Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial MH Drift 125 vs. RKS Titanic 150

    REKLAM ALANI
  1. #1
    BerkayGünönü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Max -- SYM Wolf SB250
    Merhaba arkadaşlar. Yazın kısmetse ikinci el ilk motorumu almayı düşünüyorum. Uzun bir araştırmadan sonra bu iki motor arasında çok kararsız kaldım. Mondial parça sıkıntısı açısından bulunması çok kolay. RKS ise tam aksine zor parça bulunan bir marka. RKS bir tık önde gibi duruyor gibi geldi bana Mondial'den. Sizin öneriniz ne olurdu bu iki motor arasından.

    __________________________________________________ ________________________________________________

    Mondial MH Drift 125

    Motor : Tek silindir, dört zamanlı
    Silindir Hacmi : 135 cm3
    Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.5 x 53.8
    Sıkıştırma Oranı : 9.8 ± 0.1 :1
    Max. Tork : 10.5 Nm / 7500 d/d
    Max. Güç : 9.5 kW / 9000 d/d
    Max. Hız : 110 km/sa
    Rölanti : 1400 ± 100 d/d
    Şanzıman : Manuel / 5 vites
    İlk Vites Oranı : 3,083
    Son Vites Oranı : 1,000
    Çalıştırma Metodu : Elden/Ayaktan marşlı
    Soğutma Tipi : Hava soğutma
    Yağlama Tipi : Basınçlı püskürtme
    Ateşleme Tipi : CDI
    Debriyaj Tipi : Islak tip çoklu plaka
    Fren Tipi (Ön/Arka) : Ön: disk Arka:kampana
    Frenleme Metodu : Ön: Elden Arka: Ayaktan
    Ön / Arka Lastik : Ön: 3.00-18 Arka: 90/90-18
    Yakıt Tankı Kapasitesi : 16.5 L ± 0,3 L
    Benzin Tipi : 90 oktan ve üzeri
    Ağırlık : 129 kg
    Max Yükleme Kapasitesi : 161 kg
    Boyutlar U-G-Y (mm) : 1980 x 710 x 1050
    Dingil Mesafesi (mm) : 1270
    Akü : 12V 7A
    Sigorta : 15A


    RKS Titanic 150


    Motor

    Hacmi: 148cc
    Motor Tipi: 4 zamanlı / 2 Valf
    Silindir: Tek Silindir
    Maksimum Güç: 12.2. Hp @ 8500 rpm
    Yakıt Sistemi: Karbüratör
    Ateşleme: C.D.I. ateşleme
    Soğutma: Hava Soğutmalı
    Şanzıman: 5 Vites

    Güç Aktarma

    Sürüş Sistemi: RKS Sürüş Sistemi
    Ön Fren: Disk
    Arka Fren: Kampana

    Süspansiyon

    Ön: 90/90-17
    Arka: 110/80-17
    Ön Süspansiyon: Teleskopik Çatal
    Arka Süspansiyon: Hidrolik Ayarlanabilir (Azot Gazlı)

    Boyutlar

    Uzunluk: 2040 mm.
    Yükseklik: 1080 mm.
    Genişlik: 720 mm.
    Dingil Mesafesi: 1260 mm.
    Boş Ağırlık: 121 kg.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    ybr yada cbf

  3. #3

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    ha yeter adam iki model sunuyor ybr cbf bi bıkmadınız

    edit rks yi bilmem ama dirfit in üzceğinide sanmam 17 bin km de bnmki henüz bi masraf açmadı dogru dürüst rütin bakımlar felan tabiki yapıldı

  4. #4

    Üyelik
    04 Nisan 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Mondial Zn125(2007)- Ktm Duke 250 (2017)
    bence de drift 125 lik olmasına rağmen baya atak

  5. #5
    BerkayGünönü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Max -- SYM Wolf SB250
    Bu iki model haricinde midelle ilgilenmiyorum arkadaşlar

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Motosikleti
    Mondial 125 mh drift
    Alıntı BerkayGünönü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu iki model haricinde midelle ilgilenmiyorum arkadaşlar
    Titanic 150 de parca bulunmaz diyolar, boyuda ufakmis. Driftten genelde herkes memnun, Rks'de bi okadar kaliteli diyolar, Salcano Volf'e de bi bak bro..
    BerkayGünönü bunu beğendi.

  7. #7
    mustbe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Motosikleti
    cbf 150
    cbf almadan önce uzun süre rks arastırdım. parcanın üst düzey çözülmeyecek bir sorun olduğunu düşünmüyorum . sadece ikinci el piyasası düşük . o yüzden tercih etmedim ben. ama drift mi rks mi sorusuna cevabım rks olur. daha oturaklı havalı

  8. #8
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Baya uzun bir süreden beri motor araştırıyordum. 2. el Cbr125 aradım aylarca birisiyle anlaşıp da alamadım. Üstelik küçük bir ilçede yaşadığım için servis bakımından sıkıntı olacağını düşündüm ve servisi olan motorlara yöneldim. En çok düşündüğüm modellerden ikisi de drift ve rks titanicti. Ben seçimimi driftten yana yaptım. Nedenlerini sıralayacak olursak:

    - Düzenli bakımları yapıldığında ve limitlerde kullanılmadığı taktirde sağlam motor. En azından çok büyük bir sıkıntı yaşayan görmedim.

    - Kullanıcı olarak daha fazla kitleye sahip. Bir sorun olduğunda hemen yanıt alabileceğin bir topic mevcut. Motor hakkında konuşabileceğin sürüsüyle insan var.

    - 2. eli titanicten daha iyi. Daha tutulmuş bir model drift.

    Benim drifti seçmemdeki nedenler bunlardı. Umarım size de faydası olur. Kullanıcı olarak yorum yapamayacağım motoru daha teslim almadım

  9. #9
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    Tutturmuşsunuz bi cbf tir bi ybr dir. Adam iki model vermiş hangisini alıyım demiş. Ybr cbf herşeyin içinde arkadaş bi vazgeçin şu huyunuzdan. Adam onları elemiş ki yazmamış. Bazılarınızı anlayamıyorum gerçekten. Adamlar sanki kendine görev edinmiş her başlığa girip cbf ybr yazıp gitmeyi. Bazılarınızı anlamak gerçekten çok güç...
    ömerfaruk13, meki 60 ve Jokzilla bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)