Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Attilla MsR900 vs Kawasaki ZX-10R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    03 Nisan 2006
    benim de takıldığım nokta aynı yani bu motor gerçek mi yani öyleyse saygı duydum ama..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    ben inanmıyorum şahsen attilla kardeş,öyle zxr750'yi siyaha boyayıp üstüne biraz alev koyup ben bu motoru kendim yaptım,sıfırdan yaptım demene de hayret ediyorum,ben inanmıyorum kusura bakma

  3. #23
    muammerakbulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    hocam artalarında mukayese dahi olmaz..olamazzzzzzzzzzzzz.gideceği kesin de peki nasıl durar bu alet....ama kanuniyle yarışır.

  4. #24
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    ZX-10R
    MAKSİMUM GÜÇ : 184 PS/11.700 rpm
    MAKSİMUM TORK : 115 N.m (11.7 Kgf.m)/9.500 rpm

    AKS AÇIKLIĞI : 1390 mm



    MSR900
    MAKSİMUM GÜÇ : 198 PS/13.200 rpm
    MAKSİMUM TORK : 124 N.m /10000 rpm
    AKS AÇIKLIĞI : 1340 mm
    ---------------------------------------

    Hocam yukarıdaki bilgiler sizin verdiğiniz bilgilerden alıntı.
    Bu bilgilere göre Kawasaki sizin motoru yer, yalar, yutar.

    Aks açıklığı yarışı daha kalkışta kaybetmenize neden oluyor.

    Kawasaki 11binlere geldiğinde maksimum gücüne ulaşırken sizin daha 2bin devir çevirmeniz gerekiyor. Bu büyük bir handikap.
    Tek avantajınız TORK.

    Torku da Kawasaki'den 500 devir sonra elde edebiliyorsunuz.
    O da virajlı bir yolda yarışıyorsanız size avantaj sağlar.
    Düz bir yolda hiç şansınız yok.

    Uzun mesafe de yarışmaya kalkarsanız yarışın yarısında veda etmek zorunda kalırsınız.
    Çünkü maksimum güç için yüksek devir çeviriyorsunuz.
    Bu;
    Yarışın yarısında benzininizin bitmesi demek.
    Sanıyorum, yarışın kalan kısmını motoru iterek tamamlayabilirsiniz.

    Maalesef bu işler,
    sağdan soldan modifiye parçaları ile olmuyor.
    İşin mühendislik kısmı var.

    Motor hız yapabilecek kabiliyete sahip olsa bile vibrasyon yüzünden 150 km/h limitini geçemezsiniz.

    Objektif yorum istemişsiniz.
    Kawasaki kazanır.
    Hem de açık farkla....

    Fakat teknik detaylar dışında,
    çabanızı takdirle karşılıyor ve alkışlıyorum.....

    Keşke sizdeki azmin yarısı,
    bizim motosiklet üreticilerinde olsa....

  5. #25

    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Kanije
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani bu motor gerçek mi ?
    Ah Ertuğrul'um ah...Bu konuya da cevap yazmışsın vakti zamanında...
    Bu motorun gerçekliği çok önemli değil ama tek gerçek olan artık senin aramızda olmadığın...
    Allah üzerinden rahmetini esirgemesin...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler