Subaplar ile ilgili benim kafama takılan ve birçok kişiye rehber olacak birkaç soru..
-
28 Haziran 2014, 03:35
#1
Cevaplarınızın daha anlaşılır olması açısından sorulara madde madde cevap verirseniz sevinirim..
1) Subap ayarı neden bozulur ?
2) Subap boşluğu gerekenden daha fazla ise bunu nasıl anlaşılır ? ( Motorun titreşimi artar, yakıt artar vs. gibi )
3) Subap boşluğu gerekenden daha az ise bunu nasıl anlaşılır ?
4) Motor ısınınca subap boşluğu artarmı azalırmı ?
5) Motorun sarsıntılı çalışması subap aralığının gerekenden daha açık olduğunun işaretimidir ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------
Koskoca forumda bu sorulara cevap verebilecek babayigit abilerimiz vardir elbet. Hepsine cevap veremesenizde bildiklerinize verin yeter
Reklamlar
-
28 Haziran 2014, 03:43
#2
Anladığımız Kadarına cevap vermeye çalışmaya Başlayalım,,,
1:::subap ayarı aşırı zorlanan motorda ısınmanın aşırı derecelere çıktığında metalin genleşmesinden dolayı olur,
2:::Motorun çalışmasında ŞIKIR ŞIKIR SES YAPMAYA başlar,,,
3:::boşluk gerekenden daha az ise motor zor çalışır hele soğukken dahada zor çalışır,,
subap sıkı olduğundan kompresyon olmayaçağından vurdurarak çalışır marş ile çalışmayacak derecede olur,,,
4:::Motor ısınınca motorun subap aralığı duruma göre artabilirde azalabilirde,
artabilir çünki subap sesi başlar,
eğer subaplar çok eski ise subaplar sıkar,,,
5:::Motorun sarsıntılı salışmasındaki ana sebeplerden birisi KARBÜRATÖRdür,
dengesiz alınan hava'da sebepler arasında yer alır,,,
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)