Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Boş Bir Asfalt Arazide Ne Çalışılır ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Değişik bir başlık oldu .. Bizim burda boş bir alan var asfalt ben motorla orada alıştırmalar yapmak istiyorum fakat ne tür alıştırmalar yapılır bilmiyorum birtek gidip aniden durmak için frenleri denedim nekadar sıkınca kitleniyorlar vites kücülterek ve frene basarak yavaşlamak aniden çok daha iyi oluyor bu arada söyleyim sıkıca frene basarken sağa sola kaçmaya çalıştım lastikleri kaydırmadan sadece başka ne gibi şeyler çalışılabilir tecrübeli abilerim soruyorum sizlere ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    yavaş gidebilirsin. oraya koyabileceğin bişeyler varsa dar açılı dönüş geniş açılı dönüş ve slalomda çalışabilirsin.
    berkaye ve Arda_Karaca bunu beğendiler.

  3. #3
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Evet eskiden kalma ufak dubalarım var 7-8 tane teşekkür ederim
    SULH bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Ybr 125(satıldı) yamaha xmax ABS
    yokuş aşağı ıslak zeminde ani kontrollü arka fren sıkma testi yap, arka teker kitlenecek ve sağa sola gitme eğilimi gösterecktir. düşürmeden dikkat et, yeteneği kazan ama dikkat et . ön freni sakın sıkma

    bozuk zeminde ise taş etrafında dolanma arka teker kaydırma taş üstünden atlama olabilir,

    çamura biraz hızlı girsen ön teker bir tarafa arka bir tarafa gitme eğilimi gösterebilir, çamura yaklaşmadan hızını çok düşürüp kontrollü geçebilirsin, ıslak ve toprak zeminde arka fren kullan, temiz yüzeylerde ön fren kullan ama motor dik ve düz istikamette ilerlerken
    berkaye ve Ahmanamra bunu beğendiler.

  5. #5
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı ceyceypad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yokuş aşağı ıslak zeminde ani kontrollü arka fren sıkma testi yap, arka teker kitlenecek ve sağa sola gitme eğilimi gösterecktir. düşürmeden dikkat et, yeteneği kazan ama dikkat et . ön freni sakın sıkma

    bozuk zeminde ise taş etrafında dolanma arka teker kaydırma taş üstünden atlama olabilir,

    çamura biraz hızlı girsen ön teker bir tarafa arka bir tarafa gitme eğilimi gösterebilir, çamura yaklaşmadan hızını çok düşürüp kontrollü geçebilirsin, ıslak ve toprak zeminde arka fren kullan, temiz yüzeylerde ön fren kullan ama motor dik ve düz istikamette ilerlerken
    Teşekkür ederim Kum çok dik bir alandan aşağı inme tecrübem olmuştu bikere .. Mecbur hemde incem incem başka yolu yoktu iki yokuş vardı ardarda kum yokuşlar, baya dik crosslada ilgileniyorum baya crossum yok hiç yapmadımda fakat işte internetten gördüğüm kadarıyla arka frenle inmem gerektiğini biliyordum ilk yokuşta arka kaya kaya hızlandıkça sağa sola attıkça heycanlanıp yan yatmıştım Vites demiri yamulmştu ikinci yokuşta düzgün inmiştim birde bu olaylar vulture ile oluyor eheh Kontrollü arka fren geçince cümlenizde aklıma bu anım geldi
    - Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.

  6. #6

    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Ybr 125(satıldı) yamaha xmax ABS
    motordan inip az gaz vererek götürmeyi denedinmi sen yürüyeceksin

  7. #7
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı ceyceypad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motordan inip az gaz vererek götürmeyi denedinmi sen yürüyeceksin
    Yo denemedim
    - Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.

  8. #8
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Göstergeyi kapat göstergeye bakmadan viteslere hakim olmayı öğren çok faydası olur boş alanda sürmekle.trafikde sürmek ayrı seylerdir
    empa ve berkaye bunu beğendiler.

  9. #9
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Stoppie çalış çarşıya falan çıktığında hava atarsın
    berkaye bunu beğendi.

  10. #10
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Tesekkur ederim hepsi icin , umarim baska kisilerede faydasi olur.

  11. #11
    OnurTr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul-Fatih
    Kontrayı çalışabilirsin..Bir duba veya su şişesi tarzı bir şey koy normal ortalama bir hızla gelirken yaklaş ve kontra tekniği ile sıyrılmayı (kaçmayı) dene...Burada hem periferik bakış hemde kontra çalışmış olacaksın...
    berkaye bunu beğendi.
    ...Bir acaip Mühendis.....3 aşağı 5 yukarı yok...1 aşağı...2..3..4..5..6 yukarı

  12. #12
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    arkadaşlar normal şeyleri demişler zaten ...şimdi teker ve stopie çalışabilirsin
    berkaye bunu beğendi.

  13. #13
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Kıvırma tekniğinide çalışabilirsin . Trafikte tehlikelerden kaçmak adına müthiş faydası var. Slalomda bu işin temeli zaten.
    berkaye bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)