Fazla Gaza Basmanın zararları bence ( kökleme)
Reklamlar
-
1 yakıt tüketimini arttırır
2 motorun ömrü kısalır
3 piston ve sekman ( motorun belırli hızı var devir saatınde olan kırmızı sona dayamayalım cunku benzın ve sıkışma patlama hızına yetişemez ve şişer ve pistonun yanında bulunan ince kelepce halkalar yag kacırır ve yag yakar motor
daha fazla bilgisi olan paylaşsın
Reklamlar
-
sürekli redline pistonlara zarar verdiği gibi krankta yamultabilir
aşırı yakıt tüketimi demek istiyorum
titreşimde cabası
-
aynen ramazan kardesim tamirci yolu görmeyız anlamında:D
-
valla ben 150 lik motorla sürekli duble yolda yol almak zorunda kaldığımdan çoğu zaman son hızda gitmek zorundayım artık onuruna bıraktım ama helali var hondanın bu konuda bakalım ne zaman piston segman dicek :D
-
uzun ömürlük olması için redline yapmamak lazım
-
arada bir gazlamak iyidir, kurum temizlettirir.
-
80 sene binmicen sonuçta canın isterse zevk alcaksan yapıştır gitsin sonuçta 150cc bişey fazla para tutmaz yaptırır satarsın sonra
adrenalini fazla yaşamak istiyosan en az 600cc bişey al keyfine bak.
-
solmyr adlı üyeden alıntı
arada bir gazlamak iyidir, kurum temizlettirir.
hakikaten varmı böyle bişey ya? ben devrin yarısından fazlasını kullanmıyorum bi gece çıkıp son hız deneyim bari
-
solmyr adlı üyeden alıntı
arada bir gazlamak iyidir, kurum temizlettirir.
bu gazlamayı motor sıcakken yapmanızı tavsiye ederim. sıcakta bu kurumların subab ve pistonun üzerinden kaldırılması daha kolay. 100km sıkıştırarak gitmeyin, pistonunuzu kurumsuz olarak elinize alırsınız.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
hakikaten varmı böyle bişey ya? ben devrin yarısından fazlasını kullanmıyorum bi gece çıkıp son hız deneyim bari
Yok tabiki 5k devirdede aynı eylemi yapıyor piston 10k devirde de. Gerçi ben 8 binden aşağı inmiyorum zevk vermiyor
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...
-
2 saat 40 dakika boyunca hic dip-gazdan elimi cekmedigim mondial mcx motorum alev aldi, motorun contalarindan ve egzozdan yaglar fiskirdi.
Egzozdan bildiginiz alevler cikti, ust kapak catladi ve alev aldi. Bereket depo yanmadi.
Ve ustune ustluk pistonlar motor bloguna yapisti arka lastik 120 ile bayir asagi inerken kitlendi. Pistol kolu ust kapagi yarip disari dogru cikti.. 2 arkadas cagirdim iple arabaya bagladik bi arakdas arabayi surdu, ben motoru surdum, bi arkadas da arkama oturdu ipi tuttu, adamin eller param parca oldu 50km yol cekti.
Evet beyler sanirim motoru bu boyutta hasat etmeyi basarmis biri yoktur aramizda. Otobuse attim geri goturdum istanbula. Yuksel usta sagolsun topladi tekrar motoru, blok tamamen degisti hurda mtorolardan bulduk.
-
lickup adlı üyeden alıntı
Yok tabiki 5k devirdede aynı eylemi yapıyor piston 10k devirde de. Gerçi ben 8 binden aşağı inmiyorum zevk vermiyor
var tabiki motor ısınmadan tam yanamayan yakıt kurum yapar. bu kurum zamanla birikir ve motor normal seyir ısısından daha fazla ısındığında, bir süre devirli kullanmayla kurum sökülebilir.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
jedilight adlı üyeden alıntı
2 saat 40 dakika boyunca hic dip-gazdan elimi cekmedigim mondial mcx motorum alev aldi, motorun contalarindan ve egzozdan yaglar fiskirdi.
Egzozdan bildiginiz alevler cikti, ust kapak catladi ve alev aldi. Bereket depo yanmadi.
Ve ustune ustluk pistonlar motor bloguna yapisti arka lastik 120 ile bayir asagi inerken kitlendi. Pistol kolu ust kapagi yarip disari dogru cikti.. 2 arkadas cagirdim iple arabaya bagladik bi arakdas arabayi surdu, ben motoru surdum, bi arkadas da arkama oturdu ipi tuttu, adamin eller param parca oldu 50km yol cekti.
Evet beyler sanirim motoru bu boyutta hasat etmeyi basarmis biri yoktur aramizda. Otobuse attim geri goturdum istanbula. Yuksel usta sagolsun topladi tekrar motoru, blok tamamen degisti hurda mtorolardan bulduk.
valla taktir ettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
solmyr adlı üyeden alıntı
var tabiki
motor ısınmadan tam yanamayan yakıt kurum yapar. bu kurum zamanla birikir ve motor normal seyir ısısından daha fazla ısındığında, bir süre devirli kullanmayla kurum sökülebilir.
ufak bir araştırma yaptım, senin dediğin gibi yüksek devirlerde kurumlar temizleniyormuş. hatta az miktarda yağ karıştırın diye tavsiye edende var
-
amaç ile araç arasındaki farkı kaybediyoruz gibi geldi bana
redline elbet yapılmasın ama, yüksek devirli gitmek bazı motor parçalarının ömrünü kısaltmaz. onların ömrüne ulaştırır
yoksa alalım motoru, koyalım bi kenara. ne biz binelim ne ömrü dolsun amk(bir spor gazetesi olarak)
-
-
Bu sorunu bir kaç arkadasimda gördüm konuyu actim gaz koklemek gitmeyen bir motor için sikinti devir saatini sona dayamak uzun sure sakincali
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)