Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Düşük CC Naked Çalışması

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Merhaba arkadaşlar, abiler öncelikle kendimi tanıtayım yaşıma 18 Antalya/Alanya'da yaşıyorum adım Berker.Sadede geleyim motorumu ilk aldığımda beğenmeme rağmen artık eski tadını alamıyorum ve kendimi apaçi gibi hissetmeye başladım.Motorum rks titanic 150 beyaz renk stunt yapmaya da merak sarınca biraz ekleme çıkarma güzel olacak gibi geldi.Yapmak istediklerim sırasıyla şunlar;


    Önce motorun resmini koyayım(Temsili)



    1-Arka kuyruk yükseltme
    2-Egzoz değişimi (mümkünse kuyruk altı)
    3-Far ve gösterge iptali
    4-İlerleyen zamanda cc ve lastik büyütme
    5-Çamurluk çıkartma

    Şimdi işlemlerin nasıl yapılacağını anlatayım

    1-Arka kuyruk yükseltme;
    Arka amortisörlerin şasiyle bağlantı yerlerine ek yaparak 10-15 cm arası bir yükseltme yapabileceğimizi söyledi ustam ve böylece kuyruk altında egzoza da yer açılmış olacak.
    2-Egzozu bugün aldık marka bir egzoz değil ama üstündeki egzozun görünüşü çok kötü olduğu için şu tarz bir egzoz aldık.Ustam yüksek ısıya dayanabilen boru ile (Boru derken şu kumaş gibi olan bükülebilen falan tam adını bilmiyorum) şuan ki egzoz borusuna ek yaparak kuyruk altına taşıyabiliriz diyor ama hala bu konuda emin değilim çünkü söylediği parçanın sağlamlığı hakkında hiçbir fikrim yok.



    3-Far ve gösterge iptali;
    Tamamen iptal edilecek ve yerine sadece far olarak kötü durmayacak bir çözüm düşünülecek.
    5-Çamurluk çıkartma;

    Farın altından çamurluk kesilip sinyallere yeni yer bulunac





    Şimdi sizlere sormak istediğim sorular şunlar motoru bu hale getirsem çekeceğim sıkıntılar neler?Polis, viraj vs. genel anlamda.Ustamın söylediği o boru gibi şey ne kadar sağlıklıdır ne olur? Cevaplarınızı bugün içinde alabilirsem çok süper olur yarın 12 de başlıyoruz yapmaya fotoğrafları eklerim, iyi akşamlar hepinize.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    merak etmiyor değilim, polisler motor düzgün olsa da uğraşıyor
    slayer1313 bunu beğendi.

  3. #3
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    şimdi dediğin egzos borusu olayı sakat

    esnek malzeme dayanmaz kesinlikle

    hidrolik presle normal celik boru egerek yapılabilir.

    arka yukseltme mümkün ama viraj dengesi kötü etkilenecektir bunu untma.

    egzos ve far kadran iptalinden motoru baglatabilirsin bence o kadar derine inme

    nede olsa trafiğe uygfunlugunu yitireceginden motorunu kıl polise denk gelirsen baglar.

    birde arka dişliyi yeniden baya buyutman lazım stunt için.

    orjınal ile pek bişey yapılamaz en azından aklımdaki tarzda

    birde bence o motoru değilde daha ucuz cross tipli ve cg alt motorlu bir motor temin et

    hem modifiyesi kolay olur hemde düşme kalkmalarda daha az zarar görür
    slayer1313 bunu beğendi.

  4. #4
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Bence şu hali ile de çok güzel motor ama sen gene bir custom yap.
    slayer1313 bunu beğendi.
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  5. #5

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi dediğin egzos borusu olayı sakat

    esnek malzeme dayanmaz kesinlikle

    hidrolik presle normal celik boru egerek yapılabilir.

    arka yukseltme mümkün ama viraj dengesi kötü etkilenecektir bunu untma.

    egzos ve far kadran iptalinden motoru baglatabilirsin bence o kadar derine inme

    nede olsa trafiğe uygfunlugunu yitireceginden motorunu kıl polise denk gelirsen baglar.

    birde arka dişliyi yeniden baya buyutman lazım stunt için.

    orjınal ile pek bişey yapılamaz en azından aklımdaki tarzda

    birde bence o motoru değilde daha ucuz cross tipli ve cg alt motorlu bir motor temin et

    hem modifiyesi kolay olur hemde düşme kalkmalarda daha az zarar görür
    Çok teşekkürler hocam ama dediğim gibi far iptal olacak ama dediğim gibi boş kalmayacak Barkın abimizin yaptığı gibi yapmayı düşünüyorum ben de ve boru olayını biz de düşündük ama esnemelerde boruya sıkıntı olmaz mı bu sefer de? Amortisör hareketlerinde yani ayrıca söylediğim far;

  6. #6
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    far da sorun yok taktın bir tane ama memur kadran nerde dediğinde ne diyeceksin.

    birde senin motorun gücü yetersiz gelecek cogu seye

    demem o ki o motoru harcama yerine daha basit bir cg tarzı motor al

    modifiye ile 100 cc dahi olsa orjınalde, 270 cc ye kadar yolu var sonucta

    hemde acımazsın..

    senin motorun su anki 2. eli atıyorum 3000 ediyorsa o işlemlerden sonra 1000-1500 anca satarsın oda sanslı isen
    slayer1313 bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Haklısınız ama öğrenci olmam da dolayısıyla maddi durumum sıkıntılı ailemden de istemek istemiyorum bu yaşımdan sonra kendi imkanlarımla bir şeyler yapma peşindeyim motorum zaten emanet vermem yüzünden kaza gördü far-kadran-çatallar-direksiyon falan sıfır geldi ben de zaten onlar sıfır ayırayım kenara diye düşünüyorum kalanına da acımam yani:D ayrıca kadran konusunda yönetmelikte ne gibi bir madde var bilginiz var mı?


    Ek olarak:Bu yaz çalışıp wr125x tarzında bir motor düşünüyordum ama tuzluya kaçacağını düşündüğümden bu motoru yıpratmak bana daha makul göründü ayrıca kazalı olması sebebiyle fiyatı zaten düştü satma fikrini neredeyse kafamdan çıkardım hem satacak olsam bile tüm işlemler geri alınabilir işlemler sadece 60 tl gibi bir fiyat verip çamurluğu tekrar almam gerekir o kadar.
    cenkito bunu beğendi.

  8. #8
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    tamam sen elindekini gözden cıkarttın ama peki güç eksiğini nasıl telafi edeceksin ?

    cogu seye gücü yetmeyecek?

    ben yerinde olsam onu toplar satarım, sasesi motor blogu cizilmeden.

    stunt dediğin zaman düşme sürtme kesin olacaktır.

    ben crosscuyum, kesin olur.

    ben yerinde olsam en ucuzundan bir tane köylü cg yada cross cg alırım

    tum yedek parcaları sudan ucuz

    500-700 e komple modifiye eder tadını alırım.

    kadran mevzuatına gelince :

    caddede hız limiti var sehir içi yada dısı

    sen neye göre kullanıyorsun derse? ne cvp vereceksin?

    bu işin birde muyene derdi var o zaman komple eski haline döndürmen lazım
    slayer1313 bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Hocam motorun güç eksiliği dediğim gibi tam kapsamlı motor güncelleme ile ve büyük stunt motorlarındaki gibi çerçeve yapmayı düşünüyoruz ayrıca fikriniz için çok teşekkür ederim aklımda bulunsun yarın bir yapalım bakalım fotoğrafları atarım ona göre tekrar fikir alışverişi yaparız ayrıca egzoza tamamen çelik dediniz ama yaylanmalarda sorun çıkarmaz mı?
    cenkito bunu beğendi.

  10. #10
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    arkayı yukseltince sorun olmaz

    iyi yere tam yaptırman lazım

    güç eksiği diyorsunda senin anca zorlasan 200 cc olur bunuda unutma.

    oda olur ise, uyumlu yedek parca var ise.

    motorcular 500 lıkde yaparız der ama olacagı maxımum 200 adan uyumlu parca varsa

    -
    -
    -
    neyse simdiden hayırlı olsun o zaman

  11. #11

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkayı yukseltince sorun olmaz

    iyi yere tam yaptırman lazım

    güç eksiği diyorsunda senin anca zorlasan 200 cc olur bunuda unutma.

    oda olur ise, uyumlu yedek parca var ise.

    motorcular 500 lıkde yaparız der ama olacagı maxımum 200 adan uyumlu parca varsa

    -
    -
    -
    neyse simdiden hayırlı olsun o zaman
    Evet maksimum 200-250cc ye kadar büyütülebileceğini biliyorum zaten başlangıç olarak bunu düşünüyorum eğer stunt alanında gelişebilirsem yüksek cc motor almayı düşünebilirim.

