uzun yola çıkabilecek en ucuz motor
Reklamlar
-
22 Haziran 2014, 00:57
#1
arkadaşlar herkese iyi akşamlar 21 yaşındayım orta okul sondan bu yana bir motor hayalim var ve 5 inci sınıfın yazından bu yana her zaman çalıştım maddi imkanlardan dolayı şimdi paket servis elemanıyım aylık 900 lira para alıyorum yaklaşık bir aydır motor araştırması yapıyorum bana gereken şu uzun yola çıka bileceğim ybr ve cbf den ucuz bir motor arıyorum çok çeşit var hangisini alsam bana az sıkıntı çıkartır ve uzun yol yapa bilir bursada oturuyorum hayalim eskişehir ve balıkesir motorla gitmek...
Reklamlar
-
22 Haziran 2014, 01:02
#2
Bakımlı Bir Mondial 125 Drift İşinizi Görür Sanıyorum.
-
22 Haziran 2014, 01:03
#3
2.el Crypton,İnnova alınabilir.
-
22 Haziran 2014, 01:07
#4
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Bakımlı Bir Mondial 125 Drift İşinizi Görür Sanıyorum.
Katılıyorum
-
22 Haziran 2014, 01:20
#5
bakımlı her motorla uzun yola gidilir (to day 50 hariç)
-
22 Haziran 2014, 01:23
#6
Her türlü titreşimsiz motor işinizi görür. Özellikle Ybr ve Cbf motorlarının kopyalarına sahip modelleri öneririm.
-
22 Haziran 2014, 01:30
#7
Bu motorlar yanlış hatirlamiyorsam yari otomatik 4 vites uzun yolda oturuş pek konforlu olmadığını biliyordum boyun biraz uzun 1.89 kilo 81
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------
Salcano wolf bunlar nasıl olur uzun yola yada Küba xr 125 bilgisi olan varmı bu arada tavsiyeleriniz için tesekkur ederim azda olsa kafamda birşeyler canlandı fiyat olarak butcem de 3000 TL max
-
22 Haziran 2014, 01:34
#8
Uzun yoldan kastınız kaç km? Kaç km hızla gitmek istiyorsunuz? Sonuçta 50 cc motorla bile ülke ülke dolaşan insanlar var.
-
22 Haziran 2014, 01:39
#9
güç mü arıyon konformu arıyon yada şekilmi olsun az mı yaksın bunlardan birkaçını seç
-
22 Haziran 2014, 02:14
#10
Mondial in 150 MC veya MCX modellerini tavsiye ederim. Fiyat olarak düşüktür ama bakımlısını temizini bulmalısın, bakımlarınıda düzenli yaptıktan sonra istediğin yere gidebilirsin.
-
22 Haziran 2014, 02:21
#11
ayni sorundan bende muzdaribim cb125e derken butce xr125 e kadar dustu driftte var aklimda yol 700 km var mi onerisi olan alinti yaparsaniz sevinirim
-
22 Haziran 2014, 02:33
#12
gideceğin km ler bir süre sonra yakın mesafe gelecek.
bu mesafeleri herhangi bir motorla gidebilirsin.
mondial drift olabilir. 2. el ybr bakabilirsin. salcano wolf ve kuba xr gibi motorlar ybr kopyası motorlardır. düşük titreşim ve az yakıt gibi özelliklerini almışlardır ybr den .aynı sınıfta biraz daha seri gideyim dersen öyle aşırı bir farkı yok ama drift daha seri.
3000tl ye salcanonun 0 km sini bile alabilirsin.
-
22 Haziran 2014, 03:05
#13
bende drift te vardı çok memnundum bazı sebeblerden dolayı satmak zorunda kaldım ben silindirini mcx silindiri ile değiştirmiştim çok seri atak olmuştu 3.vites 80kmh çıkabiliyordu . ama rahatlık konfor dersen kanuni leopard derim drift den sonra yavaş gidiyor hissi verdi sattım fakat tam bir uzunyol motoru yorulmuyorsunuz tuvalet molası hariç durma ihtiyacı hissetmezsiniz .
