Oylama Sonucuna Göre Yeni Motorumu Alacağım..
Reklamlar
-
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba mt ailesi. Maddi durumlardan ötürü uzak kalmak zorunda kaldığım motosiklet yaşantıma haziran ayının gelişiyle tekrar devam etmek istiyorum. şu an motosiklete min 3000 max 3100 tl ayırabiliyorum ögrenciyim malum. gelin görün ki kararsızlık bastırdı iyice. aşağıda yazacagım seceneklerden hangisi en çok oyu alırsa o motosikleti almayı düşünüyorum. lütfen öğrenci olusumu ve maddiyatı göz önünde bulundurunuz. yaş 22 mt tecrübesi 8 yıl toplam km tecrübesi 30 ila 40 bin arası..
2008 2009 - 30 40 bin km arası CBF 150
2008 2009 - 15 20 bin km arası YBR 125
2013 sıfır ayarında - Kanuni GT170
2014 sıfır Mondial Mh125 Drift
2013 sıfır ayarında RKS Titanic 150
oylarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.. lütfen mantıklı açıklamalarla yardımcı olunuz çok sağolun şimdiden..
Reklamlar
-
anket açsaydın oyu nereye vereceğiz?
-
Sıfır bir motosikletin bakımları yapıldıkça ve hırpalanmadıkça epey dayanileceğine şahit oluyoruz.
Kaldı ki, 125mh drift sanki çinli değil.
Drift ile Avrupa turu yapan abiyi, bizzat tanıyorum.
Bence en mantıklısı, sıfır, mondıal 125 MH drift.
-
yorum olarak açıklamasıyla yazılsın diye böyle bıraktım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------
2012 yılında sıfır mcx 150 alıp kullanmış biri olarak katılıyorum aslında.. bakalım diğer yorumlar ne yönde olacak..
Ayrıca, yol asla bitmez..
-
bencede sıfır olsun benim olsun mantiğı iyidir
belki ilk baslarda biraz daha fazla ilgilenmeniz gerekebilir.
ama sonrasında fiyatına göre cok iyi modeldir drift
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
diğerleri hakkında yorum yapmıcam ama GT170 den uzak dur derim 50 km gidemezsın ellerin uyuşur kaldıkı ben bı apache kullanıcısıyım benı bıle rahatsız etti.
-
maddi açıdan öncelikla bajaj boxer ı öneririm.. tipi de klasik hem.
ama illa seçenekler arasında dersek,
CBF al desem çok eski olur.. temizini bulmak zor..
YBR derdim.. Oyum ybr ye
-
Bende mondial var gün içinde 600 km yol bile yaptım (Balıkesir-Karabük) fakat yinede bu tarz uzun yol ve gezilerde kafanın rahat olması açısından CBF 150 yada YBR 125 derim. Tüm motorlarda her an her arıza olabilir tabi ama bence çin motorlarda bu ihtimal daha yüksektir. Son olarak tavsiyem temiz bir CBF150
-
cbf150 alabileceğim minimum km. 30 binlerde oluyor tamam cbf kalitesini kanıtlamış bi motosiklet ama 2008 model ve 30 bin km biraz kurcalıyor kafamı.. ben onu satarken 40 45 bin olacak orası da var..
-
drift için hepiyi şeyler duyuyorum, okuyorum.
-
Hocam al Mh drift sorun olmaz iyi bakarsan. Hiç binmedim ama sağlam motor diyolar, senin kafanı karıştırmak istemem ama oyum Drift'e.
-
bekirulucan adlı üyeden alıntı
cbf150 alabileceğim minimum km. 30 binlerde oluyor tamam cbf kalitesini kanıtlamış bi motosiklet ama 2008 model ve 30 bin km biraz kurcalıyor kafamı.. ben onu satarken 40 45 bin olacak orası da var..
30.000 km yapmış bir YBR veya CBF ha bire dökülmeye başlayacak. Yani 25.000 km daha dayanabilecek mi mekanik parçaları onu düşünmek lazım.
Apaçi çıkması olmayan 0 km bir mondial alırsan sen 25.000 km sıkıntısız götürür eğer adam gibi bakımlarını yaparsan. CG beyni taktırıp benzine tiner karıştıracaksan 5.000 km de yapmaz.
-
drift in beyaz modelini alıp 2 adet michelin lastik ve güzel bi aydınlatma sistemi eklersem beni baya idare eder diye düşünmüyor değilim aslında..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
30.000 km yapmış bir YBR veya CBF ha bire dökülmeye başlayacak. Yani 25.000 km daha dayanabilecek mi mekanik parçaları onu düşünmek lazım.
Apaçi çıkması olmayan 0 km bir mondial alırsan sen 25.000 km sıkıntısız götürür eğer adam gibi bakımlarını yaparsan. CG beyni taktırıp benzine tiner karıştıracaksan 5.000 km de yapmaz.
ben aksine orjinalciyim. el atacağım tek husus lastik ve aydınlatma sistemi olur gerisi fabrikadan nasıl çıktıysa öyle dursun.. onun mühendisinden iyi bilemem sonucta motorun en ideal halinin ne olacagını..
Ayrıca, yol asla bitmez..
-
Bu Listedeki Motorlardan Hiç Birini Kullanmadım Ama Önümüzdeki Sezon Başı Bende Bu Liste Arasında Bir Seçim Yapacağım ve Epey Araştırdım Konuyu.
CBF'yi Parça Fiyatlarının Çok Yüksek Olmasından Dolayı Eledim.
Kanunu GT170'i Listeye Bile Koymadım.
Geriye Kalıyor YBR - Drift - Titanic.
YBR'ler Zaten Efsane Motor'dur Ama 2. Elleri Bayağı Bir Hırpalanmış Okuyor Gördüğüm Kadarı İle.
Benim Aklıma Yatan Drift İdi Lakin Titanic'i Görene Kadar o Duruş, o Zarafet Vay Be Adamlar Yapmış Dedim, Hem Driftten'de Kalıplı.
Ben Hala Drift - Titanic Arasında Karar Veremedim Lakin Gönlüm Titanic'ten Yana.
Henüz 600 Km'de Olan Bir Titanic Sahibine '' Nasıl Motor'dan Memnunmusun ? '' Diye Sorduğumda '' Abi Çok İyi Dedi ve Eski Kasa 125 CBR'yi Göstererek CBR'dan İyi Bak Oda Arkadaşın Dedi '' Ne Derece Doğrudur Bilemem Artık
-
kusura bakma listede yok ama ben senin gibi öğrenci adama bajaj boxer derim başka bir şey demem.
-
salcano wolf 125 s
-
-
Listeye cb 125ide ekle 2.elde cok temizini alabilirsin.
-
arkadaşım ben mondial 150 mr kullanıcısı olarak sadece bu motor ıle 16000km yol aldım...yaptıgım tek sey.bujı ğişimi hava fıltre yıkamaişlemi ve her 1000kmde yağ değişimi...
ve ınan motoruma guvenıyorum ve imkanım olsa ülke turuna cıkarım korkmadan.maşallah denilesi bir makina.drift ile motor aksamı aynı kalite.oyum DRİFT KİNG.
-
APALA adlı üyeden alıntı
Sıfır bir motosikletin bakımları yapıldıkça ve hırpalanmadıkça epey dayanileceğine şahit oluyoruz.
Kaldı ki, 125mh drift sanki çinli değil.
Drift ile Avrupa turu yapan abiyi, bizzat tanıyorum.
Bence en mantıklısı, sıfır, mondıal 125 MH drift.
Kim o? Link falan var mı merak ettim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)