  12. #12

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    bende titanicleri beğeniyorum ama sadece kuyruk kısmını beğenmiyorum.. Bence gereksiz uzun ve alçak.. Benimde titanic motorum olsa kuyruğu kısalttırıp havaya dikerdim ve kafa grenajını söküp yuvarlak kanuni breton farı ve yuvarlak klasik gösterge takardım.. Egsozuda söküp kısa ve ince mat siyah bi egsoz takardım.. Kawasaki er6n tarzı bi egsoz takardım..
    Takipteyim fotoğraflarını bekliyorum..
    Bu arada kuyruğu havaya dikecekmişsiniz kısalttırmayıda düşünün bence ktm duke tarzı çok hoş olur..
    slayer1313 bunu beğendi.

  13. #13
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    200 -250 değil

    senin alt motor sadece, oda en fazla, oda uyumlu parca varsa, 200 olur dahası olmaz

    kartel uyumlu olmaz
    slayer1313 bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Alıntı babaAkar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende titanicleri beğeniyorum ama sadece kuyruk kısmını beğenmiyorum.. Bence gereksiz uzun ve alçak.. Benimde titanic motorum olsa kuyruğu kısalttırıp havaya dikerdim ve kafa grenajını söküp yuvarlak kanuni breton farı ve yuvarlak klasik gösterge takardım.. Egsozuda söküp kısa ve ince mat siyah bi egsoz takardım.. Kawasaki er6n tarzı bi egsoz takardım..
    Takipteyim fotoğraflarını bekliyorum..
    Bu arada kuyruğu havaya dikecekmişsiniz kısalttırmayıda düşünün bence ktm duke tarzı çok hoş olur..
    Kısaltmayı ben de düşündüm ama racing tarzına daha çok benzeyeceğini düşündüm bu şekilde fotoğrafları yarın ekliyorum


    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 -250 değil

    senin alt motor sadece, oda en fazla, oda uyumlu parca varsa, 200 olur dahası olmaz

    kartel uyumlu olmaz
    Bakalım hocam zaten başlangıç düzeyinde yapabileceğim hareketler belli o yüzden pek dert olacağını sanmıyorum
    cenkito bunu beğendi.

  15. #15
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    o zaman şimdiden kolay gelsin
    resimlerini ve asıl kullanım asamasındaki videolarınızı bende bekliyorum
    slayer1313 bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman şimdiden kolay gelsin
    resimlerini ve asıl kullanım asamasındaki videolarınızı bende bekliyorum
    Teşekkürler hocam en kısa zamanda görselleri eklerim

  17. #17

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Aynı şekilde bende bekliyorum iyi çaışmalar herşey gönlünce olsun amin
    slayer1313 bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Alıntı babaAkar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı şekilde bende bekliyorum iyi çaışmalar herşey gönlünce olsun amin
    Çok teşekkürler hocam en kısa sürede ekliyecem görselleri

  19. #19

    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    rks 150
    kolay gelsin ama stunt için çok agır motor bende 2012 var adam elinden gelse çalışmıcak o kadar hantal

  20. #20

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Alıntı sinadra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kolay gelsin ama stunt için çok agır motor bende 2012 var adam elinden gelse çalışmıcak o kadar hantal
    Teşekkürler hocam ama ben benim motorumda öyle bir hantallık görmedim belki daha önce yüksek cc ye alıştıysanız olabilir. Benim motorum kalkışta çoğu rakibini yiyor güzel dişli değişimiyle idarelik bir stunt makinesi olacağına inanıyorum

    Düzenleme:Aslında 70-80 arasına kadar 150 cc lere kadar geçebilen görmedim belki pilotajla alakası vardır ama en azından benim çevremde kalkışta alabilen yok


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)