Amaç zaten birinin birini geçmesi değil, 0 dan kalkışta hp si yüksek olan tabikide geçecektir. Ama şöyle bir durum var iki motor da 4. Vitesdeyken 120 km ile gidiyorsa 650 nin tork eğrisi 600 e göre daha düzgün olduğu için çok bir fark olmaz, denemek lazım. 600 den 650 e değişimdeki amaç genel olarak bütün devirlere dağılmış bir güç ve tork eğrisi elde etmek ve daha konforlu bir sürüş elde etmektir. Aynı zamanda bu yakıt ekonomisi getirir, çünkü 600 ün daha çok gaz açarak daha çok devir çevirmesi gerekir. Honda müşteriye şunu demeye çalışıyor, performans odaklı bir sürüş istiyorsan 600rr alacaksın, konfor/performans/ekonomi dengeli bir sürüş istiyorsan 650f alacaksın. Tabi bizim kafa yapımız bir avrupalı veya japon gibi olmadığı için bazı şeyleri kıyaslarken yanlış mecralara taşıyoruz bu tip karşılaştırmaları.
Bir de not
M3 teknik verisi: 0-100: 4.3 sn
M5 teknik verisi: 0-100: 4.3 sn
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)