Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Ülkemizde SS neden bu kadar yaygın?

    REKLAM ALANI
  1. #61
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    bence bunu sorgulamak yanlış bi davranış. herkesin bi tarzı var sonuçta. klasik ağır tarzlardan hoşlanan spor görünümden hoşlanan araziden zevk alan rahatına düşkün olup scooter alan bu böyle uzar gider. bana chopper tarzda motorlar daha cazip gelmekte. ama spor tarzdan hoşlanan hızı seven adam da chopper almaz. tabi bu benim kendi fikrim.
    2M is my life
    Music & Motorcycle


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    he ya..hele birde sıfır alıpta 16-17 senedir binenler var...aynı motora...milletin bi tarfaını düşürürcesine temiz bakarak...ayıp bea..

  3. #63
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON
    -unnamed- bunu beğendi.

  4. #64

    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    bugun mt rotasinda yuvacik yaptik arkadasla(3. haftadir ayni mekana gidiyorum degisik insanlarla)
    onda 1000rr var bende nc750x.
    ortalama 150 ile gittik diyebilirim. birak 1000rri, 15000rr olsa daha hizli bir ortalama ile gidilmez okadar arac arasinda.
    hiz olarak tek farkimiz, arkadas bos bir alan buldugunda yapistirmis 290a. ben imkani yok yapistiramam okadar
    sonuc; ben daha az ruzgar yedim, daha az yoruldum, mekana gittigimizde butun korumalarimi 47 litrelik cantama ve on bagajima rahatlikla sigdirdim.
    cok daha az benzin yaktim.. vs..
    arkadas ise bugun esyalarini masaya kadar tasimak zorunda kaldi, ufaktan bir bel agrisi olmus ve fazla benzin yakti.

    10 saniyeligine 290 hiz yapmak icin degermi bukadar eziyete? bence degmez.
    ss motorun kullanim yeri pisttir. kimse aksini iddaa etmesin.
    beko12345, hyo kenan, barodi ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #65
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON

  6. #66
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı deprogadias adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence bunu sorgulamak yanlış bi davranış. herkesin bi tarzı var sonuçta. klasik ağır tarzlardan hoşlanan spor görünümden hoşlanan araziden zevk alan rahatına düşkün olup scooter alan bu böyle uzar gider. bana chopper tarzda motorlar daha cazip gelmekte. ama spor tarzdan hoşlanan hızı seven adam da chopper almaz. tabi bu benim kendi fikrim.
    Olay budur.

    Benim söylediğim ss kullananların hepsi değil fakat büyük bir kısmının amacının farklı olduğudur.

    Öyle bir üstüme gelindiki sanki her motorla gezmeye çıktığımda istisnasız her ss ci full ekipman kullanıyor.

    Yani ss kullanıpta amacı hava atmak olmaysn insan bana niye tepki gösteriyor onu anlamadım.

    Her motorun amacı , eksiler , artıları farklıdır.
    Ss lerin birazda fazla eksisi var dedim sadece.
    Fakat bir tane artısı bile ss süremeye sebep olabilir buna lafım yok beni niye anlamak istemiyor çoğu kişi bende bunu anlamıyorum.
    tabuzbreaker ve APALA bunu beğendiler.
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  7. #67
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON
    -unnamed- bunu beğendi.

  8. #68
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı aytacaksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugun mt rotasinda yuvacik yaptik arkadasla(3. haftadir ayni mekana gidiyorum degisik insanlarla)
    onda 1000rr var bende nc750x.
    ortalama 150 ile gittik diyebilirim. birak 1000rri, 15000rr olsa daha hizli bir ortalama ile gidilmez okadar arac arasinda.
    hiz olarak tek farkimiz, arkadas bos bir alan buldugunda yapistirmis 290a. ben imkani yok yapistiramam okadar
    sonuc; ben daha az ruzgar yedim, daha az yoruldum, mekana gittigimizde butun korumalarimi 47 litrelik cantama ve on bagajima rahatlikla sigdirdim.
    cok daha az benzin yaktim.. vs..
    arkadas ise bugun esyalarini masaya kadar tasimak zorunda kaldi, ufaktan bir bel agrisi olmus ve fazla benzin yakti.

    10 saniyeligine 290 hiz yapmak icin degermi bukadar eziyete? bence degmez.
    ss motorun kullanim yeri pisttir. kimse aksini iddaa etmesin.
    Gönülden tebrik ediyorum fakat dikkat edin acayip taşlayacaklar.
    APALA ve wampaa bunu beğendiler.

  9. #69
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Alıntı tabuzbreaker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana da supersport harici motosikletler motormuş gibi gelmiyor. Ben ss harici bir motor alsam, arabayı nasıl zevk almak için değil de ihtiyaçtan ötürü kullanıyorsam o motoru da (cub, commuter, naked, enduro, adventure) öyle kullanırım. Keyif almam yani.

    Başlangıç ss'si olarak 5 gün önce bir CBR125r aldım. 21 yaşımda olmama (heyecan, adrenalin, kanın deli akması durumları) rağmen hiçbir şekilde risk gördüğüm yerde basmıyorum. Ben kendimi riske atıp ölmek değil uzun yıllar keyifle motorumu sürmek istiyorum. İleride belki basacağım zamanlar (ki en çok 140 görüyor bu model) olacaktır ancak düz yolda ve ne kendi hayatımı ne de çevreki insanların hayatlarını riske atacak şekilde basmam. Yani bir Bmw Gs1200'den asla fazla olmaz benim basışım. Bunu da ss ve diğer tarz motorlar açısından durumların çok da farklı olmadığını belirtmek için söylüyorum.

    İleride bir gün bir Kawasaki Zzr1400 sahibi olursam dahi egzoz takmam. Ss'lerin çıkarttıkları o bangır bangır kafa şişiren ve çevreyi rahatsız eden sesten hoşlanmıyorum.

    Ee, madem öyle niye ss dersek sadece tek bir şey söyleyebilirim: Zevkler ve renkler...
    Belki ilerleyen yıllarda bu düşüncem değişir ve daha rahat bir motora yönelebilirim. Şu an için ss'ye binme isteğimi gençliğime verin

    Not: En çok kaza yapanların ss sürücüleri oldukları konusuna katılıyorum. Bilinçlenmeliyiz...
    İnan bana o işler büyüdükçe tecrübe kazandıkça değişiyor. Tamamen farklı bakıyorsun olaylara. Olay kesinlikle zevkler ve renkler muhabbeti değil içten içe yukarıdaki yorumlardaki durum söz konusu millete havam olsun gösteriş yapayım. Kimse bunun aksini iddia edemez. Bende 28 yaşındayım lise yıllarında başladı özenirdik ve tek derdimiz alıp sağda solda havamız olsundu itiraf ediyorum. İyki durumlar elvermemişte saçma sapan işler yapmamışız diyorum



    SS motorlar banada hiç mantıklı gelmiyor. adam almış 1000 lik motoru kullanmıyo niye? ya çok yakıyo bu meret yakıcak tabi alırken sana farklı birşeymi söylediler :D yada 2 adımlık yere bara kafeye gitmek için kullanıyolar. Adam gibi hakkını vererek kullananlar da pistlerde bana göre.Çevremizde ne kadar bu şekilde gördüysek kılık kıyafet 10 numara altında 1000 lik motor artçı koltuğu sürekli dolu hatunlarla ;) kısa bi süre sonra ortadan kayboluyolar ölüm haberleri geliyor. İstisnasız
    Neden SS motorlarda kaza , ölüm oranları yüksek de , cruiser scooter enduro vs bu şekilde ölüm makinesi olarak anılmıyor. Çünkü ilk başta söylediğim gibi belirli bir tecrübeye ulaşıp neyin ne olduğunu gören aklı başında olan adam uzak duruyor ss motorlardan. Buda benim düşüncem kimse üstüne alınmasın. SS lerdeki kaza ve ölümlerin Nedeni sadece çok yüksek hız yaptığı içinmi , yoksa millete hava atmak için parayı basıp 1000 lik motoru alıp , tecrübesizlikten , cahil arkadaşlarının yada çevresindeki taş gibi hatunların gazına gelip biyerde patlamasımı. Çevremizde çok var birebir bu muhabbetin geçtiği çok oldu. Scootera , ne bileyim ybr ye cbr ye burun kıvırıyor herif 600 lük olsun 98 model olsun önemli değil 3 metre gidip o havasını atsın derdi orda Ama gel bi şuraya gidelim mangala desen hep bir işi var cbr 125 250 veya muadili motor kullananlara lafım yok onları ss yerine koymuyoruz zaten pek

    Bana göre şu cg kullananlar varya don terlik aynasız Allah a emanet ;) Hah işte parası olan apaçininde işi daha bisiklet sürmemişken gidip 600 lük 1000 lik motora saldırmaları Tamam eğitimli arada bir piste çıkan biz daha vitaminken SS kullanan abilerimize lafımız yok :D

    Bana göre de hiç bir albenisi yok SS motorların .Cidden düşünüyorum almak istesem neden alırım diye cevabı yok.

    Sana bikaç kelime edeyim diye başladım da genellemeye doğru gitti üstüne alınma sakın :D

    Edit : ( daha mesajı atmadan editliyeyim. ) Gördüğüm en efendi en mütevazi insanlar herzaman SS dışı motor kullananlardı kusura bakmayın kardeşlerim abilerim ama böyle bir küçük görme böyle bir artislik inanın çoğunuzda var Yok ben öyle değilim diyosunya sende de var. Hatta onu bile diyemiyosun hemen agresif bir tavır alıp abuk subuk konuşuyosun
    beko12345, tabuzbreaker, barodi ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #70
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    @beko, mesajım direkt sana verilmiş bir cevap değildi. Konuyu açan bile alınmazken senin bu kadar alınman ve kendine "ss düşmanıyım sandım" demen, ne yazık ki içten içe öyle olduğuna işaret. Çünkü kimse sana yönelik öyle bir ithamda bulunmadı. Sen kendine yapıyorsan bu yakıştırmayı, vardır bir sebebi.

    Şu kafe mevzusuna gelirsek; ülen Chooper/Cruiser süren adamlar kadar kafelerde duran yok, onlara laf gittiğini duymadım daha. O adamlarda derdi motosiklete binmek olmayan bile var. Çekiyor kafenin önüne, saatlerde parlattığı nikelajları seyrediyor adamlar.

    Oturuş pozisyonu mevzusunu anlaman için çooook daha tecrübeye ihtiyacın var demek. Mantıklı bir yaklaşım yap lütfen:
    O "rahat" dediğin makinelerdeki "rahat" oturuş pozisyonu 200+ hızlarda korunabiliyor mu? Kaç enduro kaç dk 200+ gidiyor?

    Bir Enduro ve bir SS'i ele alalım. İkisi de 90 KM/H hızla giderse, hadi 120 KM/H olsun, neredeyse aynı derecede yorulurlar.

    Ama 200+ hızlarda motosikletin üzerinde uyusan dahi farklı bir yorgunluk oluşuyor. Endurolar bilmez tabi. Yani SS sürücülerinin süre olarak daha az zamanda yoruluyor olmaları motosiklet tarzından çok, sürüş yaptıkları hız ile alakalı.

    Lütfen deneyiminiz olmadığı konularda tahmin ederek, öngörerek, iddia ederek yorum yapmayınız...
    ortohnt82 ve -unnamed- bunu beğendiler.

  11. #71
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    1000rr kullanıcısı olarak ss kullananların çoğunluğunun altındaki motorun teknik özelliklerinden dahi haberi olmadığını biliyorum. Zaten geneline bakın cahil görünümlü ( apaçi diye tabir edilen ), üçyüz beşyüz tarzı müzikler dinleyen tiplerdir. Amaçları millete hava atmak, işi bilmeyen kişiler tarafından pohpohlanıp egolarını tatmin etmektir. Halbuki o hava attığı motordan anlamayan insanlar bilmiyor ki herghangi bir vitesli motoru kullanabilen herkes ss de sürebilir, ss sürmek marifet değildir. Öyle adamlar gördüm ki;
    1-) Herif damla kasa zx6r alıp geliyor ve gerçeği ben söyleyene kadar bunu 636 sanıyor
    2-) Hobisinin motosikletler olduğunu söyleyen adam geliyor, Semih abi r6 ile çok şekil duruyorsun valla diyor. Bu arada motorum 1000rr
    3-) Yine motorlardan çok iyi anladığını söyleyen ve 600 lük alcam ben diyen bir tip; benim motorumun kaçlık olduğunu soruyor Gün yapan teyzelerden birini yakalayıp sorsan 1000rr ı bilir ama bizim motorcu bilemiyor
    4-) Dedesinden kalan mirasla 2006 model r6 alan arkadaşım, motorunda ne marka egzos var şeklindeki soruma cevap veremiyor
    Neyse inanın daha bu şekilde tonlarca örnek verebilirim, bu örnekleri bilerek verdim ki ülkemizdeki motosiklet kültürünün ne seviyede olduğunu tekrardan hatırlayalım istedim. Hal böyle olunca da motorcu olmayan bu apaçi arkadaşlar ellerine para geçirdiklerinde şekli ve sesi en güzel olan, en çok hava atılabilen ss leri tercih ediyorlar. Bu yüzdende insanların gözünde ss ler ve ss çiler kötü bir imaja sahipler. Benim neden ss kullandığımı sorarsanız; oturuş pozisyonundan dolayı ön tekerleğe daha çok ağırlık vermiş olmak ve bu nedenle ön tekerlek ile olan bağlantımın güçlendiğini hissetmek bana güven veriyor( özellikle virajda). İkincisi öne eğik oturmak belli bir hızın üstündeyken kollara binen yük açısından sorun olmuyor. Rüzgar geri ittiği için dengeleniyor. Son olarakta tasarım,ses ve özellikle ivmelenme çok hoşuma gidiyor, ivmelenirken de herhangi bir naked motora göre daha zor tekere geliyor olması altımdaki gücü daha fazla kullanabilmeme imkan tanıyor. Aynı ivmelenmeyi bir naked ile denesen tepene geçicek gibi oluyor.

  12. #72
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000rr kullanıcısı olarak ss kullananların çoğunluğunun altındaki motorun teknik özelliklerinden dahi haberi olmadığını biliyorum. Zaten geneline bakın cahil görünümlü ( apaçi diye tabir edilen ), üçyüz beşyüz tarzı müzikler dinleyen tiplerdir. Amaçları millete hava atmak, işi bilmeyen kişiler tarafından pohpohlanıp egolarını tatmin etmektir. Halbuki o hava attığı motordan anlamayan insanlar bilmiyor ki herghangi bir vitesli motoru kullanabilen herkes ss de sürebilir, ss sürmek marifet değildir. Öyle adamlar gördüm ki;
    1-) Herif damla kasa zx6r alıp geliyor ve gerçeği ben söyleyene kadar bunu 636 sanıyor
    2-) Hobisinin motosikletler olduğunu söyleyen adam geliyor, Semih abi r6 ile çok şekil duruyorsun valla diyor. Bu arada motorum 1000rr
    3-) Yine motorlardan çok iyi anladığını söyleyen ve 600 lük alcam ben diyen bir tip; benim motorumun kaçlık olduğunu soruyor Gün yapan teyzelerden birini yakalayıp sorsan 1000rr ı bilir ama bizim motorcu bilemiyor
    4-) Dedesinden kalan mirasla 2006 model r6 alan arkadaşım, motorunda ne marka egzos var şeklindeki soruma cevap veremiyor
    Neyse inanın daha bu şekilde tonlarca örnek verebilirim, bu örnekleri bilerek verdim ki ülkemizdeki motosiklet kültürünün ne seviyede olduğunu tekrardan hatırlayalım istedim. Hal böyle olunca da motorcu olmayan bu apaçi arkadaşlar ellerine para geçirdiklerinde şekli ve sesi en güzel olan, en çok hava atılabilen ss leri tercih ediyorlar. Bu yüzdende insanların gözünde ss ler ve ss çiler kötü bir imaja sahipler. Benim neden ss kullandığımı sorarsanız; oturuş pozisyonundan dolayı ön tekerleğe daha çok ağırlık vermiş olmak ve bu nedenle ön tekerlek ile olan bağlantımın güçlendiğini hissetmek bana güven veriyor( özellikle virajda). İkincisi öne eğik oturmak belli bir hızın üstündeyken kollara binen yük açısından sorun olmuyor. Rüzgar geri ittiği için dengeleniyor. Son olarakta tasarım,ses ve özellikle ivmelenme çok hoşuma gidiyor, ivmelenirken de herhangi bir naked motora göre daha zor tekere geliyor olması altımdaki gücü daha fazla kullanabilmeme imkan tanıyor. Aynı ivmelenmeyi bir naked ile denesen tepene geçicek gibi oluyor.
    Budur. Bir ss kullancısı olarak sizi taktir ettim.

    Motorun m sinden anlamayan insanlarla kurulan bir ortamda ss nin olması büyük bir avantajdır.
    Ss nin kötü bir ünvanı var bu yüzden.

    Fakat ss yi bu amaçla kullanmayan insanlarda mevcut sizin gibi.

    Bunu ben söyleyince taşlandım. Bakalım size ne diyecekler .

    Son olarak belirtiyim ister gs süriyim ister s1000rr cbf 150 sürüpte ekipmanlı gezen birine her daim selam veririm.
    s.e.c, tabuzbreaker ve APALA bunu beğendiler.
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  13. #73
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000rr kullanıcısı olarak ss kullananların çoğunluğunun altındaki motorun teknik özelliklerinden dahi haberi olmadığını biliyorum. Zaten geneline bakın cahil görünümlü ( apaçi diye tabir edilen ), üçyüz beşyüz tarzı müzikler dinleyen tiplerdir. Amaçları millete hava atmak, işi bilmeyen kişiler tarafından pohpohlanıp egolarını tatmin etmektir. Halbuki o hava attığı motordan anlamayan insanlar bilmiyor ki herghangi bir vitesli motoru kullanabilen herkes ss de sürebilir, ss sürmek marifet değildir. Öyle adamlar gördüm ki;
    1-) Herif damla kasa zx6r alıp geliyor ve gerçeği ben söyleyene kadar bunu 636 sanıyor
    2-) Hobisinin motosikletler olduğunu söyleyen adam geliyor, Semih abi r6 ile çok şekil duruyorsun valla diyor. Bu arada motorum 1000rr
    3-) Yine motorlardan çok iyi anladığını söyleyen ve 600 lük alcam ben diyen bir tip; benim motorumun kaçlık olduğunu soruyor Gün yapan teyzelerden birini yakalayıp sorsan 1000rr ı bilir ama bizim motorcu bilemiyor
    4-) Dedesinden kalan mirasla 2006 model r6 alan arkadaşım, motorunda ne marka egzos var şeklindeki soruma cevap veremiyor
    Neyse inanın daha bu şekilde tonlarca örnek verebilirim, bu örnekleri bilerek verdim ki ülkemizdeki motosiklet kültürünün ne seviyede olduğunu tekrardan hatırlayalım istedim. Hal böyle olunca da motorcu olmayan bu apaçi arkadaşlar ellerine para geçirdiklerinde şekli ve sesi en güzel olan, en çok hava atılabilen ss leri tercih ediyorlar. Bu yüzdende insanların gözünde ss ler ve ss çiler kötü bir imaja sahipler. Benim neden ss kullandığımı sorarsanız; oturuş pozisyonundan dolayı ön tekerleğe daha çok ağırlık vermiş olmak ve bu nedenle ön tekerlek ile olan bağlantımın güçlendiğini hissetmek bana güven veriyor( özellikle virajda). İkincisi öne eğik oturmak belli bir hızın üstündeyken kollara binen yük açısından sorun olmuyor. Rüzgar geri ittiği için dengeleniyor. Son olarakta tasarım,ses ve özellikle ivmelenme çok hoşuma gidiyor, ivmelenirken de herhangi bir naked motora göre daha zor tekere geliyor olması altımdaki gücü daha fazla kullanabilmeme imkan tanıyor. Aynı ivmelenmeyi bir naked ile denesen tepene geçicek gibi oluyor.
    Benim üzerine basa basa söylediğim şeyleri arkadaş örneklemiş.

    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuşulması, sorgulanması gereken motosiklet tarzları değil; eğitimsiz, ekipmansız sürücülerdir. Buna karşı olabilirsiniz, anlamayabilirsiniz ama motosiklet tarzlarına yönelik böyle bir yaklaşım çok saçma ve gereksiz.
    s.e.c bunu beğendi.
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  14. #74
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @beko, mesajım direkt sana verilmiş bir cevap değildi. Konuyu açan bile alınmazken senin bu kadar alınman ve kendine "ss düşmanıyım sandım" demen, ne yazık ki içten içe öyle olduğuna işaret. Çünkü kimse sana yönelik öyle bir ithamda bulunmadı. Sen kendine yapıyorsan bu yakıştırmayı, vardır bir sebebi.

    Şu kafe mevzusuna gelirsek; ülen Chooper/Cruiser süren adamlar kadar kafelerde duran yok, onlara laf gittiğini duymadım daha. O adamlarda derdi motosiklete binmek olmayan bile var. Çekiyor kafenin önüne, saatlerde parlattığı nikelajları seyrediyor adamlar.

    Oturuş pozisyonu mevzusunu anlaman için çooook daha tecrübeye ihtiyacın var demek. Mantıklı bir yaklaşım yap lütfen:
    O "rahat" dediğin makinelerdeki "rahat" oturuş pozisyonu 200+ hızlarda korunabiliyor mu? Kaç enduro kaç dk 200+ gidiyor?

    Bir Enduro ve bir SS'i ele alalım. İkisi de 90 KM/H hızla giderse, hadi 120 KM/H olsun, neredeyse aynı derecede yorulurlar.

    Ama 200+ hızlarda motosikletin üzerinde uyusan dahi farklı bir yorgunluk oluşuyor. Endurolar bilmez tabi. Yani SS sürücülerinin süre olarak daha az zamanda yoruluyor olmaları motosiklet tarzından çok, sürüş yaptıkları hız ile alakalı.

    Lütfen deneyiminiz olmadığı konularda tahmin ederek, öngörerek, iddia ederek yorum yapmayınız...
    Eh peki madem öyle ss düşmanı diyin ozaman.
    Demekki o yüzden yolda ekipmanlı ss sürücülerini görünce mutlu bir ifade ile selam veriyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim üzerine basa basa söylediğim şeyleri arkadaş örneklemiş.
    Bende zaten kesinlikle o düşünceyi savunuyorum, peki niye bukadar taşlandım bunu anlamadım.
    Sanırım tüm suçum cbr 250 kullanmam.
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  15. #75
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bende zaten kesinlikle o düşünceyi savunuyorum, peki niye bukadar taşlandım bunu anlamadım.
    Sanırım tüm suçum cbr 250 kullanmam.
    La olm sana bişe söyleyen yok. Alınganlık yapıp durma.

    İlk 2 sayfada nasıl ki SS kullanıcılarına atıp tutulduysa, sonrasında da karşı olanlara atıp tutuldu. Laflar ortaya söylendi.
    beko12345 ve wampaa bunu beğendiler.
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  16. #76
    tabuzbreaker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2012
    Motosikleti
    CBR125r 2014
    beko12345 ve xismailaydin,

    Bana da ilk andan beri aynı şeyleri söylüyormuşsunuz gibi gelmişti.

    beko12345 bunu beğendi.

