Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Fazla Gaza Basmanın zararları bence ( kökleme)

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Mesh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    TVS APAHCE ---KUBA KH150 12D
    1 yakıt tüketimini arttırır
    2 motorun ömrü kısalır
    3 piston ve sekman ( motorun belırli hızı var devir saatınde olan kırmızı sona dayamayalım cunku benzın ve sıkışma patlama hızına yetişemez ve şişer ve pistonun yanında bulunan ince kelepce halkalar yag kacırır ve yag yakar motor


    daha fazla bilgisi olan paylaşsın
    motorcu48 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    03 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara/mamak
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    sürekli redline pistonlara zarar verdiği gibi krankta yamultabilir
    aşırı yakıt tüketimi demek istiyorum
    titreşimde cabası

  3. #3
    Mesh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    TVS APAHCE ---KUBA KH150 12D
    aynen ramazan kardesim tamirci yolu görmeyız anlamında:D

  4. #4
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    valla ben 150 lik motorla sürekli duble yolda yol almak zorunda kaldığımdan çoğu zaman son hızda gitmek zorundayım artık onuruna bıraktım ama helali var hondanın bu konuda bakalım ne zaman piston segman dicek :D

  5. #5
    Mesh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    TVS APAHCE ---KUBA KH150 12D
    uzun ömürlük olması için redline yapmamak lazım

  6. #6
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    arada bir gazlamak iyidir, kurum temizlettirir.
    cenkito bunu beğendi.

  7. #7
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    80 sene binmicen sonuçta canın isterse zevk alcaksan yapıştır gitsin sonuçta 150cc bişey fazla para tutmaz yaptırır satarsın sonra
    adrenalini fazla yaşamak istiyosan en az 600cc bişey al keyfine bak.

  8. #8
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arada bir gazlamak iyidir, kurum temizlettirir.
    hakikaten varmı böyle bişey ya? ben devrin yarısından fazlasını kullanmıyorum bi gece çıkıp son hız deneyim bari

  9. #9
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arada bir gazlamak iyidir, kurum temizlettirir.
    bu gazlamayı motor sıcakken yapmanızı tavsiye ederim. sıcakta bu kurumların subab ve pistonun üzerinden kaldırılması daha kolay. 100km sıkıştırarak gitmeyin, pistonunuzu kurumsuz olarak elinize alırsınız.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  10. #10
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hakikaten varmı böyle bişey ya? ben devrin yarısından fazlasını kullanmıyorum bi gece çıkıp son hız deneyim bari
    Yok tabiki 5k devirdede aynı eylemi yapıyor piston 10k devirde de. Gerçi ben 8 binden aşağı inmiyorum zevk vermiyor
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  11. #11
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    2 saat 40 dakika boyunca hic dip-gazdan elimi cekmedigim mondial mcx motorum alev aldi, motorun contalarindan ve egzozdan yaglar fiskirdi.
    Egzozdan bildiginiz alevler cikti, ust kapak catladi ve alev aldi. Bereket depo yanmadi.

    Ve ustune ustluk pistonlar motor bloguna yapisti arka lastik 120 ile bayir asagi inerken kitlendi. Pistol kolu ust kapagi yarip disari dogru cikti.. 2 arkadas cagirdim iple arabaya bagladik bi arakdas arabayi surdu, ben motoru surdum, bi arkadas da arkama oturdu ipi tuttu, adamin eller param parca oldu 50km yol cekti.

    Evet beyler sanirim motoru bu boyutta hasat etmeyi basarmis biri yoktur aramizda. Otobuse attim geri goturdum istanbula. Yuksel usta sagolsun topladi tekrar motoru, blok tamamen degisti hurda mtorolardan bulduk.

  12. #12
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı lickup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok tabiki 5k devirdede aynı eylemi yapıyor piston 10k devirde de. Gerçi ben 8 binden aşağı inmiyorum zevk vermiyor
    var tabiki motor ısınmadan tam yanamayan yakıt kurum yapar. bu kurum zamanla birikir ve motor normal seyir ısısından daha fazla ısındığında, bir süre devirli kullanmayla kurum sökülebilir.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  13. #13
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 saat 40 dakika boyunca hic dip-gazdan elimi cekmedigim mondial mcx motorum alev aldi, motorun contalarindan ve egzozdan yaglar fiskirdi.
    Egzozdan bildiginiz alevler cikti, ust kapak catladi ve alev aldi. Bereket depo yanmadi.

    Ve ustune ustluk pistonlar motor bloguna yapisti arka lastik 120 ile bayir asagi inerken kitlendi. Pistol kolu ust kapagi yarip disari dogru cikti.. 2 arkadas cagirdim iple arabaya bagladik bi arakdas arabayi surdu, ben motoru surdum, bi arkadas da arkama oturdu ipi tuttu, adamin eller param parca oldu 50km yol cekti.

    Evet beyler sanirim motoru bu boyutta hasat etmeyi basarmis biri yoktur aramizda. Otobuse attim geri goturdum istanbula. Yuksel usta sagolsun topladi tekrar motoru, blok tamamen degisti hurda mtorolardan bulduk.
    valla taktir ettim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    var tabiki motor ısınmadan tam yanamayan yakıt kurum yapar. bu kurum zamanla birikir ve motor normal seyir ısısından daha fazla ısındığında, bir süre devirli kullanmayla kurum sökülebilir.
    ufak bir araştırma yaptım, senin dediğin gibi yüksek devirlerde kurumlar temizleniyormuş. hatta az miktarda yağ karıştırın diye tavsiye edende var

  14. #14
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    amaç ile araç arasındaki farkı kaybediyoruz gibi geldi bana

    redline elbet yapılmasın ama, yüksek devirli gitmek bazı motor parçalarının ömrünü kısaltmaz. onların ömrüne ulaştırır

    yoksa alalım motoru, koyalım bi kenara. ne biz binelim ne ömrü dolsun amk(bir spor gazetesi olarak)

  15. #15
    ceymier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Biri Red Line mi Dedi :;)
    http://www.youtube.com/watch?v=-3JAANQIhHQ

  16. #16
    Mesh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    TVS APAHCE ---KUBA KH150 12D
    Bu sorunu bir kaç arkadasimda gördüm konuyu actim gaz koklemek gitmeyen bir motor için sikinti devir saatini sona dayamak uzun sure sakincali


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)