Anket: Sizce Hanci CC Motorları Tercih Etmeliyim
- Katılımcı sayısı
- 53. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
250 CC Yükseltmelisin
-
500 CC Yükseltmelisin
-
1000 CC Yükseltmelisin
-
150 CC Neyine Yetmiyor
Tur Motorsikleti Önerileriniz
Reklamlar
-
Öncelikle ankaradan hepinize selamlar ismim ahmet 24 yaşındayım ve yaklaşık 1 yıldır bir motor tutkusu baş gösterdi bende (bir kere bindim birdaha inemedim ) öncelikle profesyonel bir motorcu değilim ne yazık ki 150 cc bir scooter'ım var onunla 1 yıldır sürüş deneyimi yaşadım ama artık daha uzaklara açılmak istiyorum kısmet olursa Türkiye turundan başlayacağım bu tur için bir motor tercihi yapamadım ne yazık ki eşşekten inip küheylana binmenin kötü sonuçlar doğurabileceğini de sayenizde konuları okuyarak öğrenmiş oldum 15.000 Tl bütçem var ortalama ve olmasını istediğim bir kaç özellik çerçevesinde benimle o muhteşem düşüncelerinizi ve önerilerinizi paylaşırsan çok mutlu olurum şimdiden hepinize teşekkür eder en yakın etkinlikte görüşmek dileğiyle sevgiler sunarım kazasız sürüşler
Yakıt Ekonomik olmalı ( Maddiyat önemli bir yer tutuyor hayatımda ne yazık ki )
Mümkün olduğunca sorun çıkartmamalı ve uzun yolda rahatlıkla kullanabilmeliyim
Birde ufak bir anketim olacak cevaplarsanız sevinirim
Reklamlar
-
Suzuki Gw 250 inazuma bence aradığınız motor. Facebookta grubu var izmirden arkadaşımız cam ve çantayla çok güzel bir hale getirdi motoru bir göz atın derim
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Suzuki İnazuma alabilirsiniz uzun yol yapma niyetiniz varsa
-
facebook grup linki mevcut mu acaba paylaşşanız sahibindende hemen araştırıyorum motoru teşekkür ederim
-
Kocaeli İl Temsilcisi
[IMG][/IMG]
-
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
fotoğrafın linki burda. Motor çok dengeli fiyatı bütçenize uygun 150 200 km yapıp hiç durmadan yorulmadan gidenler var. Çift silindir 24 beygir hertürlü yeterli bence. bir göz atın
-
malesef içeriğe erişilemiyor şu anda :(
-
https://www.facebook.com/groups/gw250inazumaizmir/
belki gruba katılmanız gerekiyordur. grup linkini verdim bir öyle deneyin.
-
gruba girmek için istek gönderdim
-
uzun yola çıkacaksan 250 cc bence ideal arkadaşlar zaten en rahat motosikleti yazmışlar sym wolf250 biraz daha sportif olan cbr250 de uyguun bence benim şahsi fikrim bu 3 model arasında kalırdım
-
suzuki inazuma en güzel ve rahat 250 cc. ama sym wolf 250 en alınabilecek motor. yakıtı çok çok az, performansı çok iyi, sorunsuz bir motor. bir arkadaş 2000 km'de 270 tl yakıt yakmış. sym wolf'ün de face grubunu tavsiye ederim
-
sym wolf ekonomik suziki biraz daha rahat bence sym uygun gibi size.
-
ben 500 cc diyorum gazı açtınmı gitmesi lazım.. 250 cc uzun yolda rüzgardan etkileniyor daha ağır oturaklı bir motor tercih etmelisin cruiserlara bakabilirsin mesela
-
15000km inazuma kullanmış birisi olarak bir kaç cümlede ben yazabilirim.
Nasıl bir tur yapmayı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama sonuçta ybr ilede tur yapabilen var goldwing ilede o yüzden direk inazuma kısmını yazıcam.
