Dezavantajları arkadaşlar açıklamış, yararı koskoca bir hiçtir, Japon o lastik ebadını koymuşsa bize halt etmek kalır.
Dezavantajları arkadaşlar açıklamış, yararı koskoca bir hiçtir, Japon o lastik ebadını koymuşsa bize halt etmek kalır.
Aynı lastiğe bir boy ufak jant takarsan tutuşun artar. Aynı janta büyük lastik takarsan tutuşun azalır.
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
bir tek o arkadaş mı merak ediyor.bende merak ediyordum ama bu konu sayesinde öğrendim.İlla ki merak eden arkadaşlar vardır şuan.Yine de bilgi veren herkese teşekkür ederim kendi adıma
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
bu lastik büyütme olayının hem artıları hemde eksileri bulunmakta
artılarına gelicek olursak
yol tutuşu artıyor ve motoru daha çok yatırabiliyorsunuz biraz daha
eksilerine gelicek olursak
motor daha fazla benzin sarfiyatı yapıyor ve normale göre daha fazla zorlanıyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Hani benim soruma cevap? 130 luk arka janta 100 lük ( yani 100 taban) lastik takmak istiyorum. (tabii lastik bitince) Takılabilir mi? Sakıncası nelerdir? Bilenlerden yardım lütfen.
bana kalırsa
motorsiklet üreticilerinin kalın lastik takmama nedenlerinden en önemlisi maaliyet artışı
%50 vergi +gümrük vergisi artı satıcı kar yüzdesini eklersek
ybr motorsiklete yamaha tutupta öne 100 arkaya 130 luk michelin pilot sport takmaz takarsa da ybrnin fiyatı 5000tl olur vergilerle
Hondanın sitesinde cbr 125 için '' 100/80-17 ön ve 130/70-17 arka tekerleri '' yazdıgını gördüm yeni modellerde bu şekildemi acaba ?
Mühendislik ne diye var kardeşim Dışarı da bakma HAYABUSALARA 360 lık lastik takanda var ama napıyor.Arka şasiyi uzatıyor , dişli ekliyor , emiş ve atış parçalarını değiştiriyor.Girme bu işe boşver
karizmatik bir görünüşten ki o da tartışmalı başka hiçbir şey katmıyor. götürüsü ise fazla.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
135 tl en gider ve yakıtın artar hızın düşer pek belli olmasada 2 kişiyle farkına varırsın ben yaptım motorun kasası ince oldugu için 1000 rr lastigi taksanda bi anlam ifade etmiyor o yüzden suan orjinal halinde kullanıyorum.
motosiklete binmek sex yapmak gibidir bi defa bindigin zaman sürekli binmek istersin
Peki arkadaşlar mesela 100/80/17 olan arkayı 110 yapsam, bunun için jant değiştirmem gerekirmi? Çok uygun fiyatlı bir arka continental lastik buldumda jant değişmem gerekmiyorsa alayım diyorum?
110-80-17 de eger arka masa dar gelmezse aynı jant ta rahatlıkla kullanılır
abi şekil olsun diye yapacaksın hiç gerek yok bence
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)