kanuni gt 170 hız yapmıyor yapması için ne yapmalıyım ???
Reklamlar
-
Motorun dakikada çevirdiği devir ile arka tekerleğin çevirdiği devir önemli. Aktarma organlarının hiç birine dokunmadan aynı motoru 500 cc de yapsanız son sürat değişmez; son sürate çabuk çıkar. Şanzıman ya da ön arka dişli kombinasyonunu değiştirmek gerekir ki; bu da GT 170 motorunu zorlamak ve yine de sürati arttıramamak demektir. En iyisi motoru değiştirmek.
Reklamlar
-
benim motorum 150 cc cafe arka ve on dişli orjınalden ufak acık hava filtresi 100 liralık performans egzoz (lastikler orjınalden kalın) 135 140 arası gıdıyor.kuralla uygun şekilde hadi ibre yanlış desek 1225 kontigaranti. motor debreajı nasıl motoru bırakıyormu yoksa yarım gaz şeklin de mi salıyor bunlar hızı etkiler.
-
Ve konu koptu gidiyor hadi vurduralımda arkadaş ibrede 280 görsün sonra birimizde haberini paylaşır bariyere sürttü de kafası koptu diye.. Artık üzülme
-
Hava ayari karburatorden manifolda giren tarafta olmasi lazim assa dogru bakmasi lazm bnde ole pc de fotograf atarim
-
bir insan 100 yapan motor neden maks. 110 yapsın diye masraf yapar anlamıyorum. he desen ki motor sağlıksız çalışıyor ya da şu gibi sıkıntısı var anlarım.
yanlış anlama motor çin malı diye bu yorumu yapmıyorum. 170 cc eski teknoloji herhangi bir motor. dahası 150 yapıyorken 250 yapmak isteyen adrenalin manyağını az çok anlarım da 100 ne 110 ne?
-
copycat adlı üyeden alıntı
bir insan 100 yapan motor neden maks. 110 yapsın diye masraf yapar anlamıyorum. he desen ki motor sağlıksız çalışıyor ya da şu gibi sıkıntısı var anlarım.
yanlış anlama motor çin malı diye bu yorumu yapmıyorum. 170 cc eski teknoloji herhangi bir motor. dahası 150 yapıyorken 250 yapmak isteyen adrenalin manyağını az çok anlarım da 100 ne 110 ne?
düşük cc motorlar için son sürat çok önemlidir. konuyu açan arkadaşın amacı kapışmak mı bilemeyeceğim ama o son sürat adeta bir röntgen. motor yapması gerekeni yapamıyorsa, o sorunu anlamanın en amatörce yoludur son sürat. o hızlarda hava direnci farkını düşününce de 100 ile 110 arasında baya bir sorun farkını bize anlatır. o süratlere hiç çıkmayacak sürücü için bile eğer o sürati denemezse, soruna erken müdahale etmezse yakıt veya parça maliyeti olarak geri dönebilir. zaten bu motorlarla 100ün üzerinde titreşim beni benden alıyor, beni bana bırakmıyor.
-
engn48 adlı üyeden alıntı
motor bildiğiniz gibi 170lik ama 100 ü geçmiyor hız yapması için ne yapabilirim...
Motorun bakımları tam mı ? Yani; yağ, yağ filtresi, hava filtresi, lastiklerin hava basıncı, dişli durumu, zincir durumu...
Bence ilk olarak bunlara bak öyle karbüratör hava ayarı sibop ayarı işine kendin girişme. Bunlar tamsa ve bi sıkıntı olduğunu düşünüyorsan güvendiğin bir kanuni servisine git baktır motoruna
Motorcu ruh diye bir şey var. İlla anarşist olmaya gerek yok ammavelakin memurdanda motorcu olmuyor beh.
