Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

2T 125 Motor tavsiyesi arıyorum

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Motosikleti
    mondial 150 mr vulture
    Alıntı kngsze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her motosiklet modelini bilmek zorundamıyım ?

    Sen yemek yiyorsun ama detayına kadar nasıl enzimlerine ayrılıp sindirildiğini biliyor musun ?
    Yada her yemek yiyen biliyor mu ? Ben motosiklete biniyorum iç aksamını bilmek zorunda mıyım ?
    Daha önce rastlamamış olmam cahillikten mi ? Yoksa eski model olduklarından mı ?

    Eleştireceğine kendini geliştir bizi aydınlat...

    bu yorumu okurken aklıma geldi bi anda
    kngsze bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    kngsze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar-Kadıköy
    Motosikleti
    Apache *11
    Alıntı mekan67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yorumu okurken aklıma geldi bi anda http://www.youtube.com/watch?v=zxb6OuFjPZk
    Gülmedim desem yalan olur

    Amacım tartışma yaratmak değil,sadece direk yargılamayın anlamaya çalışın..

    Deponuz full,yolunuz düz olsun...
    mekan67 bunu beğendi.
    Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin

  3. #23

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Haa unuttuk 125cc klasmanında bir janavar vardı, hakkaten ayıb oldu, efsne MZ 125, konu dağılıyor hakikaten, başlık sahibi kusura bakmasın, sanırım "racing" tarzı 2 zamanlı 125cc arayışında, hasılı kelam "125cc racing 2 zamanlı motorlar ateşli" oluyor.
    cenkito ve AGAWORM bunu beğendiler.

  4. #24
    CanKarsiyaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    FZ8Naked
    Alıntı PamirGt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor konusunda Derbi'nin 125 naked modelini sürdüm.Performansı gayet yerinde.Avantajlarına ve dezavantajlarına gelirsek.Performansı diğer 125 cc motorlara göre çok çok fazladır ancak çabuk yıpranır her benzin aldığınızda, benzinzinle beraber depoya yağ koymanız gerekir.Daha bilgili arkadaşlarım yanlılşım varsa düzeltirse sevinirim.İyi günler iyi forumlar
    pamir kardeşim benim anlatım yanlıs aynı derbiyi kullandık pamirle 850kmde bir 2t yağ koymanız gerekiyor benzini fazla 5litre kadar gaz açınca derbi gpr nude 125 ile 165 civari hız yapılıyor ama üstünde gianelli performans egsoz falan vardı
    Honda CBR250R (2014) Tri color kullanıcısı.

    http://instagram.com/canhepkasar

  5. #25
    AGAWORM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Peugeot 103 IIC (El yapımı)
    Arkadaşlar çok sağolun , sayenizde 2T motorlarla başlamamam gerektiğini , aksi taktirde hem canımın hem cebimin yanacağını öğrendim

  6. #26
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Bana göre 2t motorların ruhu çok başka. Evet 4t lere göre daha çabuk yıpranabilir ama bir gidiyorlarki tadından yenmiyorlar Yamaha YZ125 kullanıyorum ve ağırlığı sadece 95KG yaklaşık 33hp güç üretiyor. Böyle bir makinayı kullanmak sizce de eğlenceli olmaz mı? Yıpranma olayıda cross 125 lerde biraz daha hızlı oluyor. Oda minicik motordan muazzam güç üretmesi yüzünden. Sezonda 2 piston değiştirseniz size 200 dolara patlar . Her haftasonu cumartesi pazar dolu dolu araziye gittiğinizi hesap ediyorum. Bu söylediklerim yz125 için geçerli. Diğer modellerde farklılık gösterebilir.


    2t ler 4t lere göre çok daha basit motor yapısına sahiptiler. Sübaplar, egzantirik zinciri vs yoktur. Piston sekman değiştirme işi 10 somunu sökmeye bakar. Bir iki dikkat edilmesi nokta var onlarıda internette kolayca bulabilirsiniz. Hatta 4 dakikali bir video izleyerek bile öğrenirsiniz.

    Edit: Ayrıca 2t lerin torku 4t lere göre daha düşüktür. Üst devirlerde yüksek güç verirler. Alt devirleri oldukça ölü oluyor.

  7. #27

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    @blamir Sizin yz ile ilgili "benzinin bittiği" video dışında başkaca videon varmı? hakkaten esslı alet, ancak plaka vs çıkmıyordu yanılıyormuyum?

  8. #28
    585858 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2011
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    BMW 1955 r25 Mz 1990 251 Honda cb 125 e
    Madem 2 zamanlı tavsiyem; bir MZ 251 etz sahibi olarak bu motor olur halen parçaları bulunabiliyor ama 1992 den sonra türk üretimine geçti. Fakat bu kadar uygunlu 4 zamalı varken neden 2 zamanlı tercihiniz.
    ZEMHERİ!

