Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

600rr ve 1000rr motosikletlerin en düşük hızı nedir?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Afyonlu_Cash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2014
    Şehir
    AfyonKarahisar Ataköy
    Motosikleti
    Lifan Tay 100 - Şahin S (95 model )
    bizim burda bi kaç tane var öyle ss tarzı motorlardan. genelde gece çıkıp son sürat roket liyorlar. bide eksozları açıkmı yoksa orjinalinden mi öyle çıkıyor bilmiyorum ama çok bagırıyor motorlar. sizde gece trafigin sakin oldugu zamanlar şehir içi kullanabilirsiniz bence. ama rica ediyorum eksoza ayriyeten java kapagı filan takın gece gece hiç çekilmiyo sesleri (gündüz olsa neyse ne )


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Motosikleti
    125R 2013 - kawasaki ninja 250r
    ilkokuldan direk üniversite okumak istiyorsun
    liseye de gitmen gerek
    by_001 bunu beğendi.

  3. #23
    <xXx> - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Arkadaşlar öğütleriniz için çok teşekürler.. Lakin ben hız tutkunu değilim, değiştirmemdeki en büyük amaç sesi çünkü r125 için; elektriklimi? Aaa 125likmi bu, sesi niye yok gibi lafları duymak istemiyorum daha.. R125i ne hızda kullanıyosam bunlarıda o hızda kullanırım...

  4. #24
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    4 silindir olup daha düşük beygirli daha kolay kullanılan aletlerde var misaj xj6f misal yeni çıkan 650f misal suzuki gsx650f gibi gibi gibi biride demiyor ben 600cc makina alıyorum hız tutkunuyum diye herkes ses için alıyorum diyor sonra o gazı görünce şeytan dürtüp duruyor çevirmeden durulmuyor sonra viraja 200 le girdim düzde 260la şunu geçtim die hikayeler anlatıyor :D
    barodi bunu beğendi.

  5. #25
    Slang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    Şehir
    Motorla gidilen heryer
    Motosikleti
    Ninja 300
    Alıntı <xXx> adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öğütleriniz için çok teşekürler.. Lakin ben hız tutkunu değilim, değiştirmemdeki en büyük amaç sesi çünkü r125 için; elektriklimi? Aaa 125likmi bu, sesi niye yok gibi lafları duymak istemiyorum daha.. R125i ne hızda kullanıyosam bunlarıda o hızda kullanırım...
    Kardeşim tekrar söylüyorum,neden 2katı benzin 2katı tehlike yaşayasın? Ha illa çok istiyorum diyosan tıpış tıpış eğitimini al ondan sonra gerektiği kadar hıza çık.Gelelim ses konusuna egzos taktır? Motorum cılız diyosan hyo 250 veya bütçen iyiyse ninja 300 al illa yüksek cc alman şart değil

  6. #26
    cagataykk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2014
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Az kaldı...
    Bence senin aradığın motor kawasaki ninja 300..Hem şekil hem gidiyor.Tabi senin bileceğin iş.

    r125 sesinden şikayetini yeni okudum o yüzden tekrar ninja 300 diyorum. :D

  7. #27
    Espaniole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda cb650F - cb125E
    Alıntı <xXx> adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öğütleriniz için çok teşekürler.. Lakin ben hız tutkunu değilim, değiştirmemdeki en büyük amaç sesi çünkü r125 için; elektriklimi? Aaa 125likmi bu, sesi niye yok gibi lafları duymak istemiyorum daha.. R125i ne hızda kullanıyosam bunlarıda o hızda kullanırım...
    Abi geçin bu yavaş kullanırım ayaklarını.. Sadece kendini avutmaya çalışıyor insan yavaş kullanırım diyerek. 600-1000 cc alıp da 125 misali giden insan sayısı çöldeki bitki sayısı kadardır.

    Olanları ben sana söyleyeyim. Metabolizma kendini 'yavaş giderim' diye temkinler ve o yüksek hacim alınır. İlk zamanlar metabolizma kendinden emindir, görevini yerine getirir.

    Sonra o makinenin yol tutuş ve fren performansını fark eder. Cezbedici ses de buna destek olur ve metabolizma görevi yerine getirememiş olur.

    Kendine güvenin gelir birkaç bin km den sonra ve ilk halinden çok daha hızlı kullanmaya başlarsın.

    Her motorcu yaşamıştır bunu, 100 cc kullanan da 1000 cc kullanan da.
    Sadık1453, S6453, burakragaa ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #28
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    şehir içi kullanmak makineyi yıpratır. teknik detaylardan bahsetmek isterdim ama uzun yazmak istemiyorum. özetle, şehir içi kullanıcam diyosan tek yada çift silindirli motorlara bak. yok ille kullanıcam dersen akşam serinliğinde çıkman lazım dur kalk yapmıcaksın şehir içinde gezmiceksin fan açtırmıcaksın.. aksi takdirde motorun ömrünü yersin

  9. #29
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Şu racing motorlar hakkında atıp tutanlar yok mu off of neyse arkadaşım litrelik motor türkiye şartlarında aşırı derece gereksizdir litrelik makina alanların çoğu yarısını anca kullanıyorlardır burada atıp tutuklarına bakmayın zaten bizim bu yollarımıza 600'lük bile fazla ama neyse.

