250cc ile başlayan arkadaşım 2. kazasını yaptı
Reklamlar
-
Arkadaşlar daha önce konusunu açmıştım hyosung gt250r sahibi arkadaşım düşük hızda virajı alamayıp motoru devirmişti.
Motorun yan grenajlarında ufak çizikler vardı Arkadaşıma hiç birşey olmamıştı sadece tulumunun diz ve dirsek kısımlarında ufak sökükler ve çizikler olmuştu..
Bu arkadaşım bugün 2.kazasını yaptı.
Arkadaşımın hastanede bana anlattığına göre Aniden açılan araba kapısına çarpmamak için frene basmış sonrasını hatırlamıyor..
Benim tahminlerim doğrultusunda ön freni sert bir şekilde asıldı ve ön amortisörü kilitledi ve pat diye motordan düştü Diye tahmin ediyorum..
Motorun komple kafa grenajı gitti yan grenajlardada ciddi hasar var..
Arkadaşımın boynuna boyunluk takıldı ve kolu kırıldı belinde ve belinden aşağı kısımlarda birşey yok..
Yani demek istediğim sürekli konular açılıyor 600 cc ile başlıycam gibi... Bu arkadaşlara ibret olsun diye paylaştım Ve umarım yararlı olur.
Reklamlar
-
geçmiş olsun,
inşallah emsal teşkil ederde az'da olsa ibret alınır,,,
umarım kimsenin başına gelmez bir daha...
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun,
inşallah emsal teşkil ederde az'da olsa ibret alınır,,,
umarım kimsenin başına gelmez bir daha...
Sağol abi mt nin geçmiş olsun dileklerini ayrıca ileticem..
Bu arkadaş ne hız yapardı nede deli gibi sürerdi Aksine çok dikkatli sürerdi ve şehir içi şehir dışı azami hız sınırlarına uyardı..
Ama 2 tane kaza yaptı Sebebi ise tamamen tecrübesizliğinden kaynaklanıyo..
-
Geçmiş olsun.
Kolu kırıldı ve belinden aşağısında bir şey yok demişsin. Ne oldu belinden aşağısına?
-
Sahil yolunda kapı kazası geçirdim 10 km hızla gidiyordum kapıyı öyle bir açtı ki artık herşey için çok geçti zınk diye girdim kapıya 10 km fln dı hızım sadece sol aynam kırıldı motoru altımdan bıle dusurmedım diye birim . Ama dedim ki ya 10 km değilde onun yanına fazladan bir 0 daha ekleseydık ne olurdu ? şuan taziye bölümün de beni konuşuyo olurdunuz . Arkadaşına geçmiş olsun çok dikkat etsin 250cc ile başlayan diye ayırma 125 cc side kazadır 600'üde kazadır 250 side . Bu bana açılan 3. kapı diğer 2 sinde daha fırsatım vardı kaçma pozisyonuna hep aklımda kapılar ama biyerden sonra açsalar da yapacak bişey olmuyo gene gecmıs olsun
-
Espaniole adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Kolu kırıldı ve belinden aşağısında bir şey yok demişsin. Ne oldu belinden aşağısına?
Sağolun
Sadece boynuna boyunluk takıldı ve kolu kırıldı başka birşeyi yok çok şükür.. Belinde ve bel altı kısımlara hiç birşey olmadı Sadece üst kısımlardan yaralandı.
Nomad_41 adlı üyeden alıntı
Sahil yolunda kapı kazası geçirdim 10 km hızla gidiyordum kapıyı öyle bir açtı ki artık herşey için çok geçti zınk diye girdim kapıya 10 km fln dı hızım sadece sol aynam kırıldı motoru altımdan bıle dusurmedım diye birim . Ama dedim ki ya 10 km değilde onun yanına fazladan bir 0 daha ekleseydık ne olurdu ? şuan taziye bölümün de beni konuşuyo olurdunuz . Arkadaşına geçmiş olsun çok dikkat etsin 250cc ile başlayan diye ayırma 125 cc side kazadır 600'üde kazadır 250 side . Bu bana açılan 3. kapı diğer 2 sinde daha fırsatım vardı kaçma pozisyonuna hep aklımda kapılar ama biyerden sonra açsalar da yapacak bişey olmuyo gene gecmıs olsun
100 km/h ile kapıya çarpsaydınız ya motor ve kapı arasında tuz buz olurdunuz..
