mondial 180 z-one mı, tvs apache 150 mi?
Reklamlar
-
arkadaşlar motosiklet camiasına yeni katılacağım ve fazla bir motosiklet bilgim ve tecrübem yok. Bu ikisine benzer tarzda bir motosiklet almayı düşünüyorum; hangisini tavsiye edersiniz? titreşim, servis-yedek parça, arıza sıklığı, yakıt tüketimi ve kullanım konforu açısından hangisi daha iyidir? Bilen ve yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim..
Reklamlar
-
Ben de 1 bucuk ay önce rks 150 - mondial 180 arasında kalmıştım. Mondial aldım, tvs nasıldır bilemem ama motorum çok seri. 0 - 60 km arasını fark etmiyorsun bile. Zorlayarak 3. viteste 130km, 4te 147 gördüm. 5te 160a dayayacaktı muhtemelen ama acemi olduğum için trafiğin o an ki durumundan dolayı riske girmedim Ama şunu fa bilmende fayda var, en büyük eksisi ön camı. Üzerinde sürücü için titreşim 0 ama artçı için aynı şeyi söylemem, biraz büyükce popoluysa tutma yerleri sıkıntı yaşatabilir Ön cam olayında da, yüksek devirlerden sonra ses yapmaya başlıyor uğultu gibi, camı söküp vida ile arasına lastik contayı güzelce monte edersen sorun kalmıyor. Ama gittiğim her yerde, ışıklarda, 'kaçlık bu?' 'Mondial yapmış..' vs vs soruyorlar.. Ayrıca orjinal egzoz sesi harika.
-
Mondialin getirdiği model gerçekten kaliteli. Zongshen tarafından üretiliyor, Derbi, Aprilia, Piaggio tarafından bu model kullanılıyorsa sağlam olduğunu düşünüyorum. Yalnız bu firmalar 150cc olan modelini kullanıyor ve kalite farkı olabileceğini düşünüyorum.
Tvs hakkında söyleyebileceğim, 2006 dan beri ısıtıp ısıtıp aynı modeli önümüze sunuyor, 160 180lik modellerini getirmiyor. Farklılık adına Mondial tercih edilebilir. Ama bir süre beklenip kullanıcı yorumları takip edilmeli.
-
OrhunCortlen adlı üyeden alıntı
Ben de 1 bucuk ay önce rks 150 - mondial 180 arasında kalmıştım. Mondial aldım, tvs nasıldır bilemem ama motorum çok seri. 0 - 60 km arasını fark etmiyorsun bile. Zorlayarak 3. viteste 130km, 4te 147 gördüm. 5te 160a dayayacaktı muhtemelen ama acemi olduğum için trafiğin o an ki durumundan dolayı riske girmedim
Ama şunu fa bilmende fayda var, en büyük eksisi ön camı. Üzerinde sürücü için titreşim 0 ama artçı için aynı şeyi söylemem, biraz büyükce popoluysa tutma yerleri sıkıntı yaşatabilir
Ön cam olayında da, yüksek devirlerden sonra ses yapmaya başlıyor uğultu gibi, camı söküp vida ile arasına lastik contayı güzelce monte edersen sorun kalmıyor. Ama gittiğim her yerde, ışıklarda, 'kaçlık bu?' 'Mondial yapmış..' vs vs soruyorlar.. Ayrıca orjinal egzoz sesi harika.
Abi kusura bakma da 5'te 160'a dayayacaktı muhtemelen yazısını görünce bastım kahkahayı 23 beygirlik pulsar 150'yi ıkına ıkına görüyor 4'te 147 ha asdjhksakjflkj
-
Fiyatları makul olsa alır takardım kaskıma kamera. Artçı ile çok zorlayacağı için birine de çektiremem. Km yanlış gösterir, onu bilemem. Ama gerçekten bir GoPro falan olsaydı da biz de hep beraber sana gülseydik.
-
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
Abi kusura bakma da 5'te 160'a dayayacaktı muhtemelen yazısını görünce bastım kahkahayı 23 beygirlik pulsar 150'yi ıkına ıkına görüyor 4'te 147 ha asdjhksakjflkj
göstergenin azizliğine uğradığının farkında değil, vurmayın
-
OrhunCortlen adlı üyeden alıntı
Ben de 1 bucuk ay önce rks 150 - mondial 180 arasında kalmıştım. Mondial aldım, tvs nasıldır bilemem ama motorum çok seri. 0 - 60 km arasını fark etmiyorsun bile. Zorlayarak 3. viteste 130km, 4te 147 gördüm. 5te 160a dayayacaktı
Xt660z'i anlatmışsın. 15hp motor için bu hızlardan bahsetmeden önce şanzıman oranlarına bir bakın.
