Acemiyim Motor almak istiyorum. Bakarsanız sevinirim.
-
27 Haziran 2014, 20:36
#21
fix menü ilk motor tavsiyem her zaman 125 lik commuter olur istediğin kadar paran olsun 2 3 ay öğren sonra 250 cc devam
Reklamlar
-
27 Haziran 2014, 20:41
#22
Maslak adlı üyeden alıntı
Bencede inzumayı tercih etmelisin artçı ile en rahat o olur..
cpt_caveman adlı üyeden alıntı
Inazuma tavsiye ederim ben salı günü kavuşuyorum çok güzel rahat motor
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Sport olarak,
Suzuki İnazuma demiş Sosyete59, kesinlikle katılıyorum sadece okuduklarımdan mütevellit, konforlu olduğu yazmakta, gerçi biraz ağır gibi her şekilde racing/süpersport tarzları'ndan artçılı kullanımda, çook daha konforludur.
Hocam inazumaya baktım bekli düsük modele baktığımdandır ama görüntüsü biraz sade geldi sanki ama değerlendireceğim teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
fix menü ilk motor tavsiyem her zaman 125 lik commuter olur istediğin kadar paran olsun 2 3 ay öğren sonra 250 cc devam
Bakıyorum simdi hocam teşekkürler.
-
27 Haziran 2014, 21:38
#23
Arkadaşım, motor model vs. zevk işi göreceli olay. Kimse sana şunu al diyemez sanırım. Fakat şu güçte şu hacimde vs. motor al diyebilir.
Bütçen iyi ise sen önce sürüş dersleri al hemde iyi bir yerden. Eğitimler sırasında zaten alacağım motor tipi kafanda şekillenir.
Klasik olacak fakat en fazla 250cc bir modelle başlayabilirsin.
-
28 Haziran 2014, 11:33
#24
Inazuma alin hic pisman olmazsiniz cok da rahat iki kisi icin ;) gercek hayatta fotograflara gore cok daha alimli bi bakin
-
28 Haziran 2014, 14:11
#25
RebelYell adlı üyeden alıntı
Bütçemin abuk subukluðu nerede anlamadým. Ýllaki 3 bin liralýk motormu almam gerekir? Ben güzel ve yakýþýr bir motor istediðim için ve motor markalarý hakkýnda fazla bilgim olmadýðý için konuyu actým. Özellikle sevgilim ile güzel bir yolculuk geçirmek için istiyorum ve güzel gözükmesini istiyorum bunda yanlýþ birþey yok sanýrým . Bir kere alýp tam almak istiyorum çünki daha alma fýrsatým olmayacak.
Artçılı kullanacaksan süper sport bakma. Tek kişi bile rahat değil.
Bütçe konusunda arkadaş arayı çoook açık tutmussun o saçma olmuş. Yani alacağın motor bence maksimum 250 cc olmali.
Artcili kullanacaksan sana tavsiyem Pulsar olabilir. Hem kalaN paran ile iki kişi tam koruma kask vs. alırsın.
Yok ben artçım ile uzuuun yol yapacağım diyorsan ( 300 km üstü ) pulsar biraz yorucu olabilir. Kullanmadım ama inazuma daha rahat diyorlar.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
29 Haziran 2014, 22:36
#26
RebelYell adlı üyeden alıntı
Bütçemin abuk subukluğu nerede anlamadım. İllaki 3 bin liralık motormu almam gerekir? Ben güzel ve yakışır bir motor istediğim için ve motor markaları hakkında fazla bilgim olmadığı için konuyu actım. Özellikle sevgilim ile güzel bir yolculuk geçirmek için istiyorum ve güzel gözükmesini istiyorum bunda yanlış birşey yok sanırım . Bir kere alıp tam almak istiyorum çünki daha alma fırsatım olmayacak.