  17. #77
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Türk insanı gösterişi sever Supersport'ları ego ve gösteriş için almayanlara, canı gönülden isteyip tarzı SS olduğu için alanlara sözüm yok. Onlar zaten kendini belli eder.. Ama 2 2 4, ülkemizde SS yoğunluğunun fazla olması ve gittikçe de artması hem görüntü hem de hız gösterişidir

    Aman beyler, Lütfen; Tam koruma + Eğitim + Biraz daha dikkat...
    barodi, beko12345 ve wampaa bunu beğendiler.
    "CaRPe DieM"

  18. #78
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    La olm sana bişe söyleyen yok. Alınganlık yapıp durma.

    İlk 2 sayfada nasıl ki SS kullanıcılarına atıp tutulduysa, sonrasında da karşı olanlara atıp tutuldu. Laflar ortaya söylendi.
    Anlaştıysak zaten sorun yok fakat biran neye uğradığımı şaşırdım 4 bir yandan saldırıya uğradım.



    Alıntı cihan54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türk insanı gösterişi sever Supersport'ları ego ve gösteriş için almayanlara, canı gönülden isteyip tarzı SS olduğu için alanlara sözüm yok. Onlar zaten kendini belli eder.. Ama 2 2 4, ülkemizde SS yoğunluğunun fazla olması ve gittikçe de artması hem görüntü hem de hız gösterişidir

    Aman beyler, Lütfen; Tam koruma + Eğitim + Biraz daha dikkat...
    Tam olarak söylemek istediğim ve söylediğim şey buydu. Ama ilk bunu söyleyen ben olunca taşıda ben yedim
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  19. #79

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Ss yi herkes kullanamaz hakkini vererek kullananlar zaten sayılı.birde mezarda yatanlar sayılı.
    Ben sahsen ss tarzım deyil.cunku konfor yok. Onca para verip birde iki büklüm gezmek sacma geliyor.

    Arkadasin 600 rr vardi. Dizlerim nerdeyse göğüsüme deyecek gibiydi iki büklüm oturarak gitmek helede uzun yolda bence delilik yada bunun adı aşk olmali.hani spiker cocuga sorduya cocuk,ANLAYAMAZSSINIZ dedi.
    Saniyorum ss sevmeyen ben ve benim gibi dusunenler ss kullananlari anlayamayiz:-)
    Ss dusmani derken kimse motorlara dusman deyil.
    Dusman olunan yuzde veremiyorum ancak %50 uzerindeki insanlar artist havalı
    Serseri psikopat.
    Ornek vermiyicem diyorum ama benim cevremdeki ss kullanicilari gercekten psikopatlar.
    Benim gibi tedavi gormeleri gerekiyor.gerci ben depresyondan tedavi goruyorum orasi ayri :-) :-)
    Uzerine alinmayanlara ne mutlu
    alinan geyikler zaten mesaji almis oldular :-)

  20. #80
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Ben ss leri aşağılayan enduro kullanıcılarına çok gülüyorum. Ulan göbeğin 50 cm ileride gidiyor, aşağı baktığında çükünü görmüyorsun. Sonra ss rahatsız. SS rahatsız değil sen obezsin. Adı üstünde spor motor, yani sporcu adamın işi. Eğer fit bir vücudun varsa, iyi de eğitim aldıysan en güvenli motosiklettir ssler. En iyi gideni, en iyi döneni ve en iyi duranıdır. Bir motosikletin yapması gereken her görevi en iyi şekilde yerine getirir. Ama sen o iğrenç vücudunla istesen de kullanamazsın. Hoş sen altındaki motoru da kullanamıyorsun. Şimdi domalarak motor mu sürülür diyeceğine git spora başla, hadi gülüm
    imtarky, ysfist, initial-D ve 7 diğerleri bunu beğendiler..


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)