200'den sonra hafif gidon sallama???
-
02 Ağustos 2014, 12:32
#21
dostum bende aynı sorun vardı çözünü cem dostumun yazdıklarına bire bir katılıyorum bende 240 fz6 Naked ile görüyorum ama 200 den sonra hakimyet azalıyor sonra rulma bilyalarını değiştim. şimdilik sıkıntı yok ve arka amortisör ayarı şuan sert konumunda sende baktır istersen...
Reklamlar
-
02 Ağustos 2014, 13:02
#22
Siteye yaş sınırı veya km tecrübe sınırı konmalı.
Dostum, yuksek hizlarda sallama yapiyorsa lastiklerinden tut amortisorlerine kadar elden gecirmen gerek ama yol faktorunude unutma. Bizim otobanlar malum düşük kalite.
Kazasiz Sürüşler
-
02 Ağustos 2014, 14:45
#23
fazer tabi sport touring bi makina o hizlarda dolasmak icin cok iyi bi alet degil.
gidon amortisorunu hemen al. arti o hizlar arkada cantayla olmaz ve full tanka yapismalisinki agirlik on tekere gitsin.
aman yavas arkadasim.
-
02 Ağustos 2014, 14:56
#24
adonis84 adlı üyeden alıntı
sizi pistlerde görmek isteriz yolda gördüğümde küfrün bini bi para haberiniz olsun .
Sorumluluk sahibi,eleştirel duruş sergileyen klavyeşör kullannıca alkış! ve bir adet gazoz kapağından madalya!
Ben 2011 Fazer8'de o olayı yaşadım.Ön bir kaç denemede boşaldı...Yeni Fazer8'de yokMuş sözde...Ben inanmıyorum ona pek.
Sebebi ergonomi olarak o hızlara uymaması.Eski kasa 2004 2005 tek far zx10rlar aynı bu sorunu yaşardı.Kafa çok geniş ve düz olduğu için ramair akımla başedemez deli gibi silkelerdi kafası.250 gibi süratlerde tabi.Çoğunda gidon damperi vardır zaten.
Sizde çözüm damper kullanabilirsiniz.Yine titreme ve hafif silkeleme olur ama bu sürüşünüzü etkileyecek derecelere ulaşmaz...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
02 Ağustos 2014, 15:28
#25
Arka amortisörün ön yükleme ayarını bir tık arttırın çanta varken. Yolcu alırsanız hızdan bağımsız iki veya üç tık arttırın (yolcu ağırlığına göre). Rüzgar yüksek hızda geriye ittiriyorsa, farkında olmadan gidonu çekip çırpma yapmasına da sebebiyet veriyor olabilirsiniz. Dizlerinizle depoyu sıkın, üst bacak/bel/sırt sabitlesin vücudunuzu motora. Kollarınız serbest olmalı.
-
03 Ağustos 2014, 01:02
#26
Selam Beyler, üç arkadaşım ile Eriklideyiz ve şarjım bitik olduğu için arkdaşımın üyeliğinden yazıyorum. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
Mesnet rulmanları değiştirdim.
Lastikler yeni fakat balans yapılmadı ama titreme çekme vs yok yani bence balanstan değil.
Yarın arka amortisörü bir tık sertleştireceğim ama arka seleye sabitlediğim sırt çantamı maalesef
çıkartamacağım.
Bu farkı sürüşü nasıl etkilediğini paylaşacağım.
-
03 Ağustos 2014, 18:29
#27
adonis84 adlı üyeden alıntı
sizi pistlerde görmek isteriz yolda gördüğümde küfrün bini bi para haberiniz olsun .
Bende de o kufrun 50 kati mevcut nasil olacak simdi? Konuyu bulandirma sağ seritte takilmaya devam et
-
03 Ağustos 2014, 23:32
#28
Selam Beyler,
Bugün seyehat dönüşü motosikleti ustaya gösterdim. Ilk önce arka amortisörün sertliğini arttırdım. Bu değişimi bir dahaki yüksek sürat denememde paylaşacağım. Ustanın başka bir tespitide ön jantın hafif yamuk olduğu oldu.Ayrıca lastikleri değiştirdiğimde balans yaptırma şansımda olmamıştı. Sanırım bu etkenlerden kaynaklı. Tek tek giderip tekrar bilgi vereceğim.
-
03 Ağustos 2014, 23:47
#29
balans çok önemli benimde başıma gelmişti baya farketti. ama ön jant yamuk ise zaten önce onunla uğraşman gerekecektir.
bekliyoruz gelişmeleri
-
04 Ağustos 2014, 00:13
#30
125 cc makinelerde bile bazen sınırlarını zorluyorken,neden tepki gelir,anlam veremedim.200 km 4 silindirli bir makina için çok afaki bir hız değil.( otobanda yol boşken)
-
04 Ağustos 2014, 01:27
#31
200-210 dan sonra gidon sallanıyormuş, sen sallanmıyormusun o hızda broo
-
04 Ağustos 2014, 03:16
#32
asot adlı üyeden alıntı
gerçek dünyaya hoş geldin evet 200 yapan çok sayıda motor var.
Sonra parca parca cesedinizi topluyorlar oradan buradan. Gerçek dünya dediğin hiz yapmakmi. Son model birçok araba bile 170 180den sonra direksiyon sallar titretir. Hiz için üretilen motorlara bin madem sallamasin istiyorsun, bari layigiyle öl. Töbe töbe... Bir hayvan ölüsüne, su birikintisine, kum birikintisine ufacik bir tasa bakar geberip gitmen. Acelen ne, düz yolda bir beceri gerektirmez hiz yapmak, 40 ile gireceğin ve korkudan altına sicacagin virajlar var, git orada al hirsini..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------
asot adlı üyeden alıntı
Bende de o kufrun 50 kati mevcut nasil olacak simdi? Konuyu bulandirma sağ seritte takilmaya devam et
Piste gitsek seni 125 cc`mle tokatlarim, mt07 ni yani. Ama trafik te yol veririm, çünkü senin gibi tokatlayacagim daha çok yuksek cc motor bekliyor olacak pistte. Ama belki sen elin kolun kirik yatacaksin, bende o arada biraz daha gelistiririm kendimi. Ne güzel demi sol şeritte hayat
-
04 Ağustos 2014, 04:09
#33
Neyin derdi de bu kadar birbirinize laf ediyorsunuz? O adam 200 yapsa ne yapmasa ne? Yani sizin burada birbirinizi kırmanıza değer mi? Adam sağ şeritte yavaş gidecek bunun nesi kötü neden küçümsüyorsun? Ya da 200-300 basıcak otobanda bize ne bundan? Basıyorsa onun sorumluluğunda, taş su kum gelirse patlasın sanane?
-
04 Ağustos 2014, 04:21
#34
ister 200 basar ister 300 basar, saygin yoksa yazmazsin olur biter.
canta varken okadar basma. canta varsa sallar.
-
04 Ağustos 2014, 09:06
#35
Fazer'da normalde herhangi bir hızdan sonra ne bir sallanma ne bir gezme ne de gidon, lastik, amortisör, çanta vs. gibi şeylerden sorun yaşanmamaktadır. Belli hızdan sonra ss gibi üzerine yatman da doğru değil Oturuş pozisyonu ve gidon durumu buna izin vermez, kontrolü kaybedersin mazallah.. Bu yüzden ayrı bir sıkıntı var motorda... İki arkadaşımın dediği üzere, lastik balansını sıfırlaman gerekir. Yeni lastik taksan da takmasan da hiç yoktuysa bile lastikte darbe ve yıpranmalardan dolayı balans oluşabilir. Ki bu da zamanla yüksek hızlarda titreşim, sallama gibi sonuçlar doğurur. Balansı yaptırdığında az da olsa sürüyorsa, furş bilyalarını değiştirmeni öneririm.
Ayrıca 200 yaptı diye surat yapan arkadaşlar; adam belki hava alanında, trafiğe kapalı alanda yaptı o hızı, nereden biliyorsunuz Bir de, kimin ne hız yaptığı kendini ilgilendirir, örneğin adamın Busası var, 100'le geziyosa absürt bir durum olur...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:03 ----------
Konunun ikinci sayfasını görmemişim bu arada, kolay gelsin
-
04 Ağustos 2014, 10:22
#36
Topcase 200 den sonra motoru sallar. Topcase takılı iken en fazla 140 ile gitmelisin. Bu hızlara şimdilik çıkmıyorum 80 yaşımdan sonra 250+ yapacağım her gün. Final fiyakalı olsun.