    Gelelim hararet konusuna yine havaya sıkanlar,atanlar tutanlar herkes burada Büyük makina şehir içinde kullanılır soğutma sisteminde bir arıza hata kusur yoksa hiç bişey olmaz,belli bir sıcaklıktan sonra radyatöre rüzgar girmese bile fan kendi rüzgarını kendisi üretip makinayı soğutacaktır.

    Yani bir sorun olmaz sadece şu olabilir mesela 1100xx gibi bir koca kafa kullanıyorsanız yazın sıcakta ayaklarınız bacaklarınız yanabilir,birde motorun tepkileri biraz değişebiliro kadar,kurum meselesi tam komedi kurum genelde dizel bloklarda olur benzinli araçlar kolay kolay kurum bağlamaz yani ben yarış motoru aldım hep yüksek devir 200+ gitmem gerek şeklinde saçma bir düşünceye sakın kapılmayın,bşrde her söylenene kulak asmayın.Olması gereken nok düşük devirde değil çok yüksekte değil maximum devrin yarısı yada yarısının biraz üstünde seyir etmek en iyisidir.

    Bu arada yeterli tecrübeye sahip değilsen denemeni tavsiye etmem 125cc den hemen 600cc racing bir makinaya atlamak g kuvveti çarpması ile başlayıp aklının uçmasıyla birlikte büyük kazalara neden olabilir o yüzden kendine zaman tanı ağır ağır büyüt 250cc 500cc diye devam et,iyi forumlar.
    Sadık1453, Potenza, S6453 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #30
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    gereksiz topikler vol.99
    yaw dalga mı geçiosunuz insanlarla?
    biride demişki 3.viteste 40km gidersiniz rölantide filan?at arabası mı kullanıosunuz ya?
    Peugeot panter mi,puch mu?600rr ın 1000 rr ın neresini rölantide kullanıcan ya?at bakalım tut bakalım,bırakın artık bu cahil cühela yorumları..
    Sadık1453, burakragaa ve by_001 bunu beğendiler.

  11. #31
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ahtand123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devirlere çok takılmayın sürüş modu olan motorsikletler var parası varsa arkadaşın iyice araştırıp almasını tavsiye ederim sonuçta insanın kendini öldüreceği varsa 1000 lik motora ihtiyacı yok bisikletlede yapar bu işi .. hocam kendine inancın güvencin varsa birazda bilinçli kulanıcıysan hiç bunların yanında maddi durumunda el veriyorsa hayabusa al ama şunu unutma DİKKAT ET ....
    Çok merak ediyorum 150 cc kullanan birinin 1300 cc' lik bir motosikleti tavsiye ederken ki özgüvenin sebebini? Arkadaşım sen hiç bindin mi o alete milleti gaza getiriyorsun?

    Google' a yazmadan hangi 600 yada 1000 cc.lik makinenin teknik özelliklerini biliyorsun? Kaç defa bindin kaç km. yaptın? Bakın böyle klavye başında atıp tutmak çok kolay, işler yola çıkınca değişir. Yapmayın bunu sizde gaza gelmeyin milleti de getirmeyin.


    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    Potenza, S6453, hazarozan ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  12. #32
    onr ayaztuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    Böyle bir başlık atmışsan bence sen 125 cc gecmemen gerek
    Potenza, burakragaa ve by_001 bunu beğendiler.

  13. #33
    <xXx> - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Arkadaşlar konu dağıldı iyice benim öğrenmek istediğim şehir içinde gezilirmi? Herhangi bi sorun yaratırmı? 40 50 km hızla gitsek arıza oluşurmu motorda?
    Bu konuda fikirlerinizi versenizde konumuz dağılmasa..

    Bırakın hız yapıp yapmayacağım bana kalsın..

  14. #34
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Her yıl olduğu gibi bu yılda yazın yaklaşmasıyla birlikte bu tür başlıkları sık görüyoruz,

    Bahsettiğin motorlarin gaz hassasiyetleri dokunmatiktir.
    Şahsi fikrim şu durumda sakın öyle bi işe bulaşma.

    Sorunun cevabı ise ; Hiç bi sorun oluşmaz,

  15. #35
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı <xXx> adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar konu dağıldı iyice benim öğrenmek istediğim şehir içinde gezilirmi? Herhangi bi sorun yaratırmı? 40 50 km hızla gitsek arıza oluşurmu motorda?
    Bu konuda fikirlerinizi versenizde konumuz dağılmasa..

