Canım çekti, ben de bir iki birşey paylaşayım
Bu benim bıdık Honda MSX125 Bıcı bıcı yapmış.
Bu da bildiğin CBR250R SF
Hazır vakit ve ortam bulmuşken CRF' yi de çıkarayım dedim. Otomobilin ve kendisini arazi aracı zanneden şehir SUV' larının(4x2/4x4) çıkmasının mümkün olmadığı ancak gerçek arazi araçları ve traktörlerin çıkabileceği koşullarda bir süre kullandım. Sonuçta bu sahada acemiyim Belki traktörün dahi çıkmasının imkansız olduğu çok güzel yollar keşfettim burada, ama yanlış başıma, hele bu tecrübeyle girmeye pek gözüm yemedi. Kısmetse ileride
Bu da benim keçi.
CRF250L
Bizim Xmax'lar adaşmış. Benim 2016 model xmax'ın adı da Karakaçan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
Bunlara çok özeniyorum ama bu yaştan sonra beni yorar diyorum. Gençken de pek atlayıp zıplamalı şeyleri sevmezdim zaten ama bunlarla arazide dolaşanları takdir ediyorum. Kimsenin araçla gidemeyeceği yerlere gidebiliyorlar ne güzel.
Biraz tecrübe ettikten sonra başka tip motosikletlerden keyif almıyorsunuz. Ya yol yakınken geri dönün yada o ekstraların hepsini sökün O aynalar yüzünden çok sefer debriyajsız döndüm araziden, ayna darbe alınca direk kütüğü kırıyor. Elcik koruma karter koruma harici diğer ekstralarda kesin kırılıyor.
Konfor sele ve diğerlerinden de anlaşılabileceği gibi şu anda saf arazi makinesi modunda değil. Sürekli araziye çıkabilme imkanım malesef yok. Aksi halde sizin de belirttiğiniz gibi; Sinyaller, aynalar, arka çanta ve demirlerin tamamen gidip lastiklerin derin diş arazi lastikleri ile değiştirilmesi, arka dişlinin büyütülmesi, selenin en azında orjinal veya ince sele ile değiştirilmesi, trafikten aracın çekilip plakasız ve vergisiz+sigortasız keyfinin çıkartılması gerekir Birden fazla motosiklet var fakat şehir içinde de bu makineyi kullanma isteğim mevcut durumu destekliyor
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)