Yada motorun kapıya çarpmasıyla birlikte Siz motordan fırlardınız Ve ikiside çok kötü...
Bu durumlarda koruyabilecek ekipman yok sadece daha az yara alabileceğimiz ekipmanlar var..
Tabi kaza kazadır sonuçta 100 lük cg motorla kaza yapıp komada yatıp ölen adamlar var..
Ben tecrübesiz arkadaşlar ibret alsın 250cc ile başlamasın diye ayırmıştım
-
..... .....
-
Güçlü motor iyi ama gücünü uygun şekilde kullanmak lazım. Riskleri önceden tahmin etmek için ekstra çaba sarfetmeli motor sürücüsü...
http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!
-
babaAkar adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar daha önce konusunu açmıştım hyosung gt250r sahibi arkadaşım düşük hızda virajı alamayıp motoru devirmişti.
Motorun yan grenajlarında ufak çizikler vardı Arkadaşıma hiç birşey olmamıştı sadece tulumunun diz ve dirsek kısımlarında ufak sökükler ve çizikler olmuştu..
Bu arkadaşım bugün 2.kazasını yaptı.
Arkadaşımın hastanede bana anlattığına göre Aniden açılan araba kapısına çarpmamak için frene basmış sonrasını hatırlamıyor..
Benim tahminlerim doğrultusunda ön freni sert bir şekilde asıldı ve ön amortisörü kilitledi ve pat diye motordan düştü Diye tahmin ediyorum..
Motorun komple kafa grenajı gitti yan grenajlardada ciddi hasar var..
Arkadaşımın boynuna boyunluk takıldı ve kolu kırıldı belinde ve belinden aşağı kısımlarda birşey yok..
Yani demek istediğim sürekli konular açılıyor 600 cc ile başlıycam gibi... Bu arkadaşlara ibret olsun diye paylaştım Ve umarım yararlı olur.
Arkadaşınızın, motosiklet kullanma üzerine eğitimi var mıydı ? (Honda gibi, Gis Akademi gibi yerlerden)
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
-
Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin ama şeridin dibinden gidersen böyle olur diyeceğim. Her zaman şeridi ortalayarak giderim. Hiç bir zaman kapı problemi yaşamadım.
-
dediğiniz gibi tecrübe eksikliği. 10 bin km dir motor tepesindeyim. 2 kazam var. biri virajda denk gelen çakıllar yüzünden diğeride dolmuş kapısı. sonuç: bilmediğim yolda daha temkinli gidiyorum ve aralara neredeyse hiç girmiyorum.
-
geçmiş olsun...dikkatsiz ve dengesiz insanlar dolu trafik.bende kuryelik yaparken 150 mr ıle dörtlulerı yakmıs gumbur gumbur asker gezdıren bı sahıncının gazabına ugradım.hızım 25-30 km arasıydı.sınyalımı verdım sollamaya cıktım kornaya bastım ama duyan kim.tam ben sollarken adam bı anda soldakı talı yola dondu.ben frenlere asıldım 2den 1e cektım ama bıraz kızakladıktan sonra şahıının şöfor kapısına dizimi vurdum elımde aynasına geld.allahtan yavastım ve motoruda dusurmedim.senmısın ole yapan motoru bıraktım yere cıkardım kaskı arabadan ılk ınene gomecektım kaskı ama ılk ınen benım bı arkadasım oldu.. :D olan motora ve bana oldu.aynaya elımı carpınca serce parmaım yarıldı.dizimi arabanın kapıya carpınca kapı içine gectı zaten.dizimdede hıs kaybı var hala...dikkatli olmak lazım...
-
Çok büyük geçmiş olsun. İnşaAllah bu durum daha temkinli olmasına neden olur ve motosikletten soğumaz... Canım Türkiye de araba ve motor kullanmak o kadar zor ki.
-
tuzsuzdeli adlı üyeden alıntı
Arkadaşınızın, motosiklet kullanma üzerine eğitimi var mıydı ? (Honda gibi, Gis Akademi gibi yerlerden)
Hayır eğitimi yoktu ehliyetini alır almaz hyosung gt250r aldı
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------
ulkerhan adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin ama şeridin dibinden gidersen böyle olur diyeceğim. Her zaman şeridi ortalayarak giderim. Hiç bir zaman kapı problemi yaşamadım.
