uzun süren araştırmalar ve bütçem sonunda TİGER 250 ve MCT 250 arasında kaldım
Reklamlar
-
Reklamlar
-
İzmir İl Temsilcisi
Merhabalar size birkac şey anlatacagım kararı siz verin.
Eski bir mct 250 kullanıcısı olarak yazıyorum .
Mct 250 ve tiger hemen hemen birbirine yakın motorlardır. yanlış hatırlamıyorsam parca fiyatları birbirine denk ama mct250 1 tık daha ucuz diye aklımda kalmış.
Mct 250 parcaları her yerde bulunur koltugu 30 tl yan grenajları 25tldir. vs vs vs.
Bu 2 modelde'de titreşim yüksektir maksimum yapabileceginiz hız 120'dir.
stabil rahat gitmek icin genelde arka dişli kücültülür kimisi 30 T takar kimisi 34T.
Yakıt mevzusuna gelince şehir ici 5 litre yakıyordu diye hatırlıyorum. uzun yolda stabil 70 - 80 4 litre yaktıgımı hatırlıyorum.
Şimdi 2 motorun kullanıcısı olan arkadaşlar bana kızacak ama bunları yazmak zorundayım.
mct250 sahibi oldugum zamanlar acemi oldugum icin cok cok teşhis edebilecegim bir durum yoktu.
Şuan mct 250 ve tiger tamamen frenleri berbat titreşim hat safada yul tutuşu cok kötü seviyede geliyor. Resmen virajlarda kendimi tehlikeye attıgımı düşündüm.
Özellikle cogu hatta %90 mct 250 ve tiger hala eski cin malı lastikleriyle kullanılmakta. yani 2006dan kalma CST marka berbat bir lastik var.
O kadar sertki kil durumuna dönmüş lastigi yaksanız yakamassınız.
Şimdi gelelim önerime.
2 motoruda bu kadar kötüledikten sonra bu bir gercek bu paralara alınabilecek hemen hemen en iyi görüntüye sahip motorlardır. Özellikle mct 250 cok daha hoşuma gidiyor.
Bazı konularda ise..
1- güvenlik
2- sorunsuzluk
3- yakıt
4 - başlangıc motoru
5- uzun yol konforu
6- artcı konforu
vsvs düşünüldügü zaman tamamiyle kötü durumdalar.
Eger şuanki aklım olsaydı ozamanlar mct 250 degilde YBR 125 alırdım..
cahildik görüntüye önem verdik ne fren ne hız ne konfor ne viraj önemsizdi havalı olmalıydı pahalı görünmeliydi dikkat cekmeliydi.
Şimdi 3bin tl bütcem olsa ne alsan deseler herhalde ybr 125 alırdım.
-
bak güzel kardeşim tiger 250yi 2.motor olarak hala kullanmaktayım kmsine gelince yaklaşık 60 binde ve günlük kullandığım bi motosiklet hergün işe gidip gelirken 40 km yol yapıyorum, 3yıldır bende, diğer motoruma km yaptırmamak için bu şekilde kullandım, alırken şunu düşündüm boyum 190 kilom 90 ybr alsam cbf alsam atta ki kelebek gibi dururdum, tabi 60 bin km giden bi çin malı motor nasıl 60 bin km hala ilk marşta çalışır o önemli , ben iki motoru da kullandığım ve halen tigerı kullandığım için sana kıyaslama konusunda yardımcı olabilirim sanırım.
görüntü : tiger uzak ara öndedir heybetlidir kesinlikle mct bence tigerın yanında ucuz kalıyor parça kalitesi vs konusunda
yedek parça ve maliyet : mct de uzak ara çok daha ucuz bi motordur tigerın parçaları biraz pahalıdır şöle söyliyim mesela bi debriyaj balatası almak istedin mct sahibiysen 20 tl ,tigerın almak istedin 140 tl bu küçük bi örnek ama diğer parçalardaki farklarda aşa yukarı böyle , tabi şöyle bi durumda var periyodik olarak değiştirme zorunluğunu olan parçalar çok da pahalı değil. peryodik değiştirilmeyen parçalarda da değiştirince kolay kolay bozulan bi parçası yok.
yakıt tüketimi: tigerla şehir içinde 4 litre yakıt tüketimi yaptım, şehir dışın da baya bidüşüyo, mct ise 5 litreyi görürdü
motor aksamı kuvvet: bu konuda tiger önde mct ye göre çok kuvvetli motor titreşim öne takılan yeni dişli sayesinde 90 km hızlara kadar yok, mct de ise hemen hemen her devirde vardı.
artçı ve sele konforu : tiger diyorum yine benim hatun tiger da çok rahat gidiyo mct yi pek sevmezdi
arıza çıkartma yolda kalma: tigerın bilinen en büyük sıkıntısı elektrik tertibatı, konjektör ,statör , akü ve elektrik tesisatı değişince çok sağlam oluyo ve eğer ekstra ışık kaynağı, müzik sistemi gibi cart curt bağlamazsan hiç bi sıkıntı çıkartmaz, tigerım beni bu güne kadar 60 bin km de hiç yolda bırakmadı. mct de 3000 km kullanmıştım onda da yolda kalmadım
frenler lastik durumu performans : tigerın ön freni meşurdur büyük motorum capo etv 1000le kıyaslanmaz ama bindiğim 250liklerin çoğundan iyidir tigerın performansı, tabi bunda benim tigera taktiğim metzeller perfect me lastiklerinde büyük önemi var .mct nin frenleri berbattı tek kelime berbat gaza bastığımda nasıl durur bu dediğimi biiyorum .
sonuç olarak eğer güzel bakılmış bakımları zamanında yapılmış konjektörü statörü değişmiş, orjinal lastiğini kullanmayan (yıl olmuş 2014 en son üretim yılı 2009 motorun hala değişmemişse zaten o kişiden değil motor tavuk alınmaz ),şasisnde kaynak vs olmayan bi tiger bulursan (1500 e de tiger var 3500 e de seçim senin) gönül rahatlığıyla alabilirsin
-
Öncelikle bilgilerinizden dolayı teşekkür ederim ybr demişsiniz fakat o tarz motorlara karşı kanım ısınmadı oturuş pozisyonu + bana güvensiz geliyor nedense ben motora set felan takmayı düşünmüyorum bana göre yanlış ve tehlikesi çok anladığım kadarıyla 2 motorun aşırı farkı yok ama yedek parça konusunda tiger pahalı burdan kar edelim derken benzinden zararda edebilirim birde tiger biraz iri durması güzel ama sıkıntı yaşarım diye çekinmiyor değilim boy:1.75 kilo 75 yaklaşık olarak sıkıntı çekmekten korkuyorum ölü motor almayı düşünmüyorum bin lira fazla olsun sağlam olsun hız konusunda bende öyle biliyordum ama okuduğum bir yazıda tigerın 150 yi gördüğü söyleniyordu o yüzden aklıma takılıyordu artçı sürekli olmayacak ama rahat olması önemli tabi illaki binecek birileri çıkacaktır. Şuan düşüncelerim mctden yana gibi parça ucuzluğu yüzünden sonuçta geçiş motoru olarak kullanacağımdan ister istemez parça değişimi olacaktır. Yakın ve fren aklımı kurcalıyor tabiki fren önemli özellikle o konu için tekrar karar aşamasına geri dönmeyi tercih ettim. Yağmurlu havada tiger ve mct çok sıkıntı çıkarıyor mu bilgileriniz için tekrar teşekkür ederim ..
-
İzmir İl Temsilcisi
-
-
Bahsi geçen motorlar hakkında bilgim yok. Fakat öğrenciyim ekonomik olsun demişsin. Durumunu çok çok iyi anlıyorum fakat kullanıcıları yakıt tüketiminden bahsetmiş yaklaşık 4 ile 5 litre 100 kmde. Ben senin yerinde olsam başka modellere bakarım.Bu bahsi geçen yakıt tüketimleri 600-900 cc arası birçok markanın cruiser modellerinin yakıt tüketimi kadar. Harley Davidson da buna dahil!
Aynı miktar mesafeyi ybr tarzı bir motosikletle yapsan benzin masrafın yarıya iner ya da diğer seçenek iki katı kadar daha yol yaparsın o paraya ybr ile.
