CBR 250R' I satıp SYM Wolf 250 Ye geçmekteki karasızlık
Reklamlar
-
Evrenalpar adlı üyeden alıntı
Peki arkadaşlar servis bakım aralığı kaç km' de bir ve genel servis tutarları ne kadar?
(Ben de alcam bu gidişle scooterdan kurtulup
)
3,000 km de bir yağ ve yağ filtresi değişimi var.. 1,5 litre yağ + 18 TL filtre masrafından başka bişey yok.. Resimlerde gördünüz motor 15,000 km de dir.. Bu güne kadar sadece yağ değişimi , hava filtresi ve yağ filtresi değişimi yapılmıştır.. Ağır bakımları kitapçığında yazıyor.. 20,000 km de fren balataları falan gibi ...
Reklamlar
-
Twin adlı üyeden alıntı
Honda son zamanlar da bir özgüven patlaması yaşıyor ki cbr250 için 13 lira dediler ve Mayıs ve Haziran olmak üzere 2 ayrı zam daha gelicekmiş. Peh, o parayı o motora veren adam ya çok zengindir ya da marka fanatiği.
yamaha mt serisiyle alıcak onun özgüvenini :D
-
designserhat adlı üyeden alıntı
Hondacılara
marka fanatiklerine honda nın servislerine laf söyletmeyenlere bu resimli anlatım kapak oldu.Bırakın artık şu marka fanatikliğini Honda nın yamaha nın parça kalitesini görüyoruz servislerini görüyoruz sürüm sürümdürüyorlar insanları
Azına sağlık Serhat abi. Yapıştır gitsin
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
Şu konu açıldığından beri alıcı gözüyle bakmaya başladım bu wolfe gerçekten çok güzel bence gönlünüz bu motora kaydıysa alın derim aklınızda kalmasın. Titreşim testine gelince o bardağı benim motorun deposuna koycaksın daha rölantide atar onu aşağı, hele böyle üst devirlere gaz vermeye başladığın zaman motor orta sehpada geri geri bildiğin gidiyo
-
-
apachem varkende yapmıştım aynı testi o videoyu yayınlamadan yok ettim
-
ayrıca arkadaşlar şunuda söylemeden edemeyeceğim, kesinlikle motor sesini yakından dinleyin hayran olucaksınız
-
Twin adlı üyeden alıntı
Azına sağlık Serhat abi. Yapıştır gitsin
Can Engin'İ örnek vermek istiyorum Arkadaşımız 0 Cbf 150 aldı daha 7 ay önce ve motordan garip garip sesler geliyor.İstanbul da Asya ve Avrupa yakasında gitmediği servis kalmadı birisi ilgilenmedi birisi de demedi sorun şu şu zaman gelin garantiden değiştirelim adam motordan soğudu sürmek istemiyor ve şimdi satıyor motorunu.Adı Honda başka birşey değil isim yaptı sadece kaç yıldır aynı modelleri fiyatları yükseltip yükseltip satıyor.İnsanlarımızın çoğuda 2.el de zarar etmemek için satın alıyor ama 2.elinin bitmesine çok az kaldı mesela şuan Cbf 150'nin 2.eli piyasası bitik Cbr 125 ve 250 'nin hızlı ama pulsar çıkınca onların da 2.eli bitecek te buraya yazıyorum.
-
Kanı kaynayan genç bir grup üyemiz bu videoyu çekti .. Sonrasında sahibi motoru hemen sattı
İnauzmanın bittiği yerde wolf 250 nin 6. vitesi yeni başlıyor.. dikkatli izlemenizi tavsiye ediyorum
-
Wolf'ta sanki 600cc havası var...iki motor hakkında cahil denecek kadar bilgisizim ama cbr 250'ye göre Wolf daha üst segment gibi...Teknik verilerini bilmiyorum ama kullanıcı için bu bakış açısı da önemli olabilir...!
-
-
çelikatlı adlı üyeden alıntı
Maşallah çok güzel gerçekten Rabbim kazasız belasız kullanmayı nasib etsin.Pek bi kaslı
-
WOLF 250 TEKNİK VERİLER , Sym Globalden alınmıştır ...
http://www.sym-global.com/product/index/204/43
-
designserhat adlı üyeden alıntı
Can Engin'İ örnek vermek istiyorum
Arkadaşımız 0 Cbf 150 aldı daha 7 ay önce ve motordan garip garip sesler geliyor.İstanbul da Asya ve Avrupa yakasında gitmediği servis kalmadı birisi ilgilenmedi birisi de demedi sorun şu şu zaman gelin garantiden değiştirelim adam motordan soğudu sürmek istemiyor ve şimdi satıyor motorunu.Adı Honda başka birşey değil isim yaptı sadece kaç yıldır aynı modelleri fiyatları yükseltip yükseltip satıyor.İnsanlarımızın çoğuda 2.el de zarar etmemek için satın alıyor ama 2.elinin bitmesine çok az kaldı mesela şuan Cbf 150'nin 2.eli piyasası bitik Cbr 125 ve 250 'nin hızlı ama pulsar çıkınca onların da 2.eli bitecek te buraya yazıyorum.
