Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

+200 hiz yapanlar tecrubelerinizi paylasin ! 250 cc den 600 luge gecenler okusun

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    @Espaniole

    Eyvallah reis, büyük bir dertten kurtardın beni


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    braveguy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    212
    Motosikleti
    '14 NNJ300SE
    Alıntı C.Kaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam Akıllı 50 CC Motor Bile Sürmemiş Olsamda Her Türlü Taşıtta Bu Böyledir, Ne Kadar Tecrüben Olursa Olsun Geldiler'mi Gidersin

    Dikkat'li Olmak Önemli Tabi, Biner Binmez Direk Dip Gaz Yaparsan, Gider Gitmez Arkandan Fatiha Okurlar.
    arkadaşlar bu nasıl mantık? madem öyle karşıdan karşıya geçerken sağa sola bakma geç kafana göre, "gelmedilerse" karşıya sağ salim geçersiniz.

  3. #23
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı braveguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu nasıl mantık? madem öyle karşıdan karşıya geçerken sağa sola bakma geç kafana göre, "gelmedilerse" karşıya sağ salim geçersiniz.
    he he de geç reis
    braveguy bunu beğendi.

  4. #24
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    200 gene çok yüksek bir hız değil. Şehir içi trafikde bile rahat rahat yapılıyo 200 civarı hız. 120 ile giderken nasıl yavaşlıyosan 150cc motorda aynı şekilde yavaşlıyosun. Elden geldikçe arka fren kullanılmalı ama zaten arka fren çok yeteriz olduğundan ön fren de tatlı tatlı basılmalı.

    Ama 300 civarı giderken zaten ani fren yapmanı gerektirecek bir yolda olmamalısın. Fren yapmaktansa gazı kesip manevra yapmak çok daha mantıklı çoğu senaryoda. Tabi ön teker de arka teker de aynı anda kaya kaya durduğum zamanlar da oldu. Sınırı hissedip hep kaymanın bir çizgi altında kalman gerekiyo iki frende de.

    Motora yatınca 200 ile 300 arasındaki farkı çok hissedemiyosun açıkçası, sadece herşey çok daha hızlı gelişiyo, artık bi yerden sonra önündeki asfaltı analiz edemez hale geliyosun ve kesinlikle kilometre saatine bile bakamıyosun 270den sonra. Artık durma gibi bir şansın yok, zaten motorla bütünleşmişsin asfalt yanından akıp gidiyo. Sadece 130la giden arabaların arasından nasıl geçeceğinin planını kuruyo beyin sürekli.

    Kulakiçi kulaklıkların da takılı, sadece müziğin ritmi ve dışarıdan gelen rüzgarın uğultusu kalıyo. Altında uğuldayan 180 beygirin 10 bin devirdeki sesini senin dışında herkes korkulu gözlerle takip ediyo. Aradan geçerken arabanın tamponunun hava akımını bile hissedebiliyosun artık bu konsantrasyon seviyesinde.

    Motordan indiğin zaman da sanki artık farklı bir zaman periyodundası. Senin geçtiğin yüzlerce araba sana saatler gibi geldi halbuki 25 dakikada 100 kilometre yok gitmişsin. Uyumadan normal hayata ayak uyduramazsın. Zaten bütün eklemlerin de kilitlenmiştir heyecandan kendini kasmakdan.
    JafJaf bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 gene çok yüksek bir hız değil. Şehir içi trafikde bile rahat rahat yapılıyo 200 civarı hız. 120 ile giderken nasıl yavaşlıyosan 150cc motorda aynı şekilde yavaşlıyosun. Elden geldikçe arka fren kullanılmalı ama zaten arka fren çok yeteriz olduğundan ön fren de tatlı tatlı basılmalı.

    Ama 300 civarı giderken zaten ani fren yapmanı gerektirecek bir yolda olmamalısın. Fren yapmaktansa gazı kesip manevra yapmak çok daha mantıklı çoğu senaryoda. Tabi ön teker de arka teker de aynı anda kaya kaya durduğum zamanlar da oldu. Sınırı hissedip hep kaymanın bir çizgi altında kalman gerekiyo iki frende de.

    Motora yatınca 200 ile 300 arasındaki farkı çok hissedemiyosun açıkçası, sadece herşey çok daha hızlı gelişiyo, artık bi yerden sonra önündeki asfaltı analiz edemez hale geliyosun ve kesinlikle kilometre saatine bile bakamıyosun 270den sonra. Artık durma gibi bir şansın yok, zaten motorla bütünleşmişsin asfalt yanından akıp gidiyo. Sadece 130la giden arabaların arasından nasıl geçeceğinin planını kuruyo beyin sürekli.

    Kulakiçi kulaklıkların da takılı, sadece müziğin ritmi ve dışarıdan gelen rüzgarın uğultusu kalıyo. Altında uğuldayan 180 beygirin 10 bin devirdeki sesini senin dışında herkes korkulu gözlerle takip ediyo. Aradan geçerken arabanın tamponunun hava akımını bile hissedebiliyosun artık bu konsantrasyon seviyesinde.

    Motordan indiğin zaman da sanki artık farklı bir zaman periyodundası. Senin geçtiğin yüzlerce araba sana saatler gibi geldi halbuki 25 dakikada 100 kilometre yok gitmişsin. Uyumadan normal hayata ayak uyduramazsın. Zaten bütün eklemlerin de kilitlenmiştir heyecandan kendini kasmakdan.
    954rr-180bg mi???...
    The Power of The Dreams.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)