Öncelikle hoşgeldin aramıza yakında motoruna kavuşman kazasız belasız sürüşler dileğiyle. Ekipman durumu nedir bilmiyorum ancak başlamadan bir eğitim ve doğru ekipman seçmek hayatınızı güvenceye almak gerekir diye düşünüyorum ben. Ardından altın elbiseli adamda 6 7 tane motoru denedikleri video var. Genelde inuzuma için çok konforlu geldiğini biliyorum.(oradaki videoda kullananlar bunu söylüyor açıp izleyebilirsin youtuba'ta)Ancak acemi isen ki ben ehliyet kursuna gittim ehliyeti aldım sonra Honda'ya gittim.(honda olması şart değil yeter ki başlangıç için düzgün eğitim versinler.) Birde baktım ne fren yapmayı ne de dönüşleri düzgün yapabiliyormuşum.Acemiliği biraz orada attım ancak trafikte tecrübem yok.250r alacağım yakında. Kendime trafikten uzak boş bir yer buldum deneye deneye başlayacağım motoru sürmeye. Motor bir o kadar keyifli ancak dikkat,biraz eğitim isteyen bir alet. Mesela oturuş posizyonunda kollarımı sıkmamayı yine Honda'da öğrendim diğer türlü yarım saat sonra bileklerim ağrıyordu farketmeden. Eğitim almadan öğrenebilirsin ama eğitim bence bu süreci hızlandırıyor. Hocalardan biri 3 4ayda 1000lik motora geçen zorlanmadan kullanan arkadaşlar var diyordu. Pratik yapmak,eğitim,dikkat,tecrübe birleşirse keyfine diyecek yok
Bana kalsa inuzuma derim artçı ile bineceksen ama seçenek çok.Suzuki hem görünüş hem de rahatlık açısından ülkemizin bol çukurlu yollarında iyi bir seçenek.
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
-
05 Temmuz 2014, 15:04
#27
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Artçılı kullanacaksan süper sport bakma. Tek kişi bile rahat değil.
Bütçe konusunda arkadaş arayı çoook açık tutmussun o saçma olmuş. Yani alacağın motor bence maksimum 250 cc olmali.
Artcili kullanacaksan sana tavsiyem Pulsar olabilir. Hem kalaN paran ile iki kişi tam koruma kask vs. alırsın.
Yok ben artçım ile uzuuun yol yapacağım diyorsan ( 300 km üstü ) pulsar biraz yorucu olabilir. Kullanmadım ama inazuma daha rahat diyorlar.
Yok hocam Süper sport düsünmüyorum hiç uymadığını gördüm. Zaten hız sevmeyen biriyim ki üstüne rahatsız. Sadece Kaslı yapısı ilgimi çekmişti. Tek istediğim güzel müziklerimi açıp artcımla güzel uzun bir yolculuk yapmak. 150-250 düsük olması benim için iyi olur benzinde az yakar tahminim.