-
OrhunCortlen adlı üyeden alıntı
Ben de 1 bucuk ay önce rks 150 - mondial 180 arasında kalmıştım. Mondial aldım, tvs nasıldır bilemem ama motorum çok seri. 0 - 60 km arasını fark etmiyorsun bile. Zorlayarak 3. viteste 130km, 4te 147 gördüm. 5te 160a dayayacaktı muhtemelen ama acemi olduğum için trafiğin o an ki durumundan dolayı riske girmedim
Ama şunu fa bilmende fayda var, en büyük eksisi ön camı. Üzerinde sürücü için titreşim 0 ama artçı için aynı şeyi söylemem, biraz büyükce popoluysa tutma yerleri sıkıntı yaşatabilir
Ön cam olayında da, yüksek devirlerden sonra ses yapmaya başlıyor uğultu gibi, camı söküp vida ile arasına lastik contayı güzelce monte edersen sorun kalmıyor. Ama gittiğim her yerde, ışıklarda, 'kaçlık bu?' 'Mondial yapmış..' vs vs soruyorlar.. Ayrıca orjinal egzoz sesi harika.
Önce hafif gülümsedim sonra bastım kahkahayı
-
gösterge ibresi rüzgardan yada titreşimden dolayı biraz ileriye sıçramıştır hor görmeyin vurmayın garibime
ula pulsarım var 2 kişi tapa gaz cebren ve hile ilen 155 anca yapıyom
-
05 Temmuz 2014, 16:50
#10
OrhunCortlen adlı üyeden alıntı
Ben de 1 bucuk ay önce rks 150 - mondial 180 arasında kalmıştım. Mondial aldım, tvs nasıldır bilemem ama motorum çok seri. 0 - 60 km arasını fark etmiyorsun bile. Zorlayarak 3. viteste 130km, 4te 147 gördüm. 5te 160a dayayacaktı muhtemelen ama acemi olduğum için trafiğin o an ki durumundan dolayı riske girmedim
Ama şunu fa bilmende fayda var, en büyük eksisi ön camı. Üzerinde sürücü için titreşim 0 ama artçı için aynı şeyi söylemem, biraz büyükce popoluysa tutma yerleri sıkıntı yaşatabilir
Ön cam olayında da, yüksek devirlerden sonra ses yapmaya başlıyor uğultu gibi, camı söküp vida ile arasına lastik contayı güzelce monte edersen sorun kalmıyor. Ama gittiğim her yerde, ışıklarda, 'kaçlık bu?' 'Mondial yapmış..' vs vs soruyorlar.. Ayrıca orjinal egzoz sesi harika.
Sen beni güldürdün Allah'ta beni güldürsün sen gülme
-
05 Temmuz 2014, 17:01
#11
Ahanda cbr 250 mi satıp mondial alıyorum.
Maşallah ne diyim size.
160 ı ben ıkına ıkına görüyorum.
Ki rüzgar varsa önden çok onuda göremiyorum.
Bu mondial ne güzel şeymiş ya.
26 beygirden güçlüymüş Maşallah.
-
05 Temmuz 2014, 17:59
#12
OrhunCortlen adlı üyeden alıntı
Ben de 1 bucuk ay önce rks 150 - mondial 180 arasında kalmıştım. Mondial aldım, tvs nasıldır bilemem ama motorum çok seri. 0 - 60 km arasını fark etmiyorsun bile. Zorlayarak 3. viteste 130km, 4te 147 gördüm. 5te 160a dayayacaktı muhtemelen ama acemi olduğum için trafiğin o an ki durumundan dolayı riske girmedim
Ama şunu fa bilmende fayda var, en büyük eksisi ön camı. Üzerinde sürücü için titreşim 0 ama artçı için aynı şeyi söylemem, biraz büyükce popoluysa tutma yerleri sıkıntı yaşatabilir
Ön cam olayında da, yüksek devirlerden sonra ses yapmaya başlıyor uğultu gibi, camı söküp vida ile arasına lastik contayı güzelce monte edersen sorun kalmıyor. Ama gittiğim her yerde, ışıklarda, 'kaçlık bu?' 'Mondial yapmış..' vs vs soruyorlar.. Ayrıca orjinal egzoz sesi harika.
3 viteste 130 mu
-
05 Temmuz 2014, 18:04
#13
Ciddi ciddi dalga geçildiğini hissediyorum yorumlarda. Telefonu monta sabitleyebilirsem video alicam
-
05 Temmuz 2014, 22:02
#14
OrhunCortlen adlı üyeden alıntı
Ciddi ciddi dalga geçildiğini hissediyorum yorumlarda. Telefonu monta sabitleyebilirsem video alicam
dostum sana yalan söyüyorsundur demiyoruz, gösterge yalan söylüyor bu kadar basit. Resmi sitesinde yazmıyor mu 15 hp diye? 15 hp motorun göreceği maksimum hız 125-130
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...
-
05 Temmuz 2014, 23:54
#15
Arkadaşlar, kalite, dayanıklılık kolay kullanım hepdi Honda CBF 150.
Boşverin çinliyi. Ben aldım, çok üzüldüm, geçenlerde ancak satabildim.
