Altın Elbiseli Adam kaza geçirdi
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 11:01
#21
erro adlı üyeden alıntı
valla motor bildiğimiz motor karakteristiği olan bir motor değil..keza barkın ın alışmış olduğu bi tarz da değil...üstüne oturunca motorun şirinliğinden tıfıllığından herkes ister istemez bunu gözardı eder...sonuç ise malum...en baba racingcilerin motorcuların scooterdan düşüş hikayelerini hiç mi duymadınız
barkın lastiğe de pek bok atmasın bence
Aynen. Ben de, Barkın Bey'in böyle bir motora aşina olmadığı için düştüğü izlenimi edindim. Ayıp bir şey değil herkesin başına gelebilir. Kullana kullana viraja daha yavaş girme, ellleri bırakmama gibi melekeler elde edilebilir. Ne de olsa lastikler oldukça küçük ve hiç güven vermiyor.
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 11:38
#22
dusmeden 2 sn once kaski ile oynuyor sonra elini hizli gidona dokunuyor haddinden fazla kontra basmis oluyor gibi geldi bana
-
01 Ağustos 2014, 11:41
#23
Ne yalan soyliyim başlığı görünce eyvahhhh dedim barkin abi bile kaza yaptıysa artik bizim motor surmemize gerek yok oluruz dicektim.neyseki ciddi bir şey yok.merak ettiğim şey acaba kaski bir daha kullanacak mi yenisini mi alacak
-
01 Ağustos 2014, 12:06
#24
Sonunu güzel soylemis. Lastik önemli; lastiğe uygun sürmek daha önemli. Dün eski kasa BMW 7 patlak egzoz ile ışıklarda ara gaz verince gaza geldim. Kısa mesafede pulsar 100 ü gördü, dönüşü kaçırmamak için frenlere biraz fazla bastım aynı zamanda sağa kırınca baya bir Drift yaşadım Allah(cc) dan yeri görmeden topladım. AEA a geçmiş olsun.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
01 Ağustos 2014, 12:13
#25
ilk bakışta viraja girerken elini salıp tekrar gidona dokunmasıyla kaybedilen bir denge hissi gibi görünse de (ufak bir payı olmakla birlikte) daha çok lastiğin mevcut açıda asfalta sürtünmesinin zayıf kalmasıyla momentumu dengelemediğini düşünüyorum. burada lastik kalitesinin yanında ön lastiğin ufak olmasının da payı var
isteyen olursa olayın matematiğini de anlatırım ha
sonuç: msx 125 türkiye şartlarında oyun motoru değil
(imza) platin elbiseli adam (gümüş elbiseli kadrosu doluydu)
-
01 Ağustos 2014, 12:17
#26
Evet lastik önemli ön ve arka lastiği birbirine uyumlu yapmak lazım.
''Pocketbike'dan bozma naked motorlar'' filmi sinemalarda.
-
01 Ağustos 2014, 12:25
#27
10larca çeşit motor kullanmış, sürekli motor üstündeki adam bile bu kadar düşük hızda düşüp kafasını vurabiliyor. Allah'tan tam koruma biniyormuş. Altın elbiseli adamdan bir ders daha. 125 cc ye binsen bile, korumaların tam olacak arkadaş.
-
01 Ağustos 2014, 12:27
#28
Korumaların önemini bir kere daha görmüş olduk. Barkın'a geçmiş olsun.
-
01 Ağustos 2014, 12:28
#29
bir de (genelde) yüksek cc kullanıcılarının görece zayıf motorlarda "virajlarda gazla toparlama" alışkanlıkları yüzünden sorun yaşadığı da oluyor
(imza) çok motöra binmiş adam
-
01 Ağustos 2014, 12:31
#30
Düşmeden önce kaskin araliğini kapatiyor sanki? Birde hafif ön frenin azizliği gibi geldi bana?
-
01 Ağustos 2014, 12:52
#31
motor çok dengesiz. Bu motor Türkiye'de iş yapmaz
-
01 Ağustos 2014, 12:54
#32
Kameraya bakmasaydı bunlar olmazdı viraj çok keskin ve ufak lastiklerde cabası
-
01 Ağustos 2014, 13:00
#33
trend topic olur yerim bulunsun kendi zaten açıklar kazayı ,önden kayıyor kaza anında acaba ön lastik beyaz çizgidemi
-
01 Ağustos 2014, 13:07
#34
Allah esirgesin tüm motor süren arkadaşları
-
01 Ağustos 2014, 13:09
#35
Ulen başlığı görünce korktum
-
01 Ağustos 2014, 13:15
#36
Ben Aynısını Kendi Motorumda Yapıyordum Asfaltın Kenarındaki Mıcırlar Yüzünden Sürüklendim Avucumun Kenarı Parçalandı.
-
01 Ağustos 2014, 13:31
#37
Iyi bir msx reklami oldu. Bilmeyen kalmaz
-
01 Ağustos 2014, 13:36
#38
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Motor böyle bir şey işte, şakası olmaz, virajda motoru yatırmak falan bunlar sakat işler, efendi efendi yavaş gideceksin.
barkın abiyle ayvalıkta tanışmıştık. senin dediğinle onun bakış açısı cok farklı. benimde öyle
öncesi sonrasını hep konuştuk. motosiklete binme sebebi viraj ve keyf almak.
ss motosikletleri daha cok sever tepkilerinden dolayı.
yaptıgı ilk kaza değil bu. küçük bişi bu hemen ayaga kalkması normal. en azından oyunu kuralına göre oynadıgı için zararsız atlatmış.
efendilikle filan alakası yok durumun. bende aynıyım keyf aldıgım için kullanıyorum bu mereti. araç değil benim için onun içinde öyle.
motosiklet buradaki cogu kişi için amactır.
daha agır kazalarda yapmış bundan önce.
dahasını da anlatırım kazaların sebeb oldugu kendisinden kaynaklanan olayları da bana kızar demeyeyim şimdi
-
01 Ağustos 2014, 13:51
#39
Motoru hafife almayacaksın.
UFak tefek görmüş karamürsel sepeti muamelesi yapmış.
Utanmasa gidonu tutmadan dönecekmiş.
Bu da motorun zoruna gitmiş olmalı.
Motoru hafife alırsan , anında çarpar adamı.
Bunu demekten dilimizde tüy bitti
Edit : Geçmiş olsun .
-
01 Ağustos 2014, 13:53
#40
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)