Mondial MH Drift 125 vs. RKS Titanic 150
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar. Yazın kısmetse ikinci el ilk motorumu almayı düşünüyorum. Uzun bir araştırmadan sonra bu iki motor arasında çok kararsız kaldım. Mondial parça sıkıntısı açısından bulunması çok kolay. RKS ise tam aksine zor parça bulunan bir marka. RKS bir tık önde gibi duruyor gibi geldi bana Mondial'den. Sizin öneriniz ne olurdu bu iki motor arasından.
__________________________________________________ ________________________________________________
Mondial MH Drift 125
Motor : Tek silindir, dört zamanlı
Silindir Hacmi : 135 cm3
Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.5 x 53.8
Sıkıştırma Oranı : 9.8 ± 0.1 :1
Max. Tork : 10.5 Nm / 7500 d/d
Max. Güç : 9.5 kW / 9000 d/d
Max. Hız : 110 km/sa
Rölanti : 1400 ± 100 d/d
Şanzıman : Manuel / 5 vites
İlk Vites Oranı : 3,083
Son Vites Oranı : 1,000
Çalıştırma Metodu : Elden/Ayaktan marşlı
Soğutma Tipi : Hava soğutma
Yağlama Tipi : Basınçlı püskürtme
Ateşleme Tipi : CDI
Debriyaj Tipi : Islak tip çoklu plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) : Ön: disk Arka:kampana
Frenleme Metodu : Ön: Elden Arka: Ayaktan
Ön / Arka Lastik : Ön: 3.00-18 Arka: 90/90-18
Yakıt Tankı Kapasitesi : 16.5 L ± 0,3 L
Benzin Tipi : 90 oktan ve üzeri
Ağırlık : 129 kg
Max Yükleme Kapasitesi : 161 kg
Boyutlar U-G-Y (mm) : 1980 x 710 x 1050
Dingil Mesafesi (mm) : 1270
Akü : 12V 7A
Sigorta : 15A
RKS Titanic 150
Motor
Hacmi: 148cc
Motor Tipi: 4 zamanlı / 2 Valf
Silindir: Tek Silindir
Maksimum Güç: 12.2. Hp @ 8500 rpm
Yakıt Sistemi: Karbüratör
Ateşleme: C.D.I. ateşleme
Soğutma: Hava Soğutmalı
Şanzıman: 5 Vites
Güç Aktarma
Sürüş Sistemi: RKS Sürüş Sistemi
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Kampana
Süspansiyon
Ön: 90/90-17
Arka: 110/80-17
Ön Süspansiyon: Teleskopik Çatal
Arka Süspansiyon: Hidrolik Ayarlanabilir (Azot Gazlı)
Boyutlar
Uzunluk: 2040 mm.
Yükseklik: 1080 mm.
Genişlik: 720 mm.
Dingil Mesafesi: 1260 mm.
Boş Ağırlık: 121 kg.
Reklamlar
-
ybr yada cbf
-
ha yeter adam iki model sunuyor ybr cbf bi bıkmadınız
edit rks yi bilmem ama dirfit in üzceğinide sanmam 17 bin km de bnmki henüz bi masraf açmadı dogru dürüst rütin bakımlar felan tabiki yapıldı
-
bence de drift 125 lik olmasına rağmen baya atak
-
Bu iki model haricinde midelle ilgilenmiyorum arkadaşlar
-
BerkayGünönü adlı üyeden alıntı
Bu iki model haricinde midelle ilgilenmiyorum arkadaşlar
Titanic 150 de parca bulunmaz diyolar, boyuda ufakmis. Driftten genelde herkes memnun, Rks'de bi okadar kaliteli diyolar, Salcano Volf'e de bi bak bro..
-
cbf almadan önce uzun süre rks arastırdım. parcanın üst düzey çözülmeyecek bir sorun olduğunu düşünmüyorum . sadece ikinci el piyasası düşük . o yüzden tercih etmedim ben. ama drift mi rks mi sorusuna cevabım rks olur. daha oturaklı havalı
-
Baya uzun bir süreden beri motor araştırıyordum. 2. el Cbr125 aradım aylarca birisiyle anlaşıp da alamadım. Üstelik küçük bir ilçede yaşadığım için servis bakımından sıkıntı olacağını düşündüm ve servisi olan motorlara yöneldim. En çok düşündüğüm modellerden ikisi de drift ve rks titanicti. Ben seçimimi driftten yana yaptım. Nedenlerini sıralayacak olursak:
- Düzenli bakımları yapıldığında ve limitlerde kullanılmadığı taktirde sağlam motor. En azından çok büyük bir sıkıntı yaşayan görmedim.
- Kullanıcı olarak daha fazla kitleye sahip. Bir sorun olduğunda hemen yanıt alabileceğin bir topic mevcut. Motor hakkında konuşabileceğin sürüsüyle insan var.
- 2. eli titanicten daha iyi. Daha tutulmuş bir model drift.
Benim drifti seçmemdeki nedenler bunlardı. Umarım size de faydası olur. Kullanıcı olarak yorum yapamayacağım motoru daha teslim almadım
-
Tutturmuşsunuz bi cbf tir bi ybr dir. Adam iki model vermiş hangisini alıyım demiş. Ybr cbf herşeyin içinde arkadaş bi vazgeçin şu huyunuzdan. Adam onları elemiş ki yazmamış. Bazılarınızı anlayamıyorum gerçekten. Adamlar sanki kendine görev edinmiş her başlığa girip cbf ybr yazıp gitmeyi. Bazılarınızı anlamak gerçekten çok güç...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)