benim 150cc vespa et4 de aynı 1 litre ile 30 kilometre yakıyor normal
benim 150cc vespa et4 de aynı 1 litre ile 30 kilometre yakıyor normal
Balıkesirde bakım yaptırdığın ustan kim acaba?
Bir Arkadaşım Var Kendisi Eski Cup Sahibi Şuan Yamaha FZ6'sı Var Onunla Birlikte Yapıyoruz Bakımlarını'ki Motoru Daha Bu Ayın 2'sinde Aldım Öyle Ahım Şahım Bir Bakımda Yapmadık Fren Hidroliği vs. Değiştirdik. Bunun Haricinde Şamandıra ve Motor Kilidini Redline Motorda Değiştirdim.
Siz Biliyorsunuz Galiba Buraları Önerebileceğiniz Bir Yer Varmı ?
Karburatörün bir ucu hava filtiresine gidiyor, diğer daha dar olan ucu ise silindire.
Bir benzin girişi vardır, bir jigle bağlantısı, gaz teli de karb içindeki kelebeği açıp kapatarak giren havayı ayarlar.
Karb. alt kısımda benzin tahliye vanacığı ve hortumu bulunur.
Motor bloğu ile karb. arasındaki alete manifolt denir.Yakıt+hava karışımı burdan girer, egzost manifoltundan çıkar.
Senin tarif ettiğin yer sanırım karb haznesi.
Orada çatlak varsa motor sıcakken anlaşılmaz ama sarı-kahverengi iz bırakır benzin içindeki marker denen BOYA.
ne karbüratördekio sararmalara takıl ve hava yakıt karısımına ,öyle bujide can sıkıntısına degısmez hemen ölen bir parça değildir , ilk önce fıltreni çıkar sungerdir sabunla yıka kirini akıt iyice durula kurut imkanın varsa çıok ince yağ sık toz vs yapısır cunku yaga sonra da git bir petrole lastık basınclarına bak . Gerıye kalan düşündüğün herşey sadece avuntu . Kolay gelsin birde subabların sıkı olabılır 10000 e gelmiş
ulan servıslere domalmaktan herseyı kendımız yapar olduk .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)