmak istiyorum.

  5. #5
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    10 bin az değil.

  6. #6
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Duke 390 kullandım müthiş bir gücü var.

    Yanlız ktm test sırasında 125-150 cc kullanan arkadaşlara duke 390 ı vermedi.
    Ben cbr 250r kullanmama rağmen kaç kere dikkat et cbr a benzemez dediler.
    Hakikatende deli gibi gidiyor

    Ama 125 cc yi 10.000 km kullanmış biri duke 390 ıda kullanır.
    Belki ilk hafta biraz terlersiniz , olur biter.

  7. #7
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı mephamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 bin az değil.
    Hepsini de şehir içi yoğun trafik te yaptım 10bin km nin.
    390 alaym en iyisi fazlasina gerek yok şehir ici gücünü tam oalrak kullanabileceğim bir motor istiyorum.
    1000 lik alip nr yapaym hngi yolda kullanacağım o gücü. 390 duke tam tadinda tam sehir motoru.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

    Tek sorun ikinci elden bulmak.
    Antalya içi bulamadim istanbulda 125 duke takasli bi 390 duke var tam aradığım ilan ama istanbulda işte.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

    125 duke da güçsüz sayilmaz ama 390 ile arasinda dağlar var tabi neredeyse 3 kati hizlanma beygir ve tork.

  8. #8
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    yapılan km, tecrübe konusunda tek kıstas değil
    fiziksel güçten tut, kişisel kabiliyetlere; trafik tecrübesinden tut, yaşadığın veya atlattığın kazalara kadar geniş bir perspektifte değerlendirilebilecek bir konu bu
    yani biz emin olamayız, sen bileceksin
    yeterliliklerini anlamanın yolu, bulabiliyorsan yüksek hacimli bir motoru tecrübe etmek
    veya sağlam bir eğitim almak yüksek cc de
    duke 390 a geçersen eğer:
    kasaya yabancı değilsin, o konuda uyum sorunun olmaz
    ancak güç farkı konusunda acemilik çekeceksin ki bu önemli bir konu. yukarıda yazdıklarımızı dikkate alarak değerlendir

  9. #9
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    1 kere kaza da denilmez gerçi ona benzer birsey yaşadım:D
    4 seritli yolda en sagda idim duz gidecektim yandaki surucu ile goz temasi yaptim duz gitcem dedi neyse kalktim yesil olunca en solda duran adam herkesin onune kırarak en saga döndü ve az daha dalyodum adama neyseki çarpmadan durdum düştüm aynam kirildi onun parasini da kendisinden aldm (100tl)

  10. #10
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Duke 390 insanın kanını kaynatan, görür görmez kendine hasta bırakan, hafif oluşuyla şehiriçi, performansı ile de şehirlerarası tam kararında bir motosiklet. Benimde aklımın bir köşesinde sürekli olan bir motor. Nasip olursa bir gün, birde 390 ile yollarım kesişebilir.
    Güç konusunda öyle aşırı bir gücü olup sizi riske sokacağını sanmıyorum. Tabiki kullanıcının karakteri ile de alakalı, alır almaz 1. viteste tam gaz kalkışlar yapıp, olur olmaz yerde gaz açmadıktan sonra bir problem olacağını düşünmüyorum. Bir alt sınıf motosiklet alıp daha sonra tekrar değiştirmektense güç olarak tatmin edici olan 390 ı alıp uzun süre kullanmak daha mantıklı. Tabiki özellikle acemilik döneminde gaza gelmemek koşulu ile
    EverHarD* bunu beğendi.

  11. #11
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    olur ama duke 125 den(15 bg ) sonra 150 kg 44 bg 390 a dikkat edilmesi gerekir güç ağırlık oranı 3 kat artıyor

  12. #12
    MotojeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Motosikleti
    KTM 125 Duke
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olur ama duke 125 den(15 bg ) sonra 150 kg 44 bg 390 a dikkat edilmesi gerekir güç ağırlık
    oranı 3 kat artıyor
    Ben 110 kiloyum dengelerim o oranı:D


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)