değerli mondial 150KN kullanıcıları ; yaklaşık 2 yıldır bende 150KN kullanıyorum 2 yıldır doğru düzgün masraf etmeden bindim normal de en fazla 6-7 ay binerdim bi motora hoşuma gitti kullanımı güzel, motoru güzel yakıyor biraz ama değiyor yani başıma şöyle bi olay geldi sizlerle paylaşmak istedim kırmızı ışıkta bekliyordum yeşil yandı sert olmayan bi şekilde kalktım fakat kalkış yaparken ayak marş kolu yarıya kadar indi şaşırdım yakınımda devamlı uğradığım samimi olduğum bi motorcu vardı direkt ona uğradım bana yaklaşık 300 tl civarında masraf çıkardı , ayrıldım ordan bu seferde 2. den 3 e attığımda 3. ncü vites dişlisinin kaçırdığını farkettim şanzımanda sorun oluştu herhalde , neyse başka bi tamıirciden telefonla bi fikir alayım dedim o da 350 civarı bi rakam çıkardı , rakam yüksek geldi , önceki uğradığım samimi olduğum tamirci bana elinde 150 lik asya makinesi olduğunu (silindirsiz) sadece krank ının arızalı olduğunu söyledi bütün parçalarının aynı olduğunu söyledi 80 liraya aldım makineyi , pazar günü iki kardeşimle beraber indirdik motoru , yardık parçaladık asyanın krankı çıkarıp benim krankı taktık yan kapaklarda yani motor numarasının olduğu kapaklarıda taktık birebir aynı mondial ile asyanın makinesi neyse asyanın şanzımanı dağıtmadan benim diğer parçaları ona geçirdik 10 saat kadar uğraştık , motoru bindirdik şasiye herşey iyi güzeldi subablarda sıkı değil ayarladık kafamıza göre , fakat bastık marja bi türlü çalıştıramadık akü bitti yine çalışmadı bujiyi söktük bi gram benzin yok galiba karbüratörden benzin gelmiyor benzin hortumları ile hava hortumlarının yerlerinimi karıştırdık acaba ne dersiniz nasıl çalıştırcaz bu 150KN yi ?