Aynen Serhat abi katılıyorum. Ben babamla beraber Veysel abi'nin motorunu çok met edilen bir Honda servisine götürdüm de, kendisi çalıştığından götüremedi. Sen kalk 50-60 km yol git. Motor cayır cayır yanmış kavrulmuş sıcaktan kaynıyor resmen. Adam geldi motor soğusun diye bir kova sıcak su attı. Ödüm koptu blok çatlıyacak diye. Dedim sen napıyorsun ya, yaptığın iş mi yani dedim? Yok abi motor soğusun diye su attım dedi. Kafası bu kadar çalışıyor işte. Ben daha servise girer girmez hususi olarak belirttim birde adama dedim acelem yok motor soğusun. Neyse yazmıyacağım daha, hakikatten kızmakta haklı Engin abi'de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
çelikatlı adlı üyeden alıntı
Nihat abi bir şey eksik ama. Unutmuşsun
Allah kazadan beladan saklasın
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
var var plakalıkda oda var can
-
UZUNLUK (MM) : 2005
GENİŞLİK (MM) : 790
GENEL YÜKSEKLİK (MM) : 1050
SELE YÜKSEKLİĞİ (MM) : 790
DİNGİL MESAFESİ (MM) : 1320
YERDEN YÜKSEKLİK (MM) : 150
AĞIRLIK ÖN (KG) : 82
AĞIRLIK ARKA (KG) : 91
TÜM AĞIRLIK (KG) : 173
VİTES : 6 İLERİ DEĞİŞİM
İLK TAHRİK ORANI : 2,8266 (65/23T)
DİŞLİ ORANI 1 : 2,71 (38/14T)
DİŞLİ ORANI 2 : 1,89 (34/18T)
DİŞLİ ORANI 3 : 1,48 (31/21T)
DİŞLİ ORANI 4 : 1,26 (29/23T)
DİŞLİ ORANI 5 : 1,08 (27/25T)
DİŞLİ ORANI 6 : 0,93 (25/27T)
SON TAHRİK ORANI : 2,69 (35/13T)
VİTES DEĞİŞTİRME : 1-N-2-3-4-5-6
MOTOR TİPİ : SU SOĞUTMALI, 4 ZAMANLI
SİLİNDİR : SERAMİK TEK SİLİNDİR
MOTOR HACMİ : 249,4 CC
YAKIT SİSTEMİ : EFI (C.L)
YAKIT KONTROL : S.O.H.C
MAKSİMUM GÜÇ : 24,7 HP / 7,500 RPM
MAKSİMUM TORK : 23,1NM / 6,000 RPM
YAKIT TİPİ : KURŞUNSUZ BENZİN
EGZOZ EMİSYON CO : < 2,0
EGZOZ EMİSYON HC : < 3,0
EGZOZ EMİSYON HC NOx : < 0,15
GÜRÜLTÜ SEVİYESİ : < 77 DB
ALTERNATÖR : 114 W / 5,000 RPM
AKÜ VOLTAJI : 12 V / 10 AH
FAR LAMBASI : 12 V 60W / 55W X 1
ÖN PARK LAMBASI : 12 V / 10 W X 2
ARKA STOP LAMBASI : 12 V LED
ÖN SİNYAL : 12 V / 10 W X 2
ARKA SİNYAL : 12 V / 10 W X 2
PLAKA LAMBASI : 12 V / 5 W X 1
ŞASE TİPİ : DİAMOND (ELMAS)
ÖN SÜSPANSİYON : TELESKOPİK ÇATAL
ARKA SÜSPANSİYON : SALINCAK
ÖN JANT : ALÜMİNYUM
ARKA JANT : ALÜMİNYUM
LASTİK TİPİ : TÜBLES ( İÇ LASTİKSİZ )
ÖN LASTİK VE JANT : 110 / 70 / 17
ARKA LASTİK VE JANT : 140 / 70 / 17
ÖN FREN : DİSK ( 288MM )
ARKA FREN : DİSK ( 220MM )
BENZİN KAPASİTESİ : 14 LT
MAKSİMUM SÜRAT : 140 KM
YAKIT TÜKETİMİ : 1 LT / 41 KM
TIRMANMA KAPASİTESİ (DEG) : <28
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
Zincirimizde D.İ.D miş .... Sizin ki ne ? Japon ya motorunuz Yoksa siz japondan şaşmadınız, onlar mı kendilerinden şaştı
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Neyse dostlarım, wolf250 bu özelliklere sahip bir motor.
Biz kullanıcıları olarak yeterince memnunuz. Amacınıza uygun motor almak, dünyadaki en mantıklı durumdur.
İnazuma , wolf, cbr , ktm , kawa vs ... bu motorlar baçlangıç segmenti için tercih edilecek motorlardır. Herkesin tekeri düz bassın Allah
herkese gönlündeki motoru versin...
-
sizinki ne
çatladım gülmekten fişi çektin resmen koray. bu konu burda kapanır.
-
Hadi ben yatar ...
-
173kg'de 25 beygir ve alüminyum jantlar falan; seramik ünite, 14 lt depo hacmi bu motosikleti uzun yolda da korur. Hatta kg aldatmacasına gelirsek çoğu fabrika akü,disk ve karter ağırlığını topyekün ağırlık dışında tutar...Seramik ağırdır ama performansı iki katına taşır. Bu motosiklette öyle bir kıyak var.Ben beğendim, kullanmadım ama uzun ömürlü bir makine olmalı...
-
28 Nisan 2014, 23:07
#100
kalidor adlı üyeden alıntı
173kg'de 25 beygir ve alüminyum jantlar falan; seramik ünite, 14 lt depo hacmi bu motosikleti uzun yolda da korur. Hatta kg aldatmacasına gelirsek çoğu fabrika akü,disk ve karter ağırlığını topyekün ağırlık dışında tutar...Seramik ağırdır ama performansı iki katına taşır. Bu motosiklette öyle bir kıyak var.Ben beğendim, kullanmadım ama uzun ömürlü bir makine olmalı...
Ayrıca elmas (diamond) şaseye sahip .. Kategorisinde güzel özellikleri var, uzun yol yapan dostlarımız var. Yarım türkiye turu atanlar ... Şimdi arşivi kurcalasak bizi bayi sanırlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)