Walla ufak bir rutus atmis honda
Walla ufak bir rutus atmis honda
Nc serisi vergisi yuksek
Xj6 hem daha guclu hem fiyat olarak cok uygun hemde sorunsuz bir motosiklet
Cb500 f fiyatina 4 silindir xj6 alinir sifir hem daha guclu.
Cbr650 f cok pahali xj6 dan fazla farkida yok fiyati haric .al xj6 yi kafan rahat olur.
@ barodi zaten rotam sanirim xj6 ya kaydi, tek sikinti stok durumu bir de abs (bu abs konusu da ayri bir olay sanirim). Yalniz yamaha sitesinde neden sadece diversion var onu da anlayamadim, sanirim yaslandik hocam...
Bu sene turkiyeye sadece diversion f gelecekmis zaten sitede f in fjyati var diger naked yok
f in abs lisi var ancak oda turkiyeye gelmiyo
Gelseydi alirdim abslisini gecen sene.gerci abssiz de fren ve lastiklerden eminim ben .iyi yani.
Stok durumu berbat gecen sene koskoca turkiyede dadas motorda vardi bir tane duzceye gidip aldim.
Saka gibi walla, millet yamaha diye inliyor makine bulamiyor... Diversion bulursam sanirim alacagim birkac haftaya. Eywallah hocam
Hayirli olsun pisman olmassin 10000 km dir kullaniyorum hic bir sikinti cikarmadi tık yok hic uzmedi beni
Muadillerine gore aradaki fiyat farki benzin olayina fazla takilmayi anlamsiz kiliyor
Walla 20 gun olmus konuyu acali, hala kafa karisikligi devam ediyor arkadaslar... Net bir karar veremedim, ve en buyuk etken ABS oldu karar vermememde, mallesef Yamaha XJ6 ya ABS olmamasından dolayı, pek aklım yatmıyor (ABS konusundaki atesli tartismalari okudum, ama ben gerekli olduguna inananlardanim), geriye butce olarak da bakildiginda alternatifler ER6, NC750s ya da CB500f kaliyor. Ha bi gayret akil verin...
kagni gibi dediginiz 6500 devir cevirebilen motorun 0-100 kmsi 4.3 saniye.
Ben normalde yamahayı beğendim uygun fakat ikinci ele bak hangisi tutuluyorsa onu al motor güzel olur ama 2. elde tutulmassa şahsi kanaatim satarken yedek parça isterken sıkıntı. Örneğin mt 07 nin yedek parça ve 2. elinde pek sıkıntı olacağını sanmıyorum. MT07 yi kesinlikle övmüyorum sadece bu konuya dikkat çekmek istedim.
XJ6f
TL 21.950,00
nc 750 s 23,100
ZEMHERİ!
İlla ABS'li bir motor almanız gerekmiyor . Asıl abs sizin elleriniz ve yolu okuyabilme kabiliyetinize göre fren mesafeniz değişecektir . Altın elbiseli adamında dediği gibi her zaman abs devreye girmeyebiliyor . Bu yüzden asıl freni biz ellerimizde yapacağız ona göre süreceğiz . Abs'ye güvenip nasılsa abs var motorum zınk diye durur diye sakın düşünmeyin
Devir çevirmiyor dedikleri NC' de henüz redline göremedim, kesiciye giremedim...
Komple yanları stompgrip doldurdum bu sefer her gaz açtığımda pantolonumu sıyırıp fırlamaya çalışıyor, öküz asılışı bir tork.
Ayrıca birçoğumuz %70 şehir içi kullanıyoruz, trafikte düşük devir seyretmenin, 2000 rpm de bile bayılmayıp dokunduğunda asılmasının lüksü tartışılmaz
Alet hacıyatmaz gibi, agırlık merkezi çok aşağıda, sen virajda hernekadar yatırsanda denge kalmayı koymuş kafaya gibi askıda bekliyor, hatta orta sehpada bile doposu yukarda motosikletler gibi yana yığılıp kalmıyor, dik durmak istiyor Bu bi olumsuzluk ama dengenin anlaşılması açısından doğru bir örnek
Frenleme konusuna girmiyorum bile, bu fiyata alabileceğim başka hangi motosiklet böyle durabilir hiç araştırmadım ama bi düşündüğümde böle bir model aklıma bile gelmiyor ABS sen girsin istediğinde bile devreye girmiyor sanki başka boyuttan direk yukarıya bağlı gibi gerçekten panik tehlike anında çizgiden çıkacağını sezdiği anda direk devrede bunu halen anlayabilmiş değilim ama dozajlaması nefis.
Yakıt mevzusunda ben herhalde en çok yaktıranlardanım, komple açık egzoz kullanıyorum, işim evim arkadaş çevrem 7/24 tamamen trafik %70 1. viteste kullanıyorum belkide daha bile fazla bu sebepten 4lt / 100 km civarlarında seyrediyorum :/
52lt arka çantasıyla 2. el aldım, eldivenimi, kaskımı, disk kilidimi, temizlik bezlerimi, damgalı plakamı... avadanlığında içinde bulunduğu ön bagaj sorunsuz alıyor bu sebepten uzun yola çıkmadıkça gerek yok diyerek çantayı söktüm
Veee benim nispeten önemsediğim mevzulardan biri, uçtu kaçtı, son sürat 5km fazla, seninkini döver, teker, sıTopi stayla bilmemne deneyen kullanıcılardan direk ama direk ayrılıyorsun. Net : " Motosiklet Kullanıcısı" sınıfındasın. 2. el alırkende satarkende muattabın yine bu kisiler.
Devir dahil birçok kişinin begenmediği özellikleri toplarsak zaten başlı başına daha uzun ömürlü bir motosiklet satın almış oluyorsun.
Eksileri diye sayabileceğim henüz hiçbirşeyiyle karşılaşmadım ama bildiğim bir teklik var : Parçaları bence pahalı.
Verginin bir üst sınıf olmasıda eksi sayılabilir ama yakıt hertürlü kurtarıyor hatta kar bile bırakıyor totalde. o karlada sarf malzemeler tamamlanıyor 7/24/360 miss gibi biniliyor.
Bende 4-5 ay hesap kitap yaptım, duygularını anlayabiliyorum ama sonuç olarak kullanım tarzını ihtiyaçlarını senden iyi bilen olamaz.
Bu sebepten kaşı gözü güzel diye bişey alacağına, keyif duyacağın beklentilerini karşılayan birşey al bence daha mutlu olursun
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
@ ferdinandd hocam o anlattiklarin sanirim benim aradiklarim eywallah, cok faydali tecrubeleriniz
Mt 07 bu motorun içinden geçer hem de daha ucuz. Mantıklı kimse nc almamalı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)