Sarı renk olanı Karaköy'de (İst) görüyorum kaçtır, ne yalan söyleyeyim gözüm kaldı, şöyle bir turlamak istiyor insan. :f
Sarı renk olanı Karaköy'de (İst) görüyorum kaçtır, ne yalan söyleyeyim gözüm kaldı, şöyle bir turlamak istiyor insan. :f
1 yil hornet kullanip sifir cb650f almis biri olarak tekrar soyluyorum ki.
1.Gorsellik olarak cb650f i mutlaka yakindan gorun. Cok yakisikli
2. Cb650f hornetten daha hafif geliyor. Ve arada sadece 3kg var.
3. Haralet gostergesi niye yok bende aldigimda kendi kendime sordum. Ama yuksek sicaklikta yogun sehir ici trafikte 1 nci vites agirlikli ister 1 saat kullanin ister 24 saat fan bile acmiyor. Oturdugum koltuk buz gibi motor sicakligi hissettirmiyor. Bi forumda okumustum. Bu motora harelet yaptiramazsiniz demis honda muhendisleri. Ama hornet yakiyordu tepeden gunes alttan motor durdugum an hornet te stop ederdim ama cb650f 24 saat calissin.
4. Yakit 50 tl koyuyorum dag bayir dolasiyorum bi 100 km yapiyorum donuyorum 1 hafta kullaniyorum yakita bakiyorum 2 cizgi arkadas niye bitmiyor bu yakit. Bu gune kadar kullandigim sayisiz 4 silindirli motorlardan en az yakani ve en soguk motorlu...
5. Suspansiyonu gercekten cok rahat darbeleri hisettirmiyor. Viraslari alisi mukemmel.
TEKRAR SOYLUYORUM MUTLAKA BININ CB650F E asik olacaksiniz. 4 silindir sesi harika gucu harika vites gecisleri yag gibi. Kle versys kulanan bi doktor arkadasim benim motora bindikten sonra motorunu satacagini soyluyor. Yag gibi gidiyor baska bisey demiyor.
Son olarak fabrika lastigi dunlob sportmax gayet basarili ani fren ve ani kalkislarda yol tutusu cok tatmin edici.
Hadi hepsine ana hatları ile katılırım da dunlop sportmax konusu biraz düşündürücü
Yeterli diyelim ama oluru bu değil. Motosiklete alıştıkça ve üst limitlerini kullanmaya başladıkça kaymalar gitmeler gelmeler olabiliyor. Şahsi düşüncem değiştirmekte fayda var.
Pirelli angel gt yi bir araştırın sport touring de çok iddalı bir model olduğu yazıyor testlerde.
Cb650f Naked sokak motorudur. Sehir ici kullanima cok harika uygundur. Bi sehirler arasi yapim derseniz. 120 km hizdan sonra egilmeniz gerekiyor. Yuksek sicak memleketlerde kullanima uygundur. Devamli ruzgar aldiginiz icin serinletir. Racingler kadar seridir. Ama yuksek suratlara cikar bu suratlarda ilerlemenize izin vermemektedir. Bi racing 270km hizda egildiginiz zaman ruzgar almazsiniz. Bu nakedler oturus posizyonu cok rahattir oyle bilek agrisi filan cekmezsin. Ama sehir ici kullanim da bi racingden 10 kat daha rahattir. Grenajda olmadigi icin motorda hic harelet yoktur. Koltugunuz bile isinmamaktadir. Bu soylediklerim cb650f icin gecerlidir. Bi z1000 cbf1000 gsr 600, hornet te bu soyledigim isinma gecerli degildir. Sehir ici kullanimda koltuk yanmaya baslar. 4 silindirli olduklari icin. Ama cb650f nasil yapmissalar elemanlar cbr 250 den bile soguk koltuk buz gibi.
Opps yanlis topic de sormusum ozur diliyorum, CBR650f ile bir karisiklik olmus
Herşeyine bayılddımda bi ön sinyalleri kötü boynuz gibi ama bu fiyata KESİNLİKLE alınır sonra klasik honda kuralı 2 sene kullan aynı fiyata sat
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Güzel yazmışssın kardeşim... Kalemine sağlık...
Bildiğin naked bu motor... Gidonu yüksek dik oturuş pozisyonuyla rahat bir sürüş sağlar...
Isınma olayı ile ilgili bir kaç yerden yanısını duydum... Buz gibi diyorlar...
Arka sele biraz ufak mı bana mı öyle geliyor? Artçı sıkıntı yaşar mı acaba?
yok mu başka kullanıcı bu motoru arkadaşlar bilgilensek önümüz yaz bakarsın nasip olur biz de alırız...kazasız sürüşler...
Ben de cb 650f, f800r, er 6n, versy 650 arasında karar veremedim, f800r da çok pahalı
Bu topik neden ölü ?
Kullanıcılarına bir sorum olacak, koruma takozu motora sabitleniyor fakat blok ''alimunyum'' olduğundan yatırdığımızda, bloğuda patlatabiliriz.
Peki başka alternatif korma demiri ne önerirsiniz ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)