benim de takıldığım nokta aynı yani bu motor gerçek mi yani öyleyse saygı duydum ama..
benim de takıldığım nokta aynı yani bu motor gerçek mi yani öyleyse saygı duydum ama..
ben inanmıyorum şahsen attilla kardeş,öyle zxr750'yi siyaha boyayıp üstüne biraz alev koyup ben bu motoru kendim yaptım,sıfırdan yaptım demene de hayret ediyorum,ben inanmıyorum kusura bakma
hocam artalarında mukayese dahi olmaz..olamazzzzzzzzzzzzz.gideceği kesin de peki nasıl durar bu alet....ama kanuniyle yarışır.
ZX-10R
MAKSİMUM GÜÇ : 184 PS/11.700 rpm
MAKSİMUM TORK : 115 N.m (11.7 Kgf.m)/9.500 rpm
AKS AÇIKLIĞI : 1390 mm
MSR900
MAKSİMUM GÜÇ : 198 PS/13.200 rpm
MAKSİMUM TORK : 124 N.m /10000 rpm
AKS AÇIKLIĞI : 1340 mm
---------------------------------------
Hocam yukarıdaki bilgiler sizin verdiğiniz bilgilerden alıntı.
Bu bilgilere göre Kawasaki sizin motoru yer, yalar, yutar.
Aks açıklığı yarışı daha kalkışta kaybetmenize neden oluyor.
Kawasaki 11binlere geldiğinde maksimum gücüne ulaşırken sizin daha 2bin devir çevirmeniz gerekiyor. Bu büyük bir handikap.
Tek avantajınız TORK.
Torku da Kawasaki'den 500 devir sonra elde edebiliyorsunuz.
O da virajlı bir yolda yarışıyorsanız size avantaj sağlar.
Düz bir yolda hiç şansınız yok.
Uzun mesafe de yarışmaya kalkarsanız yarışın yarısında veda etmek zorunda kalırsınız.
Çünkü maksimum güç için yüksek devir çeviriyorsunuz.
Bu;
Yarışın yarısında benzininizin bitmesi demek.
Sanıyorum, yarışın kalan kısmını motoru iterek tamamlayabilirsiniz.
Maalesef bu işler,
sağdan soldan modifiye parçaları ile olmuyor.
İşin mühendislik kısmı var.
Motor hız yapabilecek kabiliyete sahip olsa bile vibrasyon yüzünden 150 km/h limitini geçemezsiniz.
Objektif yorum istemişsiniz.
Kawasaki kazanır.
Hem de açık farkla....
Fakat teknik detaylar dışında,
çabanızı takdirle karşılıyor ve alkışlıyorum.....
Keşke sizdeki azmin yarısı,
bizim motosiklet üreticilerinde olsa....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)