STX kullanıcıları, motosikletinz hakkında güncel yorumlarınızı merak ediyorum. Bende almayı düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
STX kullanıcıları, motosikletinz hakkında güncel yorumlarınızı merak ediyorum. Bende almayı düşünüyorum.
Çanta takılamayacak mı şimdi bu motora?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
Artçı konforu nasıl acaba?
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim,Bugün itibarı ile DERBİ STX 150 modelini satın almış bulunmaktayım,bu motoru uzun bir araştırmadan sonra aldım,ileriki zamanlarda motor ile ilgili detayları paylaşmaya çalışıcam sizlerle
Konuya biraz baktım alıcam diyenlerin hepsi vazgeçmiş CBF150 almış
Artık alınmaz euro 3.20 oldu
Bugün itibariyle bende Derbi STX aldım. Siyah renk.
Herkes Honda CBF150 tutturmuş gidiyor. Motor yağ yakıyor, tasarım berbat ötesi, sticker üzerindeki renk cümbüşü daha kötü olamazdı. Sanırım Bangladeş, Hindistan, Pakistan kullamncılarının zevkine göre yapılmış. Stop lambaları sinyalleri gece kondu ampulu. Göstergeler analog, hangi viteste olduğunu parmak hesabı yapıyorsun, 150cc ama 125cc gibi gidiyor.
Derbi STX çok şık tasarım. Güzel renk seçenekleri. Sade stickerlar. (Hint otobüsü gibi değil)
Gayet iyi giden, az yakan motor.
Modern digital ve analog gösterge paneli. Vites göstergesi mevcut.
Stoplar, sinyaller LED.
Sınıfına göre devasa yakıt deposu.
CBF'den ve YBR'den 1000TL daha ucuza aldım.
Piaggio grup markası.
Balansörlü, bu sınıftaki tek silindirli motorların en titreşimsizi.
Daha ne olsun?
Bence açık ara 150cc commuter sınıfının lideri Derbi STX.
2nciliği ise Hero Thriller'a veriyorum.
merhaba arkadaşlar,
uzun bir araştırma ve yaklaşık 14 farklı etx kullanıcısıyla görüşme tanışma konuşma sonrası etx'i anladığım kadarıyla özetlemek istiyorum.
yanlış anladığım noktalar var ise, düzeltirseniz sevinirim.
Üretim : Her ne kadar arkasında ferco motor gibi bir distribütör olsa da ( ferco motor da bu sene bırakmış motoran diye bir firma artık distribütörlüğü almış ) mondial ile aynı fabrikadan çıkan ve mondial 150 z-one ile aynı motora sahip bir makina.
Debriyaj Kiti Arızası : Kronik olarak hepsinde bir debriyaj kiti arızası mevcut, zaten ferco bütün etx'leri geri çağırmış debriyaj kiti değişimini hala yapmaya devam ediyor.
Lastik problemi : Islak zemin de fazlasıyla başarısız bir lastik kullanılmış, kullanıcıların çoğu bu lastikleri değiştiriyor. yani sıfır aldığınız motora birde lastik masrafı ekleyiniz.
Tarz : Gerçekten ilk keşfettiğim gece beni heyecanlandıran bi tarzı var tabi fiyat / tarz oranı çerçevesinde yoksa asıl isteğim yamaha mt09
CBF150-YBR125 gibi piyasada paketçi kurye motoru olmuş ve herkesin bildiği bu motorlardan tarzıyla direk ayrılıyor ve gerçekten hem diğer motor kullanıcılarının hemde insanların fazlasıyla ilgisini çekiyor.
Sonuç olarak, yarın alıcam sanırım..
ne diyosunuz millet?
Hayırlı uğurlu olsun gostergeleride çok şık amortisörler gazlı ve ön çatallarda daha kalın birde mondialin modeli ile benzerlik var ama aynısı değil motor bloğuna bakın hiç benzemiyor diğer aksamlarinda da sadece benzerlik söz konusu z öne ile yan yana iki motoru karşılaştırmak imkanı olan biri varsa video çekip yayınlarsa çok güzel olur.
sentor 150 düşünüyorum,
bu derbi gibi oda aynı gurubun ürünü
http://www.piaggio.com.cn/en/pro_parameter.php?ID=69
motor blokları ve özellikleri bana aynı gibi göründü
sentor kullanıcılarıda çok memnun motorundan acaba
italyanlardan ufakta olsa bir kazanım mı mevcut?
hali hazırda bu derbi modeli robinson diye geçiyor aynı sitede
bende 25 km deyim daha 500 te yağ değişimi olacak galiba o zamana kadar nasıl kullanmalıyım yani rodaj kullanımı tam nasıldır. şuanda yüksek devirlerde kullanmıyorum sadece. ayrıca jikle ile çalıştırma hakkında bilgi verebilir misiniz? motosikletin hava ayarı tam yapılmadığını da düşünüyorum gaz verdikten sonra vites değiştirirken stop ediyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)