Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Ülkemizde SS neden bu kadar yaygın?

    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    12 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul/Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Cbr250r
    Bazı yorumlara bakıyorumda ss çilerin dışlanması gerçekten çekememezlik kıskançlık gibi geliyor. Özellikle şu domalma meselesi. Arabayla 10 saat mola vermeden yol gidilirken senin enduron yada başka bi motorunla kaç saat gidiceksin ? Sen onu kullansana baboş ne işin var motorla senin ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    APALA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Motosikleti
    ARMadillo
    Anladığım kadarıyla, arkadaşların bir çoğu konuyu baştan sona okumamış.
    Hatta dikkatimi çeken ilk şu oldu, konuyu açan arkadaş,"neden böyle yapıyorsunuz?"
    değil de,
    "neden böyle yapıyoruz?" demiş.
    Cümlelerin hepsinde, kendini de katmış.
    Üzüntüsünü dile getirmiş. Ama nedense, çullandılar herifin üstüne.

    Konuyu okurken aklıma gelenlerden biri şu hava meselesi.
    Ekipmansız sürme işi.
    Fazla dikkat çekmek istiyorsanız, daha fazla bakılmak istiyorsanız, ekipman giyiniz.
    Emin olun, full koruma birine daha fazla bakılıyor.

    Bir diğer şey de şu, yanıma gelen hiçbir liseli çocuk,
    Abi benim de hayalimde, "k 1600 gt" var, ya da "intruder 1800 var" demedi.
    Her gelenin ağzında olan iki üç şey, hyo gt250, r6, cbr 1000. ya da bunların arası yeni bir model.
    Yani şöyleki: hyo cbr1 gibi.

    Birde söylemeden edemeyeceğim. Şu reyzing lafı varya, tüylerimi kaldırıyor artık.
    Herkesin ağzında, reyzing reyzing. Biri de kalkıp, "süpersport motosiklet" alacağım demiyor.
    konu oraya gelmişken, bazen sohbet esnasında motosikletin silindir hacminin sonuna, -lik, -lük ekleri geliyorsa, gıcık oluyorum.
    1000 cc, ya da 600 cc diyenler çok az.
    Genelde 1000lik, 600lük.

  3. #103
    RAMİREZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM duke 125-- BMW F650 CS
    Peki bir itiraf... Ss ler hakikaten çok şekil. Ses, görüntü, gidiş, duruş 10 numara. Da ben kullanacak tecrübede olmadığımı düşünüp kıskançlıktan çatlıyorum.
    Ve çevremde bu motorlar için "çok sakat, tehlikeli, rahatsız" diyenlerin çoğu ya hiç kullanmamış, yada kullanamamış...
    Motoru kullanabilen (burada sürmekten bahsetmiyorum tabiki) genelde ölmez. Kullanamayıp benim gibi imrenenlerde anca eleştirir..Ner yazıkki gerçek bu.
    Benim motor naked/roadster diye geçiyor. Bana göre traktör. Ama mutluyum. 160 ı falan geçmiyor.
    Bir ss im olsa basar mıyım? Heralde basarım ya...
    wampaa bunu beğendi.

  4. #104
    ertoros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2013
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    Kawasaki KLX150L
    Neden ss?
    Konu bile 24 saat dolmadan tıklanma ve yorum rekoru kırmış..0-100
    Hava-egzoz ve 0-100

  5. #105
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı ortohnt82 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bencede çoğu ss sürücüsü olayların farkında değil. ön teker olayını tekrar düşün dostum ; biliyorsundur ama yanlış yazmışsın galiba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    baştan söyleyim kimseyle polemiğe girmek istemiyorum. biz motorcuyuz arkadaşlar hayatı severiz, bu sebeble insana ve doğaya değer veririz. insanların fikirleri ve seçimleriyle uğraşmak , onlara seçimlerinden dolayı ön yargılı bakmak motorcu zihniyetine terstir. özellikle konuyu açan arkadaş cumartesi gecesi sıkılmış ve konu açmış. kimseyi anlamak zorunda değilsiniz.
    2 teker kullanmak ve bunu içine sindiren insanların uğraşacağı şeyler bunlar değil arkadaşlar bırakın insanların tercihlerini sorgulamayı.
    korumasız ve eğitimsiz insanlarla mücadele etmek isteyebilirsiniz ama böyle konularla çözüm bulamazsınız polemik çıkarmak dışında.
    Hocam aslında tam olarak şunu söylemek istedim; eğer naked motorlar da ss ler kadar iyi hızlanabilse yada torku ve gücü aynı olsa, ss teki gibi gaz açamayız ön tekerleği daha çabuk kaldırma eğilimine girer.
    Mesela bir örnekle; iki gündür arkadaşımın xj6 sını kullanma fırsatım oldu tamam ilk iki vites tam gaz hızlanabildim fakat motorda aşırı bir güç olmamasına rağmen 1. vitesin sonlarına doğru tekere gelicek gibi oluyor. Eminim ki aynı güçte bir ss var olsa aynı ivmelenmeyle asla tekere gelmez, daha güvenli ivmelenme imkanı sunar anlatmak istediğim buydu. Yoksa 1000rr tabiki bu tarz nakedlara göre daha kolay ön kaldırıyor ama 1000rr ın ön kadırdığı andaki ivmelenme herhangi bir naked ta olsa kesinlikle daha çabuk tekere gelecektir. Çünkü ss lerde öne eğik oturuyor olmamız ön tekerleğe daha fazla yük bindiriyor.

  6. #106
    Baraza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2013
    Şehir
    SAMSUN
    Motosikleti
    CBR 125R
    Herkes Keith Code olmuş forumda arkadaş yaaa

  7. #107
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Türkiye'de SS neden bu kadar çok seviliyor sorusunun cevabını vermek için biraz daha derini inmek lazım.En başta bana göre SS çiler ikiyi ayrılır;

    1-Gerçek SS severler.Bunlar kullandıkları motosikletin hakkını verir,nerede gaz açacağını nerede açmayacağını iyi bilir,üstlerinde en kötü ihtimalle bir kask ve mont vardır,çoğunluğunda tam takım koruyucu malzemeler mevcuttur.Vakitleri olursa sürüş eğitimlerine katılırlar,motosiklet kullanmanın inceliklerini,motosiklet sürüş tekniklerini iyi bilirler.SS tercihlerindeki öncelikli sebep,güç,tork,yol tutuşu,son hız,hızlanma ve en son olarak görünüştür.SS bu arkadaşlar için gelip geçici bir heves değildir çok uzun yıllar SS kullanırlar anca 40lı 50li yaşlardan sonra farklı tarzlara geçerler yada hiç geçmezler.

    2-Özenti SS çiler.Bunlar çoğunlukla motosiklete yeni başlayan sırf görünüş şekil olsun ve sırf son hız olsun diye SS tercih eden sayıları hiç te az olmayan bilinçsiz motosiklet sürücüsü topluluğu.Bunların SS i tercih etmedeki öncelikli amacı arkadaşlarına "Geçen gün 300 bastım","İstanbul-Ankara arasını bir saatte gittim","abi alet birinci viteste 250 basıyor" gibi zeka yoksunu cümlelerle hava atmaktır.Bunları hiç koruma olmadan;t-shirt ve kot ile,kaskı olsa dahi kaskı koluna takıp motosiklet sürmelerinden rahatlık tanırsınız.Genelde nerede ne zaman gazlayacağını bilmez bunlar ve genelde de yoğun trafikte 200 km ve üstü hızlara çıkma çalışmaları sonucunda bu arkadaşları gazetelerin 3. sayfalarında görürüz.Kızların yanından geçerken ara gaz verme,trafikte yetenek deneyimlerinin çok üstünde hareketlere ve manevralara kalkışma bu arkadaşların olağan davranışlarıdır.Bunlar genelde bir sene içinde kaza yaparlar sağ kurtulurlarsa ya motosiklete tövbe ederler ya SS kullanmaya tövbe ederler.Sağ kurtulamazlarsa bizim süper zeka halkımıza motosikleti kötülemek için,gerzek medyamıza 3.sayfayı doldurmak için sağlam malzeme verirler.En başta da dediğim gibi bu arkadaşların sayısı gerçekten çok çok fazla o yüzden Türkiye genelinde SS çok fazla tercih ediliyormuş gibi bir sonuç çıkıyor ortaya.Yine en başta ta belirttiğim gibi bunlar bilinçsiz,sırf şekil olsun diye,satın aldığı motosikletin gerçekten neler yapabileceğini ve özelliklerini bilmeyen uzak durulası insanlar.

    Bir cruiser sürücüsü olarak benim SS ler hakkındaki fikrimi soracak olursanız;Bence kullanması en zevkli motosiklet türü,evet oturuş pozisyonu çok rahatsız uzun yolda çok yoruyor ama o oturuş pozisyonu ve o pozisyonun verdiği yol hakimiyetinin insana verdiği zevk tarif edilemez.Bir gün çok param olursa sırf pistte turlamak yada otobanda gazlamak için ikinci motorsiklet olarak bir SS alacağım.Ama SS ler kesinlikle evlenilecek aletler değil.Tam bir metres;sizi gerçekten zevkten uçururlar ama bunun karşılığında size çok para harcatır,çok yorar,hatta en küçük bir hatanız da hayatınızı bile kaydırabilir yada sizi rezil edebilirler.SS çi arkadaşlar kızmasın bunlar benim fikirlerim.Bunun yanında SS leri hakkını vererek bilinçli olarak kullanan arkadaşlara saygım sonsuz.
    cousinecruis, dovahhkin, APALA ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #108
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye'de SS neden bu kadar çok seviliyor sorusunun cevabını vermek için biraz daha derini inmek lazım.En başta bana göre SS çiler ikiyi ayrılır;

    1-Gerçek SS severler.Bunlar kullandıkları motosikletin hakkını verir,nerede gaz açacağını nerede açmayacağını iyi bilir,üstlerinde en kötü ihtimalle bir kask ve mont vardır,çoğunluğunda tam takım koruyucu malzemeler mevcuttur.Vakitleri olursa sürüş eğitimlerine katılırlar,motosiklet kullanmanın inceliklerini,motosiklet sürüş tekniklerini iyi bilirler.SS tercihlerindeki öncelikli sebep,güç,tork,yol tutuşu,son hız,hızlanma ve en son olarak görünüştür.SS bu arkadaşlar için gelip geçici bir heves değildir çok uzun yıllar SS kullanırlar anca 40lı 50li yaşlardan sonra farklı tarzlara geçerler yada hiç geçmezler.

    2-Özenti SS çiler.Bunlar çoğunlukla motosiklete yeni başlayan sırf görünüş şekil olsun ve sırf son hız olsun diye SS tercih eden sayıları hiç te az olmayan bilinçsiz motosiklet sürücüsü topluluğu.Bunların SS i tercih etmedeki öncelikli amacı arkadaşlarına "Geçen gün 300 bastım","İstanbul-Ankara arasını bir saatte gittim","abi alet birinci viteste 250 basıyor" gibi zeka yoksunu cümlelerle hava atmaktır.Bunları hiç koruma olmadan;t-shirt ve kot ile,kaskı olsa dahi kaskı koluna takıp motosiklet sürmelerinden rahatlık tanırsınız.Genelde nerede ne zaman gazlayacağını bilmez bunlar ve genelde de yoğun trafikte 200 km ve üstü hızlara çıkma çalışmaları sonucunda bu arkadaşları gazetelerin 3. sayfalarında görürüz.Kızların yanından geçerken ara gaz verme,trafikte yetenek deneyimlerinin çok üstünde hareketlere ve manevralara kalkışma bu arkadaşların olağan davranışlarıdır.Bunlar genelde bir sene içinde kaza yaparlar sağ kurtulurlarsa ya motosiklete tövbe ederler ya SS kullanmaya tövbe ederler.Sağ kurtulamazlarsa bizim süper zeka halkımıza motosikleti kötülemek için,gerzek medyamıza 3.sayfayı doldurmak için sağlam malzeme verirler.En başta da dediğim gibi bu arkadaşların sayısı gerçekten çok çok fazla o yüzden Türkiye genelinde SS çok fazla tercih ediliyormuş gibi bir sonuç çıkıyor ortaya.Yine en başta ta belirttiğim gibi bunlar bilinçsiz,sırf şekil olsun diye,satın aldığı motosikletin gerçekten neler yapabileceğini ve özelliklerini bilmeyen uzak durulası insanlar.

    Bir cruiser sürücüsü olarak benim SS ler hakkındaki fikrimi soracak olursanız;Bence kullanması en zevkli motosiklet türü,evet oturuş pozisyonu çok rahatsız uzun yolda çok yoruyor ama o oturuş pozisyonu ve o pozisyonun verdiği yol hakimiyetinin insana verdiği zevk tarif edilemez.Bir gün çok param olursa sırf pistte turlamak yada otobanda gazlamak için ikinci motorsiklet olarak bir SS alacağım.Ama SS ler kesinlikle evlenilecek aletler değil.Tam bir metres;sizi gerçekten zevkten uçururlar ama bunun karşılığında size çok para harcatır,çok yorar,hatta en küçük bir hatanız da hayatınızı bile kaydırabilir yada sizi rezil edebilirler.SS çi arkadaşlar kızmasın bunlar benim fikirlerim.Bunun yanında SS leri hakkını vererek bilinçli olarak kullanan arkadaşlara saygım sonsuz.
    En güzel yorum yapıldı bana göre. Katılıyorum sonuna kadar
    zulu bunu beğendi.
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..

  9. #109
    marefb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1299 Panigale
    Scooter da kullandım Enduroda kullandım Nakedda kullandım Racingde kullandım halada devam ediyorum.Ve inş. kazasız belasızda devam edicem.
    Onun verdiği zevki hazı çılgınlığı diğer tip motorlardan alamadım.
    He hava atmayı ilgi çekmeyi seviyorsanız benim gibi onada katkı sağladığı için oda tetikliyor yalan yok. =))
    Yok benim havayla işim olmaz ben sesini kendisini seviyorum diyen özele gelsin bir kaç laf edicem =))
    Şaka biryana full ekipmanlı binerim kendilerine şakası pek yok.
    BİDE BMW Cİ ABİLERİMİZ PARA SİZDE HUZUR SİZDE KASINTILIK SİZDE (HERKESİ KAPSAMIYOR TABİKİ)
    Racing e binmek gerçekten cesaret güven ve birde adrenalin bağımlılığı ister ;)
    Racing konusunda yıllarını vermiş tecrübeli abilerimi kardeşlerimi burdan selamlıyorum =))

  10. #110
    cagataykk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2014
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Az kaldı...
    Bence konu amacından cıkıyor burada.Baslıgı acan abim en başında da dedıgim gibi tum ss surenlere degıl, hepımızınde yasadıgı yerde var olan ozellıkle 18 28 yas aralıgındakı işte apacı keko vs. diye hıtap ettıgımız kisilere ıthafen yazılmıs bı konudur.Ve bu kısılerın ss sürmesine kımse laf edemez cunku zevk meselesı bu ayakkabı koselesı degıl.Velhasılıkelam hepımızın uzuldugu nokta bu kısılerın hiçbir koruması olmadan kaskı olmadan ve malesef tecrubesıde olmadan 600 luk 1000lık agrasıf motorları surmelerıdır.Sonrada haberlerde kendılerını gormemızdır.Burada sen ss suruyosun sen chopper sürüyosun yok efendım kıskandıgından boyle konusuyosun gıbı tartısmalara gırmek cook gereksız.Bence uzatmaya gerek yok bu tartısmayı ama neden ss tercıhı cok konusu tartışılabilir.Ben de ss sevdalısı olarak cevabım motorun karakteristık yapısının agrasıflıgınden gazı acıtıgında verdıgı hırcın tepkıden ve evet dısarıdan ılgı topladıgından bana hıtap eden motor ss dıyorum.
    Sokollu bunu beğendi.

  11. #111
    mezit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2008
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Honda cb125e
    kendimce yorum yapim.. altındaki makina tork canavarıysa beynin bir müddet sonra eline hükmetmiyor. konturol edemiyorsun illada o hazzı yaşayacaksın tecrübeyle sabitlenmiştir
    cbr1100 xx bunu beğendi.

  12. #112
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı cagataykk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahah yazıyı okuyunca aklıma dün gördüğüm gsxr 1000 süren bi adam geldi.Pazardan domates almış ama 5 6 kilo vardı.Deponun üstüne koymuş düşmesin diye çenesiyle tutuyor..Gözümün önüne geldi yine agskadga
    insan bi fotoğrafını çekerde bizde görürdük
    Alıntı canerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vurun ss cilere
    bende hiç sevemedim ss motorları..ne bilim hiç çekici gelmiyolar bana hem domalarak motormu sürülür la
    Masum kargaları bıraktı sıra cc ilere geldi! Vijdansız seni
    YAMAHA

  13. #113

    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Sym gts 250i evo
    Alıntı cihan54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türk insanı gösterişi sever Supersport'ları ego ve gösteriş için almayanlara, canı gönülden isteyip tarzı SS olduğu için alanlara sözüm yok. Onlar zaten kendini belli eder.. Ama 2 2 4, ülkemizde SS yoğunluğunun fazla olması ve gittikçe de artması hem görüntü hem de hız gösterişidir

    Aman beyler, Lütfen; Tam koruma + Eğitim + Biraz daha dikkat...
    nasıl bir tespittir bu anlamadım ki yani bir ss sahibi gidip hiç bir mekanda çay kahve içemezmi. İçersede barzo etiketini yapıştırmak bize mi kaldı. Üstelik diyelimki derdi hava atmak şekil yapmak olsun bundan size ne bize ne.
    zulu bunu beğendi.

  14. #114
    Görkem_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Motosikleti
    600 RR


    Video yu bi izlemeni öneririm önce.Birde hiç ss motora veya 4 silindir 600 cc olan naked vs. güclü bi motora binip sürdün mü ?
    Cafe de arkadaşlarına, işte okulda kızlara hava atması evet güzel ama tek güzel yanı o değil Rolantide bile tahrik eden bi sesi var, her devirde daha agrasif daha güclü bağıran. Scooterla pır pır gidiyomuş gibi değil, F1 aracıyla gidiyomuş gibi hissettiren.Hiç o sesle birlikte tünelden geçtin mi ?

    Virajda da düzde de tüm motorsikletlerden daha zevklidir. Her türün güzel bi yanı var evet ama amaç düzgün asfalttan keyif almaksa racing en iyi türdür. Şöyle bi bakalım ; En hızlısı, en güzel görüneni, sesi en güzel cıkanı, eee ? neden olmasın ki o zaman ? Sırt, bel ve bilek ağrılarına da gelicek olursak az spor yapalım az, taş taşımıyoruzki 1 saat racing motor sürmekle perte cıkalım...
    -unnamed- bunu beğendi.

  15. #115

    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Sym gts 250i evo
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben ss leri aşağılayan enduro kullanıcılarına çok gülüyorum. Ulan göbeğin 50 cm ileride gidiyor, aşağı baktığında çükünü görmüyorsun. Sonra ss rahatsız. SS rahatsız değil sen obezsin. Adı üstünde spor motor, yani sporcu adamın işi. Eğer fit bir vücudun varsa, iyi de eğitim aldıysan en güvenli motosiklettir ssler. En iyi gideni, en iyi döneni ve en iyi duranıdır. Bir motosikletin yapması gereken her görevi en iyi şekilde yerine getirir. Ama sen o iğrenç vücudunla istesen de kullanamazsın. Hoş sen altındaki motoru da kullanamıyorsun. Şimdi domalarak motor mu sürülür diyeceğine git spora başla, hadi gülüm
    ne saygısızca ne terbiyesizce bir yorum böyle. Seviyesizlik diz boyu

  16. #116
    imtarky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2014
    aslında bu şuna benziyor SAMSUNG mu ? Apple mı ? her apple kullanmayan bok atar ama kullanınca kendini kaptırır

  17. #117
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    GT250R sahibi olmama sayılı saatler kalmışken, Ss motorların eleştirildiği, kaza yapmış Ss motorların konularını görmem... Yoksa bu bir işaret mi

  18. #118
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Konunun iyice saptığını düşünüyorum.

    Burada kimse ss ye binen herkes kafe ye bara gidiyor , hava atıyor diyemez ve dememişte.
    Söylenen tek şey diğer motor türlerine göre ss ler biraz daha halk arasında apaçinin elindeki motorlardır.

    Haa tekrar söyliyim ss yi gönülden seven yokmu ? Var tabiki.

    Bana göre ss nin hız harici bir artısı yoktur. Fakat sırf hız için bile ss alan kişiye ben asla karışamam ve haklıdırda. Bu konuda kimseye laf düşmez.

    Ki zaten ybr ile 150 yapmaya çalışan adamın eline 15 bin tl geçerse ne alacağı bellidir.
    Buda ss yi gerçek anlamda seven ve süren için tehlike arz ediyor.


    En önemlisi HEPİMİZ motosiklet sürücüsüyüz burda 1 konu ile birbirimize girmememiz gerekiyor karşı görüş dahi olsa.


    Güzelce konuşmak varken bakıyorum birçok kişi hakaret ediyor.
    tabuzbreaker ve wampaa bunu beğendiler.

  19. #119
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Supersport motosikletler için, ''motora domalarak mı binilir'' sözünü cruiser veya harleyci gruplar kullanmış olmalı bildiğim kadarıyla. O şekilde sataştıklarında da, karşılığını vermek çok kolaydır. Ben domalarak biniyorum, sen ise kürtaj masasına oturarak biniyorsun... Yani iş yeter ki kavgaya, polimiğe, tartışmaya dökülsün, herkes bir lakap takar veya birşey bulur. Motosiklet değil, kişilik meselesi gerçekten.
    tabuzbreaker, ortohnt82 ve cagataykk bunu beğendiler.

  20. #120
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Konu amacının dışına çıkıp, karşılıklı hakaretlere vardığından,
    herkese iyi forumlar.
    cagataykk ve shooter1 bunu beğendiler.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)