İlanlara bakarmısınız yardım istiyorum abilerim
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 14:44
#1
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-temiz-kazasiz-degisensiz-172559327/detay
mantıklı gibi geldi çünkü 2000-2250 gibi bütçem var aynalar duruyo temiz kullanılmış gibi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-ucuz-bak-istersen-172786565/detay
birde bu var sizce ne yapmalıyım ?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 14:46
#2
2100 luk temize benziyor. incelenebilir
ötekinde pek ayrıntı gözükmüyor, resimlerde.
tabi onada yakından bakılabilir.
uzaktan uzaga anca bu kadar yardım olur
-
01 Ağustos 2014, 14:48
#3
14.000 km olması bi motor için fazla değil mi ? yanı ben hiç bilmiyorum tabi siz daha iyi bilirsiniz
-
01 Ağustos 2014, 14:54
#4
temiz kullanıldıysa, bakımlarına yagına dikkat edildi ise önemli değil.
cekiş kaybı varsa ilerde silindir piston değişilir 100 lira gibi bir masrafa o km sıfırlanır.
tabi zorlanıp-hor kullanılıp baska yerleri zarar görmediyse
-
01 Ağustos 2014, 15:00
#5
silindir piston kaça değişir ?
-
01 Ağustos 2014, 15:01
#6
cenkito adlı üyeden alıntı
temiz kullanıldıysa, bakımlarına yagına dikkat edildi ise önemli değil.
cekiş kaybı varsa ilerde silindir piston değişilir 100 lira gibi bir masrafa , o km sıfırlanır.
tabi zorlanıp-hor kullanılıp baska yerleri zarar görmediyse
10 karakter
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Ağustos 2014, 15:13
#7
anlamadım abi
-
01 Ağustos 2014, 15:13
#8
Driftlerde ve mc-x lerde krank problemi olabiliyor vuruntu yapıyor dikkat edin alırken
-
01 Ağustos 2014, 15:16
#9
Bekozade adlı üyeden alıntı
anlamadım abi
adam akılıllı kullanılıp o km yapıldı ise yıpranacak tek ter silindir-piston segmandır.
ama o km ler dip gaz apachi işi yapıldı ise krank sanzıman vs de de sorunlar olusmus olabilir.
bence o km abartı değil.
yag eksiltme yada güç kaybı olacak kadar segmanlar asındı ise 100 lira gibi bir
parca fiyatına yıpranmıs parcalar yenilenir. tekrar rodaj yaparsın. binersin
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Ağustos 2014, 15:34
#10
Ben Kanuni Windy 125, Mondial KH 100 gibi mootorları 6000 KM gibi kilometrelere kadar kullanmış biri olarak nazik kullandığım için hiçbir zaman sıkıntı çekmedim. Bunlar yıllar önceydi.
Fakat bir önerim var. Sadece bir öneri. Biraz daha çöşeye koyup Honda CBR 125 Neden düşünmüyorsun? Bu tip motorların nasıl kullanıldığını bilmiyoruz. Gerçi ilandaki bir örnek aşağıda o da nasıl kullanıldı bilmiyoruz ama motordan daha çok keyif alman mümkün olmaz mı aşağıdaki gibi birşey bakman?
Kimse yanlış anlamasın lütfen sadece bir öneri. Ben biraz forumda farklı biri olabilirim. Eski bir yarışçıyım. Bu tip motorların sıfırları değişik modeller de olsa 5000 TL gibi fiyatlara satılıyor. Sizin gösterdiğiniz model için demiyorum.
Ama Çin yerine farklı alternatifler hep tercihim olmuştur. Bu sadece benim yorumum. Umarım kafan karışmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------
adres de bu...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-125-repsol-2006-model-2007-trafige-cikisli-173491022/detay
-
01 Ağustos 2014, 15:40
#11
abi benim tek hayalim supersport zaten sesini duyunca 5 dakika kendime gelemiyorum fakat cbr fiyatları el yakıyor 5.000 6.000 7.000 diye gidiyor benim onu almam için 1 sene 2 sene belkide daha fazla beklemem lazım ve ehliyeti alalı 1 buçuk yıl oldu daha motorum yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
teşekkürler abi aydınlattığın için
cenkito adlı üyeden alıntı
adam akılıllı kullanılıp o km yapıldı ise yıpranacak tek ter silindir-piston segmandır.
