Cbr 250 zincir tavsiyeleriniz ? internette 90 liraya da var farkları nelerdir ?
Cbr 250 zincir tavsiyeleriniz ? internette 90 liraya da var farkları nelerdir ?
Zincir dediğin zaman direk DİD markasi gelir akillara. Yalniz şöyle bir husus var. Bununda çakmasini yaptilar...
Ucuz malin yahnisi diye bir laf var, fark o işte.
bır ara suzukının zıncırını almıstım ucuza daha 2000 km de koptu gıttım bı daha orjınal zıncır aldım eskı motoruma
bence d.ı.d alın türkiye distribitörünün sitesi vardı ama hatırlamıyorum şimdi bilen bi arkadaş yazsın hem biraz daha hesaplı hemde sahte olma olasılığı yok (yoktur heralde ordada ) onu takarsın. cbr a did ten başka zincir yakışmaz
did pahalı daha yeni bakım yaptırdım eve kopma da yapabilir galiba did almak gerek
bazı siteler olduğundan çok fazla yazıyo hangi sitede ucuz ve güvenilir şekilde bulurum ve başka bi sorum da motorcum dişlinin değişmesine şuanlık pek gerek yok dedi yine de değiştirmem gerekir mi ?
Öyle bir dünya yok. Bir birine alişmasi için dişlilerinde degişmesi gerek.
Aktarim organinin kilit noktasidir zincir. Şanzimana zarar verebilirsin veya daha büyük sonuçlara sebep olabilir....
Bunu hangi usta dediyse arkani dön kaç.
Mobilim, pc geçince uygun bir yer atarim.
Türkiye distribütru sitesi burada
linke bakıyorum fakat dişli sayısına göre sanırsam ve kaç olduğunu bilmiyorum :D
dişli büyütme nasıl oluyor ?
bu haldeyken yani şuan ses geliyor zincirin bi baklası sıkışmış ve araları iyice açılmış durumda böyle zarar verir mi peki ?
Şart değil dişli değişmeyebilir. Komple set olarak değiştirmek temiz olur tabi ama şart değil gerekirse değiştirilir. Ustaların dayatmaları-tuzakları bunlar, 60bindeki motorumun arka dişli orjinal ve gayet iyi durumda. Özellikle ön dişlinizi inceleyelin arkadan 2 kat hızlı aşınır çapı gereği.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
aşındığını sivriliğini kaybetmesinden anlarız değil mi ?
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
arkadaşlar motor yağ standartı 2 sefer yağ 1 sefer filtredir,
Zincir dişli Stndartıda 2 adet zincir 1 zincir dişli set...
Dişli olayı çok muamma arkadaşlar. Bu motosiklete, kullanıma, yol şartları vs vs çok değişken...
Benim kafa SS gurubu ve agresif kullanıma gitti biraz itiraf etmek gerekir ise
Agresif kullanım sergiliyorsanız ve motorunuz güçlüyse... Zincir değişim zamanı geldiğinde göreceksiniz ki dişlilerde nanay olmuştur.
Ön - arka dişli 70-100TL arası değişiyor genel olarak. Ben riske girmeden genelde değiştiriyordum. Çünküüm agresif kullanıyorum
Şöyle bir şey var ülkemizde. Bazı servisler zinciri çok geriyorlar ve zamanından önce zincirin nanay olmasına neden oluyor. Gitar teli gibi gergin olmayacak asla ! Bu şanzımana, dişliye, zincire zarar verir... Bir husus daha, motosikletin üzerine oturarak zincir ayarlanmaz. Hasanpaşada bir kaç serviste gördüm bunu ne yazıkki. Bazı croos grubunda üstüne oturarak, o ağırlık ile ayarlanır evet.. Fakat genel olarak yan ayaklık, orta ayaklık açılarak... Kitapçıkta yazdığı gibi ayarlanmalı diye notumuzuda düşelim. Motosiklet ile merak edilen her şey kitapçıkta yazıyor.
Oğuzcan kardeşim, adaşım Dediğim gibi bu kullanımada bağlı ve motorun karanteristiği hususuda var tabiki.
Mesela nanay olmuş bir dişli;
Kimisi motor freni kullanır, balata değiştirmez... Kimisi çok çok sakin kullanır, dişlilerde aşınma olmaz... Bu kullanım, karakteristiğe göre çok çok değişken.
cross motorlarda atlama zıplama sonucu arka yay normal motorlara göre cok daha fazla hareket ettiğinden
genelde yuklu konumda zincir ayarlanır.
cünkü cogu cross motorda arka amortisör-masa esneme yaptıgında zincir gerginliği değişir.
cbr 250 nin bakla sayısı hakkında bilginiz var mı ve xring mi o ringmi almalıyım çok büyük bi farkı var mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------
konuyla pek ilgili değil ama kitapcığı incelerken karter havalandırmasının temizlenmesi yazıyor karter havalandırma ne işe yarıyor karter yağı tutan hazne değil mi yağ mı akıcak yani ?
kartelin üst kısmında bir hava cıkısı vardır ucunda da hortum olur.
motor yuksek devirde calıstıgında yada fazla yag konuldugunda.
yada karteldeki yag buharı fazla basıncını düşürmek ve blok contalarına zarar vermesin diye bu tahliyeden atılır.
eger tahliye tıkalı yada kirli olursa görevini yapamaz.
sizin motorda tam yerini bilmiyorum ama işlevi anlattıgım gibidir
yer olarak da pek farklı değil gibi tahminimce işaretli yer
motorun ortasından aşağı şeffaf bi boru sarkıyo kıtapcıkta onu gosterıyo yani belirli sıklıkta kapağını çıkarmam gerekli mi ?
içinde tortu, yağ vs varsa
ucunu acıp bosaltman gerek, bir ara kontrol etmende fayda olabilir.
o hortumu takip edersen dediğim yere gittiğini görürsün
aklıma takılır hemen gidip bakıyım teşekkür ederim sağolun
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)