Ne Yapsak 1000rr Mi alsak?
Reklamlar
-
27 Haziran 2014, 20:05
#1
merhaba arkadaşlar.10-15 arası 600 cc baktım temiz yok.2008 model 2 tane temiz gözüken makına var nasıpse pazartesi gidip bakacam.araştırma yaptım direk konu açmak istemedim.yakıt 600 e göre fazla illaki ama boyle makınaya bınıyorsak yakıtı pekte düşünmeyecez.asıl sorum şu.2008 kasalarda yağ yakma ve debrıyaj sesi olayı vardı.bu makınada yazdıgına göre yokmuşşş.servise götürecem tabiki ama servis bunu bakmaya anlar mı?? bu makina alınır mı ne dersiniz?26.500 dıyorda duzgun pazarlık yaparız.fiyat yüksek yani.
Reklamlar
-
27 Haziran 2014, 20:50
#2
baktığım motorların ilan link leri olsa iyi olur ayrıca şuan pert kaydı olan 2008 600 rr ı bile 15000 e bulamazsın şu an bildiğim kadarıyla
-
27 Haziran 2014, 20:53
#3
ne kullanıyosanız aynısından istiyorum
-
27 Haziran 2014, 21:00
#4
yukarda 10-15 tane motor baktım fıyat olarak degil :D ilan linklerini atalım sıkıntı yok
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9760902/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8988848/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
okan4037 adlı üyeden alıntı
ne kullanıyosanız aynısından istiyorum
hap var cigara var ot var ne verelim
-
27 Haziran 2014, 21:31
#5
İkici el 2008 civarı modellere 26 kusur vermektense sifir alirsaniz basin agrimaz bide boyle bakmak lazim bence mesajla cbr650f 27 en son fiyatı oyledi.
-
27 Haziran 2014, 22:05
#6
ilanda plaka kapalıysa ben yokum o işte
-
27 Haziran 2014, 22:27
#7
bu motorların ilk çıkan versiyonlarının hepsinde yağ eksiltme vardı.
bariz görünen motorlarda zaten ücretsiz komple blok değişiyordu
sonraki serilerde bu sorun olmadı çok yani eksiltme illaki her makinada her daim vardır ama minimal seviyelerde olduğundan bunu fark edemiyoruz sorunlu olanlar 1000km içerisinde yarım litre felan bitiriyorlardı rahat
ama debriyaj sorunu hepsinde istisnasız var 2008 kasalarında da yeni kasalarda da hemen hemen
problem şanzumandaki dişlilerden biri ile kaynaklı yanlış hatırlamıyorsam krank ve şanzumana aktarım yapan dişlinin çok mm'lik bir uyumsuzluğundan kaynaklanıyor.
türkiyede servisler sıkıntı yok diyor ama ankaradaki arkadaşım konu ile ilgili honda abd'ye mail atmıştı ve gelen cevap dişlilerdeki ufak bir uyumsuzluktan kaynaklı düzgün bakım ile 30bin mil yol gidebiliyormuş sorunsuz fakat garanti kapsamı süresinde bir arıza çıkartırsa garantiden gerekli değişim ve bakımın yapıldığını ama ülkemizdeki garanti koşulları farklı olabileceğinden bu konu ile ilgili bilgi veremediklerini iletmişlerdi.
-
27 Haziran 2014, 23:19
#8
Şu vergileri felan indirseler keşke , hep bindir bindir nereye kadar ? İnsanlar 0 motosiklete binmek istiyor
-
28 Haziran 2014, 00:27
#9
bilgiler için sagolun arkadaşlar.kararsızlık benı bıtırecek.bu yuzden sureklı konu acıp sızlere danısıyorum
-
28 Haziran 2014, 02:47
#10
Bende şubat ayında 2008 1000rr aldım ve hala kullanıyorum. Evet dediğiniz debriyaj sesi var gıyy diye ses yapıyor ama belli bir hızdan sonra duymuyorsun bile. 4 buçuk aydır kullanıyorum çok memnunum, hükmetmesi en rahat litrelik ss 1000rr dır. 2008 öncesi 1000rr lar diğer litrelik ss lere göre performans anlamında biraz daha geri kalıyordu ama 2008 de hem hafifledi hem beygir gücü arttı. Tamam son hızda r1 ve 1000rr 4 japon arasında çok az farkla geride kalıyorlar ama 0 dan 250 km ye kadar olan hızlanmalarda ve 0-400m de 2008 de yapılan testlerin hepsinde 1000 rr en iyi derecelere imza attı ve en çok beğenilen litrelik oldu. Aşağıya o testlerden birini atıyorum.
http://www.hmk.org.tr/modules.php?name=News&file=print&sid=93
-
28 Haziran 2014, 15:37
#11
s.e.c adlı üyeden alıntı
Bende şubat ayında 2008 1000rr aldım ve hala kullanıyorum. Evet dediğiniz debriyaj sesi var gıyy diye ses yapıyor ama belli bir hızdan sonra duymuyorsun bile. 4 buçuk aydır kullanıyorum çok memnunum, hükmetmesi en rahat litrelik ss 1000rr dır. 2008 öncesi 1000rr lar diğer litrelik ss lere göre performans anlamında biraz daha geri kalıyordu ama 2008 de hem hafifledi hem beygir gücü arttı. Tamam son hızda r1 ve 1000rr 4 japon arasında çok az farkla geride kalıyorlar ama 0 dan 250 km ye kadar olan hızlanmalarda ve 0-400m de 2008 de yapılan testlerin hepsinde 1000 rr en iyi derecelere imza attı ve en çok beğenilen litrelik oldu. Aşağıya o testlerden birini atıyorum.
http://www.hmk.org.tr/modules.php?name=News&file=print&sid=93
hatırladım kardesım senı.almıstın evet.peki senın motorun motor kısmı değişmiş mi?hangi renk motor bölümü?bu kırmızı renk olan motorun sarı renk?değişenlerın kı sıyah renk.
-
28 Haziran 2014, 15:51
#12
benimki de sarı değişmemiş, zaten alırken eski sahibide değişmediğini söylemişti. Bilerek aldım, fakat çok sıkıştırmadan kullandığım için mi bilmiyorum ama çok az yağ eksiltiyor. Yani eksiltiyor mu eksiltmiyor mu belli bile değil fakat debriyal sesi kopmersyona bindiği zaman var ( özellikle düşük hızlarda, viteste yokuş inerken duyuluyor gıyy şeklinde ), normal giderken ise hiç duymuyorum bile.
Bence sen alırsan motor kısmı siyah olan almaya bak ne olur ne olmaz kardeşim.
-
28 Haziran 2014, 16:14
#13
s.e.c adlı üyeden alıntı
benimki de sarı değişmemiş, zaten alırken eski sahibide değişmediğini söylemişti. Bilerek aldım, fakat çok sıkıştırmadan kullandığım için mi bilmiyorum ama çok az yağ eksiltiyor. Yani eksiltiyor mu eksiltmiyor mu belli bile değil fakat debriyal sesi kopmersyona bindiği zaman var ( özellikle düşük hızlarda, viteste yokuş inerken duyuluyor gıyy şeklinde ), normal giderken ise hiç duymuyorum bile.
Bence sen alırsan motor kısmı siyah olan almaya bak ne olur ne olmaz kardeşim.
eyvallah kardeşim.bu ıkı motorunda motor kısmı sarı malesef.yakında motorda yok.olmadı sürerim.bakarım ses gelıyor mu debriyajdan
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)