S.a hayırlı günler herkese ben mondial mcx kullanıyorum egzosu degistirmek istiyorum abartı egzos değil büyük cc yamaha benzer ses çıkarmasını istiyorum maksak gönül hoslugu varmı böyle bi egzos. ..
S.a hayırlı günler herkese ben mondial mcx kullanıyorum egzosu degistirmek istiyorum abartı egzos değil büyük cc yamaha benzer ses çıkarmasını istiyorum maksak gönül hoslugu varmı böyle bi egzos. ..
Doğrusu "Egzoz"
amacın gürültü kirliliğiyse taktır.
Piyasadaki takılan eksozlar gerçekten çok ama çok rahatsız edici,bol bol küfür yiyolar milletten.En güzeli ona harcayacağın paraylı koruma ekipmanı ya da güzel bi kask alman senin daha hayrına.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
Halk arasında egzost diye de bilinir
Ben susturma derdindeyim, nasıl formüle edebiliriz aslında bu başlığı çalmam gerekli.
Egzost'um budur
Sorun 1. sesi düşürmek için neler yapılabilir
Sorun 2. klingrit conta boyuna yanıyor, daha dayanıklı bir sızdırmaz malzeme varmıdır?
Ortalama 500 kilometre sonunda klingrit conta özelliğini kayb edip performansı düşmekte, klingrit yenilenince sorun ortadan kalkıyor, yüksek ısıan dolayı bu yanmalar oluyor, klingrit conta yerine, ısıya dayanımlı izolasyon malzemesi ne olmalı?
Neyse vazgeçtim arkadaşlar sagolasiz
Bu başlığı gündemde tutalım , yüklenelim forumdaş, yoksa halı altına süpürecekler, yine bir bağyan çıkacak bizim sorunumuz sümen altı olacak.
Bize hem yanmayacak, hemde az elastik bir malzeme gerekli, bi ara gözü karartıp kaynaklamak istedim, ancak bilen arkadaşlar kaynak olduğu zaman titreşim ve ısı dolayısı ile, kırılma ve çatlama olacaktır diye uyardılar.
Bu yüzden, bildiğimiz yumuşak kurşun madenini dahi düşündüm, ancak oluşan ısı belkide kurşunuda ergitecek
Hasılı kelam egzoz bağlantı yeri için bize elastikiyet ve sızdırmazlık özelliği olan "çok yüksek ısıya" dayanıklı malzeme öneriniz (kırmızı slikon falan dayanmıyor)
Konuyu üstte tutalım belki bilen çıkar.
egzoz kaçırınca hem daha çok yakıyor hem çekişi düşüyor hem de motor bloğunu çok ısıtıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
CO2, şu ana kadar benim en çok dayandırdığım malzeme aluminyum yapışkan. Motoru kompresore sokmayınca daha uzun dayanıyor.en fazla 600 km dayandı aluminyum yapışkan.
Aynen zaten o klingrit yanmasını hem azıcık seste değişme hemde, torktan düşme şeklinde anlıyorum bende cross motorların ortak problemi yüksek sıkıştırmalı olanlarda bu pğroblem ve egzoz kararması sıksık olağan şeyler.
Çözüm olurmu bilemiyorum şöyle bir video buldum, zaman/imkan meselesi belki uygulayabilirim, yada daha pratik bişeyler bilen çıkar
bu videodaki kaskatı bir şey olacağa benziyor sarma işlemi olmaz bununla ama sızdırmaz da.
kurşun zehirli bir maddedir kullanmaman yararına olur bence
Amyantlı veya grafit contalar var bunlar iş görür.
kardeş çözümü buldum siyah sıvı conta. 7.5 liraya aldım.akşam sıkıyorsun sabaha kadar motoru çalıştırma. Ben uyguladım memnunum
Hall ettiğine sevindim, rica etsem fotolarmısın, hem uyguladığın şekli, hem siyah conta kutusunu
1 haftadır bende yeşilimsi asbest conta uydurup, etrafına alüminyum bant ile sızdırmazlık sağladığımı sanıyoum, ancak kırılgan malzeme, egzos esnediği anda kırılacak bundan eminim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)