Yukarıdaki modeller 4 silindirli ,hepsi yeni,fiyat aralığı aynı.
Kalite,teknoloji,konfor,masraf açısından ne tercih edilmeli?birbirine art ve eksileri nedir?
Yukarıdaki modeller 4 silindirli ,hepsi yeni,fiyat aralığı aynı.
Kalite,teknoloji,konfor,masraf açısından ne tercih edilmeli?birbirine art ve eksileri nedir?
şahsen z800 ü öneririm.bir ara kafayı taktıgım bır makına baya araştırdım çok güzel.daha rahat kafa yapısı daha geniş bir makına arıyorsanda fazer 8 güzel.yakıt bıraz fazla ama.
30bin liraya kadar hp/tork/kg olarak en iyi seçenek Mt09.
sadece tasarım olarak z800 tercih ederdim. not: hiç bir teknik veri falan bilmeyen biri.
fazer 800 ile mt09 arasında dağlar kadar fark var o konuya hiç girme bile z800 mt09 arasında kalabilirsin ama.
Benim fikrimi sorarsan 3 silindiri bi dene
bencede mt09
Kalite, konfor, sağlamlık, denge - GSR
Teknoloji - MT09
Konfor, servis ağı - CB650
Teknoloji, kalite, çılgın sürüş - Z800
... Ben olsam Z800 ü seçerdim.
cb650f bu saydığın motorlara nazaran daha uysal kalır, eğer performans düşkünüyseniz diğerlerine oranla daha çabuk yetersiz gelecektir. Diğer 3 japona gelirsek z800 en yakışıklısı fakat bunları hiç kullanmadım bir yorum yapamam, tek yorumum tasarım anlamında olur. Orda da tartışmasız z800 derim.
Bence en mantıklısı; imkan varsa bunları bir şekilde kullanıp öyle karar vermek. Bu arada millet mt-09 demiş fakat listenizde olmadığı için karıştırmadım.
https://www.youtube.com/watch?v=_vztohyOtkA
ingilizceniz varsa şu video faydalı olabilir. (Altyazı seçeneği var.)
Sizce nedir fark? Mt09 da listeye ekleyebilir.naked touring 25-30 civarı en parayı hakeden ,sorunsuzu arıyorum.başkalarına da yardımcı olmak babında.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------
[/COLOR]Kendi kendime gelin güven oluyormuş gibi oluyorum,ama konuyu olgunluğa ulaştırmak için yazıyorum.
Motorların hepsi güzel,alındığında memnun olunmayacak bir alet değil hiç biri.velakin alındığında her bakımdan-performans,konfor,sağlamlık,güzellik,yakıt,servis vs. En alası ne olurdu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------
Fz8 fazer 8 tarz olarak farklı tabii.fz8 i baz alabilirsiniz.fz8 değerlendirebiliriz
Mühendislik olarak ileri teknoloji sanırım nt09 diyorlar.eksileri 4 silindir olmaması,uzun yol için konforsuz olması görünüyor[COLOR="Silver"]
Konu güncel
Söylediklerinin hiçbirini sürmedim.Fakat acayip şekilde video,yabancı basından demeçler vs hepsini okudum.Translate de çevirdiğim oldu.
Türkiyede pek satmasada.İçlerinde, konfor,yakıt tüketimi,sağlamlık,sürülmesi diğerlerine göre daha kolay adapte olunması((en çok yazılan yazıyda buydu,kolay sürüşü) ve En önemlisi Standart olarak ABS'nin olması.
Dyno'da 260 görüyor.Top speed de Fakat 240 civarlarında takılıyor.Ama muazzam tork var.
İnşallah bu sene Memur olursam hayalimdeki motoru alacağım(gsr 750) ilk büyük motorum ve son motorum olacak.
Bu makinanın kalbi gsxr750 ile aynı mı?
Fazer 8 diğerlerinden sınıf bakımından farklı...sport-touring..uzun yola yatkın bir motor diğerleri ise naked...şehir içinde daha avantajlı olacaktır..uzun yolda rüzgar tokat manyağı yapar...kullanım amacına göre seçim yapılabilir...tabiki şekil şimal konuşuluyor hep...ama yedek parça servis ikinci el satış sonrası...hiç konuşulmuyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)