CBR 500 R 2000 km Sonrası Sürücü Yorumları
Reklamlar
-
Cbr 500R ile 2000 km yol yaptım. Bu süre zarfında şunu söyleyebilirim ki motor kesinlikle keyifli ve zevkli bir sürüş sunuyor.
Viraj kabiliyeti çok iyi Motosiklet deneyimi fazla olmayanların bile virajlarda zorlanmayacağını söyleyebilirim. (bundan direk 500 lük makine ile başlayın anlamı çıkartmayın sakın).
Frenleri gerçekten tatminkar %75 ön fren kullanıyorum ve şunu söylemeliyim ABS gerçekten her motorda olmalı bence.
Super Sport bir makinada artçının bu kadar rahat edeceği hiç aklıma gelmezdi. Arka sele ve oturuş pozisyonu itibari ile artçı keyifli bir yolculuk yapıyor.
Ağırlık konusunda motor 200 - 210 kg civarı fakat bu ağırlığı size hissettirmiyor.
Son hiz videolardan gördüğüm 187 km benim için bir önemi yok. Benim için önemli olan ani hizlanma ve bunu her hızda yapabilme kabiliyeti bunuda Honda fazlasıyla başarmış.
Ve çoğumuz için en önemli kısmı yakıt konusu. Bir depo ile şehir için sürekli sakin kullandım ( genelde 90-110 arası )gereksiz ani kalkışlardan ve yüksek hızlardan kaçındım. Fakat hiç yapmadım dersem yalan olur ama 140 km üzerine hiç çıkmadım diyebilirim ve ışık yandığında ortalama 4 lt tüketim gösteriyordu. Daha sonra depoyu yine fulleyip bu sefer keyfe keder gündelik kullandım. Işıklarda ani kalkış otobanda yüksek devirli sürüşlerden kaçınmadım benzin bittiğinde ortalama 4,70 lt gösteriyordu. Ve şuanda sıradan gündelik kullanımlarımda ortalama 4,30 lt gösteriyor.
Cbr 500 R nin en kötü yanı kornası hangi akla hizmet o kornayı o şekilde yaptılar aklım almıyor.
Fiyat konusundada ben fuardan almıştım. Plaka ruhsat anahtar teslim bana 20750 Tl geldi.
Bana gerekmeyen ilave silindir ve beygire ihtiyacım yok. Kullanmayacağım ilave güç için daha fazla vergi ve servis ücreti vermektense bu makinayı aldım.
Ve doğru karar verdiğimi yaptığım yol arttıkça daha iyi anlıyorum.
(yanlış yönlendirme ve bilgilendirme yapmak istemem yazdıklarım tamamiyle kişisel fikirlerimdir)
Reklamlar
-
Keşke resimde ekleseydiniz...
Benimde gönlümde daima ss var fakat mantıklı olarak düşündüğümde 600cc motosiklet bakım yakıt vergi herşeyi geçtim tr şartlarında top speed nerde yapacaksın ve kendime rahat hızlanan ve max 200 civarı hıza çıkan motolara bakmaya başladım sizin yazınız sayesinde iyi fikir edindim ...
-
daha önce resimleri eklemiştim o yüzden gerek duymadım. Sadece merak edenler için motor hakkında görüşlerimi yazmak istedim
-
yavuzseker82 adlı üyeden alıntı
daha önce resimleri eklemiştim o yüzden gerek duymadım. Sadece merak edenler için motor hakkında görüşlerimi yazmak istedim
üstteki yazıma eklenti yaptım sag olun...
-
Bende aynı motoru yaklaşık 2100 km dir kullanmaktayım.Bende sizin bahsettiğiniz gibi çeşitli kullanım tarzlarıyla denedim.Ekonomik kullanımda 4lt altına rahatlıkla düşüyor,tatlı agresif kullanımlardada 4.1 lt falan yakıyor üstüne çıkmıyor.Bu arada ölçümlerinizi depodan depoya yaparsanız daha sağlıklı olur zira yol bilgisayarı 0.5 lt kadar yüksek gösteriyor.
