merhaba arkadaşlar şu sıralar arka lastik bakıyorum motoruma 0 veya 2 el temiz baktım.fakat 0 olanın bile tarihleri hep eski.eski lastik bence sertleşmiştir ve pek iyi olacagını sanmıyorum.sizleri fikrini alabilirmiyim
merhaba arkadaşlar şu sıralar arka lastik bakıyorum motoruma 0 veya 2 el temiz baktım.fakat 0 olanın bile tarihleri hep eski.eski lastik bence sertleşmiştir ve pek iyi olacagını sanmıyorum.sizleri fikrini alabilirmiyim
Raf ömrü olarak 2 yılı geçmiş lastik almayın, geçmişse kullanılır mı, kullanılır belki. Ama sonuçta az para vermiyoruz lastiğe, ne kadar az beklemiş olursa o kadar iyidir. Güneşte veya nemli bir ortamda beklemediği sürece 2 yıllık lastik sorun çıkarmaz.
Birşey söylemek istiyorum.
Bence hemen 600rr ı satın.
Çünkü daha yolun başındasınız belliki.
Bu sorunun cevabını bilmemek için motora yeni başlamak gerekiyor.
yukardada belirttim eski tarihli lastigin durumunu.ayrica ilk 600rr im degil.merak etmeyin,bilincli surucuyum,sizlerinde fikrini aldim bu.herseyi bilmiyoruz zaten.ogrencez
eski lastik derken neyden bahsediyosunuz tam anlayamadım. 5-6 aydanmı 2-3 senedenmi ?
2011 tarihli mesala,bence.sert olur,ise.yaramaz.ama sizlere danisim dedim
CBR250'ye binen adama mı danışacan lastik konusunu-Lastik raf ömrü uygun saklama koşullarında 5 yıldır-janta takıldıktan sonra km. farketmeksizin 2 yıldır...SaygılaRR...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
Adam 26 bg'lik çakma racing biner-her konuda ahkam keser-beyin bedava...
The Power of The Dreams.
Çok düz mantık olmuş yorumunuz, Cbr 250 yi bırak, bisiklete binen adamın altından daha önce hangi motorlar geçtiğini bilemezsin.
Şöyle bir bakarsak,
"600 RR sürebilirim" diyecek kadar bilinçli ve tecrübeli bir sürücü, pekala 100 beygir üzeri bir motorda lastiğin önemini, ne kadar sürede özelliğini yitireceğini, sertleşeceğini bilecek kadar tecrübelidir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)