Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bütün motorucular cevaplayabilir mi?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    santo78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2013
    Şehir
    Bangkok
    Motosikleti
    CBR 650F
    CBR125 in torku dusuk devirlerde azdir eger duracak kadar yavasladiysan 1e inebilirsin 2i dede belki cikar ama oksurur gibi ses yapar
    Alıntı ccc67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14model Cbr 125 var.daha 20km bile olmadı
    ccc67 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı ccc67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14model Cbr 125 var.daha 20km bile olmadı
    1. vitesi ister yavaşladığın zaman bile gaz yediremeyebilirsin 2 de
    ccc67 bunu beğendi.

  3. #23
    redlion999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Şehir
    Turkiye degil
    Motosikleti
    BMW R1250R
    Nasıl yokuşlardan bahsediyoruz acaba? Islak olmadığı sürece asfaltta pek düşünmeye gerek yok sanıyorum her türlü tutar frenler..

    Konuya dönecek olursak, bayır aşağı olabildiğince arkaya oturulur, motor viteste olacak,vites düşük olacak..Arka fren kilitlemeyecek kadar basılacak,ön fren hafif dokunuşlarla kontrol edilecek.. Bunları sağda solda okuduğumdan söylemiyorum,dişsiz lastiklerle toprak yolda yokuş inmenin başka yolu yok.. Bu en dik yokuşları durma hızıyla inmek için.. Debriyajı hiç değişkene katma varsın bağırsın.. Benim dandik çinli motoru o kadar zorlamama rağmen bir şey olmadıysa hondaya dokunmaz bile..
    ccc67 bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    07 Ocak 2014
    Şehir
    turgutlu
    Motosikleti
    cafe racer 150 cc
    yuklen arka firene kendın deponun ustune otur cayır cayır in (sakın ha )
    ccc67 bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Burdur/Yeşilova
    Motosikleti
    Kanuni 125 CG
    İnerken motorun devrine göre vites düşerek ve ara ara frenleme yaparak inersin hızın iyice düştükten sonra debriaja basıp frenleme sisteminle durabilirsin..
    ccc67 bunu beğendi.

  6. #26
    AguilaNegra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2011
    Şehir
    Adana
    Bende şunu merak ettim arkadaşlar daha 20 km olmamış yani rodajın çok başlarında bu motor, okuduğum yorumlardan yola çıkarak yüksek devirde gitmesi motorun bağırması falan sağlıklı mı motor açısından ?

  7. #27
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Frenleri unut

    Uygun vistede kompresyonla in motorun akmasını engeller 2 parmak ön frende olsun genede

    Hızlanacağın zaman vitede olman çok işine yarayacak
    ccc67 bunu beğendi.

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Motosikleti
    Mondial 125 mh drift
    Debriyaj'a basmadan motor freni ile inemiyorum ben stop ediyor nasıl bi is bu? Debriyaj'a basip yavas frenliyorum.
    ccc67 bunu beğendi.

  9. #29
    ccc67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Cbr 125 (2014 kirmizi) /Artik Cbr 250 (2016 siyah)
    Cevaplar için çok teşekkürler

  10. #30
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Şunu oku , gerisi boş laf

    http://motorhikayesi.wordpress.com/99-2/
    ronnytechno bunu beğendi.

  11. #31
    ccc67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Cbr 125 (2014 kirmizi) /Artik Cbr 250 (2016 siyah)
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şunu oku , gerisi boş laf

    http://motorhikayesi.wordpress.com/99-2/
    Okuyacagim

  12. #32
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şunu oku , gerisi boş laf

    http://motorhikayesi.wordpress.com/99-2/
    Hocam bu kitap olartak satılıyomu bi bilginiz varmı, biraz okudumda çok kapsamlı bişeye benzio
    Eğer kask takmıyosanız koruyacak bişeyiniz yok demektir!!!

  13. #33

    Üyelik
    23 Mart 2014
    Motosikleti
    Kawasaki z800
    motorun vites de olsun hızın düştükçe vites düşür ta ki vites 1 e kadar , eğer o devirinde altına düşecek kadar hız kesersen motorun stop etmemesi için bu dediğim hız yaklaşık ( 10km altı) debraja basmalısın.
    ccc67 bunu beğendi.

  14. #34
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Buyrun e kitap gibi buda var.
    http://www.motorcuyuz.com/dosyalar/M...teknikleri.pdf
    Kitap olarak satılıyordu ama bende bulamıyorum, çok detaylı ve kapsamlı iki kere okumakta fayda var. Ufkunuz açılır.

    Bu tip kaynaklardan örenmeye çalışın , herkes kendince fikir vermeye çalışıcaktır buda kafanızı karıştırır.
    Gerçek doruyu ancak bu vb kaynaklardan örenebilirsiniz.

    Sanırım şuradan alınabiliyor.
    http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=108404

  15. #35
    ccc67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Cbr 125 (2014 kirmizi) /Artik Cbr 250 (2016 siyah)
    Alıntı hkn09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun vites de olsun hızın düştükçe vites düşür ta ki vites 1 e kadar , eğer o devirinde altına düşecek kadar hız kesersen motorun stop etmemesi için bu dediğim hız yaklaşık ( 10km altı) debraja basmalısın.
    Bu konuda mantikli evet.Birde aklima su geldi yokuşun sonuna geldiğimizde yola bağlanan yokuslari kast ediyorum yolu kontrol için oldukça yavaşlamak şart.tam yokuşun sonunda debriyaj fren yapıp yol bos ise freni salip (elimiz bu arada sebriyajda olduğu için motor biz alacak) sonra ver gazi o hafif hizin üstüne devam mantikli mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

    Parantez icinde salacak olacak
    OnrMRT bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    23 Mart 2014
    Motosikleti
    Kawasaki z800
    Alıntı ccc67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuda mantikli evet.Birde aklima su geldi yokuşun sonuna geldiğimizde yola bağlanan yokuslari kast ediyorum yolu kontrol için oldukça yavaşlamak şart.tam yokuşun sonunda debriyaj fren yapıp yol bos ise freni salip (elimiz bu arada sebriyajda olduğu için motor biz alacak) sonra ver gazi o hafif hizin üstüne devam mantikli mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

    Parantez icinde salacak olacak
    riskli bir kavşak sa yada yol birleşimi ise aynen debraj basar frenler gerekirse durup yol kontrol edilir daha sonrada standart kalkışla gazlanır
    ccc67 bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)