-
maxiscooter teşekkür ederim haklısınız 4-5 litre az değil tabi ki. ben 4-5 litreyi göze aldım artık ondan kurtuluş yok. dediğiniz gibi ybr ekonomik fakat artçı bindiğinde vs. sıkıntı yaşıyorlar genelde. ayrıca dediğim gibi boy 1.75 kilo 75 açıkcası o tarz motorlara binmeyi göze alamadım ayrıca motorlar chopper a göre hafif ve serilikleri daha iyi açıkcası ilk evrelerde gözümü korkutuyor. Ybr nin temizini bulmakta sıkıntı oluyor hele ki bu piyasada fiyatlar uçmuşken paketçi motoru olmayanlar haklı bir şekilde diğerlerinin üstünde bir fiyat yazıyor ki bütçemle kafa kafaya chopper hayallerim baya bir ertelenir malum aldıktan sonra en az 1-2 yıl biniliyor ve o zamana kadar chopper'a geçmek sıkıntılı olur gibime geliyor. Tabi ki tecrübeli arkadaşlarım abilerim daha iyi bilir ama benim düşüncelerim bu yönde. ayrıca bir diğer ön yargım ybr ile başlarsam chopper tarzından uzaklaşıp ss ye kaymak istemiyorum daha erkenden biraz keyfini çıkararak binmek istiyorum. Her motorcu gibi bende ss ları seviyorum açıkcası ama daha erken olduğundan olabildiğince yavaş ilerlemeye çalışıyorum. açıkcası bütçemi biraz daha zorlayabilirim fakat malum öğrencilik ister istemez motoru yıpratacağız heleki ilk motor o yüzden fazla bütçe harcamak istemiyorum.
-
iki motordan hangisini alırsan al şehirçinde kullanmak eziyet. chooper motorlar şehirarası yol için tasarlanmış. touring motorlar gibi aralara derelee girerken zorlanırsın. dönüş açısı touring motorlara göre fazladır. bu motorları aldıktan sonra kendini yetiştirmen gerek. motosiklet ustası olman gerek. ustalara para saçmamak için. Bu forumda Beycivan nickli abimiz var. ondan motorun a sından z ye kadar herşeyi öğrenebilirsin.
ben Mct250 kullandım. yolda hiç kalmadım. akrabama ödünç vermiştim onlar acemiliklerine gelmiş motor çekmiyor diye uyduruk bir tamirceye götürmüşler adam 25 liralık parça için 185 lira almış. benim ödememi de kabul etmediler. tek masrafı bu oldu. motoru alırken temizini alırsan sıkıntı yaşamazsın.
ben alacakken gittiğim bir çok mct ya kazalı idi yada sıkıntılı idi. hatta adamın birisi yemin ediyordu kazası yok diye. gittim baktım arka salıncak kırılmış ve kaynatmışlar gösterdiğimde hemen ağzı değişti. benden önceki sahibi yaptı demişti.
mct alırken dikat etmen gerekn karburoturu çok hassas oynamaya gelmiyor yenisi 250 tl. çantlardaki tellerin kırık olup olmadığıgına bak orjinalleri sürekli kırılıyor bunları değiştirmek gerekiyor. parça olarak ucuz ama işçilik fazla. lastiklerini kontrol et. alacağın motoru düzgün adamdan al.
tiger250 nin elektrik porblemi olduğu için tesisatı oontrol ettir. arka tekeri tutan parça ismin hatırlamadım. sürekli kırılıyor buna dikkat et. bu parça biraz pahalı idi. tiger çok fazla bilgim yok.
benim önerim v motorlara bakmalısın bunlarda titreşim daha az oluyor.
bu tip hangi motoru alırsan al 80 e kadar titreşimi hissetmezsin 80 den sonra 1 saat motor kullanıp indikten sonra vucudun belli bir süre titreşmeye devam eder. bu farkı kaliteli bir motora binince anlarsın. ben olsam şehiriçi kullanacaksam ybr serisine bakardım. bakmazsan bile motor tık demeden gidiyor. yarı yarıya yakıt sarfiyatı var. Satarken temiz ybr 2 gunde satarsın ama bu dediğin motorları satarken kına gelir. gelen giden adamlardan sıkılırsın.
-
29 Temmuz 2014, 11:50
#10
hocam öncelikle hayırlı bayramlar dilerim benım onerim keavey 250 fym 250 tiger 250 kanuni de olabilir bütcene göre bunlara bakmanı tavsıye ederım fym 250 var bende 65 km de 10 tl benzin yakıyor performans da güzel.
-
29 Temmuz 2014, 12:41
#11
dostum önceki motorum tiger idi gayet memnun idim ( ilk olduğu için heralde) şehir içi 3,8 şehir dışı max 90 3,5 non stop 120 4,1 lt yakıyo duparçası ucuz kendim bakıyodum değiştiriyodum gayet iyiydir bnm için şimdi tdm850 kullanıyorum şehir içi 5/5,5 şehir dışı 4,5lt 120 ile çok daha memnunum mct kullanmadım bilmiyrum ama kalıbsız duruşu hoşuma gitmiyo benim tigerda çanta falan fuldü gören bişi sanıyodu e hoşumada gidiyodu arkadaşların dediği gibi arka saplama kırması meşhur onuda kaliteli kaplin le çözüyosun ben yaşadım değştirdim sorun çözüldü (zamanında)ben bildiğimi paylaştım seçimini sen yap
-
29 Temmuz 2014, 13:52
#12
İzmir İl Temsilcisi
drsteel adlı üyeden alıntı
iki motordan hangisini alırsan al şehirçinde kullanmak eziyet. chooper motorlar şehirarası yol için tasarlanmış. touring motorlar gibi aralara derelee girerken zorlanırsın. dönüş açısı touring motorlara göre fazladır. bu motorları aldıktan sonra kendini yetiştirmen gerek. motosiklet ustası olman gerek. ustalara para saçmamak için. Bu forumda Beycivan nickli abimiz var. ondan motorun a sından z ye kadar herşeyi öğrenebilirsin.
ben Mct250 kullandım. yolda hiç kalmadım. akrabama ödünç vermiştim onlar acemiliklerine gelmiş motor çekmiyor diye uyduruk bir tamirceye götürmüşler adam 25 liralık parça için 185 lira almış. benim ödememi de kabul etmediler. tek masrafı bu oldu. motoru alırken temizini alırsan sıkıntı yaşamazsın.
ben alacakken gittiğim bir çok mct ya kazalı idi yada sıkıntılı idi. hatta adamın birisi yemin ediyordu kazası yok diye. gittim baktım arka salıncak kırılmış ve kaynatmışlar gösterdiğimde hemen ağzı değişti. benden önceki sahibi yaptı demişti.
mct alırken dikat etmen gerekn karburoturu çok hassas oynamaya gelmiyor yenisi 250 tl. çantlardaki tellerin kırık olup olmadığıgına bak orjinalleri sürekli kırılıyor bunları değiştirmek gerekiyor. parça olarak ucuz ama işçilik fazla. lastiklerini kontrol et. alacağın motoru düzgün adamdan al.
tiger250 nin elektrik porblemi olduğu için tesisatı oontrol ettir. arka tekeri tutan parça ismin hatırlamadım. sürekli kırılıyor buna dikkat et. bu parça biraz pahalı idi. tiger çok fazla bilgim yok.
benim önerim v motorlara bakmalısın bunlarda titreşim daha az oluyor.
bu tip hangi motoru alırsan al 80 e kadar titreşimi hissetmezsin 80 den sonra 1 saat motor kullanıp indikten sonra vucudun belli bir süre titreşmeye devam eder. bu farkı kaliteli bir motora binince anlarsın. ben olsam şehiriçi kullanacaksam ybr serisine bakardım. bakmazsan bile motor tık demeden gidiyor. yarı yarıya yakıt sarfiyatı var. Satarken temiz ybr 2 gunde satarsın ama bu dediğin motorları satarken kına gelir. gelen giden adamlardan sıkılırsın.
Cok güzel yorumlamıssınız dediklerinizin her kelimesine katılıyorum
Beycivan abi sagolsun zamanında banada cok yardımını dokundu az aramadım onu
-
30 Temmuz 2014, 03:32
#13
drsteel adlı üyeden alıntı
iki motordan hangisini alırsan al şehirçinde kullanmak eziyet. chooper motorlar şehirarası yol için tasarlanmış. touring motorlar gibi aralara derelee girerken zorlanırsın. dönüş açısı touring motorlara göre fazladır. bu motorları aldıktan sonra kendini yetiştirmen gerek. motosiklet ustası olman gerek. ustalara para saçmamak için. Bu forumda Beycivan nickli abimiz var. ondan motorun a sından z ye kadar herşeyi öğrenebilirsin.
ben Mct250 kullandım. yolda hiç kalmadım. akrabama ödünç vermiştim onlar acemiliklerine gelmiş motor çekmiyor diye uyduruk bir tamirceye götürmüşler adam 25 liralık parça için 185 lira almış. benim ödememi de kabul etmediler. tek masrafı bu oldu. motoru alırken temizini alırsan sıkıntı yaşamazsın.
ben alacakken gittiğim bir çok mct ya kazalı idi yada sıkıntılı idi. hatta adamın birisi yemin ediyordu kazası yok diye. gittim baktım arka salıncak kırılmış ve kaynatmışlar gösterdiğimde hemen ağzı değişti. benden önceki sahibi yaptı demişti.
mct alırken dikat etmen gerekn karburoturu çok hassas oynamaya gelmiyor yenisi 250 tl. çantlardaki tellerin kırık olup olmadığıgına bak orjinalleri sürekli kırılıyor bunları değiştirmek gerekiyor. parça olarak ucuz ama işçilik fazla. lastiklerini kontrol et. alacağın motoru düzgün adamdan al.
tiger250 nin elektrik porblemi olduğu için tesisatı oontrol ettir. arka tekeri tutan parça ismin hatırlamadım. sürekli kırılıyor buna dikkat et. bu parça biraz pahalı idi. tiger çok fazla bilgim yok.
benim önerim v motorlara bakmalısın bunlarda titreşim daha az oluyor.
bu tip hangi motoru alırsan al 80 e kadar titreşimi hissetmezsin 80 den sonra 1 saat motor kullanıp indikten sonra vucudun belli bir süre titreşmeye devam eder. bu farkı kaliteli bir motora binince anlarsın. ben olsam şehiriçi kullanacaksam ybr serisine bakardım. bakmazsan bile motor tık demeden gidiyor. yarı yarıya yakıt sarfiyatı var. Satarken temiz ybr 2 gunde satarsın ama bu dediğin motorları satarken kına gelir. gelen giden adamlardan sıkılırsın.
öncelikle çok güzel açıklayıcı olmuş. en azından her hangi birini bile alsam 2. elini alırken nelere dikkat edeceğimi öğrendim. Bartın ufak bir şehir aşırı trafiği yoktur. Hatta bir araba kullanıcısı olarak merkezdeki 1 cadde hariç yok denecek kadar azdır. o yüzden aşırı sıkıntı yaşamayacağımı düşünmüyorum. tabi ki ybr ler daha uygun hem bütçe hem şehir içine siz değerli tecrübe sahibi insanlar olarak çok duyuyorum. Ama ybr tarzı motorlara bir türlü kanım ısınmadı. Gerek Ankara'da dolaşan apaçiler gerek görünüş olarak bir türlü içime sinmediğinden benim gözüme hitap eden motor tutkumu bir nebzede olsa tatmin edecek bir motor aradığımdan bu motorları tercih ettim. Araba motorundan az çok anlıyorum heralde motorukini de kavrarım kıssa sürede. hem uğraşmasını seven biriyim sabırlıyımdır o konuda severim değişiklik yapmayı söküp takmayı temizlemeyi bakım yapmayı açıkçası birazda uğraş olur benim için düşümcem o yönde . motor konusunda temizini arıyorum özellikle yoksa 3000 tl lik motor da var 1.800 lük motor da var. yakın bir akrabam motor konusunda bilgili en azından yıllardır biniyor tecrübesi var. motor almaya mutlaka o ve bir ustayla gitmeyi düşünüyorum. hasar kaydı vs. baktırmayı düşünüyorum. v motor benim aklıma daha çok yatıyor ama tabi ki ona da bütçe gerekiyor nerden baksanız 1000 tl ye yakın fark oluyor ki bu parada benim planlarımı alt üst ediyor en basitinden ekipman parasından biraz kısmam ve kilit alarm gibi motor için gerekli malzemelerden de kısmam anlamına geliyor. bu nedenle titreşime razı olmaya çalışıyorum sonuçta ilk motor sayıldığından eziyeti görelim ki konforun tadını çıkaralım düşüncesindeyim :D İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Uyarılarınızı dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------
fromghetto adlı üyeden alıntı
dostum önceki motorum tiger idi gayet memnun idim ( ilk olduğu için heralde) şehir içi 3,8 şehir dışı max 90 3,5 non stop 120 4,1 lt yakıyo duparçası ucuz kendim bakıyodum değiştiriyodum gayet iyiydir bnm için şimdi tdm850 kullanıyorum şehir içi 5/5,5 şehir dışı 4,5lt 120 ile çok daha memnunum mct kullanmadım bilmiyrum ama kalıbsız duruşu hoşuma gitmiyo benim tigerda çanta falan fuldü gören bişi sanıyodu e hoşumada gidiyodu arkadaşların dediği gibi arka saplama kırması meşhur onuda kaliteli kaplin le çözüyosun ben yaşadım değştirdim sorun çözüldü (zamanında)ben bildiğimi paylaştım seçimini sen yap
çok teşekkür ederim bilgileriniz için tiger da gözümde büyümüyor değil doğrusu. benim anladığım kadarıyla chopper-cruizer tarzlarında 4-5 lt gözden çıkarılıyor. çok yaksın ama istediğim olsun düşüncesindeyim. benimde ilk motorum olacağından titreşim felan pek anlayacağımı düşünmüyorum ki çok hevesliyim yaklaşık 2 aydır inceleme yapıyordum ve yıllardır motor tutkusu vardı. Temiz bulmak mct de zor tiger da Ankara'da fazla satılmıyor veya ben denk gelmiyorum sürekli ilanlara felan bakıyorum ama çok az sayıda çıkıyor çıkanlarda genelde kırmızı vs. siyah olmasını çok istiyorum tabiki temiz olsun düzgün olsun renk önemli değil ama siyah olma şansımı zorluyorum . Yakın illerden aramaya devam edeceğim ama sıkıntı getirmek malum ehliyet yok ve tecrübe az otobüs vs. le götürme işi sıkıntı olur diye pek bakmıyordum bu gidişte uygun bulabilmek için bakmayı düşünüyorum. tekrar teşekkür ederim ilginizden dolayı ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------
Crixa adlı üyeden alıntı
hocam öncelikle hayırlı bayramlar dilerim benım onerim keavey 250 fym 250 tiger 250 kanuni de olabilir bütcene göre bunlara bakmanı tavsıye ederım fym 250 var bende 65 km de 10 tl benzin yakıyor performans da güzel.
çok teşekkür ederim size de iyi bayramlar. V motor düşünmeye başlatım edindiğim bilgilere göre bütçeyi tekrar gözden geçirmeyi düşünüyorum zorlamayı keeway 250 cc liklerini incelemiştim önerilen bir motor. şuanda ki tek sıkıntım yağmurlu havada bu tarz motorların sıkıntı çıkarıp çıkarmaması yol sürüş konusunda ybr ss motorlarda chopper a göre daha çok sıkıntı olabilir diye düşünüyorum yanlış da olabilir. 250 cc lik motorları çok inceledim v motor değilse açıkcası mct ve tiger arasında kaldım V motorları da sayarsak tabi daha iyi motorlarda var.
Düşünceleriniz hemen hemen aynı durumda genellikle chopper tarzı başlangıca uygun olmadığını söylüyorsunuz. Titreşim konusunda sıkıntı çeken çok olmuş belli ki o yüzden bütçeyi biraz daha zorlayıp V motor tavsiye ediyorsunuz tam bilmiyorum ama V motor biraz daha az yakıyor diye biliyorum bu açıdan da avantajı var. o yüzden yaklaşık 10 günüm var mct 250 tiger 250 temizlerini bakarken bütçemi aşırı zorlamadan temiz bulabildiğim V motorlara da bakmaya karar verdim. tiger ve mct konusunda görünüş açısından fark var servis hemen hemen aynı biri ucuz ama daha fazla bakım istiyor biri biraz pahalı ama normal bakım istiyor. artık tercihim baktığım motorlarda 2 side olacağından temiz ve beni etkileyen motoru seçmeyi düşünüyorum. yoksa bu işin içinden çıkamayacağım :D inşallah Hayırlısı neyse o olur . başka illere de bakma kararı aldım malum Ankara' da motor izmir'e göre vs. daha az olduğundan biraz tuzlu oluyor. o yüzden burda zarar edene kadar temiz uygun fiyata başka şehirden almak mantıklı geldi. otobüs firmaları veya başka bir taşıtla getirmeyi düşünüyorum denk gelirsek
Acemi Birliğine Yeni Üye ..
150 MR VULTURE
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)