Anket: Hangisi ?
- Katılımcı sayısı
- 14. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Mondial 125 MH Drift (0)
-
Rks Titanic 150 (2013)
Mondial 125 Mh Drift(0)-Rks Titanic 150(2013)
Reklamlar
-
Öncelikle iyi günler herkese.Forumda gezinenler, canı sıkılanlar, tecrübeli olanlar, hepinizin fikirlerine açığım.Bu iki motor arasında kaldım.Benim açımdan iki motorunda artı ve eksilerini yazıcam.Bir de anketim var.
Mondial 125MH Drift :
+Yaşadığım yerde bayisi var.
+Rks 2.El fiyatına mondialin 0 olması.
+Duruşu kötü değil.
+Forumda ve çevrede kullanan herkes memnun.
Rks Titanic 150 :
+ Yapısını, tipini çok beğeniyorum.
+ Dijital göstergesi hoşuma gidiyor.
- Bayisi, servisi yaşadığım yere 45km uzaklıkta.
- İkinci el işi biraz sakat geliyor.
Reklamlar
-
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
Öncelikle iyi günler herkese.Forumda gezinenler, canı sıkılanlar, tecrübeli olanlar, hepinizin fikirlerine açığım.Bu iki motor arasında kaldım.Benim açımdan iki motorunda artı ve eksilerini yazıcam.Bir de anketim var.
Mondial 125MH Drift :
+Yaşadığım yerde bayisi var.
+Rks 2.El fiyatına mondialin 0 olması.
+Duruşu kötü değil.
+Forumda ve çevrede kullanan herkes memnun.
Rks Titanic 150 :
+ Yapısını, tipini çok beğeniyorum.
+ Dijital göstergesi hoşuma gidiyor.
- Bayisi, servisi yaşadığım yere 45km uzaklıkta.
- İkinci el işi biraz sakat geliyor.
Kesinlikle drift neden dersen bana rksnin dijital göstergesi pek güzel gelmiyor dandik gibi geliyor,sonra drift satarkende parça konusunda da daha önde daha bilinen bir model bence kesinlikle drift
-
bencede drift
-
OSİMAN adlı üyeden alıntı
Kesinlikle drift neden dersen bana rksnin dijital göstergesi pek güzel gelmiyor dandik gibi geliyor,sonra drift satarkende parça konusunda da daha önde daha bilinen bir model bence kesinlikle drift
Şöyle bir artıda ekleyeyim, ilk motorum olacağı ve acemiliğim bunun üzerinde geçeceği için elbet düş kalk çok olur, parça kısmıda önemli, rksde çok nettim 2 gün önce ama yavaş yavaş kayıyorum :D Teşekkürler fikir için
-
Mondial drift i ehliyet sınavına calısırken sürmüştüm arkadaşın motoruydu + sını - sini söyleyemem tabiki de aceminin de acemisiyim çünkü ama amca oğlu ikiside birbirine benzer motorlar ve 0 varken arasında azıcık fark var diye Rks Titanic 150 i alasınki,bence drift senin her işini görecek iyiki almışım diceksın kızın gibi bakıcaksın.Kazasız belasız sürersin inşallah.
-
serkanabbas adlı üyeden alıntı
Mondial drift i ehliyet sınavına calısırken sürmüştüm arkadaşın motoruydu + sını - sini söyleyemem tabiki de aceminin de acemisiyim çünkü ama amca oğlu ikiside birbirine benzer motorlar ve 0 varken arasında azıcık fark var diye Rks Titanic 150 i alasınki,bence drift senin her işini görecek iyiki almışım diceksın kızın gibi bakıcaksın.Kazasız belasız sürersin inşallah.
Sağolasın fikirler için, derdi tasası olmaz hem 0'ın.Düşünmesi güzel ama bakalım 1 ay sonra mı alıcaz 3 ay sonra mı... :D
-
Drift al, korma demiri taktır. 1 sene boyunca düş kalk en fazla aynan kırılır 25 lira yada ayak pegleri kırılır 25 lira verirsin.
sıfır alacaksan 10-15 bin km rahat gider.
-
drifti tavsiye ederim hele ki güzel bir rodaj yaparsan tadından yenmez
-
fzr1000 adlı üyeden alıntı
drifti tavsiye ederim hele ki güzel bir rodaj yaparsan tadından yenmez
Rodaj kısmı hakkında bi bilgim yok asıl sorunda orda 0 alırken, nasıl yapılır falan, yani bildiğim kadarıyla ilk 500 km hiç zorlamıyorsun basmıyosun falan ki böyleyse tam benlik çünkü bi 3 ay hız yapmam zaten :D
-
14 Temmuz 2014, 19:57
#10
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
Rodaj kısmı hakkında bi bilgim yok asıl sorunda orda 0 alırken, nasıl yapılır falan, yani bildiğim kadarıyla ilk 500 km hiç zorlamıyorsun basmıyosun falan ki böyleyse tam benlik çünkü bi 3 ay hız yapmam zaten :D
Rodaj için kasmana gerek yok, motosiklette devir saati var. 1-2-3 ...... 8-9-10 diye yükseliyor.
ilk 1000 km boyunca 5-6 'yı geçme, 1500-2000 e kadarda 7'yi geçme.
Rodaj yapan motosiklet kokusundan belli olur. Kontağı kapattığın zamanki koku geçtiği zaman rodaj bitmiştir. Driftte 1500-2000 km sürer.
Her 2000 km de petrol ofisi 10-50 full sentetık yağ ( 20 lira ) ile yağını değiştirerek ve her 5000 km de bir NGK buji takarak 15.000 km sıkıntısız gidersin.
-
14 Temmuz 2014, 20:02
#11
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
Rodaj kısmı hakkında bi bilgim yok asıl sorunda orda 0 alırken, nasıl yapılır falan, yani bildiğim kadarıyla ilk 500 km hiç zorlamıyorsun basmıyosun falan ki böyleyse tam benlik çünkü bi 3 ay hız yapmam zaten :D
Sana sunu söylüyorum motosikleti sıfır alırsan kullanım kılavuzuna bak rodaj kısmına ve harfiyen yerine getir inan faydası var zarari yok sağır olur derler yalan ben prince sıfır almıştım ilk 800 km 5 devri hic geçmedim bol bol vites değiştirdim sonra 1600 km boyunca 7000 devri geçmedim ve 2 kişi hic binmedim fazla bayir çıkmadım rodaj 1600 km de bitmişti fakat yaklaşık 5000 km motor tam açılmıştı sonucmu ayni princeten bir kurye de vardı temiz 1 boy rahat rahat atıyordum 7000km de sattim hiç subap sesi yoktu ve ayar hic yapılmamisti
-
14 Temmuz 2014, 20:51
#12
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Rodaj için kasmana gerek yok, motosiklette devir saati var. 1-2-3 ...... 8-9-10 diye yükseliyor.
ilk 1000 km boyunca 5-6 'yı geçme, 1500-2000 e kadarda 7'yi geçme.
Rodaj yapan motosiklet kokusundan belli olur. Kontağı kapattığın zamanki koku geçtiği zaman rodaj bitmiştir. Driftte 1500-2000 km sürer.
Her 2000 km de petrol ofisi 10-50 full sentetık yağ ( 20 lira ) ile yağını değiştirerek ve her 5000 km de bir NGK buji takarak 15.000 km sıkıntısız gidersin.
Sağolun çok güzel özetlemişsiniz, bi de iki kişi binmemek mi gerekiyor bu süreçte ?[COLOR="Silver"]
-
14 Temmuz 2014, 21:10
#13
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
Sağolun çok güzel özetlemişsiniz, bi de iki kişi binmemek mi gerekiyor bu süreçte ?[COLOR="Silver"]
bin bin bişey olmaz, motoru fazla sıkıştırma yeter.
-
15 Temmuz 2014, 00:18
#14
Bende drift dedim neden dersen yedek parça konusunda sıkıntı yaşamassın üzülmezsin, servisleri diğerlerine göre bir artı en azından benim burdaki servis/bayii çok iyi.batan geminin fiyatını bilmiyorum ama drift inb fiyatıda bir artı.
Ben ilerde satmayı düşündüğüm için beyaz aldım en çok beyazı tutuluyor kanımca.
-
15 Temmuz 2014, 11:38
#15
drift.... sıfır iyidir, candır..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
15 Temmuz 2014, 19:07
#16
Sağolun hepiniz fikirler için
-
15 Temmuz 2014, 22:57
#17
Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı
Sağolun hepiniz fikirler için
Kask, eldiven ve diğer korumalara az da olsa para ayırmanı tavsiye ederim. Zaten kullanmaya başlayınca, faydasını görünce bir daha para verseler çıkarmayacaksın.
-
16 Temmuz 2014, 03:02
#18
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Kask, eldiven ve diğer korumalara az da olsa para ayırmanı tavsiye ederim. Zaten kullanmaya başlayınca, faydasını görünce bir daha para verseler çıkarmayacaksın.
Düşündüğünüz için sağolun hocam ekipmanları aldım ( http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/133533-acil-ekipman-yardimiz.html ) , motoru alana kadar 1-2 ay güzel güzel yatıcaklar :D
-
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
Rodaj için kasmana gerek yok, motosiklette devir saati var. 1-2-3 ...... 8-9-10 diye yükseliyor.
ilk 1000 km boyunca 5-6 'yı geçme, 1500-2000 e kadarda 7'yi geçme.
Rodaj yapan motosiklet kokusundan belli olur. Kontağı kapattığın zamanki koku geçtiği zaman rodaj bitmiştir. Driftte 1500-2000 km sürer.
Her 2000 km de petrol ofisi 10-50 full sentetık yağ ( 20 lira ) ile yağını değiştirerek ve her 5000 km de bir NGK buji takarak 15.000 km sıkıntısız gidersin.
15000km sonra ne olur ?
" Koş gölge yele, bize hızın gerçek anlamını göster! "
-
slyman_b adlı üyeden alıntı
15000km sonra ne olur ?
Hicbirsey olmaz 23.bin mi 24 binmi o kmlerdeyim sorunum yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)