-
Elbette kullanım farkı olabilir zaten depoyu fulleyip sıfırlıyorum motoru agresif kullanmayı seven biriyim benim sakin kullanım seklim bile Size sert gelebilir 4 lt altına dusermi elbette duser ama motoru sırf yakmasın diye kullanırsan duser benim verdigim olcum bilgileri keyiften odun vermeden kullanarak aldıgım bilgiler yoksa eminim bu motor 3,5 lt gorur kullanım onemli bir faktör. Elbette keyif isi kisiden kisiyede degisecektir zaten benim yazımda gunluk karma kullanımında suan 4,3 oldugunu yazdım bu değerler bile 500 luk makina ıcın mukemmel bu arada makinan hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
-
Ose adlı üyeden alıntı
Keşke resimde ekleseydiniz...
Benimde gönlümde daima ss var fakat mantıklı olarak düşündüğümde 600cc motosiklet bakım yakıt vergi herşeyi geçtim tr şartlarında top speed nerde yapacaksın ve kendime rahat hızlanan ve max 200 civarı hıza çıkan motolara bakmaya başladım sizin yazınız sayesinde iyi fikir edindim ...
Ninja 300 200 yapıyor.Hafif olduğu için mi bilemedim daha da hızlı hızlanıyor.CBR 500R177 den sonra tıkanıyor.1-1 Rüzgar göre hız artıyor.
Hem daha ucuz hem daha şekil bir makina alabilirsin NİNJA 300 önerim olur.2 Diş daha küçük lastikleri.Amortisör olarakta daha iyi puan verilmiş test sitelerinde. 18.000 TL ABS OLAN
-
-
Ninja 300 daha hızlı hızlanmıyor Son hızı biraz daha yuksek okadar tecrube ile sabittir fiyatta 18 degil 6425 Euro yani 19200 honda servis ağı ile kawasaki karsılastıralamaz.bile bu bile tercih sebebini etkiler
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
muhahha306 adlı üyeden alıntı
Kornasının nesi var ?
kornanın yeri cok kıl ne zaman basmak istesem elim bir turlu ilk seferde gitmiyor
-
yavuzseker82 adlı üyeden alıntı
kornanın yeri cok kıl ne zaman basmak istesem elim bir turlu ilk seferde gitmiyor
Sanırım tüm 2014 Japon motosikletlerde Sinyal ve Korna butonlarının yeri değiştirildi ve şu an hepsinde aynı.
Hatta AEA - Barkın Bayoğlu fuarda motosiklet tanıtırken bu konuya da değinmişti. "Bu standardı zaten Japonlar oluşturmuştu, şimdi niye değiştirdiler anlamadım" diye yorum yapmıştı.
Ben de MT-07'de aynı dertten muzdaribim. Ani durumlarda korna yerine el boşa gidiyor sürekli Ama planlı kornalarda zamanla el alışıyor yeni yerine de
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
Bende cbr 500r sahibiyim. 250km yol yaptim daha gıcır. Hicbir sikayetim yok. Tek sikayetim benimde korna. Ne zaman kornaya bascak olsam bir türlü tutturamiyorum
-
özellikle cbr 500 r kullananlara sormak istiyorum cbr 250 den veya benzer cc den 500 r a geçenler varsa ani hızlanmalarda ve top speed arasındaki farklar nelerdir ve cbr 500 ün bir solukta çıkacağı hız nedir
-
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
özellikle cbr 500 r kullananlara sormak istiyorum cbr 250 den veya benzer cc den 500 r a geçenler varsa ani hızlanmalarda ve top speed arasındaki farklar nelerdir ve cbr 500 ün bir solukta çıkacağı hız nedir
100 km maksimum 6 saniyede cıkıyor fakat onemli olan bu degil her km sonrası hızlanma iyi 80 150 arası veya 100 170 arası geçişler cok iyi 250 lik makina ile arasında cok fark var en buyuk fark ani kalkıslarda hissedersin
-
ErknOzyurt adlı üyeden alıntı
Ninja 300 200 yapıyor.Hafif olduğu için mi bilemedim daha da hızlı hızlanıyor.CBR 500R177 den sonra tıkanıyor.1-1 Rüzgar göre hız artıyor.
Hem daha ucuz hem daha şekil bir makina alabilirsin NİNJA 300 önerim olur.2 Diş daha küçük lastikleri.Amortisör olarakta daha iyi puan verilmiş test sitelerinde. 18.000 TL ABS OLAN
NİNJA 300 Alınca deneriz 300 CC ile yanından geçeyim Hemen hemen aynılar diyebilirim.Deposu NİNJA nın daha büyük.Piste giderseniz CBR ın o küçük deposu sliders eritmenize izin vermez bilgin olsun.Ha yaparsınız ama yorulursunuz tutunacak şekilde bir depo değil.NİNJA 300 ile yan yana koyunca motor resmen SUPERTOURİNG gibi duruyor.