ama o km ler dip gaz apachi işi yapıldı ise krank sanzıman vs de de sorunlar olusmus olabilir.
bence o km abartı değil.
yag eksiltme yada güç kaybı olacak kadar segmanlar asındı ise 100 lira gibi bir
parca fiyatına yıpranmıs parcalar yenilenir. tekrar rodaj yaparsın. binersin
-
01 Ağustos 2014, 15:46
#12
japonlar iyidir iyi olmasına ama yedek parca fiyatları olarak cok cep yakarlar.
benim görüşüm ucuz yollu çinli commuter ile baslamakdır.
o dediğin insanın içini gıdıklayan SS 4 silindir en az 600 cc makinalardır.
laf aramızda onların sesine bende hastayım
-
01 Ağustos 2014, 15:55
#13
cenkito adlı üyeden alıntı
japonlar iyidir iyi olmasına ama yedek parca fiyatları olarak cok cep yakarlar.
benim görüşüm ucuz yollu çinli commuter ile baslamakdır.
o dediğin insanın içini gıdıklayan SS 4 silindir en az 600 cc makinalardır.
laf aramızda onların sesine bende hastayım
odamda otururken sesini duyup balkona koşturuyorum öyle bi aşk benimkisi
-
01 Ağustos 2014, 16:00
#14
Bekozade adlı üyeden alıntı
odamda otururken sesini duyup balkona koşturuyorum öyle bi aşk benimkisi
bilirim o duyguyu. ama endurocu olduktan sonra kenara bıraktım
SS tutkusunu, cadde bana göre değil, hem arazi daha güvenli ve dogayla basbasa
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Ağustos 2014, 16:03
#15
cenkito adlı üyeden alıntı
japonlar iyidir iyi olmasına ama yedek parca fiyatları olarak cok cep yakarlar.
benim görüşüm ucuz yollu çinli commuter ile baslamakdır.
o dediğin insanın içini gıdıklayan SS 4 silindir en az 600 cc makinalardır.
laf aramızda onların sesine bende hastayım
naked sever olaraktan gsr 600 sesi muhteşem diyebilirim
-
01 Ağustos 2014, 16:04
#16
vay berkcan drifte karar vermişsin hayirli olsun kardesim. Driftte cok büyük dolandırıcılık dönüyor bilgine ;)
-
01 Ağustos 2014, 16:07
#17
cenkito adlı üyeden alıntı
adam akılıllı kullanılıp o km yapıldı ise yıpranacak tek ter silindir-piston segmandır.
ama o km ler dip gaz apachi işi yapıldı ise krank sanzıman vs de de sorunlar olusmus olabilir.
bence o km abartı değil.
yag eksiltme yada güç kaybı olacak kadar segmanlar asındı ise 100 lira gibi bir
parca fiyatına yıpranmıs parcalar yenilenir. tekrar rodaj yaparsın. binersin
parça fiyatını bilmem ama sadece motor yarmaya 150 lira işçilik alınıyo bizim burda
Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!
-
01 Ağustos 2014, 16:09
#18
ronnytechno adlı üyeden alıntı
parça fiyatını bilmem ama sadece motor yarmaya 150 lira işçilik alınıyo bizim burda
silindir-piston değişimi cok daha ucuzdur.
egerki sanzımanda yada krank da sorun varsa o zaman dediğiniz işçilik fiyatları
gecerli olur.
onada zaten alınmadan önce baktırılıp incelendikten sonra alınacagından gerek olmaz
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
01 Ağustos 2014, 16:15
#19
CanKarsiyaka adlı üyeden alıntı
vay berkcan drifte karar vermişsin hayirli olsun kardesim. Driftte cok büyük dolandırıcılık dönüyor bilgine ;)
aynen usta cup bana göre değil :D o kadar beklemişkende drift alayım ama dimi ? babam gözlükleri takıp ilanlara bakmaya başladı bile şuna mesaj at 2000liraya vercekse alalım falan diyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)