Konuyu açtığımda motor türleri hakkında pek bilgim yoktu. Suan tek odağım chopper/cruiser ve touring tarzı motorlar. Fakat touringler anladığım kadarı ile çok pahalılar. Geriye chopper kalıyor. Rahat ve güzel bir chopper bulamassam enduro yönelicem sanırım. Teşekkürler yardımınız için
qezgin adlı üyeden alıntı
Öncelikle hoşgeldin aramıza yakında motoruna kavuşman kazasız belasız sürüşler dileğiyle. Ekipman durumu nedir bilmiyorum ancak başlamadan bir eğitim ve doğru ekipman seçmek hayatınızı güvenceye almak gerekir diye düşünüyorum ben. Ardından altın elbiseli adamda 6 7 tane motoru denedikleri video var. Genelde inuzuma için çok konforlu geldiğini biliyorum.(oradaki videoda kullananlar bunu söylüyor açıp izleyebilirsin youtuba'ta)Ancak acemi isen ki ben ehliyet kursuna gittim ehliyeti aldım sonra Honda'ya gittim.(honda olması şart değil yeter ki başlangıç için düzgün eğitim versinler.) Birde baktım ne fren yapmayı ne de dönüşleri düzgün yapabiliyormuşum.Acemiliği biraz orada attım ancak trafikte tecrübem yok.250r alacağım yakında. Kendime trafikten uzak boş bir yer buldum deneye deneye başlayacağım motoru sürmeye. Motor bir o kadar keyifli ancak dikkat,biraz eğitim isteyen bir alet. Mesela oturuş posizyonunda kollarımı sıkmamayı yine Honda'da öğrendim diğer türlü yarım saat sonra bileklerim ağrıyordu farketmeden. Eğitim almadan öğrenebilirsin ama eğitim bence bu süreci hızlandırıyor. Hocalardan biri 3 4ayda 1000lik motora geçen zorlanmadan kullanan arkadaşlar var diyordu. Pratik yapmak,eğitim,dikkat,tecrübe birleşirse keyfine diyecek yok
Bana kalsa inuzuma derim artçı ile bineceksen ama seçenek çok.Suzuki hem görünüş hem de rahatlık açısından ülkemizin bol çukurlu yollarında iyi bir seçenek.
Kesinlikle katılıyorum hocam. Eğitimi tam alacağım zaten ekipmanada önem veriyorum trafikte kimin ne sürdüğü belli değil. 200-300 liralık kaskın hayat kurtarmayacağıda belli :( Videoya bakıyorum hemen hocam. Dediğiniz yer honda'nın mağazasımı yoksa ana bir yerimi var? Suzikiyi kontrol edicem. Teşekkürler
Bir fırtına gibi gelir mutluluğum ve özgürlüğüm! Ama düşmanlarım,başlarının üstünde iblisin kükrediğini sanacaklar.
Friedrich Nietszche
-
05 Temmuz 2014, 15:24
#28
- Motor araştırırken boy ve kilo ölçüleri de verilirse fikir yürütmek daha kolay olur.
- Suziki İnazuma o kadar param olsa alacağım ilk motor ama yeni başlayan birisini uyarmak üstüme vazife. O motor 190 kg civarı. Motoru düşürdün mü kaldırmak için karizmayı çizdirmek te var İnazuma harika bir motor ama başlangıç için daha hafif ve ucuz bir motor seçsen daha iyi olur gibi sanki
Boy ve kilonu söyle motor fikrimi söyleyeyim.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
05 Temmuz 2014, 15:45
#29
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
- Motor araştırırken boy ve kilo ölçüleri de verilirse fikir yürütmek daha kolay olur.
- Suziki İnazuma o kadar param olsa alacağım ilk motor ama yeni başlayan birisini uyarmak üstüme vazife. O motor 190 kg civarı. Motoru düşürdün mü kaldırmak için karizmayı çizdirmek te var
İnazuma harika bir motor ama başlangıç için daha hafif ve ucuz bir motor seçsen daha iyi olur gibi sanki
Boy ve kilonu söyle motor fikrimi söyleyeyim.
Yardımlarınız için teşekkür ederim. Boy 1.75 kilo 60-65 arası. Acıkcası ilk motorum için totem yapmış oluyorum resmen. Yıllarca kullanayım nesilden nesile geçsin harley havası Açayım müziğimi gideyim yolların sonsuzluğunda güzel motorumla. Sanırım bildiğim kadarıyla motor kaldırma teknikleri vardı ama haklısınız baya zorlar karizma cizdirmekte var
Bir fırtına gibi gelir mutluluğum ve özgürlüğüm! Ama düşmanlarım,başlarının üstünde iblisin kükrediğini sanacaklar.