-
04 Ağustos 2014, 10:36
#37
Kimi 200 basar adam gibi, kimi 70'le gider it gibi. karıştırmamak lazım.
-
04 Ağustos 2014, 12:02
#38
nietzsche adlı üyeden alıntı
Kimi 200 basar adam gibi, kimi 70'le gider it gibi. karıştırmamak lazım.
Başlık boyunca seviye gidip geliyordu da sen iyice dibe vurmuşsun hocam.
-
04 Ağustos 2014, 12:54
#39
eleştirel duruşla bu işin alakası yok 200 km hızla bi yerde patlayınca millete de zarar vermicekseniz sıkıntı yok ,bazı arkadaşlar patlasın demiş bananesi yok bu işin maddi manevi kendinden başkasına zararı dokunmıcanı bilsem tabi ki banane, bi motorcu 200+ hızlarla arabanızın sol arka tamponuna vursa 1 yaşında çocğunuzu kaybetseniz ne demek istediğimi anlarsanız sanırım, ben 200+ km lere hiç karşı değilim körfez yarış pistine gidiyosun 100 tl para veriyorsun 1 saat boyunca istediğini yap sıkıntı yok, ben sağ şeritten devam ediyorum bazen araç sollamak için 120-130- 140 lara çıkıyorum sonra tekrar sağ şeridime dönüp rüzgarın yolun tadını çıkarıyorum, kimseye bi zararım dokunmuyo . Kendi adrenalinini 15- 20 bin tl ye aldığı motorla tatmin etmek istyen arkadaşlara bangee jumping öneririm altınızdaki makinalardan daha güvenli olduğunu kesin . bu arada meraklı arkadaşlara ek bilgi olsun 16 yıldır yağmur, kar çamur yılın 350 günü motorun üstündeyim , tetlı su motorcusu değilim, motorumu hafta sonu 30-40 km bi gazlıyım diye çıkarıp temizleyip süsleyip geri koymuyorum
tecrübe size 200+ km ler yaptırmaz tecrübe tehlikeyi önceden sezip sizi hayatta tutmayı sağlar
herkese kazasız sürüşler .
-
04 Ağustos 2014, 13:54
#40
adonis84 adlı üyeden alıntı
eleştirel duruşla bu işin alakası yok 200 km hızla bi yerde patlayınca millete de zarar vermicekseniz sıkıntı yok ,bazı arkadaşlar patlasın demiş bananesi yok bu işin maddi manevi kendinden başkasına zararı dokunmıcanı bilsem tabi ki banane, bi motorcu 200+ hızlarla arabanızın sol arka tamponuna vursa 1 yaşında çocğunuzu kaybetseniz ne demek istediğimi anlarsanız sanırım, ben 200+ km lere hiç karşı değilim körfez yarış pistine gidiyosun 100 tl para veriyorsun 1 saat boyunca istediğini yap sıkıntı yok, ben sağ şeritten devam ediyorum bazen araç sollamak için 120-130- 140 lara çıkıyorum sonra tekrar sağ şeridime dönüp rüzgarın yolun tadını çıkarıyorum, kimseye bi zararım dokunmuyo . Kendi adrenalinini 15- 20 bin tl ye aldığı motorla tatmin etmek istyen arkadaşlara bangee jumping öneririm altınızdaki makinalardan daha güvenli olduğunu kesin . bu arada meraklı arkadaşlara ek bilgi olsun 16 yıldır yağmur, kar çamur yılın 350 günü motorun üstündeyim , tetlı su motorcusu değilim, motorumu hafta sonu 30-40 km bi gazlıyım diye çıkarıp temizleyip süsleyip geri koymuyorum
tecrübe size 200+ km ler yaptırmaz tecrübe tehlikeyi önceden sezip sizi hayatta tutmayı sağlar
herkese kazasız sürüşler .
sıkıntı senin küfürün biri bin para demende
senin kimseye küfür etmeye hakkın yok bende aynı ortamda aynı hızlara çıkıyorum arkadaşlar
keşke herkes bizim gibi güvenli şekilde çıkabilse o hızlara
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)