200'den sonra hafif gidon sallama???
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 22:07
#1
Selam Arkadaşlar,
Fazerim ile 200-210km hızlardan itibaren gidonda hafif bir sallama tank slapper misali. Çok hafif ama tırsıp gaz kesmeme yetiyor gerçi 234 yaptım yani herzaman olmuyor yada daha az oluyor korku vermiyor. Bu denemeleri yaparken arka selenin üzerinde sırt çantam takılı idi acaba nedeni bu mu? Henüz boşken deneme şansım olmadı çünkü gezilerde deneme fırsatım oldu.
Sizce bu normal mi yoksa sorun neyden kaynaklı olabilir?
Teşekkürler
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 22:17
#2
abi gidonu blmem ama sen baya azraile kafa atmışın Allah korusun abi ne grek var o hızlara
mondial 150 zc - yuki yıldız 100 -honda spacy 110 - honda cbf - bajaj boxer > sattım yine cbf aldım
-
01 Ağustos 2014, 22:50
#3
adam bide tutmuş 200 den sonra gidon sallıyo diyo sen bizimle dalga geçmek için mi konu açtın, yok eğer dalga geçmiyosan o hızları pistte yaptığını düşünüyorum .
-
01 Ağustos 2014, 22:54
#4
Oturuş SS lere göre daha dik açılı olduğundan ve arkada çanta olduğundan o süratlerde arka tarafa binen yük artabilir. Bu da gidonun hafif de olsa boşalmasına sebep olabilir. Lastik havalarını da kontrol etmekte fayda var.
@adonis84
Adam neden dalga geçsin. 200 civarı sürat yapan görmedin mi? Yapıyorsa riski kendine. Hemen neden taşlama moduna geçiliyor.
MT bir alemsin dostum
-
01 Ağustos 2014, 22:57
#5
normal yollarda 200 km hız gören insanlara saygı duymuyorum hepsi bu .
-
01 Ağustos 2014, 23:07
#6
-
01 Ağustos 2014, 23:09
#7
Benim inazuma da 299 dan sonra gidon sallamaya başlıyor ama sorun etmiyorum
-
01 Ağustos 2014, 23:12
#8
Motosikletinize uygun gidon amortisörü alırsanız, bahsettiğiniz sorun ortadan kalkacaktır.
-
01 Ağustos 2014, 23:18
#9
Mesnetten motosikletinizin ön amortisörlerini 1-2 cm kadar fazla değil indirip tekrar deneyin hoşunuza gitmesse eski haline alırsınız bu size yüksek hızda biraz daha stabilite sağlayacaktır fakat düzde gaz açmada motor biraz daha gezebilir yani deneyip kendiniz görün değerlendirin sonuçta boşa masraf ettim demessiniz,diğer bir alternatif ise gidon amortisörü alabilirsiniz ama ayar meselesi başınıza dert olabilir birde ilk seçenek maliyetsiz yada çok az maliyet ile halledilebilir.
-
01 Ağustos 2014, 23:40
#10
İzmir İl Temsilcisi
Arka amortisör ayarını kontrol etmelisin gazı acınca arka tekere yük biner. st pan europan 1300 gibi agır motosikletlerde gazı acınca yüksek süratlerde aynı tepkiyi verir hatta seninkinden cok daha fazla. yani biraz daha sertleştir.
2 - gidon rulmanlarını degiştirmişmiydin hatırlayamadım.
3- dogru lastik basıncı.
4- topcase yada canta baglamamalısın.
5- 150'den sonra fazerda ön camın arkasına saklanarak ss posizyonu almalısın.
6- gidon damperi bence fazerda olması gereken şeylerden biri birkac kez kafa sallama durumunu bende yaşadım. gidon damperi motoru daha güvenli kılacaktır.
-
01 Ağustos 2014, 23:57
#11
benim 150 den sonra kafa sallanmaya başlıyo
-
01 Ağustos 2014, 23:57
#12
Hocam senin bilya dağılmış
-
02 Ağustos 2014, 00:00
#13
motorun ön lastiğinde balans gerekebilir,
hafif kaçık ise sürat arttıkça sallama yapacaktır,,,
-
02 Ağustos 2014, 00:02
#14
adonis84 adlı üyeden alıntı
adam bide tutmuş 200 den sonra gidon sallıyo diyo sen bizimle dalga geçmek için mi konu açtın, yok eğer dalga geçmiyosan o hızları pistte yaptığını düşünüyorum .
gerçek dünyaya hoş geldin evet 200 yapan çok sayıda motor var.
-
02 Ağustos 2014, 00:07
#15
Sırt çantasını gögsüne doğru ters takıp üzerine yatarak deneyebiliyorsan birde böyle dene .
Yalnız arkaya takılan topcase ler bu tip sıkıntılar yapabiliyor . bunu aşmanın en basit yoluda gidon topuzlarını daha ağır olanlarla değiştirmek .
Tabiki , balans ta , jantta , jant göbeğinde, fren disklerinde, lastikte vs vs bozukluk var sa o ayrı.
-
02 Ağustos 2014, 03:06
#16
asot adlı üyeden alıntı
gerçek dünyaya hoş geldin evet 200 yapan çok sayıda motor var.
sizi pistlerde görmek isteriz yolda gördüğümde küfrün bini bi para haberiniz olsun .
-
02 Ağustos 2014, 03:36
#17
Slm Beyler, otobanda 200 km hız yapılmaz ya da bunu; garip, saçma ve ya aptalca sayanlara gülüyorum sadece iyi ve güçlü bir motosiklet ile o hızlar normal yavaş seyretmek komik kaldıkı bizim yollar artık eskisi gibi değil gayet müsait sadece sürmesini bileceksin. Şarjım az yarın yazarım gene.
Iyi geceler
-
02 Ağustos 2014, 04:04
#18
olcay neden böyle yspıyosun 230 basıyosun yetişemiyorum sana bnm mt07 ile 206 yı geçiremedim :-) 4 silindire geçmek lazım şartlar eşit diil
-
02 Ağustos 2014, 10:27
#19
usta motorun lastikleri değiştirdiyseniz balans yaptırdınız mı acaba ? gsr 600 de de 200 - 220 arası hafif bi şeyler oluyordu lastiklerden sonra balans ile daha stabil hale geldi.
-
02 Ağustos 2014, 11:51
#20
adonis84 adlı üyeden alıntı
sizi pistlerde görmek isteriz yolda gördüğümde küfrün bini bi para haberiniz olsun .
Kardeş adam soru sormuş çözümünü arıyo burdaki tecrübeli arkadaşlardan. Araya girip de o hızı sokakta mı yapıyosun demenin anlamı nedir? Ne diye çarpıtıyosunuz şu konuları? Ne diye geriyosunuz ? istese 300 yapar sanane? çoğumuz yaptık boş düzlüklerde otobanlarda. Neymiş bi de küfür ediyomuş 200 yapanlara. Geçimsizliğinizi her yerde belli etmeyin kabuğunuza çekilin. Burdan da benim gibi düşünen arkadaşlar varsa bizde sana sövüyoruz bilgin olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)