Sıfır lastiğin yaklaşık 200 km rodajı vardır. Alışma devresi sonunda fren performansını gösterir. Derler kitapçıklarda
Sıfır lastiğin yaklaşık 200 km rodajı vardır. Alışma devresi sonunda fren performansını gösterir. Derler kitapçıklarda
Motoru bilmediğiniz bir tamirciye götürdüyseniz,işiniz bittikten sonra her yerini kontrol edin.Takmadığı vidalar felan olabiliyor benim gibi egzozu kırmayın !
Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.Doğrusunu bildiğim yalanları dinlemek çok hoşuma gidiyor.http://ulubahtsizhasan.blogspot.com.tr/ dan beni tanıyabilir,neler çektiğimi görebilirsin
evet bir önceki götürdüğüm ustaya tavsiyeyle gitmiştim motoru bıraktığımda gidon püskülleri dışında sarkan birşey yoktu aldığımda sarkan biton şey vardı aldım anahtarı tek tek sıktım takmadığı şeyleri taktım yağ deiştirirken kornayı aküyü niye sökmiş bir türlü anlıyamadım.umarım ı-phone dediği ve 170 lira aldığı yağ komili değildir.daha sonraki ustam güvenilir ama km rediktörü değiştirttim sonra bijonu kendim sıktım nasıl bir paranoya olmuşsa artık
Arkadaşlar lastiğiniz orta yada iyi değil çok iyi olsun elverdiğince. Onlar taşıyor sizi inanın 300 500 tl için kaza yapmaya değmez.
Park ederken meğil olan yere baş aşağı park etme zira 250 kiloluk motoru geri geri çıkaramıyorsun. Haliyle garsondan yardım isteyip allah ne verdiyse itmeye çalışıyorsun inanın o motoru öyle araba gibi kafadan sokup, allah ne yaptım, dedikten sonra iş işten geçmiş oluyor.
Mutlaka kaskının kayışını tak, aksi taktirde 150 ile giderken, bu bilmem ne yaptığımın kaskı niye takırdıyo lan diye kafayı yiyip duruyosun.
Cüzdanını montun cebine koy, cüzdanla oturma, bütün geldiğin yolu tersten gitmek zorunda kalıyorsun tabi kafa yerde, berde lan bu cüzdan diye risk alıyorsun
Arkanda yolcu varken yada yük 1. viteste yalnız gibi birden hızlı kalkayım diye çok gaz verme ön tekeri gök yüzünde görürsün .. Olursa böyle bişey abanın arka frene düzelir
Ani Fren Yapmam Gereken Durumlarda Gazı Kapamadan Frene Basmak ve Motorun Enteresan Hareketler Yapması Sonucunda Düşeyazmak
Mucur yolda viraja hızlı girdim sonuç motorla beraber 2-3 takla attım nasıl kucaklamışsam sol ayağımı kırdım
Geçen hafta eğitime başladım ilk sürüş ve vitesliyle başladım ara ara motorda gariplikler oluyordu sonra stop etti tüh dedim stop ettim falan lakin göstereye bakınca yakıtın bittiğini gördüm ) yani göstergeye arada bakmak lazımmış ) birde yakıtı bitmek üzere olan motorla slalom falan iyi yapmışım gene ..
bende geldim acemiler olarak yoldaki köpeklere cok dikkat bazıları çok cesur olabiliyor 4 sene önce başıma geldi kaçar diye bekledim ama kopeğe ortadan girmişim enson hatırladığım kopek ben ve motor yerde sürükleniyorduk
yeni başladığınızda bu motor nasıl stop ediyor çok öne atıyor mu ? diye merak etmeyin. bilerek elimi debriyajdan çektim ve evet öne atıyor ama düşmedim ben
Lastik havalarınızı sık sık ve lastikler soğukken kontrol edin. Sonra benim gibi 15 km/h ile kavşağı dönerken asfalt ile yakın ilişkiler kurabilirsiniz
Merhabalar,
-Motoru çalışmaz halde iken elinizde taşırken dahi ayakligi kapatın kaldırımdan veya yüksek bir yerden indirirken yatabiliyor
-Çift yönlü trafiğin aktığı bir yolda karşı yönde 4lüleri yanar halde park halinde bir araç varken sinyal verip U dönüşü yapamaya kalkmayın flaşörlerini kapatmadan direk üstünüze surebiliyor panikten motoru yatirabilirsiniz,
- Rampa aşağı virajlı bir yolda çok yavaş gidin virajı kapamış gelen trafik canavarları birden ortaya çıkıyor, bankete düşüp sürüklenebiliyorsunuz,
Keyifli sürüşler )
-ayaklık !
- neyyyy?
-ayaklık !!!
- lan ne dıon
ÇAAATTTTT
olm ayaklık acık kalmıs kormusun !
Kasksız gezen babam olsa yüzüne bakmam !
Bizim evde son lafı ben söylerim ' Peki Hanım'
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)