-
bir CBF 150 veyat YBR 125 alsaydın bu soruyu soruyo olmazdın burda
seninki yolda dökülmesin diye sınırlanmış 100km.ile gerçi oda fazla ama idare eder>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>
muhabbet hep aynı yere gelıyor gercekten . bende de cbf var ama ınanın bı soru soran , motoruyla sorun yasayan herkese keske cbf alsaydın demeyelım artık , zevk butce vs vs tonla sebeb var kı adam onu tercıh etmıs. burası sadece cbf ye ozgu bı form degıl arkadaslar. sozum sıze değil yanlıs anlamayın genel sıtem
-
Cbf de 80 kmh hız takıntısı vardır kimse geçmez genelde bu hızı
-
Herkese selamlar benim kişişel görüşüm motorun canı ceresi gücü belli çok fazla beklenti içerisine girmemek lazım şehir içi kullanılıyorsa zaten 90-100km bence yeterli ha uzak diyarlara gidiyorum otobanda kullanıyorum gibiyse zaten motorunu değiştirmen daha uygun bunların dışında teknik problem olabilir normalde yapması gerekeni yapmıyordur bunu bulmak içinde kanuni gt170 model motor kullanan arkadaşları bulup karşılaştırmak gerek eğer fark varsa olası sorunu gidermek için servise veya ustana göstermende yarar var güvenli sürüşler
-
üstüne yatarsanız daha hızlı gider
-
motorun butun bakımları tam. ben 200 vs yapmasını istemiyorum zaten sadece yolda giderken motor 9000 devirde kendisini cok sıkıyor ve serviside yapamıyor bilgisi olan varsa yardım etmesini bilgilendirmesini istemiştim..
-
engn48 adlı üyeden alıntı
motorun butun bakımları tam. ben 200 vs yapmasını istemiyorum zaten sadece yolda giderken motor 9000 devirde kendisini cok sıkıyor ve serviside yapamıyor bilgisi olan varsa yardım etmesini bilgilendirmesini istemiştim..
en ucuz yollusundan ön dişliyi 1- 2 diş buyutun.
bu hızını biraz arttıracaktır fakat hızlanma süresi uzayacak ve düşük viteslerde eski cekişi kalmayacaktır.
belki eskiden 5 de cıktıgı yokusları 4de cıkar ama uzun yolda yada yuksek hızda daha rahat calısır
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
engin merhaba aynı motoru bende kullanıyorum birebir aynı sıkıntıları yaşamıştım.. Servis bu motor bu kadar yapar diyor başka bir şey demiyordu fakat ben iki kişi : 185 kg 130 km rahat görüyorum şuan. yapman gereken şu öncelikle benzin deponu tamamen boşalt çünkü bu motorun deposuna su giriyor daha sonra da benzin vanasını çıkart deponun içine giren iki adet beyaz renkli filtre var onları bir falçata yardımı ile çiz ( ama sadece 1 'er kez) daha sonrada deponu tekrar doldur. bir daha hız testi yap değişen varmı bir bak bence
-
Bence ön dişliyi 2 diş büyüt cc yüksek olduğundan bu motora göre çekişde düşüş olur ama diğer motorlara göre pek fark olmayabilir hızın 2 dişte sanırım %14 artış oluyordu örnek olarak 10000 devirde 100 km hızla gidiyorsan 8600 devirde 100 km hızla gidersin 10000 devirde 114 yapar.
-
-
[QUOTE=engn48;3320394]motor bildiğiniz gibi 170lik ama 100 ü geçmiyor
olur öyle
anlayana sivrisinek saz anlamayana sazı sokmasan da olur (imza istek üzerine değiştirilmiştir).
-
HAYATIMIN GÖZ GÖRE GÖRE YAPTIĞIM EN BÜYÜK HATASIDIR GT170 ama beni son hızı filan pişman etmedi başka sebepleri var kendisine sadece 300km dayanabildim ve sattım....
-
Motor 12 beygir. 100 ü geçmesi zaten zor. Memnun değilsen, sağını solunu çok kurcalamadan, değiştir.Hacim çok şey ifade etmez, motor gücüne bakacaksın.Orasıyla burasıyla çok oynarsan hem motora yazık edersin, hem hayatını riske edersin, satmak istersen de elinde patlar. Ortalama bir alıcı kurcalanmış motor almak istemez.
-
16 Haziran 2014, 14:17
#40
Benim bir usta var benim motor gt170 150 yi gördü.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)