-
22 Haziran 2014, 03:06
#14
Ben PCX Demiştim ama konu başlığını okumadan sazan gibi atladımNeyse , Kuba almanı tavsi ederim.Bizim usta Kuba xr 125 motoru ile günlük 10 km yol gider.Saat gibi vızır vızır çalışıyor,şuana kadar hiç problem yaşamadı.
-
22 Haziran 2014, 03:14
#15
nokiaxxx adlı üyeden alıntı
bende drift te vardı çok memnundum bazı sebeblerden dolayı satmak zorunda kaldım ben silindirini mcx silindiri ile değiştirmiştim çok seri atak olmuştu 3.vites 80kmh çıkabiliyordu . ama rahatlık konfor dersen kanuni leopard derim drift den sonra yavaş gidiyor hissi verdi sattım fakat tam bir uzunyol motoru yorulmuyorsunuz tuvalet molası hariç durma ihtiyacı hissetmezsiniz .
İyi Fikir, Bende Rahatlıkla Uzun Yol Yapabileceğim Bir Motor Alacağım Önümüzdeki Sezon Başı Bu Büyük İhtimalle Drift Olacak, Orjinal Motoru İle Devamlı 100 Km Hızla Stabil Sürüş Gerçekleşeceğini Sanmıyorum 100'de Bağırır Büyük İhtimalle Ama MCX Silindiri İle 3'de 80 Km'ye Çıkabiliyosa 5. Viteste Rahatlıkla 100 - 110 Km Hızda Zorlanmadan Sabit Olarak Gidebilir Diye Düşünüyorum.
Tabi'ki Bu Durumda Zaten Driftin Fazla Olan Yakıtı Heralde MCX Silindiri İle 100 Kilometrede 4 Litreye Yaklaşır
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
22 Haziran 2014, 03:29
#16
Devir/hız denklemini şanzıman oranları belirler. Oranlar değişmediği sürece tork/hp ne olursa olsun hız değişmez. Motor 8bin devirde 90km yapıyorsa 50cc veya 500cc olması bu durumu değiştirmez.
Orjinal Motoru İle Devamlı 100 Km Hızla Stabil Sürüş Gerçekleşeceğini Sanmıyorum 100'de Bağırır Büyük İhtimalle Ama MCX Silindiri İle 3'de 80 Km'ye Çıkabiliyosa 5. Viteste Rahatlıkla 100 - 110 Km Hızda Zorlanmadan Sabit Olarak Gidebilir Diye Düşünüyorum.
-
22 Haziran 2014, 06:01
#17
drift gibi atak motor kendi fiyat segmentinde bulamazsın zeytinburnu mert motorda sıfırını 2800 e bulursun benim drift ten sonra ybr de cbf de kullandım ybr 80 yapıyor gitmiyor cbf ilk sürüşümde bozuk zannettim kalkmıyor bir türlü ama dayanıklılık bakımından cbf 2007 ybr2011 modeldi daha çok giderleri vardı drift için benim tamamen kendi görüşüm hor zorlama bir kullanımda 20000 anca gider drift 120 ilede gidiyor fakat silindir kapak contası yanıyor ve yağ kaçırıyor drift yokuşta 90kmh silivri rampası düzde 110kmh yeniçiflik bu hızları gördüm tuketim 100km de 4.2 lere kadar çikiyor ataklığını göstermek açısından ufakbir video süren bendeğilim tamirci.
-
22 Haziran 2014, 10:38
#18
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
bakımlı her motorla uzun yola gidilir (to day 50 hariç)
Size katılıyorum.motorun bakımlı olmasının yanısıra kullanıcının da agresif kullanmaması şartıyla her motor uzun yol yapabilir.
-
22 Haziran 2014, 11:01
#19
bence 250 mr güç ve enjeksiyon. su sogğutma herşeyiyle uzun yol motoru.
-
22 Haziran 2014, 11:19
#20
Uzun yol yapıcam diyosan süpertenere
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler