Amortisörüne güvenen beri gelsin!!
Reklamlar
-
07 Haziran 2014, 19:53
#1
Kawasaki, Japonya'da o eski ağır demir sanayinde nasıl tekel olarak senelerce hizmet verdiğini özetleyen 1991 model motoru. Japonya'da üretilip rüştünü ispat ettikten sonra üretimi Çin'e kaymayan yegane Has Japon modeli, KLE500.
HD izleyiniz.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152439453154729
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=3&theater
Reklamlar
-
07 Haziran 2014, 20:12
#2
tamam, iyi ,güzel ,kaliteli olabilir ama o videolarda da bişey yokki
herhangi bir çin malı cross motorda aynı sekil medivenden iniş yapabilir
-
07 Haziran 2014, 20:13
#3
cenkito adlı üyeden alıntı
tamam, iyi ,güzel ,kaliteli olabilir ama o videolarda da bişey yokki
herhangi bir çin malı cross motorda aynı sekil medivenden iniş yapabilir
Tabi önce 200 kg ağırlığında ve 1991 model olan bir (yürür vaziyette) çinli olması lazım.
Burda kıyaslamak önemli olan. Trail tipi special motor ver onunla teker yaparak çıkarım.
Sadece sürerim
-
07 Haziran 2014, 20:40
#4
Ne kadarda japon olsa okadar zorlamaya biyerde tık der içim acıdı ilk videoyu izlerken
-
07 Haziran 2014, 20:48
#5
ben ihlas mountain cat ile de yapıyordum o merdivenden inme olayını.
-
07 Haziran 2014, 20:50
#6
Bu motor satilik degilmiydi gozum bi yerden isiriyor..
-
07 Haziran 2014, 21:07
#7
Evet ilanda şuanda ama tok satıcıyım, keyfe keder.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4662156/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
ercan41 adlı üyeden alıntı
Ne kadarda japon olsa okadar zorlamaya biyerde tık der içim acıdı ilk videoyu izlerken
Motoru bildiğiniz ve bilinçli olduğunuzda korkulacak birşey yok. Açıklayayım;
KLE'lerin ön amortisöründe yağ keçesinin haricinde hava keçesi var. 20psi ye kadar şişip motoru yükseltebiliyorsunuz.
Çekimden önce havayı 10psi ye ayarladım böylelikle yağ keçelerine, %50 hava keçeleri desteğiyle amortisör yaylarına ve ön jant bilyalarına ağırlığın yarısı kadar bir yük biniyor. Sanıldığı kadar tahribat yapmıyor. Tek şüphem arkadaki tek amortisör ve arka jant. Arkadaki jantında küçük olması yamulmaya ve darbeye dayanıklı olması anlamına geliyor.
Bu motorun üretim amacı/doğası bu. Adamlar nerelerden atlayıp hopluyor
Sadece sürerim
-
07 Haziran 2014, 21:18
#8
Allah utandırmasın. Sağlam belli. Ama aynı segmentteki herhangi bir 200 kg motor da bunların aynısın yapabilir. Yada yapmalı. Ayrıca 1991 model motorun amortisörleri, üretilme amacıyla devamlı enduro gibi kullanılırsa, değil hakiki japon dünyanın en iyi motoru olsun dayanmaz. Keçe ister, yağ ister, mesnet sıkıntı yaratır, bilyalar eskir vs vs... kaldı ki bunlar ön amortisörlerinde manuel havalı yükleme-sıkıştırma ayarına sahip. Motorlar için ağır ve abartılı, gereksiz bir uygulama.
Haa ayrıca madem bu kadar memnunsun, satma bence. Evladiyelik dursun derim ben.
p.s: Merdiven inişin çok yavaş olmuş bu arada.
-
07 Haziran 2014, 21:27
#9
RAMİREZ adlı üyeden alıntı
Allah utandırmasın. Sağlam belli. Ama aynı segmentteki herhangi bir 200 kg motor da bunların aynısın yapabilir. Yada yapmalı. Ayrıca 1991 model motorun amortisörleri, üretilme amacıyla devamlı enduro gibi kullanılırsa, değil hakiki japon dünyanın en iyi motoru olsun dayanmaz. Keçe ister, yağ ister, mesnet sıkıntı yaratır, bilyalar eskir vs vs... kaldı ki bunlar ön amortisörlerinde manuel havalı yükleme-sıkıştırma ayarına sahip. Motorlar için ağır ve abartılı, gereksiz bir uygulama.
Haa ayrıca madem bu kadar memnunsun, satma bence. Evladiyelik dursun derim ben.
p.s: Merdiven inişin çok yavaş olmuş bu arada.
Alırken aslında, daha büyük bir motor alsam bile bu bir köşede durur diye almıştım fakat kapitalizmin ekonomik dengesizliği insanları istemeyecekleri şeyleri yaptırmaya mecbur kılıyor. Satılırsa çok rahatlayacağım, ama satılmazsa da KLE'nin bana verdiği heyecan için ekonomik ekonimik bunalır gideriz..