Hocam elazığ gazi caddesinde oldu kaza Ve elazığı bilen bilir yolları daracıktır zaten sağ tarafta hep araçlar park edilmiş haldedir trafik 1 şeritten akar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
mekan67 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun...dikkatsiz ve dengesiz insanlar dolu trafik.bende kuryelik yaparken 150 mr ıle dörtlulerı yakmıs gumbur gumbur asker gezdıren bı sahıncının gazabına ugradım.hızım 25-30 km arasıydı.sınyalımı verdım sollamaya cıktım kornaya bastım ama duyan kim.tam ben sollarken adam bı anda soldakı talı yola dondu.ben frenlere asıldım 2den 1e cektım ama bıraz kızakladıktan sonra şahıının şöfor kapısına dizimi vurdum elımde aynasına geld.allahtan yavastım ve motoruda dusurmedim.senmısın ole yapan motoru bıraktım yere cıkardım kaskı arabadan ılk ınene gomecektım kaskı ama ılk ınen benım bı arkadasım oldu.. :D olan motora ve bana oldu.aynaya elımı carpınca serce parmaım yarıldı.dizimi arabanın kapıya carpınca kapı içine gectı zaten.dizimdede hıs kaybı var hala...dikkatli olmak lazım...
Sizede geçmiş olsun hocam üzüldüm gerçekten Daha büyüğünü yaşamamanız dileğiyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
__redandblac adlı üyeden alıntı
dediğiniz gibi tecrübe eksikliği. 10 bin km dir motor tepesindeyim. 2 kazam var. biri virajda denk gelen çakıllar yüzünden diğeride dolmuş kapısı. sonuç: bilmediğim yolda daha temkinli gidiyorum ve aralara neredeyse hiç girmiyorum.
Ah o çakıllar Biz onlara mıcır diyoruz ve gerçekten büyük tehlike arz ediyo 2 teker sürücülerine geçmiş olsun hocam tekrarlanmaması dileğiyle..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
dionysos06 adlı üyeden alıntı
Çok büyük geçmiş olsun. İnşaAllah bu durum daha temkinli olmasına neden olur ve motosikletten soğumaz... Canım Türkiye de araba ve motor kullanmak o kadar zor ki.
Yok yok soğumaz daha r6 alıp üniversitedeki kızlara hava atıcak Sağolun bu arada mt nin geçmiş olsun dileklerini ayrıca ileticem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------
hasanrs adlı üyeden alıntı
Güçlü motor iyi ama gücünü uygun şekilde kullanmak lazım. Riskleri önceden tahmin etmek için ekstra çaba sarfetmeli motor sürücüsü...
Bir kere herşeyden önce fren yapmak iyi öğrenilmeli Arkadaş fren yapmayı bilmediği için tecrübesizliğinden kaza yaptı.
-
Bukadar kesin yargılara nasıl ulaşabiliyorsunuz anlayamıyorum 'kaza' adı üstünde 'kaza' bunu pistlerdeki profesyonellerde yapıyor bisiklete binen biriside yapabiliyor bu adamın tecrübesi olsa imkansızı başarıp kaza yapmayacakmı şehir trafiğinde nekadar zor durumlarda kalıyoruz ben ışıklarda beklerken sol yanımdaki taksi kapıyı açtı okadar hızlı açtıki bana çarptı ve azdaha düşecektim düşünün şimdi diyeceksiniz tecrübesi olsa yavaş giderdi yok öyle fren yapardı ben dururken adam kapı açtı daha ne olacak bu algı değişmeyecek fakat kabiliyet/yetenek denen birşey var motosiklet kullanmaya yüksek hacimli bir motorla başlayan biri eğitimi olmadığı halde hiç kaza yapmadığı taktirde tecrübelimi olacak.Yok ozamanda şanslı olacak.Peki eğitim alan biri kaza yaptığında bende eğitime verdiği parayı çöpe attı demeliyim düz mantık bunu gerektirir.Nacizane görüşümdür kimse üstüne alınıp cevap vermek yorunda hissetmesin kendini.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
Büyük geçmiş olsun allah beterinden korusun..
