uzun yola çıkabilecek en ucuz motor
-
24 Haziran 2014, 10:43
#41
ayaklipc adlı üyeden alıntı
Mesela salcano wolf olurmu motor kaliplida duruyir
benim boy 1.82 kilo 87.. wolf aldım.. güzel motosiklettir.. 2. tercihim drift ti.. şeklini pek beğenmedim özellikle kafa kısmını.. Bu iki motosiklette iyidir.. Drift 135cc biraz daha atiktir ama biraz daha fazla yakar.. Wolf Ybr türevi, dayanıklı az yakan bir motosiklettir.. 90-95 km hızla zorlanmadan heryere götürür.. 110 belki 120 görür ama stabil gitmez.. yakıtı driftten azdır..
Motosiklet sonuçta zevk işi hangisinin tipini şeklini daha çok sevdiysen onu al seni mutlu eder.. Ben sıfır aldım, Sıfır da alınabilir ama imkan varsa temiz bi ikinci el al.. 2 sene bin.. Sonra sıfır ömürlük bişey alırsın..
http://www.motosiklet.net/forum/tebr...cano-wolf.html
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
-
24 Haziran 2014, 10:56
#42
Wolf gercekden azmı yakıyor hangi hızda ne yakıyor neye göre az yakıyor Bajajlarda az yakıyormuş ama 20 mi 40 mı bu hızları gecmiyecekmissin
-
24 Haziran 2014, 11:00
#43
Derbi terra 125 6-7 bin aralığındaki en iyi küçük cc uzun yol motoru.
Tasarım f650 gs den patentli , motor yamaha 125 cc üstten çift eksantrikli . 15 bg . Tam bir macera motoru .
Az yakar her yola girer.
-
24 Haziran 2014, 11:15
#44
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Wolf gercekden azmı yakıyor hangi hızda ne yakıyor neye göre az yakıyor Bajajlarda az yakıyormuş ama 20 mi 40 mı bu hızları gecmiyecekmissin
3 defa ölçtüm. rodaj döneminde olmasına rağmen son ölçümüm 100km de 2,66 lt idi. 5.000-7.000 devir aralığında %60 Ankara şehir içi dur kalklı trafikte 30-60 km hız aralığında ve %40 çevre yolunda 80-95km hız aralığında sürüyorum.. Wolflerin yakıtı genelde 2,60-2,90 aralığındadır.. bakımlı bir motosikleti çok devirli kullanmayla bile 3,2 üzerine çıkması zor diyebilirim..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
24 Haziran 2014, 11:43
#45
"en ucuz" kısmını okuma zorluğuyla atlayanlara gelsin
135 uag. driftten daha iyidir.
-
24 Haziran 2014, 15:34
#46
-
24 Haziran 2014, 16:36
#47
acayüp adlı üyeden alıntı
uzun yıllar kullanacağım bir motor
125 ama bayık değil,
şekilli ama pahalı değil diyecektim ki türkiyedeki ithalatçıların kazıkçılığını hesaba katmamışım. 13 bin tl imiş. http://www.fercomotor.com.tr/terra_125
-
24 Haziran 2014, 20:42
#48
ayaklipc adlı üyeden alıntı
Kardeşim maddiyat sıkıntı
forumdakiler sayesinde kamfamda 2 tane seçenek oluştu
1 salcano wolf 125
2 mondial mr 150
Bu ikisi hakında bi eleme yapicaz artik
mondial mr 150 yi hemen ele.. Fotoğraflarda çok albenili duruyor fakat ben bayide bindim.. çok alçak ve küçük yapılı bir motosiklet.. Senin içinde küçük gelecektir.. Mondial istersen drifte bak..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
24 Haziran 2014, 20:52
#49
-
24 Haziran 2014, 22:00
#50
http://www.motosiklet.net/forum/etki...si-2014-a.html adamlar hemde iki kişi okuda gör uzun yola neyle çıkıyorlar
-
25 Haziran 2014, 00:23
#51
nokiaxxx adlı üyeden alıntı
drift gibi atak motor kendi fiyat segmentinde bulamazsın zeytinburnu mert motorda sıfırını 2800 e bulursun benim drift ten sonra ybr de cbf de kullandım ybr 80 yapıyor gitmiyor cbf ilk sürüşümde bozuk zannettim kalkmıyor bir türlü ama dayanıklılık bakımından cbf 2007 ybr2011 modeldi daha çok giderleri vardı drift için benim tamamen kendi görüşüm hor zorlama bir kullanımda 20000 anca gider drift 120 ilede gidiyor fakat silindir kapak contası yanıyor ve yağ kaçırıyor drift yokuşta 90kmh silivri rampası düzde 110kmh yeniçiflik bu hızları gördüm tuketim 100km de 4.2 lere kadar çikiyor ataklığını göstermek açısından ufakbir video süren bendeğilim tamirci.
http://www.youtube.com/watch?v=UESrg...ature=youtu.be
Bizim mahalle Sizde burdamı oturuyorsunuz ?
-
25 Haziran 2014, 18:13
#52
Salih_T adlı üyeden alıntı
3 defa ölçtüm. rodaj döneminde olmasına rağmen son ölçümüm 100km de 2,66 lt idi. 5.000-7.000 devir aralığında %60 Ankara şehir içi dur kalklı trafikte 30-60 km hız aralığında ve %40 çevre yolunda 80-95km hız aralığında sürüyorum.. Wolflerin yakıtı genelde 2,60-2,90 aralığındadır.. bakımlı bir motosikleti çok devirli kullanmayla bile 3,2 üzerine çıkması zor diyebilirim..
100 km ölçümümde mondial 125 mg sport 2012 model açık hava filtresi var sadece 2.63 yaktı ve gideceğim yok düz otobanda en düşük gittim hız tek kişi 4 viteste 95 in altına düşmedim 5 le 100-125 arası 1 saatte gittim sadece 2.63 yaktı 70-80 arası ve filtrenin orjinel olması ile daha da az olabilir ama titreşim bi hayli var motorumda 300 km yaptım bir günde inanılmaz yoruldum tabi yüksek devirde kullanımın verdiği bir titreşimde var tabi
-
25 Haziran 2014, 20:03
#53
Gürkan39 adlı üyeden alıntı
100 km ölçümümde mondial 125 mg sport 2012 model açık hava filtresi var sadece 2.63 yaktı ve gideceğim yok düz otobanda en düşük gittim hız tek kişi 4 viteste 95 in altına düşmedim 5 le 100-125 arası 1 saatte gittim sadece 2.63 yaktı 70-80 arası ve filtrenin orjinel olması ile daha da az olabilir ama titreşim bi hayli var motorumda 300 km yaptım bir günde inanılmaz yoruldum tabi yüksek devirde kullanımın verdiği bir titreşimde var tabi
o modialden kursta kullanmıştım, gerçekten fena titriyor.. Tamam parça bulunurluğu, performans, modifiye açısından bi tık artısı olabilir ama almayı hiç düşünmedim bile.. Wolf titreşim yönünden çok rahat. tavsiye ederim imkanınız olursa bi deneyin...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler