Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

XT 660 vs DRZ 400 SM kapısma

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Kasım 2013
    Merhaba arkadaşlar . Bu konuyu öncelikle sizlerden fikir almak için açtım ve bilgi paylaşımı konu şu ki
    Üçüncü motorumu almak istiyorum .motordan beklentilerim kıvrak olsun . doyurucu torku olsun . hareket kabiliyeti . eğlenceli olması sürüş keyfi ve atikliği .performansı yani 200yapsın demem ama yapabileceğini kısa sürede yapsın. bir de tek silindir olduğu halde kendini 4 silindir sanıp deli gibi benzin içmesin ömrümü tüketmesin kullanacağım yer %60 trafik %30 arazi %10 uzun yol(200-300km) kafamda 2 seçenek var temel bunları aşağıda teknik bikaç özelliği ile yazdım
    .


    SUZUKİ DRZ 400 SUPERMOTO
    Motor Tipi: 4-zamanlı, DOHC, karbüratörlü, 1-silindir
    Sübaplar: 4, silindir başına
    Soğutma sistemi: Sıvı soğutmalı
    Silindir hacmi: 398 cm3
    Sıkıştırma oranı : 11,3 : 1
    Maksimum güç: 40 hp / 7600 dd
    Maksimum tork: 39,2 Nm / 6600 dd
    Şanzıman sıralaması: 5-vites
    Toplam uzunluk: 2225 mm
    Toplam genişlik: 855 mm
    Toplam yükseklik: 1200 mm
    Aks arası mesafe: 1460 mm
    Zeminden yükseklik: 260 mm
    Sele yüksekliği: 890 mm
    Kuru ağırlık: 135 kg
    Yakıt depo kapasitesi: 10 Litre

    **

    YAMAHA XT 660 R & X
    Motor Özelliği Tek silindir, 5 vites
    Motor Gücü 47.33 hp @ 6000 rpm.
    Tork 58.40 Nm @ 5250 rpm.
    Maksimum Hız 157 km/h
    Ağırlık 177 kg.
    Sele Yüksekliği 875 mm.
    Yakıt Kapasitesi 15 Litre.
    Ön Fren 298 mm disk
    Arka Fren 245 mm disk
    Ön Lastik Ebatları 90/90 – 21
    Arka Lastik Ebatları 130/80 – 17





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650

  3. #3

    Üyelik
    09 Kasım 2013
    canımsın 13.800 euro yazıyo o motor bu 2 seçenek 10-13bin tl
    mhmtesk, erro ve hamzarat bunu beğendiler.

  4. #4
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı mhmtesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pist motorudur hocam o ş içinden çıkmayacak birinde 4 silindir ss al demekten çokca bi farkı yok yani

    uzun yoldan kastın 200-300 km olduğu için ve arazi gibi bir seçenek olduğu için ve trafikte daha rahat olacağı için drz diyeceğim ben

    uzun yol ağırlıklıya dönüşecekse veya daha fazla güç olsun arazi ve trafiken az kısılabilir dersen 660 iyi olabilir
    Heil Spellcheck

  5. #5
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Artçı yoksa kilosundan dolayı drz arazide daha rahat ettirir. Fakat bu kıyaslamam da xt660x e göre. Xt660r da ise dişli lastikler var yola daha iyi tutunacaktır diye düşünüyorum.
    Yol ağırlıklı olduğundan ve biraz daha apaçiliğe elverişli olmasından ötürü ve daha çok asfaltta kullanacagınızdan yola çıkarak drz daha mantıklı görünüyor

  6. #6

    Üyelik
    09 Kasım 2013
    %51 DRZ istiyorum ancak . 2008 model motor neden karbüratörlü anlamış değilim dezavantajı var mı bu durumun. ne gibi problemler olabilir . motor ömrü olsun arıza olsun vs ?

  7. #7
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Drz ile duyduğum sadece parça sıkıntısı olduğuydu veya pahalıdır bilemiyorum araştırmak lazım. Karbüratöre gelirsek basit bi sistem en fazla temizlenip plastik aksam yenilenir olur biter

  8. #8
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    alacağın bütün drz ler sürprizlere gebe olacaktır %100 )

  9. #9

    Üyelik
    09 Kasım 2013
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alacağın bütün drz ler sürprizlere gebe olacaktır %100 )
    korkutuyorsun beni sürpriz derken ? :D almak istediğim drz 50bin kmde . sürpriz derken iyi manada mı yoksa . motordan motora yıpratılmış motor olabilir mi diyosun


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)