-
Hedef_Turan adlı üyeden alıntı
Bukadar kesin yargılara nasıl ulaşabiliyorsunuz anlayamıyorum 'kaza' adı üstünde 'kaza' bunu pistlerdeki profesyonellerde yapıyor bisiklete binen biriside yapabiliyor bu adamın tecrübesi olsa imkansızı başarıp kaza yapmayacakmı şehir trafiğinde nekadar zor durumlarda kalıyoruz ben ışıklarda beklerken sol yanımdaki taksi kapıyı açtı okadar hızlı açtıki bana çarptı ve azdaha düşecektim düşünün şimdi diyeceksiniz tecrübesi olsa yavaş giderdi yok öyle fren yapardı ben dururken adam kapı açtı daha ne olacak bu algı değişmeyecek fakat kabiliyet/yetenek denen birşey var motosiklet kullanmaya yüksek hacimli bir motorla başlayan biri eğitimi olmadığı halde hiç kaza yapmadığı taktirde tecrübelimi olacak.Yok ozamanda şanslı olacak.Peki eğitim alan biri kaza yaptığında bende eğitime verdiği parayı çöpe attı demeliyim düz mantık bunu gerektirir.Nacizane görüşümdür kimse üstüne alınıp cevap vermek yorunda hissetmesin kendini.
Evet kaza adı üstünde.. Lakin tecrübesi olsaydı ani durumlarda nasıl fren yapılması gerektiğini bilirdi Ve ön amortisörü kitlemezdi..Daha arabanın kapısına ulaşmadan düşmüş Yani fren yapmayı bilseydi Çarpmadan durabilecekti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
zafer5959 adlı üyeden alıntı
Büyük geçmiş olsun allah beterinden korusun..
Amin sağolun tek tek ileticem Zaten oda yakında aramızda(mt'de) olacak.
-
Hedef_Turan adlı üyeden alıntı
Bukadar kesin yargılara nasıl ulaşabiliyorsunuz anlayamıyorum 'kaza' adı üstünde 'kaza' bunu pistlerdeki profesyonellerde yapıyor bisiklete binen biriside yapabiliyor bu adamın tecrübesi olsa imkansızı başarıp kaza yapmayacakmı şehir trafiğinde nekadar zor durumlarda kalıyoruz ben ışıklarda beklerken sol yanımdaki taksi kapıyı açtı okadar hızlı açtıki bana çarptı ve azdaha düşecektim düşünün şimdi diyeceksiniz tecrübesi olsa yavaş giderdi yok öyle fren yapardı ben dururken adam kapı açtı daha ne olacak bu algı değişmeyecek fakat kabiliyet/yetenek denen birşey var motosiklet kullanmaya yüksek hacimli bir motorla başlayan biri eğitimi olmadığı halde hiç kaza yapmadığı taktirde tecrübelimi olacak.Yok ozamanda şanslı olacak.Peki eğitim alan biri kaza yaptığında bende eğitime verdiği parayı çöpe attı demeliyim düz mantık bunu gerektirir.Nacizane görüşümdür kimse üstüne alınıp cevap vermek yorunda hissetmesin kendini.
Hocam yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum. Altın elbiseli adamında benzer bir kaza yaşadığını videosundan izlemiştim. Şükür ki ayağımda dizlikler vardı diyordu. Hanım teyzenin biri arabanın kapısını açmasıyla o da kapıya girmiş. Velhasıl tabi ki tedbiri alacağız sonra taktiri Allah'a bırakacağız. Ama bazı şeyler insanın elinde olmayabiliyor her ne kadar tecrübeli olursanız olun...
-
Sürekli olarak bir tecrübe eksikliği lafıdır gidiyor.
Halbuki tecrübe değil eğitim eksikliği bu.
Sokaklarda görüyoruz onbinlerce kilometre tecrübesi olup, daha gidonu düzgün tutmaktan aciz bir sürü kişi var. Bu adam, önüne birşey çıktığında nasıl kontra yapsın !
Tecrübe başka birşeydir arkadaşlar. 40 bin kilometre motosiklet kullanmış olmak, sizi 5 bin kilometre kullanmış bir sürücüden daha iyi yapmaz.
Olay, sadece motosiklete fiziksel hakimiyet de değildir. Trafiği okuyabilmek, öngörülü olmak bunlar tecrübeden değil önce eğitimden ve bilgiden gelir.
-
Geçmiş olsun, her yıl yazın yaklaşmasıyla bu tür haberleri sıkça görüyoruz,
Umarım bu son olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)