-
ErknOzyurt adlı üyeden alıntı
NİNJA 300 Alınca deneriz
300 CC ile yanından geçeyim
Hemen hemen aynılar diyebilirim.Deposu NİNJA nın daha büyük.Piste giderseniz CBR ın o küçük deposu sliders eritmenize izin vermez bilgin olsun.Ha yaparsınız ama yorulursunuz tutunacak şekilde bir depo değil.NİNJA 300 ile yan yana koyunca motor resmen SUPERTOURİNG gibi duruyor.
Almadanda deneriz otoparkta var 300 special canlısıyla deniyoruz her sabah basın Expresten Yenibosna istikametine pes pese gidiyoruz Son hız harici hicbir artısı yok dedigim gibi hepsi bir kenara hayatında kac defa kawasaki servisi onunden geçtiğini bir dusun basaksehirden sirinevlere gidene.kadar 3 tane honda var goruntu daha Hos dersen birsey diyemem zevk meselesi elbette ama aldıktan sonrasında dusunmek lazım Allah cc gonlundeki motoru nasip eder insallah arkadas en iyi motor gonlundeki motor
-
yavuzseker82 adlı üyeden alıntı
Almadanda deneriz otoparkta var 300 special canlısıyla deniyoruz her sabah basın Expresten Yenibosna istikametine pes pese gidiyoruz Son hız harici hicbir artısı yok dedigim gibi hepsi bir kenara hayatında kac defa kawasaki servisi onunden geçtiğini bir dusun basaksehirden sirinevlere gidene.kadar 3 tane honda var goruntu daha Hos dersen birsey diyemem zevk meselesi elbette ama aldıktan sonrasında dusunmek lazım Allah cc gonlundeki motoru nasip eder insallah arkadas en iyi motor gonlundeki motor
Ben bursa' da yaşıyorum.1 Tane servis var ) Honda 2 adet o konuda sende haklısın.Sonuçta ikiside var.Lastik CBR gibi kalın olaydı iyidi.
-
SS 180 mi enteresan ınsan korkar o hızlarda
-
Ben cbr 500 le 0 100 4.5 5 saniye çıkıyorum. Ani hızlanmaları gerçekten çok tatmin edici. Viraj kabiliyeti süper. Oturuş pozisyonu çok rahat. Gidon turu iyi. Görüntüsü tatminkar. Şehir içi kullanım için daha ne isterim ki? Ömrümün sonuna kadar binebilirim )
-
Berke90 adlı üyeden alıntı
Ben cbr 500 le 0 100 4.5 5 saniye çıkıyorum. Ani hızlanmaları gerçekten çok tatmin edici. Viraj kabiliyeti süper. Oturuş pozisyonu çok rahat. Gidon turu iyi. Görüntüsü tatminkar. Şehir içi kullanım için daha ne isterim ki? Ömrümün sonuna kadar binebilirim
)
4.5 saniyede çıktığının video kaydı var mı acaba merak ettim. xj6 ile çok iyi kalkarsak 4 sn anca oluyor da, 4.5 iyi geldi
-
ErknOzyurt adlı üyeden alıntı
Ninja 300 200 yapıyor.Hafif olduğu için mi bilemedim daha da hızlı hızlanıyor.CBR 500R177 den sonra tıkanıyor.1-1 Rüzgar göre hız artıyor.
Hem daha ucuz hem daha şekil bir makina alabilirsin NİNJA 300 önerim olur.2 Diş daha küçük lastikleri.Amortisör olarakta daha iyi puan verilmiş test sitelerinde. 18.000 TL ABS OLAN
Benim gibi düşünen çok insan vardır o yüzden düşüncelerimi paylaşayım. Ninja cbr'a göre çoğu yönden albenisi daha fazla olan bir model. Yalnız abi olay sadece burda bitmiyor ki. Allah korusun bu işin kazası, yan yatması var. Kawanın yedek parça fiyatları insanı acayip derecede korkutuyor. O yan grenajların fiyatlarını duyan herkes ığhh bu da neymiş der bence. Realist bakarsak bu budur benim gözümde. Diğer türlü benim de gönlümdeki ninja olurdu bu 2 tercihte. Ama gerçekler acı çok mu ekonomik düşünüyorum ne
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)