Alırsın CB 150 rahat edersin, aklın rahat olur, 2. eli rahat olur, kalite yerinde olur.
Hemen dökülmez. Sevis standardı olur.
Ses diyen arkadaşlarımız var ama şunu söylemek istiyoumki zaten tek silindirli, 150 cc zaten. Burada ses beklentisinde olmayın kesinlikle.
Al bi tane CBF 150. Bide Honda GS2 eğitimi. 10 numara.
-
06 Temmuz 2014, 02:59
#16
bu motor 140 150kmh yapmıyor 110a hemen çıkıyor 130 u bulması uzun suruyor 5000rpm den sonra titriyor abartılıcak bir motor değil ama şekil apaçiden iyi duruyor ilgi çekiyor.
-
07 Temmuz 2014, 04:19
#17
OrhunCortlen adlı üyeden alıntı
Ben de 1 bucuk ay önce rks 150 - mondial 180 arasında kalmıştım. Mondial aldım, tvs nasıldır bilemem ama motorum çok seri. 0 - 60 km arasını fark etmiyorsun bile. Zorlayarak 3. viteste 130km, 4te 147 gördüm. 5te 160a dayayacaktı muhtemelen ama acemi olduğum için trafiğin o an ki durumundan dolayı riske girmedim
Ama şunu fa bilmende fayda var, en büyük eksisi ön camı. Üzerinde sürücü için titreşim 0 ama artçı için aynı şeyi söylemem, biraz büyükce popoluysa tutma yerleri sıkıntı yaşatabilir
Ön cam olayında da, yüksek devirlerden sonra ses yapmaya başlıyor uğultu gibi, camı söküp vida ile arasına lastik contayı güzelce monte edersen sorun kalmıyor. Ama gittiğim her yerde, ışıklarda, 'kaçlık bu?' 'Mondial yapmış..' vs vs soruyorlar.. Ayrıca orjinal egzoz sesi harika.
Orhun kardeşim sana çok acil tavsiyelerim var. Ne olur ihmal etme.
1. 5'nci viteste 160'a gelirken ter içinde uyandın mı? Eğer uyandıysan sorun yok. Açık pencere falan varsa hemen kapat, mazallah üşütüp hasta olursun.
2. Gerçekten motor üzerindeysen öncelikle bir göz doktoruna görün. Gözlük-lens kullanıyorsan numaraları falan büyümüş olabilir. Ya da kask takıyorsan kaskın camını temizle.
3. Gözlerde sıkıntı yoksa motorunu hemen servisine götür hız göstergene bir baksınlar.
4. Hız göstergenin teknolojisi farklı olabilir. Uçaklardaki gibi Pitot tüpü (küçük bir hava deliğinden gelen havanın hızını ölçen bir sistem) ile çalışıyorsa serbest düşme falan yapmışsındır ama öyle olsa daha sonra cevap yazamazdın, bu iptal!
5. Eğer bunların hiçbirinde sorun yoksa o zaman ne içiyorsan derhal kullanmayı bırak!
-
07 Temmuz 2014, 08:15
#18
Mondial'e falan bulaşma. Alan hemen satmaya çalışıyor zaten bu motoru. Eski kasa apache fiyatından yüksekti sanki sana tavsiyem apache al. Bugüne kadar hiç sorun yaşamadım motorumda. Yakıt tüketimi hız gayet iyi. Mondialle 160 görmek zor sağı solu ayrı oynar.
-
07 Temmuz 2014, 09:51
#19
Mondial z 180 in malzeme kalitesini bilmiyorum pek ama apache kullandım. mondial in dıştan bakınca sadece ön amortisörü daha iyi duruyor(ters) hemde apachenin ön amortisörü zayıf ve çabuk yağ kaçırmaya başlıyor, ama görüntü olarak apache daha güzel ve bir ikinci el piyasası var titreşimde var ama titreşimi çok değil.
-
07 Temmuz 2014, 11:45
#20
Geçen yıl Mondial Mcx aldım. Parcası ucuz. Motor saglam ve güçlü. Mcx te 162 cc içten balansörlü makina kullanılmış. 180 de ise 179 cc dış balansörlü. Tork ve guc mcx te bile çok iyi iken 180 de daha da iyi olması gerekir. Titreşim sıfır. Apache kullanmadım yorum yapmıyayım, ama mondial in nazilli de montaj tesisi var. Üreticisi de aprilla gibi bilinen markalara ürün veriyor. Dolayısıyla bir guven faktoru olusuyor. Şu ya da bu demeyeceğim zira diğerini test etmiş, kullanmış değilim. Öte yandan bu cc deki motorlar uc aşşa beş yukarı Aynıdır. Hangisini seçersen seç,bazı özelliklerini çok sevecek, bakış açına ve beklentine göre bazı özelliklerini yetersiz bulacaksın. Bu da bir sonraki motorunu belirleyecek... Fazla takılma birini al ve rodajını bitir. Yazın ortası geldi, kışı bekleme derim.
Saygılar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)