Motosikletler motoru yerleştirebileceğiniz yer limitli,O yüzden küçük hacimden çok güç çıkarmak için yüksek devirde çalışan motorlar üretilmekte.Bu yüksek devir konusundan az çok bahsedilmiş.
Diğer ve aslında en önemli konu rüzgar direnci.Motosikletler sanılanın aksine çok yüksek rüzgar direncine sahipler.Ve rüzgar dirençleri sürücünün oturuş pozisyonuna göre değişiyor.Çağdaş arabalar artık ortalama rüzgar direnci 0,25-0,30 cd arası olan rüzgar direnci motosikletlerde 0,40 cd civarında dolaşıyor.Bu da ciddi şekilde benzin tüketimine ve son hıza etki ediyor.Şu linkte rüzgar direnci hakkında bilgiler ve bazı araçların ve cisimlerin rüzgar dirençleri var;
http://tr.wikipedia.org/wiki/Aerodinamik_(otomobil)