Friedrich Nietszche
-
05 Temmuz 2014, 15:56
#30
RebelYell adlı üyeden alıntı
Yardımlarınız için teşekkür ederim. Boy 1.75 kilo 60-65 arası. Acıkcası ilk motorum için totem yapmış oluyorum resmen. Yıllarca kullanayım nesilden nesile geçsin harley havası
Açayım müziğimi gideyim yolların sonsuzluğunda güzel motorumla. Sanırım bildiğim kadarıyla motor kaldırma teknikleri vardı ama haklısınız baya zorlar karizma cizdirmekte var
Abicim nesilden nesile işine sonra bakarsın Çok gezicem filan diyorsun Bajaj Boxer ile Mondial'in 150'lik motorlarına bir bak, beğendiğin birini al piştikten sonra duruma göre tarih yazacak motoruna geçersin
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
05 Temmuz 2014, 16:04
#31
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Abicim nesilden nesile işine sonra bakarsın
Çok gezicem filan diyorsun Bajaj Boxer ile Mondial'in 150'lik motorlarına bir bak, beğendiğin birini al piştikten sonra duruma göre tarih yazacak motoruna geçersin
Dediğiniz çok mantıklı bende isterim düsük bir motorla baslayıp boza söke öğrenmek. Ama söyle bir durum var aldığım zaman motorun satışı problem olur büyük ihtimal ile ve üstüne para ekleme durumumda olmayabilir. Tek derdim bu acıkcası
Bir fırtına gibi gelir mutluluğum ve özgürlüğüm! Ama düşmanlarım,başlarının üstünde iblisin kükrediğini sanacaklar.
Friedrich Nietszche
-
05 Temmuz 2014, 16:10
#32
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
05 Temmuz 2014, 16:12
#33
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Abisi 15-17 bin lira bütçem var diyorsun. Bajaj 3000 tl Mondialin en pakalısı 4500. Üstünü döviz yap sakla. Bu motorların ikinci eli sıfırına yakın zaten. Hem sen pişene kadar bakarsın çok ucuza çok güzel motorlar gelir belki
Benden bu kadar gerisini sen bilirsin
teşekkürler. Öyle yapıcam sanırım mantıklı
Bir fırtına gibi gelir mutluluğum ve özgürlüğüm! Ama düşmanlarım,başlarının üstünde iblisin kükrediğini sanacaklar.
Friedrich Nietszche
-
09 Temmuz 2014, 03:50
#34
RebelYell adlı üyeden alıntı
Yok hocam Süper sport düsünmüyorum hiç uymadığını gördüm. Zaten hız sevmeyen biriyim ki üstüne rahatsız. Sadece Kaslı yapısı ilgimi çekmişti. Tek istediğim güzel müziklerimi açıp artcımla güzel uzun bir yolculuk yapmak. 150-250 düsük olması benim için iyi olur benzinde az yakar tahminim.
Konuyu açtığımda motor türleri hakkında pek bilgim yoktu. Suan tek odağım chopper/cruiser ve touring tarzı motorlar. Fakat touringler anladığım kadarı ile çok pahalılar. Geriye chopper kalıyor. Rahat ve güzel bir chopper bulamassam enduro yönelicem sanırım. Teşekkürler yardımınız için
Kesinlikle katılıyorum hocam. Eğitimi tam alacağım zaten ekipmanada önem veriyorum trafikte kimin ne sürdüğü belli değil. 200-300 liralık kaskın hayat kurtarmayacağıda belli :( Videoya bakıyorum hemen hocam. Dediğiniz yer honda'nın mağazasımı yoksa ana bir yerimi var? Suzikiyi kontrol edicem. Teşekkürler
Honda güvenli sürüş eğitimi Şekerpınar gebze tarafında eğitim veriyorlar. İnternette var Gis akemedi de var Avrupa Yakasında orasıda iyi diye biliyorum. Böyle düşünmene çok sevndim gerçekten. Kask içinde ben XR1100 aldım geçen mototalden indirim vardı. Biraz yüksek fiyatı ama can herşeyden önce birde güzel bir kask.
No matter how bad your day is
Your bike will always make you feel better.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)