Aslında profilimde bir motor videosu daha var, eski bir Tenere. Modelide yakın, teknolojiside. Fakat aralarında ağlar var. Eski Tenere KLE ye göre berbart. Amortisörleri özellikle KLE'ye rakip olamaz (bu karşılaştırmayı yukarı bahsettiğiniz bütün amortisör bakımları düzgünce yapılmış bir şekilde, iki motor arasında yapılmıştır. Tenerede benimdi)..
Ön takımı cidden söylediğiniz gibi ağır, fazladan ekipman var üzerinde. Ama asfalta çıktığımda 12psi, arazide 5psi arası değişim yapabilme lüxsünü veriyor. Ki sertleşmesi özellikle uzun yolda 160 gibi hızlarda hayati faydası oluyor sürücüye. Velhasıl ağırlık yapmasına değer bence..
Merdiven inişi konusunda da, ön arka teker aynı anda basamakları atlıyor. O yüzden gerçekten çok zorlayıcı görüldüğü gibi değil, ön frene basamıyordum malum, arka frenide çok dik durmam dolaysıyla istediğim gibi kontrol etmem biraz zor oluyordu, yavaş inmeyi tercih ettim.
İlginize teşekkürler
Sadece sürerim
-
07 Haziran 2014, 21:36
#10
Ben ordan inemem. Basamakları tek tek bile inse tebrik ederim. Tebrikler
-
07 Haziran 2014, 22:14
#11
-
07 Haziran 2014, 22:23
#12
merianne adlı üyeden alıntı
Angaranın neresi ???
Heryeri gardaş alayı bizim evimiz Eryamanda
Sadece sürerim
-
07 Haziran 2014, 22:28
#13
Güzel motor , hakkını verin tabi o motorun keyfi öyle çıkar.
Amortisör 1.20 de konuşuyor resmen Seyredin .
Ah ulan Africa yine alıcam lan seni , nüfusuma geçiricem ölene kadar binicem
-
07 Haziran 2014, 22:46
#14
ortağım takıl bize gezelim madem sende benim kafadansın
-
07 Haziran 2014, 22:55
#15
acayüp adlı üyeden alıntı
Güzel motor , hakkını verin tabi o motorun keyfi öyle çıkar.
Amortisör 1.20 de konuşuyor resmen
Seyredin .
Ah ulan Africa yine alıcam lan seni , nüfusuma geçiricem ölene kadar binicem
https://www.youtube.com/watch?v=xM1wE6ipOgo
Benim motorumda ilanda, eğer satılırsa sanırım aynen böyle 'dizimi döveceğim sanırım' Nasip kısmet Eyüp abiciğim.
Bu arada 'qsTah' ben eskiden de çok yazardım, hatırlarsınız belki. Banladılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
merianne adlı üyeden alıntı
Valla etrafımdaki hemen bütün motorcular yaşlı/lapacı/ürkek. Ağır başlı demeyeceğim onlar için çünkü gerçekten ağırbaşlı adamın görüşü motor sürmeye aykırı olurdu, en azından racing!!
Ankara-Kırıkkale arasında lastik bitiriyorum hocam, Kırıkkale'de Uluslararası İlişkiler bölümü 3. sınıftayım. Evimiz Eryaman'da.
Ankara'da olduğum zamanlarda gazlayalım hocam, kanayan yaraya derman olur hakkaten, haftalık hatta aylık çıkarmam gereken adrenalini bir günde çıkarır rahatlarım
Facebook adresim;
https://www.facebook.com/?ref=logo
Sadece sürerim
-
07 Haziran 2014, 23:30
#16
Moderatör
Bak bu olmadı işte. Tekrar banlamak zorundayız seni
-
07 Haziran 2014, 23:46
#17
Lucas adlı üyeden alıntı
Bak bu olmadı işte. Tekrar banlamak zorundayız seni
ozaman birdaha büyüklük bende kalmaz işte, kaybedersiniz beni!
Sadece sürerim
-
08 Haziran 2014, 01:10
#18
İhtiyarbebe;[COLOR="Silver" adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
[/COLOR]
Valla etrafımdaki hemen bütün motorcular yaşlı/lapacı/ürkek. Ağır başlı demeyeceğim onlar için çünkü gerçekten ağırbaşlı adamın görüşü motor sürmeye aykırı olurdu, en azından [/URL]
reis ben bu kısmı pek anlamadım...
-
08 Haziran 2014, 01:17
#19
astorojna adlı üyeden alıntı
reis ben bu kısmı pek anlamadım...
yani çoğu dedim hacı abi
Sadece sürerim
-
08 Haziran 2014, 01:18
#20
İhtiyarbebe adlı üyeden alıntı
yani çoğu dedim hacı abi
adamsın
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)