    Bırakın hız yapıp yapmayacağım bana kalsın..
    Aksine kardesim sana kalmasın sana kalirsa hiz yaparsın. Bence asil konu bu seni hayatta tutmak. Soruna cevap aramana gerek yok. Bunu yapan mühendisler bir cozum uretmistir, senin endiselenmen gereken konu motor degil. Duygularini ve motorunun kontolunu nasil saglarsin onu coz bence once.

    "KAZASIZ SURUSLER"
    semihss ve Potenza bunu beğendiler.

  16. #36
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    En güzelini Sadık Bey yazmış. ..Tekrar tekrar oku bunlari sevgili arkadaşım. ..

  17. #37
    <xXx> - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aksine kardesim sana kalmasın sana kalirsa hiz yaparsın. Bence asil konu bu seni hayatta tutmak. Soruna cevap aramana gerek yok. Bunu yapan mühendisler bir cozum uretmistir, senin endiselenmen gereken konu motor degil. Duygularini ve motorunun kontolunu nasil saglarsin onu coz bence once.

    "KAZASIZ SURUSLER"
    Eyvallah düşüncen için ama ben gerçekten hız yapan biri değilim..Kendimi düşünmüyorum ben ölede böylede vefat edecem,ya birine vurursam onun hayatını ve ailesinin hayatını mahvederim düşüncesine hakim oldukça hiç bi zaman hıza kalkışmam.. Bu yüzden hız yapmama konusunda kendime aşırı derecede güveniyorum isterse altıma jet versinler...
    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri gelir herşeyden önce
    Vaadetmeseydi cenneti ALLAH, ona bile etmezlerdi secde...!

  18. #38
    gokocan92 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung ->FZ6 Fazer -> YBR 125 -> MT 07
    Kullanılır kullanılmaz değil tabii ki ama yzf 125'den R1 e geçmeni ben tavsiye etmiyorum. Ben hyosung'dan Fazer'e geçmiştim 27hp ye 98hp yani o bile deli farklı gelmişti ki sen 15ten 120'ye geçmeyi düşünüyorsun. Bence bir süre 250cc al 2. el bir tane kullan bir süre sonra geç derim ben yavaş yavaş ilerlemeni tavsiye ederim ama sana kalmış bir şey tabii ki cbr 250 ile devam et derim ben, naçizane fikrim.

    Ve tabii ki sana kalmış bir şey basıp basmamak ama burada ki bütün insanların sadece bir can daha gitmesin diye düşüncelerini yazmak. Kızma yani

    İyi forumlar. Tekeriniz düz bassın

  19. #39
    by_001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Şehir
    42 KONYA
    Motosikleti
    kawasaki er5 cbr 929
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3. viteste rolantıde 40km civarı gidilebilir. Sıcaklık yükseldiğinde fan açılacaktır,sorun olmaz.
    nasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    kawasaki er5 yamaha xjr 1300

  20. #40
    <xXx> - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Alıntı gokocan92 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanılır kullanılmaz değil tabii ki ama yzf 125'den R1 e geçmeni ben tavsiye etmiyorum. Ben hyosung'dan Fazer'e geçmiştim 27hp ye 98hp yani o bile deli farklı gelmişti ki sen 15ten 120'ye geçmeyi düşünüyorsun. Bence bir süre 250cc al 2. el bir tane kullan bir süre sonra geç derim ben yavaş yavaş ilerlemeni tavsiye ederim ama sana kalmış bir şey tabii ki cbr 250 ile devam et derim ben, naçizane fikrim.

    Ve tabii ki sana kalmış bir şey basıp basmamak ama burada ki bütün insanların sadece bir can daha gitmesin diye düşüncelerini yazmak. Kızma yani

    İyi forumlar. Tekeriniz düz bassın
    Övünme amaçlı söylemiyorum yanlış anlaşılmasın, motorun m'sini bilmezken r125e 15 dkda alıştım.. 600lük veya 1000lik aldımda hoop hadi trafiğe çıkayım demem. İlk boş bi arazide motoru kontrol altına alana kadar denerim sonra trafiğe çıkarım.. Onlarada kısa bi sürede alışacağıma eminim..

    Kusura bakılmasında ben 600lük veya 1000liğe geçersem uygun olurmu gibi birşey sormadığım halde yorumlar hep o ağırlıkta.. En azından soruma cevap verilip ondan sonra fikirler sunulsaydı daha hoş olurdu.. Baksana yorumlara;
    Kimisi böyle sorumu olur diyo, kimisi dalga geçiyo, kimisi sen 125te kal diyo..kızmamak eldemi
    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri gelir herşeyden önce
    Vaadetmeseydi cenneti ALLAH, ona bile etmezlerdi secde...!


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)