Bugün harley davidson sürdüm
Reklamlar
-
izmire harley davidson ın tırı geleceğini gördüğümde test sürüşüne hemen yazılmıştım. randevuyu bugüne vermişlerdi 1200 custom modelini kullandım ki şuan sürdüğüm motor 125 cc scooter. ilk defa büyük bi motosiklet sürdüm ama hiç yabancılık çekmedim 600 cc vız gelir gibi geldi bi an
Reklamlar
-
Hocam unutma ki o bir cruiser, 600 lük spor motoru vızz olarak düşünmemelisiniz. Harley davidson custom'da gaz kolunu çok çevirdiğinizdr belkş en kötü düşersiniz ama soor motorda düşürsiniz üstünüze bir de motosiklet düşer iyi sürüşler
-
1000lik olmaz ama 600lük rahat kullanırsın(Barkın BAYOĞLU)
-
shooter1 adlı üyeden alıntı
1000lik olmaz ama 600lük rahat kullanırsın(Barkın BAYOĞLU)
İroni........
-
103kübik inçlik versiyonunu sürdüm ben onun. 1700cc falan oluyor sanırım
ondan sonra kendi motorum daha seri gelmişti.
cbf1000den sonra 600f hiç beklemediğim kadar hırçın ve sert bir motordu
bu tarz fikirlerle kendini şımartma derim, tek değişken motor hacmi değil zira
yavaş yavaş, acele etmeden, tadını çıkartarak büyütmek en güzeli bana kalırsa
-
1200 cc bile olsa 60-70 beygir olması lazım en fazla torkuda 100 ün üstünde yarış motoruyla kıyaslanacak bir motor değil malesef yarış motoru çok daha sert tepkiler vericektir
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
1200 cc bile olsa 60-70 beygir olması lazım en fazla torkuda 100 ün üstünde yarış motoruyla kıyaslanacak bir motor değil malesef
yarış motoru çok daha sert tepkiler vericektir
sert tepkiler beni korkutan şeyler valla 125 cc de sert tepki görmediğimden garip geliyo
-
Harley Davidson'da gaz vermeden kalkamazsın fakat yeni nesil Supersport motosikletlerde debriyajı bırakırken hareket etmeye başlar. Cruiser ile SS motosikletlerin ağırlık merkezleri, oturuş pozisyonları, gidon açılarıda çok farklıdır. Kısacası ne kadar tecrübelide olsanız, her motosiklette bir acemilik yaşarsınız çünkü her motosikletin huyu-suyu farklıdır.
-
glock adlı üyeden alıntı
Harley Davidson'da gaz vermeden kalkamazsın fakat yeni nesil Supersport motosikletlerde debriyajı bırakırken hareket etmeye başlar. Cruiser ile SS motosikletlerin ağırlık merkezleri, oturuş pozisyonları, gidon açılarıda çok farklıdır. Kısacası ne kadar tecrübelide olsanız, her motosiklette bir acemilik yaşarsınız çünkü her motosikletin huyu-suyu farklıdır.
supersport motorların gaz vermeden kalkabilidiğini sizden öğrendim teşekkürler ben gaz vermeden kalkmaz diye düşünüyodum
-
Bursa ya gelemedi ki iron 883 test edelim.
-
Burak Süyün adlı üyeden alıntı
supersport motorların gaz vermeden kalkabilidiğini sizden öğrendim teşekkürler ben gaz vermeden kalkmaz diye düşünüyodum
1000cc yüksek devirli çalışan bir motosiklet deneyiminiz olduğunda, söylemek istediğimi ve aradaki farkı anlayacaksınız.
-
Burak keşke söleseydın yaw bende gelirdim valla sütmeye :(
-
Camo adlı üyeden alıntı
Burak keşke söleseydın yaw bende gelirdim valla sütmeye :(
forumda topic açılmıştı bunla ilgili oraya yazmıştım keşke oraya baksaydın iletişime geçerdik :(
-
shooter1 adlı üyeden alıntı
1000lik olmaz ama 600lük rahat kullanırsın(Barkın BAYOĞLU)
çok güldüm Türk insanının yarışamadığı egosunun ayyuka çıkmış hali Barkın haklı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)