  9. #29
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2t ler 4t lere göre çok daha basit motor yapısına sahiptiler. Sübaplar, egzantirik zinciri vs yoktur. Piston sekman değiştirme işi 10 somunu sökmeye bakar. Bir iki dikkat edilmesi nokta var onlarıda internette kolayca bulabilirsiniz. Hatta 4 dakikali bir video izleyerek bile öğrenirsiniz.

    Edit: Ayrıca 2t lerin torku 4t lere göre daha düşüktür. Üst devirlerde yüksek güç verirler. Alt devirleri oldukça ölü oluyor.
    Blamir gayet güzel açıklamış. Yanlış bilinen tork meselesini de söylemiş. Adam işi biliyor bize de öğretiyor

  10. #30
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Blamir gerekeni yazmış.

    Enduro yarışlarında 250 cc 4 zamanlılar 125cc klasmanında yarışırlar.
    300-450 cc 4 zamanlılar 250 cc klasmanında yarışır.
    Bu size birşey ifade eder sanırım.
    dockerengin bunu beğendi.

  11. #31
    maxiscooter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2013
    Şehir
    K.K.T.C.
    Peki bu 2t lerin daha çabuk şişer denmesinin doğruluk payı var mı? Tam performansta kullanmadan uzun yol yapılmaz mı?

  12. #32

    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    Bursa
    Arkadaş kimse Yamaha RX 115 - RX 135 ten bahsetmemiş ? Egsoz sesi ve egsoz dumanının kokusu yok mu hele, beni baştan çıkarıyor... Ybr 125 im var satıp bi 115 lik alıcam sanırım...
    blamir bunu beğendi.

  13. #33
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    Alıntı maxiscooter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki bu 2t lerin daha çabuk şişer denmesinin doğruluk payı var mı? Tam performansta kullanmadan uzun yol yapılmaz mı?
    evet 2t motor çok çabuk şişer çünkü piston her yukarı çıktığında ateşleme gerçekleşir o yüzden uzun yol için 4t tercih edilir.(4t de ise piston eteşledikten sonra 2 iş yaptıktan sonra tekrar ateşler)

    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir

  14. #34
    maxiscooter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2013
    Şehir
    K.K.T.C.
    Alıntı rambomert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet 2t motor çok çabuk şişer çünkü piston her yukarı çıktığında ateşleme gerçekleşir o yüzden uzun yol için 4t tercih edilir.(4t de ise piston eteşledikten sonra 2 iş yaptıktan sonra tekrar ateşler)

    http://www.youtube.com/watch?v=GwFB3RcVcHI

    o zaman illa 2t olacaksa su soğutmalı falan olacak ki çok sıkıntı yaratmasın...

  15. #35
    rambomert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Motosikleti
    Minsk 125/ zealsun ms 150-7
    Alıntı maxiscooter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman illa 2t olacaksa su soğutmalı falan olacak ki çok sıkıntı yaratmasın...
    evet su soğutmalı olursa sıkıntı çıkarmaz
    maxiscooter bunu beğendi.
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir

  16. #36
    just4techno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Piaggio Skipper, Sym Fiddle 3
    konuyla alakası yok ama 2 zamanlıların gücü
    rambomert ve Blacklove16 bunu beğendiler.

  17. #37
    AGAWORM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Peugeot 103 IIC (El yapımı)
    Alıntı 585858 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Madem 2 zamanlı tavsiyem; bir MZ 251 etz sahibi olarak bu motor olur halen parçaları bulunabiliyor ama 1992 den sonra türk üretimine geçti. Fakat bu kadar uygunlu 4 zamalı varken neden 2 zamanlı tercihiniz.
    Sesi ve ürettiği muazzam güç beni 2T ye çekmişti fakat yakıt konusundaki sıkıntıları ve aslında önemli olan hayranı olduğum o muazzam gücü başlangıç seviyesinde kontrol edemeyeceğimi düşündürdüğünden vazgeçtim .
    İstanbul Avrupa yakasında akvaryumla ilgili tüm sorunlarınıza ücretsiz cevap alabileceğiniz biriyim . İsteyin kapınıza kadar geleyim

  18. #38
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    cagiva mito 34 hp,,,


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cagiva-cagiva-mito-125-evo-turkiye-deki-en-hizli-125-lik-120202588/detay

  19. #39
    AGAWORM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Peugeot 103 IIC (El yapımı)
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cagiva mito 34 hp,,,


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cagiva-cagiva-mito-125-evo-turkiye-deki-en-hizli-125-lik-120202588/detay
    Sabah baktım bu ilana ödüm koptu
    İstanbul Avrupa yakasında akvaryumla ilgili tüm sorunlarınıza ücretsiz cevap alabileceğiniz biriyim . İsteyin kapınıza kadar geleyim

  20. #40

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Adam pes etti,vaz geçti 2t racing ile başlamaktan, vurmayın yeter


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)