Merhabalar
CBF 150 motosikletimi ilk çalıştırdığım andan 2 3 sn sonra hemen istop ediyo bi türlü rolantide çalışmadı meret nasıl bir yol izlemek gerekir
Saygılar
Merhabalar
CBF 150 motosikletimi ilk çalıştırdığım andan 2 3 sn sonra hemen istop ediyo bi türlü rolantide çalışmadı meret nasıl bir yol izlemek gerekir
Saygılar
Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
Severmiydi LEYLA zillisini
Hocam genellikle ne zaman yapıyor bunu?
Mesela sabahları ilk motoru çalıştırırken soğuk olduğundan arada yapabilir veya bujin kötüyse yapabilir veya rölantin düşükse yapabilir. Biraz daha açman gerekir.Bilgili abiler yardımcı olacaktır.Ayrıca motor sıcakken de oluyormu bu durum?
rolanti ayarını bilmem ama aküne bir baktır bakalım bir problem varmı benım ybr'de aynı sorunu yapardı sonuçta yeni sayılabilecek akü akım tutmuyordu değiştirmek zorunda kaldım sübab ayarlarındanda olabilir.
özellikle bunu dün daha çok hissettim ilk çalıştırdım motoru soğuktu tabi gaz vermeyince istop ediyo, 300 metre ilerledim durdum gene istop etti.
rölantiyi güya motoru bakıma götürdüğümde ayarlarttırdım ama gene aynı şey oldu
sübab ayarınıda biz anlayamayız heralde bir ustaa göstermek gerekir dimi
buji yeni değişti aküden haberim yok açıkcası
sübab ayarını ustaya göstermek lazım dimi.
peki şöyle yapalım cahilliğimi maruz görün bu cbf 150 nin aküsü ve rolenti yeri neresinde acaba
Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
Severmiydi LEYLA zillisini
bakıcam artık olmadı bı rolantı ayarı yaptırırım ustaya ama yanında dikilirim artık
Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
Severmiydi LEYLA zillisini
karburatör hava ayarıda fazla ise, bozuk ise rolantide durmayabilir, zor çalısır
karbüratör ün hava ayarına bakın bence..
supap ayarından da olabileceğini düşünüyorum.
aküden olmaz. çünkü akünün işi motor çalışınca biter.
sabahları ilk çalışmada az gaz vermeyince motorun durması olasıdır. yeterince ısınmasını beklemeden hareket ettiyseniz 300 metre gibi bir mesafe motorun uygun sıcaklığa ulaşması için yeterli mesafe değil.
image is nothing without power, power is nothing without control.
Çok teknik bilgim yok ama servislerde kulaktan kulağa duyduğum CBF 150 lerin çoğunda subap ayarının sıkıntılı olduğu konusu
Ben ve tanıştığım 5 CBF 150 sahibinin ortak iki sorunu var;
1. İlk çalışma sıkıntılıdır, tek seferde marş alsa dahi birinci vitese geçişte stop ediyor. Ya da geçiyor fakat hareket edip biraz durunca ediyor. (Ben bu sorunu müşürü iptal ederek çözdüm artık tüm viteslerde motosikletim çalışıyor. 1 viteste çalıştırıp, stop etmemesi için de bir 100 M. kadar yavaş ve biraz yüksek devir de gidiyorum.)
2. Farları göstermiyor anasını satayım :D
Bir arkadaşım rölanti ile bu sorunu çözmüş fakat yakıtta ufak bir oynama sezmiş (Miş- zaman kiplerine dikkat edelim lütfen)
atsan atılmaz satsan satılmaz gibi oluyo bu :D olsun napalım artık öyle yada böyle idare edicez motorumuzu ama ben genede bi göstereyim
Mecnun bilseydi HONDA sevgisini
Severmiydi LEYLA zillisini
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)