Inazuma arkadaşların bahsettiği gibi rahat, yakıt konusunda ekonomik bir motorsiklet fakat 24bg bir motosiklet olmasından dolayı belli sınırları var.
Örn: Inazuma ile e5 üzerinden molalar vererek geze toza istanbuldan ankaraya kadar güzel bir tur yapabilir, fakat aynı yolu tem üzerinden gitmek istediğinizde seyahatinizden keyif almayabilirsiniz. Bu örnekten yola çıkarak nasıl bir tur yapma planınız var ile devam edebiliriz :D
-
yakıt önemli bir konu ama bastıgındada gitsin biraz gerekirse bütçeyi az daha yükseltebilirim
-
valla yakıt önemli diyorsan 250 cc yi geçme derim çünkü en az 500 cc aldığında e birazda gazaa bastığında 4.5 5 lt en az yakar. 250 cc yakacağı max 4 litre oda zorlamalarda inazuma stabil 130 gidebilir diye tahmin ediyorum yok ben illa 150 barajını geçerim derseniz. CBF500 cbf600 fazer6 er6f v strom 650 dl vs bunlara bakın bi
-
Merhaba Arkadaşlar,
Bende ahmet0690 arkadaşımızın aradığı tarz bir motor arıyorum ve bu başlığı gördüm aradığım şeyin cevabını henüz bulamadım ama belki ahmete cbr250r kullanıcısı olarak en azından kendi motorum hakkında fikir verebilirim.
Şehir içinde değilde sürekli keyif amaçlı geziler yapacaksan ve bunu yaparken gideceğin yere vardığında sersem olmayacağın, hiç biryerinin ağıramayacağı ve motosikleti bırakıp gezine yaya devam ettiğinde elinde bilimum techizat taşımak senin canını sıkacaksa senin motorun CBR250R DEĞİL.
Yakıt tüketimi : max.22kr (23.04.2014) katalog verisi değildir. 23 Nisanda Ank-Eskişehir arası çift kişi son gaz 130-165kmh gaz kesmeden rampaya göre hız aralığı.
Bu turumda hissettiğim ve yoldaki düşüncem hızlı tren varken motora binenin aklını.. şeklindeydi.
en fazla 70km de dayanabildik koltuğuna sürekli durmak zorunda kaldık. Zaten gezmek için gitmişsin 70km de durmuşsun çokmu diyebilirsiniz, haklısınızda fakat bu durma ve etrafı izleme fikrinin benden değilde zorunluluk olması can sıktı.
Hız konusu: Arkadaş benim hızla işim yok ben gezdiğime gördüğüme bakarım diyeceksin ama taki düz, boş ve etrafta izleyecek bişey olmayana kadar ( benim eskişehir yolunda hissettiğim gibi)
Kesinlikle uzun yol yapmaz demiyorum ama düz yolda insanı bayacağı kesin kanaatimdir.
Ankara bartın arası çok motor sürdüm orada gayet zevkli özellikle kızılcahamam virajlarında cbr250 seni 150cc scooter dan sonra çıldırtabilecek bi makine. Bana mct250 ve cbf 150 den sonra hissettirdiği buydu.
Ben bu yaz türkiye turu yapmayı düşünüyorum o yüzden bu motoru aldım hem şehir içi hem şehirler arası gidebilece bir motor fakat onun üzerinde siz ne kadar gidebilirsiniz? asıl bunu sorgulamakta yarar var.
250cc olarak 4. motorum herkes bunu geçiş motoru olarak alırken ben yakıt ekonomisi açısından ve hız, haz olarak beni tatmin ettiğini düşünüyorum Öyle sürekli cc yükselteyim en iyi motor bende olsun diye bi derdim de yok, bendeki motorun en iyisi zaten bende
250cc herhangi inazuma veya cbr250 senin isteklerine cevap verecektir. biraz daha sportif dersen cbr, konfor istiyorum uzun yol yapcam ben dersen inazuma.
Her ikiside 1000km tur amaçlı yol yaptığında seni nc - er -gs gibi modellere bakmaya itecektir
Bagaj: Eğer yol yapmak istiyorsan bagaj senin için önem arz edecektir. ben kendi motoruma topcase veya 3lü çantayı yakıştırmıyorum. Bi yandan da ihtiyaç o yüzden semeri sırt çantasıyla kendine vurup yola devam diyorum.
Genelde artçılı kullanırım ama sırf bunun için o parayı tipsiz bir motora bağlamak istemedim. Cbr 250R orta yaşlarımın sonuna kadar kapımın önünde olmasını isteyeceğim bir motor hertürlü size hizmet eder ve bu aletin kullanıcıları makinelerine hayatının kadınına bakar gibi büyük bir aşkla bakar. Burada amacım cbr250 yi kötülemek veya övmek değil sadece sevgilimle aramda olan sıkıntılarımı bir yabancıyla paylaşıp içimi rahatlatmak :D
Biraz uzattım kusura bakmayın, umarım birilerine yardımcı olur
-
kemboo adlı üyeden alıntı
valla yakıt önemli diyorsan 250 cc yi geçme derim çünkü en az 500 cc aldığında e birazda gazaa bastığında 4.5 5 lt en az yakar. 250 cc yakacağı max 4 litre oda zorlamalarda inazuma stabil 130 gidebilir diye tahmin ediyorum yok ben illa 150 barajını geçerim derseniz. CBF500 cbf600 fazer6 er6f v strom 650 dl vs bunlara bakın bi
Eski kullanıcısı olarak belirteyim inazuma ile stabil 130 gitmek hem yorucu hemde 4.5 lt civarı tüketim demek.
Ben inazumayı geçen sene istanbul-kocaeli(85km * 2) arasında işe gidip gelmek için satın almıştım. Görevini layıki ile yerine getirdi şimdi ne kadar sabahları işe motorla gidip gelsemde(10km) motoru ulaşım amaçlı ihtiyacım kalmadığı için satıp daha güçlü belli bir sürat üzerinde daha konforlu uzun seyahat yapabileceğim gazlamana bağlı olarak biraz müsrif gsx650f aldım. Yaklaşık bir ay içerisinde 300km+ turlara başlamayı düşünüyorum deneyimlerimi buralarda paylaşırım.
-
yamaha tdm 900 .sürüş rahatlğı görünümü yuksek tork gücü seriliği.bu mtr dan al irdaha başka mtr a binmesin arkadaşım.tdm850 den sonra tdm900 e geçtim.vazgeçemiyorum bu mtr dan.piyasada 12000tl 15000 tl arasında fiyatları değişiyor.
-
Arkadaşım benim sana tavsiyem 250 cc. Ha kendim de zayıf geldiği için V-Strom ya da Crossrunner baktım ama benim kendim için bulduğum sonuçlar şöyleydi;
250 cc (Honda CRF 250L) için,
+ ÖTV %8
+ 18 krş/km - 3.3 lt/ 100 km
+ 144 kg
+ 12500 TL
- Maks. 140 km/saat (ideal 100-110 km/saat)
- Titreşim (Tek silindir)
- Cross selede maks. 1-1.5 saat yolculuk
250 cc üzeri için (Honda VFR 800 x Crossrunner);
+ Maks. hız 200+ km/saat
+ Tork - Hp - İstihab Haddi
- ÖTV %37
- 30 krş/km
- 238 kg
- 32650 TL
Tabi daha uzun yola çıkamadım. Genelde İzmir-Karaburun 90+90, İzmir-Aydın 120+120 falan yapıyorum. Hedefim İstanbul'da kardeşimi ziyaret etmek ama o bile düşündürüyor çünkü sağlıklı seyahat için saat başı 5-10 dakikalık mola gerekiyor. Düzlüğe çıkınca 90-110 arası gidiyorum. Bu molalar ile ortalama hızımı 70 km/saat hesapladım şimdiye kadar.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)