Genel olarak abs kapatabiliyor diyorum bende abs olan motosikletler. Bu sebep ile abs'ye güvenmek kazaya sebep veriyor.
Genel olarak abs kapatabiliyor diyorum bende abs olan motosikletler. Bu sebep ile abs'ye güvenmek kazaya sebep veriyor.
benim de inşallah 2012 model er6f'imi satmama tek sebep olacak olan makine yamaha r6 olacak. Bayılıyorum tasarımına. Gerisi teferruat benim için.
Bence raylara sıkışmıyor. Daha dikkatli bakarsınız karşıya birisinin geçmeye çalıştığı görülüyor. BMW sürücüsü onu görüp ani bir fren yapıyor yayaya çarpmamak için ve sonuç bu. ABS bu kadar çabuk olan olayda reaksiyon vermez. Önce kayar sonra abs algılar ve müdahale eder. Burada müdahale edecek vakit bulamadan aşırı güçten ve muhtemelen de sürücünün ağırlığını öne vermesinden dolayı takla atmış ya da bir diğer alternatifte ABS kapalı.
Soruya gelecek olursak: Şehir içi ağırlıklı olarak kullanacaksam Honda alırdım. Ama bu Yamaha'nın kötü olduğu anlamına gelmez. R6 daha çok pist için uygun.
Burada ön freni ani sıksa bile ön lastik kayma yapar. Ön lastiğin kaymasını da engelleyip, duvara çarpmış gibi takla attıran birşey var, bu da 99% ihtimal raylarla alakalı bir durum. ABS zaten olamaz, aksine tekerin dönmesini sağlar, bu kaza ABS'den oldu demek, sistem hakkında hiçbir fikrim yok demekle eşdeğer.
Yalnız pistte momentumu yüksek, viraj öncesi arka tekeri kaldıracak kadar frenleme ayrı birşey, orada ön teker üzerinden sert frende taklaya neden olacak ivme mevcut ama 30'la giderken başka birşey var dediğim gibi.
Takla atmasıyla abs ne alaka? Abs olmasaydı ön teker kayar yan yatardı zaten burada herhangi bir kayma söz konusu değil ki? Aksine kaymadan çok iyi bir şekilde saplanmış motorun önü.
Sonuçta ikiside ss motor.Gidon turu farkı ne kadar fazla olabilir ? ne kadar rahat olabilir ? abs kaza yaptırsa üretimi olmazdı.Bazı arkadaşlar çok saçma yorumlar yapmış.Adam kullanmasını bilmiyor kaza yapıyor suç absnin diyor.Bence hangi motor hoşuna gidiyorsa onu al.0 alacağın için zaten bir sorunla karşılaşman çok zor.
hacı keşke daha önceki yorumlarımı okusaymışsın. Ben abs ' den oldu demedim. Adam abs'ye güvenip frene çat diye asılıyor (ki bu abs olayıda frene panik ile çat diye asılmaya karşı tekeri kilitlememek içindir) ve abs devreye girmiyor. Abs devreye girmeyince de abs olmayan motosiklette aniden freni haşırt diye sıkarsanız ve ağırlığı gidonları sıkarak dizlerle depoyu kavramadan öne verirseniz sonuç bu olur. Türkiyede bile tramvay rayları yere gömülü yapılıyorken başka ülkeleri düşünemiyorum. Raylar ile alakası yok.
R6 sahip olmadım CBR a da sahip olmadım sadece çok kullandım. R6 CBR a göre biraz daha "hı,kim nerden gidiyoz" der gbi. Düşük devirleri CBR kadar iyi değil.İkisinin arasında top speed de 20 30 km/h değişiyor. CBR da ağrıcak yerlerin 30 dk da ağrıcaksa, R6 da 20 dk da ağrır CBR alırsan ağrımıcak pamukta gidicen gibi bir kaide yok.Şehir içinde aralarda CBR biraz daha rahat R6 nın gidon açısı biraz daha dardır. Bana kalırsa ikisinide alabilirsin ikiside kendini kanıtlamış markalar. İkinci elde hangisi daha rahat satılır bilmem. Hangiainin motor blogu daha sağlıklıdır bilmem ama kulaktan dolma bilgiler nekadar doğrudur bilemem R6 daha iyi derlerdi.Abs konusunu takma fren yapmayı bilmiyosan abs değil motora ne koyarlarsa koysunlar duramazsın.altındaki 600cc bir motor olucak sen kötü lastikle kötü asvalta çıkıp birden gaz açarsan arkan yanına gelir düşebilirsin. Çok yatırırsan kayarsın v.b çoğaltılabilir sen motoru al eğitime git ders al
(CBR kullanan arkadaşıma göre CBR virajlarda daha rahat alıyorum diyor. Onun yalancısıyım hiç pistte denemedim )
NOT:Bu tartışmanın sonu gelmez herkes sevdiğini savunur benden sana tavsiye hangisi gözüne gönlüne hoş geliyosa onu al ama 250cc ile iyice trafiği okumayı öğren 250cc motor bir çok şeyi affeder ama 600cc bir ss motor okadar affedici olmayacaktır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)